Iemand ervaringen of net zo enthousiast geraakt door yorin travel?
Komt waarschijnlijk doordat de gemiddelde Travel bezoeker net niet de doelgroep is van Yorin travel.
quote:Dat denk ik ook.
Op dinsdag 15 oktober 2002 15:17 schreef Lucille het volgende:Komt waarschijnlijk doordat de gemiddelde Travel bezoeker net niet de doelgroep is van Yorin travel.
Ze hebben vaak leuke reizen, maar voor mij zijn ze (nog ) niet betaalbaar.
Jammer dat ik het niet gezien heb. Wanneer was hij op tv?
...op enkele plaatsen in de wereld komen deze walvishaaien geregeld samen.. oa ergens bij australie, filippijnen en nog ergens (kan mexico zijn) verder komen ze overal wel een beetje voor maar niet in zulke grote aantallen.
zelf ben ik in de filippijnen geweest en wilde dit ook doen maar daar was die dag te weinig tijd meer voor... (en we waren op doorreis.. dus een dag wachten kon helaas niet meer)
... wat die kerel op tv deed was wel minder..(aan de vin hangen) in de filippijnen kregen we een folder waarin stond dat je minimaal 3 meter afstand moet bewaren
beter voor dier en mens..
filippijnen fotos -> http://www.riot.nl
-> picture gallery
-> luzon
-> south east luzon
-> donsol (the whale shark capital!!)
leuke google tip: donsol - the whale shark capital
quote:Waarom niet? Vind het best een afwisselend programma met veel verschillende reizen, uiteindelijk voor elk wat wils. Ik interviewde laatst floortje dessing voor mijn werk en daaruit bleek dat ze voor Yorin Travel oa naar Alaska (in the middle of nowhere) en tahiti was geweest, maar van de week zag ik haar weer in brighton en romeo op ibiza. Er valt nog best wat aan te merken op dat programma hoor, maar ik weet niet precies of je kunt zeggen dat de travel-bezoekers geen doelgroep zijn.
Op dinsdag 15 oktober 2002 15:17 schreef Lucille het volgende:
*stormloop topic*Komt waarschijnlijk doordat de gemiddelde Travel bezoeker net niet de doelgroep is van Yorin travel.
Sonja Silva toen naar de Kaapverdische eilanden was leuk. Floortje in Alaska ook...
Mods, misschien dat dit topic beter een 'Travel programma's op TV'-titel kan hebben, want Mexico-topics zijn er al genoeg.
quote:Goeie suggestie, ga ik gelijk even doen
Op dinsdag 15 oktober 2002 16:30 schreef OneSoul het volgende:
Soms zitten er wel leuke stukken in, soms is het bagger.Sonja Silva toen naar de Kaapverdische eilanden was leuk. Floortje in Alaska ook...
Mods, misschien dat dit topic beter een 'Travel programma's op TV'-titel kan hebben, want Mexico-topics zijn er al genoeg.
Het ging me ook niet alleen om mexico, met name dat zwemmen met die haai vond ik ook erg gaaf.
quote:NBBS bestaat al ruim een jaar niet meer, is overgenomen door een andere reis gigant, ben alleen even de naam kwijt.
Op dinsdag 15 oktober 2002 14:37 schreef Ripley het volgende:
Iemand gezien. Geweldig zag het eruit, especially dat Isla Holbox. En het zwemmen met de grootste haai terwereld leek me ook geweldig. Mooie reportage en voor mij een stimulans om me eens op mexico te storten. Chris Zegers deed die fly-drive met een kever, volgens mij van NBBS.Iemand ervaringen of net zo enthousiast geraakt door yorin travel?
antwoord op je vraag: Nee, ik heb het over commerciele Yorin Travel niet gezien.
quote:Zoals gezegd een klein voorbeeldje: Floortje was dus naar Alaska geweest om daar te logeren bij mensen die midden in de bush-bush leefden, oa een jongen die vanaf zijn 13e zichzelf les had gegeven en zo de middelbare school had gehaald, omdat er in de wijde omtrek geen school was en die mensen 2 dagen van de openbare weg afwoonden. Weinig commercieels aan dus, al zijn andere items wel heel commercieel.
Op dinsdag 15 oktober 2002 17:40 schreef Gumtree het volgende:[..]
NBBS bestaat al ruim een jaar niet meer, is overgenomen door een andere reis gigant, ben alleen even de naam kwijt.
antwoord op je vraag: Nee, ik heb het over commerciele Yorin Travel niet gezien.
Dat NBBS verkocht is weet ik, maar ik noem het in mijn gedachten toch lekker nog steeds NBBS, sorry. Ik heb trouwens wel begrepen dat ze nog ongeveer hetzelfde aanbod hadden.
quote:Op de malediven ook tussen de haaien gezwommen. Ze doen niks verkeerd maar ze hebben verdomde een heel aggressieve kop van dichtbij en dat maakt je zelf toch wel heel erg zenuwachtig.
Op dinsdag 15 oktober 2002 16:36 schreef Ripley het volgende:[..]
Goeie suggestie, ga ik gelijk even doen
Het ging me ook niet alleen om mexico, met name dat zwemmen met die haai vond ik ook erg gaaf.
Deze heet dan nu ook maar Reisprogramma's: Yorin Travel... Om het iets specifieker te maken!
Suggesties voor een betere titel mogen natuurlijk altijd! Misschien is zwemmen met haaien wel wat??
quote:Dus ik zou deze dichtgooien, maar goed.
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:12 schreef Liejannuh het volgende:
Hmmmm... dit topic was er al: Wat is je favoriete Reis programma op TV
Yorin Travel. Het is het beste wat we hebben op de Nederlandse TV, maar daar is het wel mee gezegd. Toen het pas begon was ik er wel positief over, maar het glijdt steeds meer af. Die nieuwe presentatoren vind ik drie keer niks en kennelijk beinvloeden zij ook de inhoud negatief. Laatst voor het eerst die Romeo gezien, maar kweet nu nog steeds vrijwel niks van de bestemming waar hij was.
Goed dat je het zegt.quote:Op zondag 7 november 2004 14:38 schreef k_man het volgende:
Vanaf vanavond (20.00) weer nieuwe afleveringen:
7 november
Chris in Seattle
Floortje op de Faeröer Eilanden
Romeo in Normandië
quote:Op zondag 7 november 2004 20:14 schreef k_man het volgende:
Gamma!
Romeo is een hele toffe jongen. En dat wil ie laten blijken.quote:Op zondag 7 november 2004 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Romeo vind ik toch de minste presentator van Yorin Travel. Hij doet zo overdreven over alles.
Chris is wèl coolquote:Op zondag 7 november 2004 20:51 schreef Miss-S het volgende:
Kzag vrijdag Chris Zegers op schiphol
Dat ben ik helemaal met je eens, van mij mogen ze hem ontslaan.quote:Op zondag 7 november 2004 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Romeo vind ik toch de minste presentator van Yorin Travel. Hij doet zo overdreven over alles.
Die was toch al 'ns geweest?quote:Op maandag 8 november 2004 13:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Paaseiland zou ook een mooie locatie zijn
Volgens mij was Floortje daar idd geweest.quote:Op maandag 8 november 2004 18:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Die was toch al 'ns geweest?
Er zijn wel vaker programma's over hoor.quote:Op maandag 8 november 2004 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jammer dat ik dat gemist heb. Ik zou weleens een TV-uitzending willen zien over het Paaseiland. Hoewel ik er weinig vanaf weet, heb ik het altijd al fascinerend gevonden.
Zeg, waar vind ik die overzichten op internet? Heb gezocht, maar kan ze niet vindenquote:Op zondag 7 november 2004 14:38 schreef k_man het volgende:
Vanaf vanavond (20.00) weer nieuwe afleveringen:
7 november
Chris in Seattle
Floortje op de Faeröer Eilanden
Romeo in Normandië
14 november
Floortje in Gabon
Lotte op Malta
Romeo op de Kanaaleilanden
21 november
Chris in India Goa
Floortje op de Faeröer Eilanden (II)
Romeo in Bretagne
28 november
Floortje in Gabon (II)
Lotte in Zuid-Turkije: Sinterklaas
Romeo in Bordeaux
http://www.rtl.nl/reizen/(...)_vanaf_het_begin.xmlquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:36 schreef jeoren het volgende:
[..]
Zeg, waar vind ik die overzichten op internet? Heb gezocht, maar kan ze niet vinden![]()
Je hebt wel hard gezocht zeker?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:36 schreef jeoren het volgende:
Zeg, waar vind ik die overzichten op internet? Heb gezocht, maar kan ze niet vinden![]()
Uiteindelijk welquote:Op zondag 14 november 2004 20:28 schreef k_man het volgende:
We komen helemaal niet in Gabon geloof ik.
Ik heb de dvd van de Transsiberië Express gekocht. En da's met Floortjequote:Op dinsdag 16 november 2004 19:02 schreef YPPY het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al een dvd hiervan gekocht? Ik heb eens staan twijfelen, maar eigenlijk wil ik dan alleen de Floortje reizen. Die is altijd op de leukste plekken.
quote:21 november
Chris in India Goa
Floortje op de Faeröer Eilanden (II)
Romeo in Bretagne
Ik heb alle Transsiberië Express afleveringen op video opgenomen. Kostte me geen drolquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb de dvd van de Transsiberië Express gekocht. En da's met Floortje.
Ja, maar om nou daarvoor speciaal een videorecorder te kopen, ging me wat verquote:Op zondag 21 november 2004 22:06 schreef jeoren het volgende:
[..]
Ik heb alle Transsiberië Express afleveringen op video opgenomen. Kostte me geen drol![]()
Jaquote:Op zondag 21 november 2004 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een lekkere wijven op de Faroër eilanden.
Ik kan me nog een aflevering in Australie herinneren waar ze achter een backpacker aan ging ergens in een hostel bij Ayers Rock in de buurt!quote:Op maandag 22 november 2004 10:39 schreef PLAE@ het volgende:
En dat Floortje erom bekend staat zo'n beetje elke cameraman/medewerker die er de revue passeert platneukt mag natuurlijk geen naam hebben![]()
http://www.rtl.nl/reizen/yorintravel/home/dvd_yorintravel.xmlquote:Op maandag 22 november 2004 12:18 schreef Dos37 het volgende:
Zijn daar eigenlijk dvd's van ofzo want als je nou een x iets terug wilt zien
he thx dat ik daar niet heb gekekenquote:Op maandag 22 november 2004 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/reizen/yorintravel/home/dvd_yorintravel.xml
Die van Noord-Europa lijkt me interessant.
zal morgen eens kijken. jammer dat ik dat alleen op woensdag kan zien.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:43 schreef hbruyn het volgende:
Ook een aanrader: de opvolger van lonely planet
Globe trekker
elke werkdag 'smorgens om 10 uur op Discovery...
Videorecorder o.i.d.???quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:08 schreef Dizzee het volgende:
[..]
zal morgen eens kijken. jammer dat ik dat alleen op woensdag kan zien.
bestaan die nog?quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:34 schreef hbruyn het volgende:
[..]
Videorecorder o.i.d.???![]()
Die heb ik alquote:Op woensdag 24 november 2004 17:14 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-(...)2100297&Section=BOOK
Jawel![]()
Sorry, ik was al eerder.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:06 schreef Tallz het volgende:
En als die Romeo er toch mee moet stoppen dan wil ik hem wel vervangen, we hebben het er vaak over hoe relax die baan wel niet is!
quote:28 november
Floortje in Gabon (II)
Lotte in Zuid-Turkije: Sinterklaas
Romeo in Bordeaux
Hebben we dat trouwen van Floortje niet al gezien?quote:Chris op de Thaise Eilanden
Floortje op Bermuda (trouwen)
Lotte in Trentino (wintersport in Noord-Italië)
daar zal 't wel mee te maken hebben. Volgende week is weer wat nieuws te zien.quote:Op zondag 5 december 2004 20:27 schreef T_R_I_P het volgende:
Er zijn toch nog maar een paar nieuwe geweest? Waarom nu al herhalen? Omdat iedereen uit het raam zit te turen of sinterklaas langs komt?
quote:12 december
Floortje in Madagaskar
Lotte in Cappadocië (Turkije)
Romeo in Lourdes
quote:19 december
Floortje in Madagaskar (2)
Chris in Philadelphia (USA)
Romeo in de Spaanse pyreneeën
Vooral dat eerste land. Hoe toepasselijk op een dag als vandaag ...quote:Floortje in Sri Lanka
Lotte in Duitsland (Duitse romantiek)
Chris in Megève (wintersport)
Idd. Ik denk dat 't wel ff duurt voordat daar alles weer is opgebouwdquote:Op zondag 26 december 2004 18:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik geloof overigens wel dat ik voorlopig niet naar Zuid Oost Azie hoef.Niet eens vanwege een herhalingskans, maar meer omdat er zo verschrikkelijk veel verwoest is.
Wat daarna komt is nog niet duidelijk:quote:2 januari 2005
Chris op de Cook Eilanden
Lotte op Zuid-Sicilië
Romeo aan de Costa Brava
quote:Komende uitzendingen 2005:
Wegens de ramp in Azië zijn er een aantal aanpassingen in ons uitzendschema. Maandag 3 januari lees je hier meer over de items die je binnenkort kan zien bij Yorin Travel.
Of je de enige bent weet ik niet. Maar veel zullen het er niet zijn.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:25 schreef Litman het volgende:
Ben ik de enige die Floortje niet leuk vind?
Ik vind haar altijd zo gespannen en gemaakt stoer overkomen.
maar goed, haat en liefde liggen dicht bij elkaar dus waarschijnlijk ben ik gewoon verliefd op haar!![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Of je de enige bent weet ik niet. Maar veel zullen het er niet zijn.
Flortje is liev![]()
You guys don't meet a lot of women, do you?quote:Floortje is lekker
http://www.rtl.nl/(/reize(...)overig/seizoen_4.xmlquote:9 januari 2005
Floortje in Buenos Aires (Argentinië), op weg naar Antarctica
Lotte in Polen (wintersport)
Romeo in Umbrië (Italië)
16 januari 2005
Chris in Nieuw Zeeland
Floortje in Stockholm (Zweden)
Romeo in Noord-Toscane (Italië)
23 januari 2005
Floortje op Antarctica (2)
Lotte op Cyprus
Romeo in Ligurië (Italië)
30 januari 2005
Chris in Nieuw Zeeland (2)
Lotte in Krakau (Polen)
Romeo in Atlanta (start Grand Tour USA)
Romeo nemen we maar weer op de koop toe ...quote:16 januari 2005
Chris in Nieuw Zeeland
Floortje in Stockholm (Zweden)
Romeo in Noord-Toscane (Italië)
Ik Tom Rhodes....quote:Op zondag 7 november 2004 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lucille met jou salaris bij Get the Picture is dat toch wel te doen?quote:Op zondag 23 januari 2005 21:16 schreef Lucille het volgende:
* Lucille droomt ook al jaren over een reis naar Antarctica.
Tot nu toe was Punta Arenas voor mij het zuidelijkste waar ik geweest ben, ik heb Vuurland aan de andere kant van het water gezien. Ik hoop dat ooit de droom waar wordt.
Ik stond er trouwens wel van te kijken dat er een prijs van 2400 euro werd genoemd voor een 11-daagse expeditiereis. Ik kom meestal prijzen tegen die een stuk hoger liggen, ongeveer 450 euro per dag. Dat was dus hetgeen wat mij tot nu toe heeft tegengehouden, die prijs.
Dat is waar.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig zien we die weinig tot nooit.
En zo koud he!! Meid wat heb je 't moeilijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 06:45 schreef YPPY het volgende:
Vriendje wil nu ook naar Antartica.Maar mooi niet met mij. Ik word echt ziek op zo'n boot. Die orka's waren lief.
quote:30 januari 2005
Chris in Nieuw Zeeland (2)
Lottein Krakau (Polen)
Romeoin Atlanta (start Grand Tour USA)
't IS een mooie stadquote:Op zondag 30 januari 2005 19:04 schreef k_man het volgende:
Oei, Krakow. Lijkt me ook een erg mooie stad!
Dat speelde ie iddquote:Op zondag 30 januari 2005 20:37 schreef rooierooie het volgende:
Zat Chris Zegers daar nou op die piano een nummer van Xander de Buisonjé te spelen?Ik zou in ieder geval zweren dat-ie dat nummer "zeg dat je niet hoeft te gaan schat" zat te spelen, hihi.
misschien hadden ze het er wel ingemonteerd hoor later.. niet alles geloven wat je op TV zietquote:Op zondag 30 januari 2005 20:37 schreef rooierooie het volgende:
Zat Chris Zegers daar nou op die piano een nummer van Xander de Buisonjé te spelen?Ik zou in ieder geval zweren dat-ie dat nummer "zeg dat je niet hoeft te gaan schat" zat te spelen, hihi.
Lotte stapte uit een vliegtuig van Skyeurope, de Lonely Planet van N-Zeelandwas ook goed in beeld en dat van de KLM was ook wel overduidelijk.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:06 schreef k_man het volgende:
Ligt het aan mij of zitten er steeds meer gesponsorde stukjes in?
Eerst duidelijk een KLM logo in beeld en dan Romeo die zegt, "In tien uur vlieg ik zonder tussenstops naar Atlanta."
En Hertz van de huurauto's niet te vergeten. Zolang 't er niet TE dik bovenop ligt, vind ik 't geen probleem. Als er tussen de reclame geen programma meer over is, is 't storendquote:Op zondag 30 januari 2005 21:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Lotte stapte uit een vliegtuig van Skyeurope, de Lonely Planet van N-Zeelandwas ook goed in beeld en dat van de KLM was ook wel overduidelijk.
Klopt. En vanuit Krakau ben je ook snel in Tatragebergte enz. Maar dat hebben ze ook al eerder laten zien. Overigens MOET je als je in Krakau bent ook naar - hoe toepasselijk in de week van de herdenking - Auschwitz/Birkenau. Dat vergeet je nóóit meerquote:Krakow was ook wel weer leuk, helaas lieten ze niets van de omgeving zien. Vorige keer natuurlijk al wel Zakopane, maar Wroclaw e.o. zijn ook erg mooi.
Ben je ook op die boot met die dolfijnen enz. geweest? Dat vond ik een erg mooi gedeeltequote:Op zondag 30 januari 2005 23:57 schreef Lucille het volgende:
En wat heb ik veel dingen herkend van Nieuw Zeeland waar Chris was.
Erg hè, van al die reclame. Yorin lijkt verdomme wel een commerciële zenderquote:Op zondag 30 januari 2005 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En Hertz van de huurauto's niet te vergeten. Zolang 't er niet TE dik bovenop ligt, vind ik 't geen probleem. Als er tussen de reclame geen programma meer over is, is 't storend.
[..]
Niet met die driemaster (heb ik wel zien varen daar), maar wel met een andere boot van die maatschappij in hetzelfde gebied, de Doubtful Sounds. En ja, ik heb ook dolfijnen gezien en ook zeeleeuwen. Het enige verschil was het weer. Zoals al werd gezegd, het regent er 200 dagen per jaar en toen ik er was ook. Maar ook dan is het nog steeds mooi.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben je ook op die boot met die dolfijnen enz. geweest? Dat vond ik een erg mooi gedeelte.
True, maar dan nog kun je zorgen dat dat niet gaat overheersen. Op het moment dat de adverteerder volledig de inhoud van een programma overneemt (natuurlijk moeten ze een sponsor voor de reizen hebben, maar in de verslaggeving zelf bedoel ik dus), is 't einde zoek ...quote:Op maandag 31 januari 2005 00:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
Erg hè, van al die reclame. Yorin lijkt verdomme wel een commerciële zender![]()
Kijkgeld is tegenwoordig niet meerquote:Wat me meer stoort is kijkgeld /belasting betalen voor die k*tprogramma's op de publieke omroep.
Kan ik me goed voorstellen ja. Zeker zo'n gebied waar 't dan ook nog es ontzettend stil is. Heerlijkquote:Op maandag 31 januari 2005 00:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Niet met die driemaster (heb ik wel zien varen daar), maar wel met een andere boot van die maatschappij in hetzelfde gebied, de Doubtful Sounds. En ja, ik heb ook dolfijnen gezien en ook zeeleeuwen. Het enige verschil was het weer. Zoals al werd gezegd, het regent er 200 dagen per jaar en toen ik er was ook. Maar ook dan is het nog steeds mooi.
Weet ik, maar het is tientallen jaren wel zo geweest en al die tijd hebben ze dus al die k*tprogramma's gemaaktquote:Op maandag 31 januari 2005 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijkgeld is tegenwoordig niet meer.
net zoals life&cooking, das helemaal een grote reclamespot voor Knorr e.d.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True, maar dan nog kun je zorgen dat dat niet gaat overheersen. Op het moment dat de adverteerder volledig de inhoud van een programma overneemt (natuurlijk moeten ze een sponsor voor de reizen hebben, maar in de verslaggeving zelf bedoel ik dus), is 't einde zoek ...
Ik ken die CD helemaal niet, ben wel benieuwd wat er allemaal op staat.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:45 schreef flat_erik het volgende:
Beschikt iemand trouwens over de Yorin travel CD?
Bron: Yorintravel.nlquote:CD 'Unpack your world'
Ben je geïnteresseerd in de muziek die je in de uitzendingen van Yorin Travel hoort, luister dan eens naar 'Unpack your World'! Een dubbel-CD met 25 tracks, verzameld door de Yorin Travel-crew, met de bedoeling om de sfeer en het gevoel dat wij hebben tijdens onze reizen over te brengen. Underworld, Zuco 103, DJ Krush, Les Negresses Verts en vele andere artiesten en bands van over de hele wereld vind je terug op deze twee CD's.
Verkrijgbaar bij o.a. de bekende platenzaken en warenhuizen, of deze website, waar je ook de tracklist en de prijzen terugvindt.
quote:Tracklist
Disc 1
# Track:
1 Street Sounds Of Rio De Janeiro - Intro
2 Smoke City - O Cara Lindo
3 Truby Trio Ft. Concha Buika - Jaleo
4 Les Negress Vertes - Face La Mer
5 Les Nubians - Que Le Mot Soit Perle
6 Buscemi Ft. Isabella Antena - Seaside
7 Edc - Samba In Solitude
8 Zuco 103 - Outro Lado
9 Tribalistas - Ja Sei Namorar
10 Underworld - Twist
11 Afrocelts - Green
12 Damon Albarn - Mali Music
Disc 2
# Track:
1 Kuusumum Profeeta - Kovin Lentaen Kotin Kaiplan
2 Bmp - Anonimus
3 Cedric Brooks - Lambs Bread Collie
4 Ranking Trevor - Rub A Dub Style
5 Amparanoia - Enchilao
6 P18 - La Verdolaga
7 Dusminguet - El Son
8 Cabas - Mi Bombon
9 Sergent Garcia - Adelita
10 Calexico - Guero Canello
11 Celso Fonseca - Mon Sinal
12 Coralie Clement - L'Ombre Et La Lumiere
13 Dj Krush - Song 1
quote:Op zondag 30 januari 2005 20:37 schreef rooierooie het volgende:
Leuk, ze hebben veel aandacht voor het zuiden van de VS de aankomende wekenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:17 schreef k_man het volgende:
6 februari
Floortje op Antarctica
Lotte aan de Turkse westkust
Romeo in Memphis
13 februari
Chris in Belize
Floortje op Antarctica
Romeo in Mississippi
20 februari
Floortje in Libanon
Lotte op Cyprus (actie)
Romeo in New Orleans
27 februari
Chris in Belize (2)
Floortje in Schotland: Royal Scotsman
Romeo in Houston
Ik heb de cd hier ook liggen, staat wel aardige muziek op.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:58 schreef knuppelhout het volgende:
het is toch zo'n soundtrack-cd? vast niet heel boeiend.
Tenenkrommend inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:39 schreef JPM01 het volgende:
ik zag gister een mooi stukje over Australie..., alleen jammer van die presenator![]()
Was dat weer metquote:Op zondag 6 februari 2005 23:39 schreef JPM01 het volgende:
ik zag gister een mooi stukje over Australie..., alleen jammer van die presenator![]()
Lotte is sowieso kansloos, net zoals die Romeo.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
Dat domme kind van een Lotte mag weer eens ver Europa in: zeilen in Turkie....
Mên wat een kansloze bestemming zeg met een nog kanslozere presentatrice....
Floortje rules....
quote:Op zondag 6 februari 2005 23:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lotte is sowieso kansloos, net zoals die Romeo.
Ja!quote:
ja..., ik zag toevallig dat het over australie ging.. ik kijk nooit naar dat programma,quote:
Die poll klopt niet. Romeo heeft ook 2 stemmen. En dat kan niet!quote:
tis een leuk boekje. leest lekker makkelijk weg. en er staan nog genoeg ideeen in voor reisbestemmingen....quote:Op zondag 13 februari 2005 12:37 schreef hakkie-takkie het volgende:
yoohoooooo
heb het boek van Floortje Dessing gewonnen op de vakantiebeurs
helaas ging er iemand anders met de reis Egypte vandoor, maar kan niet wachten tot het boek bij me in de bus valt
Jaaa iddquote:Op zondag 13 februari 2005 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het sponsoren van het boekje van Floortje is wel heel erg triest
(niets ten nadele van dat boekje. Het is goed.
Eigenlijk had ik gehoopt dat hij nog even wat katoen zou gaan plukken, nu hij daar toch wasquote:
Wij hebben zo'n 3video box van Michael Palin, die vent maakt echt mooie reportages inderdaad. En ja, video bestaat nog!quote:Op zondag 13 februari 2005 21:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
YTGeweldig altijd, me rust na een week werken
Michael Palin heeft ook fantastische reizen gemaakt
Deze http://www.bbcshop.com/bin/venda?ex=co_disp-view&invt=bbcdvd1258&bsref=bbc ?quote:Op maandag 14 februari 2005 23:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb deze week de DVD box besteld16 dvd / 36 uur
De reis van Floortje is een 'beetje' duur:quote:Chris in Belize (jungle)
Floortje in Schotland: Royal Scotsman
Romeo in Houston, Texas USA
Volgens http://www.incento.nl/Royal_Scotsman/default.asp waar je deze reizen kunt boeken, is het zelfs 4.420 euroquote:Een reisje met deze trein is niet goedkoop. Voor een reis van 5 dagen betaal je 4200 euro.
stoer.... die wil ik ook.....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Vandaag binnen gekregen
Play is nooit zo snel geweest
http://home.planet.nl/~essen577/Dig/mp.jpg
Ehm.. Hoor ik die man te kennen? Wie is dat? Een beroemde reiziger ofzo?quote:
cultuurbarbaar....quote:Op zondag 27 februari 2005 19:10 schreef Timothy_106 het volgende:
[..]
Ehm.. Hoor ik die man te kennen? Wie is dat? Een beroemde reiziger ofzo?
Ennuh, waarschijnlijk heel afgezaagd: "zijn die DVD's de moeite waard?"
Ok die voelde ik al aankomenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:36 schreef cptmarco het volgende:
en die Michael Palin 16dvd-box is in bestelling....
OMGJe hebt Monty Python nog nooit gezien......?????
Ja dat weet ikquote:Op zondag 6 maart 2005 03:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik doelde op die spinnen/slangen en al dat andere enge.
Lotte is goddelijk lekker om naar te kijken.... wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:11 schreef Rnnz het volgende:
Floortje en Chris![]()
Romeo en Lotte![]()
Die aflevering van Belize van vorige week vond ik maar eng..
Dat ze wat zinnigs uitkraamt en niet van dat huppelkutterige gedrag vertoont waar ik me zo aan erger.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:24 schreef sivado het volgende:
[..]
Lotte is goddelijk lekker om naar te kijken.... wat wil je nog meer?
Maar:quote:6 maart
Floortje in Indonesië (2)
Chris in Belize (3)
Romeo in Tuscon, Arizona, USA
Idd.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:23 schreef Liejannuh het volgende:
Romeo is erger. Echt waar.
Lotte gaat vast niet achter kangoeroe's aanrenne. Romeo doet dat wel. En is beschamend slecht in talen en vind zichzelf een verschikkelijk lekker ding.
Het absolute hoogtepunt van zijn onbenulligheid vond ik de aflevering op Cuba waaruit bleek dat ie vooral niet meer dan 1 zin spaans sprak.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Er zit altijd wel iets in dat ie ff moet fitnessen of op een andere manier zijn 'goddelijke lichaam' moet laten zien. En steeds dat eten van die kerel.
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het absolute hoogtepunt van zijn onbenulligheid vond ik de aflevering op Cuba waaruit bleek dat ie vooral niet meer dan 1 zin spaans sprak.
De zaterdagafleveringen zijn herhalengene van een vorig seizoen en niet van de algelopen zondag.quote:Op maandag 7 maart 2005 07:21 schreef Timothy_106 het volgende:
Heb t gemist, zag liever Peking Express. Zaterdag herhaling toch?
Wat een aansteller zul je bedoelen! Wat een gezemel zeg, over die sprinkhanen. Goed, ze zien er niet zo lekker uit, maar ze smaken gewoon naar chips. Niks mis mee.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een gek is die Chris toch af en toe.
En heeft echt spectaculaire reizen gemaakt!quote:Op zondag 27 februari 2005 20:01 schreef Timothy_106 het volgende:
[..]
Ok die voelde ik al aankomen![]()
Zou u dan zo vrij willen zijn om mij het één en ander te vertellen over deze man?
Gaaf om te zien inderdaad! ik was daar ook, een half jaar lang zelfs, ik was in die regio rond februari vorig jaar ongeveer, iets eerder dan toen Chris erwas, en ik was weer iets later in Mexico City, toen hij er dus al was geweest. Wel ontzettend cool om terug te zien allemaal!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:48 schreef MrMadMan het volgende:
is toch wel weer leuk om de plaatsen te zien waar ik zelf in december nog was. oaxaca, san christobal, mexico df, tasco, palenque...... ik wil er weer heen!!!!!! en tis inderdaad waar dat chiapas een heel mooi stukkie mexico is!!!!
Erg is dat. Je kunt gewoon niet meer kiezen......quote:Op maandag 21 maart 2005 14:26 schreef somegirl het volgende:
[..]
Geweldig programma dat Yorin Travel, ik moet alleen niet te veel kijken, want dan wil ik overal heen!!! Ik ben al zo reisverslaafd.....
Vandaag de herhaling gezien, echt geweldig.quote:
volgens mij niet:quote:Op zondag 27 maart 2005 21:39 schreef CloudStrife het volgende:
Is dit laatste aflevering van het seizoen?
Dacht dat ik het aan het begin hoorde. Ben zeker beetje doofquote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
volgens mij niet:
zie http://www.rtl.nl/reizen/(...)_vanaf_het_begin.xml
Tja. Iemand moet het doen.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:52 schreef Creature het volgende:
Wat een saaie baan heeft die Chris toch...
Hij vindt 't ook allemaal heel kut om te doen. Dat merk je echt aan 'm.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:52 schreef Creature het volgende:
Wat een saaie baan heeft die Chris toch...
iemand sugesties wie hem zou moeten gaan vervangen dan??quote:Op maandag 28 maart 2005 20:38 schreef The_T het volgende:
Chili was inderdaad erg mooi, maar die Romeo is echt te hyper, een paar keer kun je dat wel aanzien, maar nu wordt het voor mij wel erg irritant. Die kerel moet eens een beetje normaal doen
wie niet. ikke ook welquote:Op maandag 28 maart 2005 20:52 schreef Rnnz het volgende:
Ik wil Romeo wel vervangen.. (A)
Meer informatie? Ik zou eerst eens een baan zoeken, dan kan je toekomstige werkgever je vast wel helpen met het een of ander.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:03 schreef Rnnz het volgende:
Heeft iemand misschien meer informatie over dat emigreren naar Chili?![]()
Prachtig land, vriendelijke mensen, mooie taal.. en verschrikkelijk goedkope huizen..![]()
goed dat chris en floortje blijven!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:38 schreef flat_erik het volgende:
Vorige week op RTL Boulevard een filmpje over de 3 nieuwe presentatoren...
Voor wat ik ervan heb kunnen zien echt 2/3 van die Lotte typjes![]()
Ik denk dat Lotte en Romeo er binnenkort "uitvliegen"...
Chris en Floortje blijven iig![]()
Joh, Dubai is zo ongekend fascinerend en interessant, daar kunnen ze wel een grand tour van maken!quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:44 schreef k_man het volgende:
Nog een keer Dubai?Floortje was daar ook al.
En dat nou uitgerekend Romeo Brazilië moet gaan doen.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:51 schreef Liejannuh het volgende:
Joh, Dubai is zo ongekend fascinerend en interessant, daar kunnen ze wel een grand tour van maken!
Ah, goed nieuwsquote:
was volgens mij brightonquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:52 schreef Erasmusch het volgende:
Bristol is toch al geweest? Of dat was natuurlijk Brighton met Fatboy Slim op de pier...
idd, 21:33 en nu al reclamequote:Op zondag 3 april 2005 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Loopt de klok van Yorin Travel voor ofzo? Beginnen ze vijf minuten eerder.
Dat neem ik terug. Het is niet twijfelachtig, het is ronduit smakeloos.quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 21:50 schreef k_man het volgende:
Dat neem ik terug. Het is niet twijfelachtig, het is ronduit smakeloos.
Floortje die met rugzakje om en zonnebril op vrolijk loopt te zwaaien naar mensen die uit de rotzooi weer een fatsoenlijk onderkomen proberen te bouwen. Gat-ver-damme!
Dit was dus GEEN ramptoerisme; zij gingen daar niet heen om te zien hoe andere mensen lijden; anders zou je al die mensen die naar (Zuid-)Afrika of Zuid-Amerika gaan ook ramptoeristen moeten noemen. Zij gaan vaak ook mensen bekijken die uit een hoop vuilnis hun onderkomen proberen op te bouwen; met dat verschil dat het daar een structureel probleem is.quote:Op zondag 3 april 2005 22:19 schreef Pistol_Pete het volgende:
Dat ramptoerisme was redelijk schaamteloos![]()
Dat maakt het zelfs nog een stukje erger. Hier léén je je toch niet voor als programmamaker? Voor het bureau van toerisme een promo-filmpje komen draaien.quote:Op zondag 3 april 2005 22:34 schreef DutchTrain het volgende:
Het is duidelijk dat ze de eerste reportage hebben afgeblazen (waarvan de andere beelden waren) en dat ze nu opnieuw uitgenodigd zijn door het bureau van toerismevan Sri Lanka om aan te tonen dat je veilig en zonder problemen naar Sri Lanka kan gaan.
Dat dit programma gesponsord is lijkt mij niet meer dan logisch voor een publieke omroep.. daar hebben we het eerder over gehadquote:Op zondag 3 april 2005 22:40 schreef k_man het volgende:
Dat maakt het zelfs nog een stukje erger. Hier léén je je toch niet voor als programmamaker? Voor het bureau van toerisme een promo-filmpje komen draaien.
Dus het zijn én ramptoeristen én journalistieke hoeren. Dank voor de toelichting.
Yorin is geen publieke omroep, maar dat zal een vergissinkje van je zijn. Dat met KLM en Martinair zijn shotjes tussendoor en dat is al irritant genoeg. Kennelijk kun je echter hele items aankopen.quote:Op zondag 3 april 2005 22:53 schreef DutchTrain het volgende:
Dat dit programma gesponsord is lijkt mij niet meer dan logisch voor een publieke omroep.. daar hebben we het eerder over gehad
Ook dit keer was er weer een KLM vliegtuig en ook en Martinair checkin balie in beeld.
Er lopen hier zo onderhand honder-en-één belangen door elkaar. Rode Kruis, verkeersbureau, overige sponsoren, Floortjes al dan niet ethische privé opvattingen, etc, etc.quote:Op zondag 3 april 2005 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vergeet je niet dat Floortje dé ambassadrice van het Nederlandse Rode Kruis is (per 1 januari 2005) en in die hoedanigheid aandacht wil vragen voor zaken waarbij het Rode Kruis is betrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |