Ok die voelde ik al aankomenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:36 schreef cptmarco het volgende:
en die Michael Palin 16dvd-box is in bestelling....
OMGJe hebt Monty Python nog nooit gezien......?????
Ja dat weet ikquote:Op zondag 6 maart 2005 03:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik doelde op die spinnen/slangen en al dat andere enge.
Lotte is goddelijk lekker om naar te kijken.... wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:11 schreef Rnnz het volgende:
Floortje en Chris![]()
Romeo en Lotte![]()
Die aflevering van Belize van vorige week vond ik maar eng..
Dat ze wat zinnigs uitkraamt en niet van dat huppelkutterige gedrag vertoont waar ik me zo aan erger.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:24 schreef sivado het volgende:
[..]
Lotte is goddelijk lekker om naar te kijken.... wat wil je nog meer?
Maar:quote:6 maart
Floortje in Indonesië (2)
Chris in Belize (3)
Romeo in Tuscon, Arizona, USA
Idd.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:23 schreef Liejannuh het volgende:
Romeo is erger. Echt waar.
Lotte gaat vast niet achter kangoeroe's aanrenne. Romeo doet dat wel. En is beschamend slecht in talen en vind zichzelf een verschikkelijk lekker ding.
Het absolute hoogtepunt van zijn onbenulligheid vond ik de aflevering op Cuba waaruit bleek dat ie vooral niet meer dan 1 zin spaans sprak.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Er zit altijd wel iets in dat ie ff moet fitnessen of op een andere manier zijn 'goddelijke lichaam' moet laten zien. En steeds dat eten van die kerel.
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het absolute hoogtepunt van zijn onbenulligheid vond ik de aflevering op Cuba waaruit bleek dat ie vooral niet meer dan 1 zin spaans sprak.
De zaterdagafleveringen zijn herhalengene van een vorig seizoen en niet van de algelopen zondag.quote:Op maandag 7 maart 2005 07:21 schreef Timothy_106 het volgende:
Heb t gemist, zag liever Peking Express. Zaterdag herhaling toch?
Wat een aansteller zul je bedoelen! Wat een gezemel zeg, over die sprinkhanen. Goed, ze zien er niet zo lekker uit, maar ze smaken gewoon naar chips. Niks mis mee.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een gek is die Chris toch af en toe.
En heeft echt spectaculaire reizen gemaakt!quote:Op zondag 27 februari 2005 20:01 schreef Timothy_106 het volgende:
[..]
Ok die voelde ik al aankomen![]()
Zou u dan zo vrij willen zijn om mij het één en ander te vertellen over deze man?
Gaaf om te zien inderdaad! ik was daar ook, een half jaar lang zelfs, ik was in die regio rond februari vorig jaar ongeveer, iets eerder dan toen Chris erwas, en ik was weer iets later in Mexico City, toen hij er dus al was geweest. Wel ontzettend cool om terug te zien allemaal!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:48 schreef MrMadMan het volgende:
is toch wel weer leuk om de plaatsen te zien waar ik zelf in december nog was. oaxaca, san christobal, mexico df, tasco, palenque...... ik wil er weer heen!!!!!! en tis inderdaad waar dat chiapas een heel mooi stukkie mexico is!!!!
Erg is dat. Je kunt gewoon niet meer kiezen......quote:Op maandag 21 maart 2005 14:26 schreef somegirl het volgende:
[..]
Geweldig programma dat Yorin Travel, ik moet alleen niet te veel kijken, want dan wil ik overal heen!!! Ik ben al zo reisverslaafd.....
Vandaag de herhaling gezien, echt geweldig.quote:
volgens mij niet:quote:Op zondag 27 maart 2005 21:39 schreef CloudStrife het volgende:
Is dit laatste aflevering van het seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |