abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139483403
Ik ben benieuwd hoe jullie, en dan vooral de mannen, hierover denken.
Als je met een meisje aan het daten bent en er is direct op de eerste of tweede date al seks geweest, is dit een afknapper voor jullie? Zien jullie het dan direct als ''gewooon'' een scharrel of is er nog kans op iets serieus?
pi_139483467
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:04 schreef wanderlusttrip het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie, en dan vooral de mannen, hierover denken.
Als je met een meisje aan het daten bent en er is direct op de eerste of tweede date al seks geweest, is dit een afknapper voor jullie? Zien jullie het dan direct als ''gewooon'' een scharrel of is er nog kans op iets serieus?
Als het een leuke meid is, maakt het niet uit of er meteen seks is, relatie zit er dan altijd in. Het is in mijn ogen geen bepalende factor. Beetje kortzichtig om zoiets daar bepalend voor te laten zijn.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_139483791
Het is absoluut geen afknapper. Dat wil alleen niet zeggen dat er ook daadwerkelijk gevoel bij zit.
En doorgaans zijn gevoelens en seks aardig te onderscheiden.
Als je op de eerste date seks hebt en ook merkt dat er nog gevoelens zijn dan is het alleen maar een pluspunt. Gevoelens + enorme aantrekkingskracht.

Om het maar even samen te vatten: Liefde en seks zijn niet onlosmakelijk met elkaar verbonden. Imo.
pi_139483963
Seks op de 1e/2e date ... wat valt er dan nog te wensen over - wham bam thank you mam? Grote kans dat hij denkt dat je een slettebak bent die ze wel vaker spreidt voor jongens op de 1e/2e date. Verwacht geen diepe relatie oid ... je bent dan fuckbuddy materiaal.

Als hij je echt leuk vindt en jij hem ook, zou ik wachten; minimaal 3-6 maanden; als dan alles nog goed voelt ga je gang. Meteen ook een test om te zien waarom hij je echt leuk vindt. Als hij het 3-6 maanden niet kan houden was hij toch niet goed voor jou.
pi_139484003
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:26 schreef SirHammerlock het volgende:
Seks op de 1e/2e date ... wat valt er dan nog te wensen over - wham bam thank you mam? Grote kans dat hij denkt dat je een slettebak bent die ze wel vaker spreidt voor jongens op de 1e/2e date. Verwacht geen diepe relatie oid ... je bent dan fuckbuddy materiaal.

Als hij je echt leuk vindt en jij hem ook, zou ik wachten; minimaal 3-6 maanden; als dan alles nog goed voelt ga je gang. Meteen ook een test om te zien waarom hij je echt leuk vindt. Als hij het 3-6 maanden niet kan houden was hij toch niet goed voor jou.
:') wat is dit, 1829?
pi_139484039
Easy come, easy go.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:31:12 #7
244933 trovey
Nachtoele
pi_139484081
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:27 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

:') wat is dit, 1829?
Nee, dan zou ze wachten tot na het huwelijk. ;) Niets mis mee met wat te wachten hoor, ik zou ook niet zomaar met iemand het bed delen na 1 of 2 dates. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139484240
quote:

Het eerste gedeelte zou ik dan nog wel kunnen begrijpen... Maar het tweede :')
Prima wat iemand anders doet. Maar voor mij is dat echt te lang... Na 3 tot 6 maanden weet ik wel of iets serieus is of niet. Maar seks is toch ook heel belangrijk in een eventuele relatie? Stel je ligt elkaar helemaal niet op seksueel gebied... Ik zou ook echt niet 3-6 maanden kunnen wachten met seks...
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:37:21 #9
393288 Pausmobiel
Strangers have the best candy
pi_139484254
Als je het laat afhangen of je een relatie met iemand begint, aan het feit op welke date je voor het eerst seks met elkaar hebt gehad, is dat wel dieptriest. Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt en met wie het voor jou goed voelt. En als dat op een eerste of tweede date is, prima toch.
Seks en intimiteit in een relatie vind ik ook erg belangrijk, maar gelukkig spelen bij een heleboel andere mensen toch ook nog wel andere zaken mee :) .
pi_139484319
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:36 schreef wanderlusttrip het volgende:

[..]

Prima wat iemand anders doet. Maar voor mij is dat echt te lang... Na 3 tot 6 maanden weet ik wel of iets serieus is of niet. Maar seks is toch ook heel belangrijk in een eventuele relatie? Stel je ligt elkaar helemaal niet op seksueel gebied... Ik zou ook echt niet 3-6 maanden kunnen wachten met seks...
Het elkaar niet kunnen vinden op seksueel gebied is een fabel dat mannen hebben geintroduceerd om vrouwen onzeker te laten voelen - als je van elkaar houdt dan zal seks echt de minste van je zorgen zijn - als je elkaar alleen maar neukt ter bevrediging van jezelf dan kan ik mij voorstellen dat je van jouw partner verwacht dat ze jou goed kan bevredigen.

Zie je het verschil?
pi_139484386
Ik heb nog nooit over dat soort zaken nagedacht, en mij er nog nooit druk om gemaakt. Zouden meer mensen moeten doen. als jij op de eerste date wilt neuken en hij zou daarom denken dat je een slet bent, dan houdt hij er vast meer prehistorische normen en waarden op na. Moet je niet willen.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:43:17 #12
319979 Fok-it
All is well
pi_139484391
Het moet opzich kunnen maar denk dat mannen sneller geneigd zijn te denken dat het dan een losse scharrel wordt en geen serieuze relatie.
Als ik een serieuze relatie zou willen hoef ik echt geen seks op de eerste date.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_139484422
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:43 schreef Fok-it het volgende:
Het moet opzich kunnen maar denk dat mannen sneller geneigd zijn te denken dat het dan een losse scharrel wordt en geen serieuze relatie.
Als ik een serieuze relatie zou willen hoef ik echt geen seks op de eerste date.
Dit inderdaad, als ik me écht aangetrokken voel tot een meisje, kan ik ook wachten. Maar expres geen seks hebben om te kijken of een jongen je leuk vind is gewoon sneu :') Als het goed voelt, gewoon doen
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:52:04 #14
191823 ludicrous_monk
Met de grappige habijt
pi_139484625
Ik ken mensen die al tientallen jaren gelukkig getrouwd zijn en seks hadden op de avond van hun kennismaking. Dus het kan prima :)
"The only real valuable thing is intuition. The intellect has little to do on the road to discovery."
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:52:48 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139484638
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:52 schreef ludicrous_monk het volgende:
Ik ken mensen die al tientallen jaren gelukkig getrouwd zijn en seks hadden op de avond van hun kennismaking. Dus het kan prima :)
Ken er ook genoeg die dat niet deden.. dus het kan ook prima niet :)

:')
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:54:22 #16
191823 ludicrous_monk
Met de grappige habijt
pi_139484690
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ken er ook genoeg die dat niet deden.. dus het kan ook prima niet :)

:')
Iets met een theekan en een koffiekan :P
"The only real valuable thing is intuition. The intellect has little to do on the road to discovery."
pi_139484981
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt; en vanuit daar zie je vanzelf verder.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:14:22 #18
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_139485301
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:44 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dit inderdaad, als ik me écht aangetrokken voel tot een meisje, kan ik ook wachten. Maar expres geen seks hebben om te kijken of een jongen je leuk vind is gewoon sneu :') Als het goed voelt, gewoon doen
Vergis je niet in hoezeer vrouwen wordt aangeleerd om te wachten.

Zie bijvoorbeeld uit een ander topic:
quote:
10s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:23 schreef Dside het volgende:

[..]

Ok, dus seks na 1 of 2 dates, vind je geen probleem, maar nu wel klagen dat hij hoogst waarschijnlijk alleen opzoek is naar een booty call.

Deze logica en dan de schuld bij die gast neerleggen.
En alle bevestigende reacties daarop. Dan denk je de volgende keer wel 2 keer na voor je op een eerste date met iemand het bed in duikt.

Ik vind het trouwens onzin hoor, maar zolang er significante groepen mannen zijn die een vrouw niet als relatiemateriaal kunnen beschouwen als ze na 1-2 dates seks willen, is het logisch dat er vrouwen zijn die wachten. Actie = reactie.
...as always
pi_139485337
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:14 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Vergis je niet in hoezeer vrouwen wordt aangeleerd om te wachten.

Zie bijvoorbeeld uit een ander topic:

[..]

En alle bevestigende reacties daarop. Dan denk je de volgende keer wel 2 keer na voor je op een eerste date met iemand het bed in duikt.

Ik vind het trouwens onzin hoor, maar zolang er significante groepen mannen zijn die een vrouw niet als relatiemateriaal kunnen beschouwen als ze na 1-2 dates seks willen, is het logisch dat er vrouwen zijn die wachten. Actie = reactie.
Ach, als jij als vrouw er geen problemen mee hebt, wil je toch ook je leven niet delen met iemand die zo bekrompen is?
pi_139485448
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:43 schreef Fok-it het volgende:
hmppff ik weet niet, na mijn scheiding heb ik een tijd gedate tot ik turbo tegenkwam *; maar daarvoor heb ik juist heel veel moeite gehad met dates die na drie keer nog geen aanstalten tot sex maakten. Wat, ben ik niet aantrekkelijk genoeg? Ik zou sex op een eerste date juist een mooie afsluiter en een begin van iets moois vinden.

Maar ik ben raar.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:37:21 #21
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_139486044
maakt niks uit, als je iemand echt leuk vind. als je alleen maar date om te neuken, tja... dus als je als vrouw wilt weten of hij serieus is, gelijk met hem naar bed gaan. verliest ie interesse, dan was ie niet serieus.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:50:57 #22
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_139486470
Mannen die vrouwen afdanken omdat ze neukt op een eerste date, zijn zelf nog niet aan een relatie toe.

Ze grijpen namelijk elke kans aan om iemand af te schrijven, ook al voldoet diegene verder aan alle eisen. Als alles goed voelt, dank je echt niet iemand af op 1 simpel dingetje. Dus mannen die dat wel doen, ga eerst maar eens je eigen angsten overwinnen.
pi_139486801
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:50 schreef MsMessy het volgende:
Mannen die vrouwen afdanken omdat ze neukt op een eerste date, zijn zelf nog niet aan een relatie toe.

Ze grijpen namelijk elke kans aan om iemand af te schrijven, ook al voldoet diegene verder aan alle eisen. Als alles goed voelt, dank je echt niet iemand af op 1 simpel dingetje. Dus mannen die dat wel doen, ga eerst maar eens je eigen angsten overwinnen.
Boem. Waarheid.
pi_139487180
Het zou me een rotzorg wezen, maar ik weet ook dat er mensen zijn die daar heel anders over denken. Het lijkt me dus vooral een kwestie van afwegen hoe het type waar je op valt er over zou denken. Of misschien ook wel gewoon hoe je er zelf over denkt.
pi_139487840
Ik denk dat bij seks op de eerste of tweede date, het meer gaat voelen als seksmaatje en niet meer dan dat.
Mijn vriendin en ik hebben 5 dates gehad voordat het een relatie werd en ook toen pas seks gehad. Naar mijn mening ook de juiste manier.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:32:08 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139487902
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:30 schreef Saleu het volgende:
ook de juiste manier.
Zwart/wit denken O+
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:55:31 #27
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_139488752
quote:

3 tot 6 maanden? Voor gewoon een keertje neuken? :')
-XOXO-
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:57:08 #28
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_139488823
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:40 schreef SirHammerlock het volgende:

[..]

Het elkaar niet kunnen vinden op seksueel gebied is een fabel dat mannen hebben geintroduceerd om vrouwen onzeker te laten voelen - als je van elkaar houdt dan zal seks echt de minste van je zorgen zijn - als je elkaar alleen maar neukt ter bevrediging van jezelf dan kan ik mij voorstellen dat je van jouw partner verwacht dat ze jou goed kan bevredigen.

Zie je het verschil?
Slechte seks is na geld de grootste oorzaak van scheidingen :{w
Tevens zijn seks en liefde niet inherent aan elkaar verbonden ofzo :')
-XOXO-
pi_139488846
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:08 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als het een leuke meid is, maakt het niet uit of er meteen seks is, relatie zit er dan altijd in. Het is in mijn ogen geen bepalende factor. Beetje kortzichtig om zoiets daar bepalend voor te laten zijn.
cool :)
pi_139490103
Ja, want dan krijg ik het gevoel dat ze bij een ander ook zo makkelijk op hun rug gaan liggen.

En ik hou van gepassioneerde seks, dus als ze te makkelijk seks willen en ik dus geen moeite hoef te doen gaan zulke vrouwen me al gauw vervelen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:40:44 #31
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_139490409
Niet per definitie een afknapper. Als het voor beiden goed voelt, waarom niet? :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_139491213
quote:

3-6 maanden zou ik zelf al geen eens volhouden. :') Na een paar weken weet je wel of er een serieuze relatie inzit.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:08:47 #33
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_139491540
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:15 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ach, als jij als vrouw er geen problemen mee hebt, wil je toch ook je leven niet delen met iemand die zo bekrompen is?
Klopt! Ik had met mijn vriend ook seks op de eerste date. :p

Maar ik wilde alleen maar zeggen dat 'wachten' logisch gedrag is, omdat niet-wachten soms bestraft wordt.

Een beetje hypocriet ben ik trouwens wel, ik vind het ook leuker als een jongen niet te makkelijk is. Niet dat het een dealbreaker is, maar het is leuker als hij niet direct erbovenop duikt.
...as always
pi_139491553
Ik vind het stijl hebben als een vrouw niet meteen sex wil op de eerste date...geeft wel aan dat ze 'n beetje serieus is. Maar mocht ze daar wel in mee gaan....ook geen probleem hoor.
En als je daar zelf niet geïnteresseerd in bent: dan sowieso the sooner the better natuurlijk
pi_139491621
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:29 schreef zarGon het volgende:
Easy come, easy go.
Dat dus. Afdankertjes imo.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:13:14 #36
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_139491701
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:36 schreef wanderlusttrip het volgende:

[..]

Volledig eens met Wanderlust.
Het 2e deel is behoorlijk over de top :')
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:21:06 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139491950
Het is zeker geen beslissende factor. Soms is de vonk er gewoon en zou het eigenlijk zonde zijn om er niet op in te gaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_139492591
quote:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Belangrijkste is dat je beiden doet wat op dat moment goed voelt. Maar als ik iemand écht leuk vind, vind ik het zelf wel leuker om er nog eventjes mee te wachten, nog wat spanning over laten.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:42:35 #39
426585 Aisomont
Een berg.
pi_139492629
Seks komt wanneer het komt. Een relatie komt wanneer het komt. Staat los van elkaar in mijn ogen. Of het ene nou op de eerste date gebeurd betekent niet dat het andere nooit kan gebeuren. Of het ene pas op date 100 gebeurd betekent niet dat het andere op date 101 of later moet komen.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:15:06 #40
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_139497485
3-6 maanden, doe effe normaal. _O- :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_139497971
Of je nou een drankje drinkt samen op de 1e date of sex hebt, een vervolg hangt toch echt af van andere factoren.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 11:48:46 #42
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_139517413
Ik ga het in ieder geval nooit meer doen als ik iemand echt leuk vind en ik een relatie met hem wil. Stukje bijgeloof.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 3 mei 2014 @ 12:12:39 #43
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_139517810
Ik vind dat dat iets is wat iedereen voor zichzelf moet kunnen uitmaken. Als je het allebei wil, is er geen probleem. Nu doe ik het zelf nooit snel, omdat ik zeker wil zijn van die persoon. Dan is het aan mij om iemand te vinden die daar hetzelfde over denkt. En dat geldt voor iedereen. Zolang je maar samen op een lijn zit. Dan is de kans op een goede relatie meteen groter. :)
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_139517864
Het hóeft niet per se scharrel-only te betekenen, maar ik houd wel altijd in m'n achterhoofd dat als het zo makkelijk bij mij gaat het vast ook zo makkelijk bij andere jongens gaat of is gegaan.

Niet dat dat daar wat mis mee is, dat mag ieder voor zich weten, maar ik houd niet zo van de gedachte dat ik de zoveelste ben. Dus een dame die niet gelijk het bed wil induiken heeft mijn voorkeur.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 12:22:22 #45
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_139517980
Ik zit zo bij me zelf te denken dat het niks uit zou maken , maar de keren dat ik de eerste keer sex heb gehad is het niks geworden :')
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_139518271
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:04 schreef _Meredith het volgende:
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt; en vanuit daar zie je vanzelf verder.
Dit. Als het voor beiden goed voelt, lekker doen wat de natuur je ingeeft.
pi_139518335
Als een dame seks heeft op de 1e of 2e date zal ze nooit meer worden dan een friend with benefits voor mij. Ik zou nooit iets serieus beginnen met zo'n type.
pi_139519080
Ik vind het wel mooi als je samen ergens naar toe kan werken. Als het doel al op date 1 bereikt is, wordt het minder interessant. Je weet dan ook gelijk van elkaar dat je in staat bent om snel met iemand het bed in te duiken.
pi_139519891
Doe datgene waar jíj zin in hebt. Niets is goed of fout. Besef echter wel dat er mensen (m/v) zijn voor wie seks op de 1e of 2e date een afknapper kan zijn (en ook omgekeerd).

Voor mij is het volgende van toepassing:
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:29 schreef zarGon het volgende:
Easy come, easy go.
:P
pi_139520624
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:09 schreef BinaryFinary het volgende:
Ik vind het stijl hebben als een vrouw niet meteen sex wil op de eerste date...geeft wel aan dat ze 'n beetje serieus is. Maar mocht ze daar wel in mee gaan....ook geen probleem hoor.
En als je daar zelf niet geïnteresseerd in bent: dan sowieso the sooner the better natuurlijk
Wat een onzin. Seks op een eerste date hebben zegt natuurlijk niet per definitie iets over hoe serieus iemand is in zijn of haar langere termijn-bedoelingen. Er zijn ook gewoon mensen die er sneller tot overgaan omdat het nu eenmaal volwassenen zijn die dat fijn vinden en er ook van kunnen genieten. Dat wil niet per sé zeggen dat iets maar een beperkte houdbaarheidsdatum heeft.

quote:

Dit inderdaad. Bekrompen gedoe.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_139521027
Iemand een slet noemen of makkelijk vinden omdat ze de eerste date seks heeft vind ik echt nergens op slaan. Seks heb je toch samen? In die context tenminste :P
Seks op de eerste date betekent gewoon dat er een leuke klik is, lijkt me juist een goede reden om te zien of er iets moois opbloeit en daar voor te gaan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_139521194
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 14:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand een slet noemen of makkelijk vinden omdat ze de eerste date seks heeft vind ik echt nergens op slaan. Seks heb je toch samen? In die context tenminste :P
Seks op de eerste date betekent gewoon dat er een leuke klik is, lijkt me juist een goede reden om te zien of er iets moois opbloeit en daar voor te gaan.
Hear hear. Hier wachten sommigen liever drie maanden. Om er dan achter te komen dat het in bed totaal niet klikt.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 14:59:38 #53
427103 VragerMark
De vragensteller
pi_139521212
Je serieuze relatie ben je dan mogelijk kwijt, je wordt meer zijn fuckbuddy (':
pi_139521484
quote:

[..]

Dit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_139521505
Ik heb nooit gewacht met seks als het goed voelde en als ik meer wilde dan alleen seks, is dat nooit een belemmering geweest. ^O^
compact en kleverig.
pi_139527123
quote:

[..]

zaterdag 3 mei 2014 @ 20:06:06 #57
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_139529527
Nou dan is iedereen eruit, seks op de derde date is relatiemateriaal.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 20:30:23 #58
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_139530914
Als je 10 minuten met een meisje gepraat hebt weet je al voor 99% of het wel/geen relatiemateriaal is.

In het geval dat een relatie een optie is, dan wacht je 4 dates en/of 1 maand met seksen.

Als er geen relatie inzit, kun je er voor kiezen om voor seks te gaan als ze over bepaalde uiterlijke kwaliteiten beschikt. In dat geval wacht je bij voorkeur niet of zo min mogelijk. Eerste date dus.
pi_139531120
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:30 schreef Ixnay het volgende:
Als je 10 minuten met een meisje gepraat hebt weet je al voor 99% of het wel/geen relatiemateriaal is.

In het geval dat een relatie een optie is, dan wacht je 4 dates en/of 1 maand met seksen.

Als er geen relatie inzit, kun je er voor kiezen om voor seks te gaan als ze over bepaalde uiterlijke kwaliteiten beschikt. In dat geval wacht je bij voorkeur niet of zo min mogelijk. Eerste date dus.
Daar is over nagedacht! :')
compact en kleverig.
pi_139533857
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:30 schreef Ixnay het volgende:
Je vergeet dat Jupiter en Saturnus in conjunctie moeten staan op het moment van penetratie.
pi_139534110
Optie 1:
Het klikt maar jullie zijn niet in love, kan wellicht wel gebeuren. Er is snel seks. >> De drempel om te seksen met iemand is kennelijk laag, kan een afknapper zijn. Maar als men trouw is kan er ook iets moois groeien.

Optie 2:
De Vonk slaat gelijk over en jullie kunnen niet van elkaar afblijven. Je denkt continu aan elkaar. De tweede date mondigt uit in hevig zoenen en de liefde bedrijven. >> Geen probleem.

Optie 3:
Jullie mogen elkaars karakter totaal niet maar vinden elkaar wel geil. Er volgt seks. >> goed als fuckbuddy, niet als serieuze relatie.

Optie 4:
Jullie mogen elkaar niet echt, de ander is niet knap, je staat droog en wil seks, het gebeurt. >> geen relatiemateriaal, maar dat wist je al.

Mis ik opties?
dag
pi_139534448
Optie 5:
De date valt tegen; hij is toch niet zo knap, er vallen veel stiltes en er is totaal geen klik. Om er wat makkelijker doorheen te komen bestel je nog maar een extra glaasje. Twee uur en heel wat drankjes later beland je bij hem in bed, iets waar je de volgende ochtend met schaamte aan terugdenkt.

:P
pi_139535460
De hypocrisie in deze topic _O-

Als je bij de tandarts komt zeg je toch ook niet ''deze heeft vandaag al 6 mensen gehad, ik zoek er 1 die werkloos is'' ?

Of dat je een bakker/restaurant beter vind omdat er nooit iemand iets koopt ?

Waarom zou je een vrouw er wel op afrekenen :')

En stel je hebt een vriendin gevonden die maagd is; waarom zou zij beter of waardiger zijn dan iemand die 5 vriendjes heeft gehad?

Dat is net zoiets als; je koopt een kantoorpand en laat het leegstaan, want ja als het niet benut word is het meer waard :')

Een maagd is een frozen asset met haar seksualiteit die zij niet gebruikt.
pi_139535988
quote:

Zie hier iemand die na de eerste date seks heeft en toen is laten zitten.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:52:03 #65
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_139536899
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:24 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Zie hier iemand die na de eerste date seks heeft en toen is laten zitten.
Werkelijkheid en je opmerking liggen mijlenver uiteen. Probeer het nog eens.
pi_139536941
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Als een dame seks heeft op de 1e of 2e date zal ze nooit meer worden dan een friend with benefits voor mij. Ik zou nooit iets serieus beginnen met zo'n type.
Dit dus.
.
pi_139537319
quote:
''Zo'n type'' ook echt, de walging druipt er nog net niet vanaf. Terwijl je er toch echt zelf bij bent mag ik aannemen, dat maakt jou ook ''zo'n type''. Maar ik gok dat de meesten hier zich niet al teveel zorgen hoeven te maken over seks op een eerste date, daarvoor heb je toch eerst een date nodig.

Prachtforum blijft dit toch.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 23:08:04 #68
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_139537450
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

''Zo'n type'' ook echt, de walging druipt er nog net niet vanaf. Terwijl je er toch echt zelf bij bent mag ik aannemen, dat maakt jou ook ''zo'n type''. Maar ik gok dat de meesten hier zich niet al teveel zorgen hoeven te maken over seks op een eerste date, daarvoor heb je toch eerst een date nodig.

Oh jij held.

Precies wat ik dacht, maar dan perfect verwoord.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_139537720
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:53 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

Dit dus.
Dit had ik van jou niet verwacht met je foto's in een zeker subforum. Ironisch genoeg sta je bij veel mensen nu ook bekend als een bepaald soort type.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_139537815
quote:

[..]

Klopt. En natuurlijk ben je er zelf bij, maar het kan toch ook zijn dat de ander het initiatief neemt?
pi_139538432
quote:

[..]

Hij schrijft toch nergens dat anderen wel een relatie met hem moeten willen als hij op de eerste date sex heeft.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_139540101
Seks op de eerste date :N waar is je zelfrespect gebleven. Je maagdelijkheid is iets wat je mee moet nemen je graf in en bewaren voor god. Stelletje sletten hier. :{w
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139540448
quote:
wham bam thank you mam?
Jij bedankt je moeder na seks? :')
pi_139540546
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2014 00:43 schreef Drxx het volgende:

[..]

Jij bedankt je moeder na seks? :')
Oh excuses: wham bam thank you ma'am
pi_139540620
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:10 schreef Weissman het volgende:
De hypocrisie in deze topic _O-

Als je bij de tandarts komt zeg je toch ook niet ''deze heeft vandaag al 6 mensen gehad, ik zoek er 1 die werkloos is'' ?

Of dat je een bakker/restaurant beter vind omdat er nooit iemand iets koopt ?

Waarom zou je een vrouw er wel op afrekenen :')

En stel je hebt een vriendin gevonden die maagd is; waarom zou zij beter of waardiger zijn dan iemand die 5 vriendjes heeft gehad?

Dat is net zoiets als; je koopt een kantoorpand en laat het leegstaan, want ja als het niet benut word is het meer waard :')

Een maagd is een frozen asset met haar seksualiteit die zij niet gebruikt.
Een maagd is een depreciation asset - hoe ouder ze wordt, hoe minder het waard wordt
pi_139540733
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 23:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit had ik van jou niet verwacht met je foto's in een zeker subforum. Ironisch genoeg sta je bij veel mensen nu ook bekend als een bepaald soort type.
Maakt niks uit, is maar een forum, dan denken veel mensen verkeerd over mij :P
.
pi_139541288
It takes two to tango!
Als 'zij' op een eerste date het bed in duikt doet ze dat met 'hem'...anders doe je toch wat fout op die date.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 21:33 schreef Peter het volgende:
Optie 1:
Het klikt maar jullie zijn niet in love, kan wellicht wel gebeuren. Er is snel seks. >> De drempel om te seksen met iemand is kennelijk laag, kan een afknapper zijn. Maar als men trouw is kan er ook iets moois groeien.

Optie 2:
De Vonk slaat gelijk over en jullie kunnen niet van elkaar afblijven. Je denkt continu aan elkaar. De tweede date mondigt uit in hevig zoenen en de liefde bedrijven. >> Geen probleem.

Optie 3:
Jullie mogen elkaars karakter totaal niet maar vinden elkaar wel geil. Er volgt seks. >> goed als fuckbuddy, niet als serieuze relatie.

Optie 4:
Jullie mogen elkaar niet echt, de ander is niet knap, je staat droog en wil seks, het gebeurt. >> geen relatiemateriaal, maar dat wist je al.

Mis ik opties?
Optie 6:
Je kent elkaar nog niet zo goed, maar er is wel een aantrekkingskracht. Je hebt geweldige seks op de eerste date, leert elkaar beter kennen ;) en het blijkt op meerdere vlakken goed te klikken en er volgt een relatie. *O*
pi_139544690
quote:
nooit ook echt? Waarom niet?
pi_139544713
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:57 schreef madeliefff het volgende:

[..]

nooit ook echt? Waarom niet?
Te makkelijk.
pi_139544813
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Te makkelijk.
een serieuze relatie is niet zo gemakkelijk hoor
compact en kleverig.
pi_139545056
quote:

[..]

Te makkelijk.
t gaat toch ook om de persoon verder lijkt me? Ik bedoel ik ben niet iemand die snel tot sex overgaat maar stel ik besluit het eens wel een keer te doen dan ben ik niet gelijk een slet vind ik maar dan zou iemand als jij me dus gelijk afschrijven:p
pi_139545138
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:18 schreef madeliefff het volgende:

[..]

t gaat toch ook om de persoon verder lijkt me? Ik bedoel ik ben niet iemand die snel tot sex overgaat maar stel ik besluit het eens wel een keer te doen dan ben ik niet gelijk een slet vind ik maar dan zou iemand als jij me dus gelijk afschrijven:p
Het gaat om de persoon ja en een persoon die seks heeft op de eerste date is niet iemand waar ik een relatie mee zou beginnen.

Ik hoef geen vrouwen die nog maagd zijn ofzo, maar als je iets serieus wil beginnen met elkaar vind ik het beter als je eerst gewoon elkaar leert kennen voordat je tot seks overgaat. Bij een relatie gaat het namelijk ook om veel meer dan alleen seks.
  zondag 4 mei 2014 @ 11:30:31 #83
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_139545315
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Het gaat om de persoon ja en een persoon die seks heeft op de eerste date is niet iemand waar ik een relatie mee zou beginnen.

Ik hoef geen vrouwen die nog maagd zijn ofzo, maar als je iets serieus wil beginnen met elkaar vind ik het beter als je eerst gewoon elkaar leert kennen voordat je tot seks overgaat. Bij een relatie gaat het namelijk ook om veel meer dan alleen seks.
Lekkere dubbele moraal als je zelf ook seks op de eerste date hebt.
pi_139545348
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Lekkere dubbele moraal als je zelf ook seks op de eerste date hebt.
Ik heb geen seks op de eerste date, niet met iemand waarmee ik een relatie wil beginnen. Zoals ik zei, het maakt me niks uit of een vrouw in het verleden seks heeft gehad op eerste dates. Maar als ze date met mij omdat ze iets serieus wil beginnen, dan siert het haar als ze seks even buiten beschouwing kan laten.
  zondag 4 mei 2014 @ 11:33:54 #85
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_139545377
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 01:21 schreef Sekhmet het volgende:
It takes two to tango!
Als 'zij' op een eerste date het bed in duikt doet ze dat met 'hem'...anders doe je toch wat fout op die date.
Dit ja :Y
pi_139545390
Mijn vriendin en ik hadden seks op de eerste date. Waarom ook niet? We zijn nu al een flinke tijd bij elkaar en wonen samen. Kan dus prima. Ik zie ook geen enkel bezwaar tegen seks op de eerste date.
  zondag 4 mei 2014 @ 11:38:09 #87
230788 n8n
Pragmatisch
pi_139545451
Sex happens.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_139546467
quote:

[..]

Dan ga je toch niet met haar naar bed op die eerste date. Daar ben je zelf bij. Of is dit weer een 'ik vraag het direct op de eerste date of ze dat ooit gedaan heeft want dat zegt wat over wie ze is' vraag :?

En je hoeft niet gelijk vanaf die eerste date een relatie te hebben.
Je date om elkaar beter te leren kennen. Of je nu gaat neuken of bowlen op de 1ste of de 10e date. Hoe het klikt in bed lijkt mij belangrijker om te weten dan hoeveel strikes iemand kan gooien wanneer je voor een relatie wilt gaan :P
pi_139546535
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:32 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik heb geen seks op de eerste date, niet met iemand waarmee ik een relatie wil beginnen. Zoals ik zei, het maakt me niks uit of een vrouw in het verleden seks heeft gehad op eerste dates. Maar als ze date met mij omdat ze iets serieus wil beginnen, dan siert het haar als ze seks even buiten beschouwing kan laten.
Ah, antwoord al gegeven.
Vraag blijft dan waarom jij de seks op die eerste date dan niet buiten beschouwing kan laten als ze wat serieus met jou wilt? Of is ze al afgeschreven als ze alleen al laat blijken dat ze het zou willen?
pi_139546727
quote:

[..]

Te makkelijk.
En dat ben je dus zelf ook?
dag
pi_139547133
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:49 schreef Peter het volgende:

[..]

En dat ben je dus zelf ook?
Want het een impliceert het ander? Als zij aandringt ga ik er niet op in. Ik doe dan ook geen moeite om haar het bed in te krijgen bij de 1e date.
pi_139549286
quote:

[..]
Maar ik gok dat de meesten hier zich niet al teveel zorgen hoeven te maken over seks op een eerste date, daarvoor heb je toch eerst een date nodig.

Ik maak me ook geen zorgen
pi_139550316
quote:

[..]

veel meer dan seks kan ook prima nadat ne seks hebt gehad.
^O^
compact en kleverig.
pi_139550356
Maar goed, ik zou ook geen relatie willen met iemand die daar een punt van zou maken :@
compact en kleverig.
pi_139550518
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt. En natuurlijk ben je er zelf bij, maar het kan toch ook zijn dat de ander het initiatief neemt?
Maar ben je zelf dan ook geen slet, als jij op de eerste date sex met iemand hebt?
Of geldt dit principe alleen voor vrouwen?
pi_139550627
Leuk... kom je eindelijk eens iemand tegen waar het hélemaal mee klikt, de vlam slaat bij
wijze van spreken in de pan, mot je gaan lopen tellen tot het date 4 is, ben je straks weken
verder :')

Maar je bent wél keurig oO<
pi_139551215
quote:
17s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:34 schreef FANN het volgende:
Leuk... kom je eindelijk eens iemand tegen waar het hélemaal mee klikt, de vlam slaat bij
wijze van spreken in de pan, mot je gaan lopen tellen tot het date 4 is, ben je straks weken
verder :')

Maar je bent wél keurig oO<
En als je hongerig bent smaakt alles ook zoveel beter. :9 :9~
Helaas kan ik het zelf nooit opbrengen. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139551247
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:29 schreef FANN het volgende:

[..]

Maar ben je zelf dan ook geen slet, als jij op de eerste date sex met iemand hebt?
Ja. Daarom doe ik dat ook niet.
pi_139551271
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:57 schreef habitue het volgende:

[..]

En als je hongerig bent smaakt alles ook zoveel beter. :9 :9~
Helaas kan ik het zelf nooit opbrengen. :')
Ik ben al zoooooooooo lang uit de markt dat ik niet eens meer weet wanneer wij het voor de eerste
keer deden _O- maar niet op de eerste date, dat dan weer niet, wel lekker lopen zoenen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')