Het is inderdaad flauw en ik krijg ook het idee dat je dat voor deze jongen bent. En dat hij vooral niks in het voren wil plannen zodat hem niks in de weg staat als hij wat anders tegen komt of wil gaan doen. Maar als het toevallig zo uitkomt dan mag je wel komen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:07 schreef missy25 het volgende:
Ik wil geen beslag leggen op iemands agenda en ik doe niet moeilijk. Hij weet al dat ik vaak niet kan als hij op het allerlaatste moment wil afspreken. Ik vind het leuk om een date te plannen in het weekend zodat je ook een leuke nacht hebt. Bij hem heb ik het gevoel dat ik een leuke bootycall ben voor de avondjes dat ie echt niks beters te doen heeft.
Vraag eens of hij op zondag met je naar de bios wil (of iets waar sowieso geen seks aan te pas komt).quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef missy25 het volgende:
We hebben al seks gehad. Hele goede seks welteverstaan. In eerste instantie was dat mijn insteek maar nu ben ik benieuwd naar hoe hij verder is. En sowieso, als ik alleen zou willen seksen vind ik het ook niet leuk om dat op het laatste moment af te spreken. Niet mijn ding.
Ok, dus seks na 1 of 2 dates, vind je geen probleem, maar nu wel klagen dat hij hoogst waarschijnlijk alleen opzoek is naar een booty call.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef missy25 het volgende:
We hebben al seks gehad. Hele goede seks welteverstaan. In eerste instantie was dat mijn insteek maar nu ben ik benieuwd naar hoe hij verder is. En sowieso, als ik alleen zou willen seksen vind ik het ook niet leuk om dat op het laatste moment af te spreken. Niet mijn ding.
Echt hequote:Op donderdag 1 mei 2014 22:23 schreef Dside het volgende:
[..]
Ok, dus seks na 1 of 2 dates, vind je geen probleem, maar nu wel klagen dat hij hoogst waarschijnlijk alleen opzoek is naar een booty call.
Deze logica en dan de schuld bij die gast neerleggen.
ja maar aan de andere kant was hij het mss sowieso al van plan als hij meteen op seks aanstuurt (tenzij ts dat heeft gedaan dan lol)quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:23 schreef Dside het volgende:
[..]
Ok, dus seks na 1 of 2 dates, vind je geen probleem, maar nu wel klagen dat hij hoogst waarschijnlijk alleen opzoek is naar een booty call.
Deze logica en dan de schuld bij die gast neerleggen.
Gelukkig zijn vrouwen zo gemakkelijk in de omgangquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:55 schreef missy25 het volgende:
Nou struggles is een groot woord. Maar het lijkt wel alsof ik altijd van die figuren tref die moeilijk doen over afspreken. Vandaar dat ik f geïrriteerd was.
Nah goed, heb gemeld dat ik niet kan. En ben van plan vrij weinig nog te investeren in dit type, want ik heb geen zin in het afspreken op deze manier.
Pfff ik word lesbisch denk ik. Altijd dat gezeik van die mannen die moeilijk doen.
Ze zegt zelf letterlijk dat zij dat ook wou hoor: " In eerste instantie was dat mijn insteek maar nu ben ik benieuwd naar hoe hij verder is."quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar aan de andere kant was hij het mss sowieso al van plan als hij meteen op seks aanstuurt (tenzij ts dat heeft gedaan dan lol)
feminist gespotquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:22 schreef Vlier het volgende:
2. Als je een relatie zoekt niet gelijk je broekje uitdoen.
ja maar als hij de stap ervoor heeft gezet en niet zij weet hij dat in principe niet Hij kan denken dat hij zo smooth is dat hij haar heeft over gehaald.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:07 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Ze zegt zelf letterlijk dat zij dat ook wou hoor: " In eerste instantie was dat mijn insteek maar nu ben ik benieuwd naar hoe hij verder is."
Vrouwen zijn gemeenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:19 schreef kwiwi het volgende:
"Heb al met een andere man afgesproken, volgende keer beter!"
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:56 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die moeilijk doet.
Mensen die na 2 dates al een beslag leggen op je agenda
Ja, nee, misschien...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:19 schreef missy25 het volgende:
Ik wil best aangeven dat ik niet alleen een bootycall wil zijn, maar is het dan niet zo dat hij wel kan zeggen dat het niet alleen om seks gaat zodat hij wel kan blijven seksen?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:12 schreef missy25 het volgende:
Maar ik heb vaak al wat te doen of geen zin meer omdat ik me heb ingesteld op niks doen die avond.
quote:En daarnaast, met deze manier van afspreken ben ik dus gelijk een soort van afhankelijke, want ik moet maar wachten tot hij dan altijd iets voorstelt, omdat hij mij niet van tevoren wil inplannen... :S
Jullie zijn allebei even krom in dat geval...quote:Dat is een beetje krom, vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |