quote:30 januari 2005
Chris in Nieuw Zeeland (2)
Lottein Krakau (Polen)
Romeoin Atlanta (start Grand Tour USA)
't IS een mooie stadquote:Op zondag 30 januari 2005 19:04 schreef k_man het volgende:
Oei, Krakow. Lijkt me ook een erg mooie stad!
Dat speelde ie iddquote:Op zondag 30 januari 2005 20:37 schreef rooierooie het volgende:
Zat Chris Zegers daar nou op die piano een nummer van Xander de Buisonjé te spelen?Ik zou in ieder geval zweren dat-ie dat nummer "zeg dat je niet hoeft te gaan schat" zat te spelen, hihi.
misschien hadden ze het er wel ingemonteerd hoor later.. niet alles geloven wat je op TV zietquote:Op zondag 30 januari 2005 20:37 schreef rooierooie het volgende:
Zat Chris Zegers daar nou op die piano een nummer van Xander de Buisonjé te spelen?Ik zou in ieder geval zweren dat-ie dat nummer "zeg dat je niet hoeft te gaan schat" zat te spelen, hihi.
Lotte stapte uit een vliegtuig van Skyeurope, de Lonely Planet van N-Zeelandwas ook goed in beeld en dat van de KLM was ook wel overduidelijk.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:06 schreef k_man het volgende:
Ligt het aan mij of zitten er steeds meer gesponsorde stukjes in?
Eerst duidelijk een KLM logo in beeld en dan Romeo die zegt, "In tien uur vlieg ik zonder tussenstops naar Atlanta."
En Hertz van de huurauto's niet te vergeten. Zolang 't er niet TE dik bovenop ligt, vind ik 't geen probleem. Als er tussen de reclame geen programma meer over is, is 't storendquote:Op zondag 30 januari 2005 21:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Lotte stapte uit een vliegtuig van Skyeurope, de Lonely Planet van N-Zeelandwas ook goed in beeld en dat van de KLM was ook wel overduidelijk.
Klopt. En vanuit Krakau ben je ook snel in Tatragebergte enz. Maar dat hebben ze ook al eerder laten zien. Overigens MOET je als je in Krakau bent ook naar - hoe toepasselijk in de week van de herdenking - Auschwitz/Birkenau. Dat vergeet je nóóit meerquote:Krakow was ook wel weer leuk, helaas lieten ze niets van de omgeving zien. Vorige keer natuurlijk al wel Zakopane, maar Wroclaw e.o. zijn ook erg mooi.
Ben je ook op die boot met die dolfijnen enz. geweest? Dat vond ik een erg mooi gedeeltequote:Op zondag 30 januari 2005 23:57 schreef Lucille het volgende:
En wat heb ik veel dingen herkend van Nieuw Zeeland waar Chris was.
Erg hè, van al die reclame. Yorin lijkt verdomme wel een commerciële zenderquote:Op zondag 30 januari 2005 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En Hertz van de huurauto's niet te vergeten. Zolang 't er niet TE dik bovenop ligt, vind ik 't geen probleem. Als er tussen de reclame geen programma meer over is, is 't storend.
[..]
Niet met die driemaster (heb ik wel zien varen daar), maar wel met een andere boot van die maatschappij in hetzelfde gebied, de Doubtful Sounds. En ja, ik heb ook dolfijnen gezien en ook zeeleeuwen. Het enige verschil was het weer. Zoals al werd gezegd, het regent er 200 dagen per jaar en toen ik er was ook. Maar ook dan is het nog steeds mooi.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben je ook op die boot met die dolfijnen enz. geweest? Dat vond ik een erg mooi gedeelte.
True, maar dan nog kun je zorgen dat dat niet gaat overheersen. Op het moment dat de adverteerder volledig de inhoud van een programma overneemt (natuurlijk moeten ze een sponsor voor de reizen hebben, maar in de verslaggeving zelf bedoel ik dus), is 't einde zoek ...quote:Op maandag 31 januari 2005 00:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
Erg hè, van al die reclame. Yorin lijkt verdomme wel een commerciële zender![]()
Kijkgeld is tegenwoordig niet meerquote:Wat me meer stoort is kijkgeld /belasting betalen voor die k*tprogramma's op de publieke omroep.
Kan ik me goed voorstellen ja. Zeker zo'n gebied waar 't dan ook nog es ontzettend stil is. Heerlijkquote:Op maandag 31 januari 2005 00:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Niet met die driemaster (heb ik wel zien varen daar), maar wel met een andere boot van die maatschappij in hetzelfde gebied, de Doubtful Sounds. En ja, ik heb ook dolfijnen gezien en ook zeeleeuwen. Het enige verschil was het weer. Zoals al werd gezegd, het regent er 200 dagen per jaar en toen ik er was ook. Maar ook dan is het nog steeds mooi.
Weet ik, maar het is tientallen jaren wel zo geweest en al die tijd hebben ze dus al die k*tprogramma's gemaaktquote:Op maandag 31 januari 2005 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijkgeld is tegenwoordig niet meer.
net zoals life&cooking, das helemaal een grote reclamespot voor Knorr e.d.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True, maar dan nog kun je zorgen dat dat niet gaat overheersen. Op het moment dat de adverteerder volledig de inhoud van een programma overneemt (natuurlijk moeten ze een sponsor voor de reizen hebben, maar in de verslaggeving zelf bedoel ik dus), is 't einde zoek ...
Ik ken die CD helemaal niet, ben wel benieuwd wat er allemaal op staat.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:45 schreef flat_erik het volgende:
Beschikt iemand trouwens over de Yorin travel CD?
Bron: Yorintravel.nlquote:CD 'Unpack your world'
Ben je geïnteresseerd in de muziek die je in de uitzendingen van Yorin Travel hoort, luister dan eens naar 'Unpack your World'! Een dubbel-CD met 25 tracks, verzameld door de Yorin Travel-crew, met de bedoeling om de sfeer en het gevoel dat wij hebben tijdens onze reizen over te brengen. Underworld, Zuco 103, DJ Krush, Les Negresses Verts en vele andere artiesten en bands van over de hele wereld vind je terug op deze twee CD's.
Verkrijgbaar bij o.a. de bekende platenzaken en warenhuizen, of deze website, waar je ook de tracklist en de prijzen terugvindt.
quote:Tracklist
Disc 1
# Track:
1 Street Sounds Of Rio De Janeiro - Intro
2 Smoke City - O Cara Lindo
3 Truby Trio Ft. Concha Buika - Jaleo
4 Les Negress Vertes - Face La Mer
5 Les Nubians - Que Le Mot Soit Perle
6 Buscemi Ft. Isabella Antena - Seaside
7 Edc - Samba In Solitude
8 Zuco 103 - Outro Lado
9 Tribalistas - Ja Sei Namorar
10 Underworld - Twist
11 Afrocelts - Green
12 Damon Albarn - Mali Music
Disc 2
# Track:
1 Kuusumum Profeeta - Kovin Lentaen Kotin Kaiplan
2 Bmp - Anonimus
3 Cedric Brooks - Lambs Bread Collie
4 Ranking Trevor - Rub A Dub Style
5 Amparanoia - Enchilao
6 P18 - La Verdolaga
7 Dusminguet - El Son
8 Cabas - Mi Bombon
9 Sergent Garcia - Adelita
10 Calexico - Guero Canello
11 Celso Fonseca - Mon Sinal
12 Coralie Clement - L'Ombre Et La Lumiere
13 Dj Krush - Song 1
quote:Op zondag 30 januari 2005 20:37 schreef rooierooie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |