Dacht dat ik het aan het begin hoorde. Ben zeker beetje doofquote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
volgens mij niet:
zie http://www.rtl.nl/reizen/(...)_vanaf_het_begin.xml
Tja. Iemand moet het doen.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:52 schreef Creature het volgende:
Wat een saaie baan heeft die Chris toch...
Hij vindt 't ook allemaal heel kut om te doen. Dat merk je echt aan 'm.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:52 schreef Creature het volgende:
Wat een saaie baan heeft die Chris toch...
iemand sugesties wie hem zou moeten gaan vervangen dan??quote:Op maandag 28 maart 2005 20:38 schreef The_T het volgende:
Chili was inderdaad erg mooi, maar die Romeo is echt te hyper, een paar keer kun je dat wel aanzien, maar nu wordt het voor mij wel erg irritant. Die kerel moet eens een beetje normaal doen
wie niet. ikke ook welquote:Op maandag 28 maart 2005 20:52 schreef Rnnz het volgende:
Ik wil Romeo wel vervangen.. (A)
Meer informatie? Ik zou eerst eens een baan zoeken, dan kan je toekomstige werkgever je vast wel helpen met het een of ander.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:03 schreef Rnnz het volgende:
Heeft iemand misschien meer informatie over dat emigreren naar Chili?![]()
Prachtig land, vriendelijke mensen, mooie taal.. en verschrikkelijk goedkope huizen..![]()
goed dat chris en floortje blijven!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:38 schreef flat_erik het volgende:
Vorige week op RTL Boulevard een filmpje over de 3 nieuwe presentatoren...
Voor wat ik ervan heb kunnen zien echt 2/3 van die Lotte typjes![]()
Ik denk dat Lotte en Romeo er binnenkort "uitvliegen"...
Chris en Floortje blijven iig![]()
Joh, Dubai is zo ongekend fascinerend en interessant, daar kunnen ze wel een grand tour van maken!quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:44 schreef k_man het volgende:
Nog een keer Dubai?Floortje was daar ook al.
En dat nou uitgerekend Romeo Brazilië moet gaan doen.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:51 schreef Liejannuh het volgende:
Joh, Dubai is zo ongekend fascinerend en interessant, daar kunnen ze wel een grand tour van maken!
Ah, goed nieuwsquote:
was volgens mij brightonquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:52 schreef Erasmusch het volgende:
Bristol is toch al geweest? Of dat was natuurlijk Brighton met Fatboy Slim op de pier...
idd, 21:33 en nu al reclamequote:Op zondag 3 april 2005 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Loopt de klok van Yorin Travel voor ofzo? Beginnen ze vijf minuten eerder.
Dat neem ik terug. Het is niet twijfelachtig, het is ronduit smakeloos.quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 21:50 schreef k_man het volgende:
Dat neem ik terug. Het is niet twijfelachtig, het is ronduit smakeloos.
Floortje die met rugzakje om en zonnebril op vrolijk loopt te zwaaien naar mensen die uit de rotzooi weer een fatsoenlijk onderkomen proberen te bouwen. Gat-ver-damme!
Dit was dus GEEN ramptoerisme; zij gingen daar niet heen om te zien hoe andere mensen lijden; anders zou je al die mensen die naar (Zuid-)Afrika of Zuid-Amerika gaan ook ramptoeristen moeten noemen. Zij gaan vaak ook mensen bekijken die uit een hoop vuilnis hun onderkomen proberen op te bouwen; met dat verschil dat het daar een structureel probleem is.quote:Op zondag 3 april 2005 22:19 schreef Pistol_Pete het volgende:
Dat ramptoerisme was redelijk schaamteloos![]()
Dat maakt het zelfs nog een stukje erger. Hier léén je je toch niet voor als programmamaker? Voor het bureau van toerisme een promo-filmpje komen draaien.quote:Op zondag 3 april 2005 22:34 schreef DutchTrain het volgende:
Het is duidelijk dat ze de eerste reportage hebben afgeblazen (waarvan de andere beelden waren) en dat ze nu opnieuw uitgenodigd zijn door het bureau van toerismevan Sri Lanka om aan te tonen dat je veilig en zonder problemen naar Sri Lanka kan gaan.
Dat dit programma gesponsord is lijkt mij niet meer dan logisch voor een publieke omroep.. daar hebben we het eerder over gehadquote:Op zondag 3 april 2005 22:40 schreef k_man het volgende:
Dat maakt het zelfs nog een stukje erger. Hier léén je je toch niet voor als programmamaker? Voor het bureau van toerisme een promo-filmpje komen draaien.
Dus het zijn én ramptoeristen én journalistieke hoeren. Dank voor de toelichting.
Yorin is geen publieke omroep, maar dat zal een vergissinkje van je zijn. Dat met KLM en Martinair zijn shotjes tussendoor en dat is al irritant genoeg. Kennelijk kun je echter hele items aankopen.quote:Op zondag 3 april 2005 22:53 schreef DutchTrain het volgende:
Dat dit programma gesponsord is lijkt mij niet meer dan logisch voor een publieke omroep.. daar hebben we het eerder over gehad
Ook dit keer was er weer een KLM vliegtuig en ook en Martinair checkin balie in beeld.
Er lopen hier zo onderhand honder-en-één belangen door elkaar. Rode Kruis, verkeersbureau, overige sponsoren, Floortjes al dan niet ethische privé opvattingen, etc, etc.quote:Op zondag 3 april 2005 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vergeet je niet dat Floortje dé ambassadrice van het Nederlandse Rode Kruis is (per 1 januari 2005) en in die hoedanigheid aandacht wil vragen voor zaken waarbij het Rode Kruis is betrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |