abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139540733
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 23:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit had ik van jou niet verwacht met je foto's in een zeker subforum. Ironisch genoeg sta je bij veel mensen nu ook bekend als een bepaald soort type.
Maakt niks uit, is maar een forum, dan denken veel mensen verkeerd over mij :P
.
pi_139541288
It takes two to tango!
Als 'zij' op een eerste date het bed in duikt doet ze dat met 'hem'...anders doe je toch wat fout op die date.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 21:33 schreef Peter het volgende:
Optie 1:
Het klikt maar jullie zijn niet in love, kan wellicht wel gebeuren. Er is snel seks. >> De drempel om te seksen met iemand is kennelijk laag, kan een afknapper zijn. Maar als men trouw is kan er ook iets moois groeien.

Optie 2:
De Vonk slaat gelijk over en jullie kunnen niet van elkaar afblijven. Je denkt continu aan elkaar. De tweede date mondigt uit in hevig zoenen en de liefde bedrijven. >> Geen probleem.

Optie 3:
Jullie mogen elkaars karakter totaal niet maar vinden elkaar wel geil. Er volgt seks. >> goed als fuckbuddy, niet als serieuze relatie.

Optie 4:
Jullie mogen elkaar niet echt, de ander is niet knap, je staat droog en wil seks, het gebeurt. >> geen relatiemateriaal, maar dat wist je al.

Mis ik opties?
Optie 6:
Je kent elkaar nog niet zo goed, maar er is wel een aantrekkingskracht. Je hebt geweldige seks op de eerste date, leert elkaar beter kennen ;) en het blijkt op meerdere vlakken goed te klikken en er volgt een relatie. *O*
pi_139544690
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Als een dame seks heeft op de 1e of 2e date zal ze nooit meer worden dan een friend with benefits voor mij. Ik zou nooit iets serieus beginnen met zo'n type.
nooit ook echt? Waarom niet?
pi_139544713
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:57 schreef madeliefff het volgende:

[..]

nooit ook echt? Waarom niet?
Te makkelijk.
pi_139544813
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Te makkelijk.
een serieuze relatie is niet zo gemakkelijk hoor
compact en kleverig.
pi_139545056
quote:

[..]

Te makkelijk.
t gaat toch ook om de persoon verder lijkt me? Ik bedoel ik ben niet iemand die snel tot sex overgaat maar stel ik besluit het eens wel een keer te doen dan ben ik niet gelijk een slet vind ik maar dan zou iemand als jij me dus gelijk afschrijven:p
pi_139545138
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:18 schreef madeliefff het volgende:

[..]

t gaat toch ook om de persoon verder lijkt me? Ik bedoel ik ben niet iemand die snel tot sex overgaat maar stel ik besluit het eens wel een keer te doen dan ben ik niet gelijk een slet vind ik maar dan zou iemand als jij me dus gelijk afschrijven:p
Het gaat om de persoon ja en een persoon die seks heeft op de eerste date is niet iemand waar ik een relatie mee zou beginnen.

Ik hoef geen vrouwen die nog maagd zijn ofzo, maar als je iets serieus wil beginnen met elkaar vind ik het beter als je eerst gewoon elkaar leert kennen voordat je tot seks overgaat. Bij een relatie gaat het namelijk ook om veel meer dan alleen seks.
  zondag 4 mei 2014 @ 11:30:31 #83
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_139545315
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Het gaat om de persoon ja en een persoon die seks heeft op de eerste date is niet iemand waar ik een relatie mee zou beginnen.

Ik hoef geen vrouwen die nog maagd zijn ofzo, maar als je iets serieus wil beginnen met elkaar vind ik het beter als je eerst gewoon elkaar leert kennen voordat je tot seks overgaat. Bij een relatie gaat het namelijk ook om veel meer dan alleen seks.
Lekkere dubbele moraal als je zelf ook seks op de eerste date hebt.
pi_139545348
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Lekkere dubbele moraal als je zelf ook seks op de eerste date hebt.
Ik heb geen seks op de eerste date, niet met iemand waarmee ik een relatie wil beginnen. Zoals ik zei, het maakt me niks uit of een vrouw in het verleden seks heeft gehad op eerste dates. Maar als ze date met mij omdat ze iets serieus wil beginnen, dan siert het haar als ze seks even buiten beschouwing kan laten.
  zondag 4 mei 2014 @ 11:33:54 #85
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_139545377
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 01:21 schreef Sekhmet het volgende:
It takes two to tango!
Als 'zij' op een eerste date het bed in duikt doet ze dat met 'hem'...anders doe je toch wat fout op die date.
Dit ja :Y
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_139545390
Mijn vriendin en ik hadden seks op de eerste date. Waarom ook niet? We zijn nu al een flinke tijd bij elkaar en wonen samen. Kan dus prima. Ik zie ook geen enkel bezwaar tegen seks op de eerste date.
  zondag 4 mei 2014 @ 11:38:09 #87
230788 n8n
Pragmatisch
pi_139545451
Sex happens.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_139546467
quote:

[..]

Dan ga je toch niet met haar naar bed op die eerste date. Daar ben je zelf bij. Of is dit weer een 'ik vraag het direct op de eerste date of ze dat ooit gedaan heeft want dat zegt wat over wie ze is' vraag :?

En je hoeft niet gelijk vanaf die eerste date een relatie te hebben.
Je date om elkaar beter te leren kennen. Of je nu gaat neuken of bowlen op de 1ste of de 10e date. Hoe het klikt in bed lijkt mij belangrijker om te weten dan hoeveel strikes iemand kan gooien wanneer je voor een relatie wilt gaan :P
pi_139546535
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:32 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik heb geen seks op de eerste date, niet met iemand waarmee ik een relatie wil beginnen. Zoals ik zei, het maakt me niks uit of een vrouw in het verleden seks heeft gehad op eerste dates. Maar als ze date met mij omdat ze iets serieus wil beginnen, dan siert het haar als ze seks even buiten beschouwing kan laten.
Ah, antwoord al gegeven.
Vraag blijft dan waarom jij de seks op die eerste date dan niet buiten beschouwing kan laten als ze wat serieus met jou wilt? Of is ze al afgeschreven als ze alleen al laat blijken dat ze het zou willen?
pi_139546727
quote:

[..]

Te makkelijk.
En dat ben je dus zelf ook?
dag
pi_139547133
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:49 schreef Peter het volgende:

[..]

En dat ben je dus zelf ook?
Want het een impliceert het ander? Als zij aandringt ga ik er niet op in. Ik doe dan ook geen moeite om haar het bed in te krijgen bij de 1e date.
pi_139549286
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]
Maar ik gok dat de meesten hier zich niet al teveel zorgen hoeven te maken over seks op een eerste date, daarvoor heb je toch eerst een date nodig.

Prachtforum blijft dit toch.
Ik maak me ook geen zorgen
pi_139550316
quote:

[..]

veel meer dan seks kan ook prima nadat ne seks hebt gehad.
^O^
compact en kleverig.
pi_139550356
Maar goed, ik zou ook geen relatie willen met iemand die daar een punt van zou maken :@
compact en kleverig.
pi_139550518
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt. En natuurlijk ben je er zelf bij, maar het kan toch ook zijn dat de ander het initiatief neemt?
Maar ben je zelf dan ook geen slet, als jij op de eerste date sex met iemand hebt?
Of geldt dit principe alleen voor vrouwen?
pi_139550627
Leuk... kom je eindelijk eens iemand tegen waar het hélemaal mee klikt, de vlam slaat bij
wijze van spreken in de pan, mot je gaan lopen tellen tot het date 4 is, ben je straks weken
verder :')

Maar je bent wél keurig oO<
pi_139551215
quote:
17s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:34 schreef FANN het volgende:
Leuk... kom je eindelijk eens iemand tegen waar het hélemaal mee klikt, de vlam slaat bij
wijze van spreken in de pan, mot je gaan lopen tellen tot het date 4 is, ben je straks weken
verder :')

Maar je bent wél keurig oO<
En als je hongerig bent smaakt alles ook zoveel beter. :9 :9~
Helaas kan ik het zelf nooit opbrengen. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139551247
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:29 schreef FANN het volgende:

[..]

Maar ben je zelf dan ook geen slet, als jij op de eerste date sex met iemand hebt?
Ja. Daarom doe ik dat ook niet.
pi_139551271
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:57 schreef habitue het volgende:

[..]

En als je hongerig bent smaakt alles ook zoveel beter. :9 :9~
Helaas kan ik het zelf nooit opbrengen. :')
Ik ben al zoooooooooo lang uit de markt dat ik niet eens meer weet wanneer wij het voor de eerste
keer deden _O- maar niet op de eerste date, dat dan weer niet, wel lekker lopen zoenen :+
pi_139551343
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:59 schreef FANN het volgende:
wel lekker lopen zoenen
Slet! :o
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')