Jaquote:Op zondag 21 november 2004 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een lekkere wijven op de Faroër eilanden.
Ik kan me nog een aflevering in Australie herinneren waar ze achter een backpacker aan ging ergens in een hostel bij Ayers Rock in de buurt!quote:Op maandag 22 november 2004 10:39 schreef PLAE@ het volgende:
En dat Floortje erom bekend staat zo'n beetje elke cameraman/medewerker die er de revue passeert platneukt mag natuurlijk geen naam hebben![]()
http://www.rtl.nl/reizen/yorintravel/home/dvd_yorintravel.xmlquote:Op maandag 22 november 2004 12:18 schreef Dos37 het volgende:
Zijn daar eigenlijk dvd's van ofzo want als je nou een x iets terug wilt zien
he thx dat ik daar niet heb gekekenquote:Op maandag 22 november 2004 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/reizen/yorintravel/home/dvd_yorintravel.xml
Die van Noord-Europa lijkt me interessant.
zal morgen eens kijken. jammer dat ik dat alleen op woensdag kan zien.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:43 schreef hbruyn het volgende:
Ook een aanrader: de opvolger van lonely planet
Globe trekker
elke werkdag 'smorgens om 10 uur op Discovery...
Videorecorder o.i.d.???quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:08 schreef Dizzee het volgende:
[..]
zal morgen eens kijken. jammer dat ik dat alleen op woensdag kan zien.
bestaan die nog?quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:34 schreef hbruyn het volgende:
[..]
Videorecorder o.i.d.???![]()
Die heb ik alquote:Op woensdag 24 november 2004 17:14 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-(...)2100297&Section=BOOK
Jawel![]()
Sorry, ik was al eerder.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:06 schreef Tallz het volgende:
En als die Romeo er toch mee moet stoppen dan wil ik hem wel vervangen, we hebben het er vaak over hoe relax die baan wel niet is!
quote:28 november
Floortje in Gabon (II)
Lotte in Zuid-Turkije: Sinterklaas
Romeo in Bordeaux
Hebben we dat trouwen van Floortje niet al gezien?quote:Chris op de Thaise Eilanden
Floortje op Bermuda (trouwen)
Lotte in Trentino (wintersport in Noord-Italië)
daar zal 't wel mee te maken hebben. Volgende week is weer wat nieuws te zien.quote:Op zondag 5 december 2004 20:27 schreef T_R_I_P het volgende:
Er zijn toch nog maar een paar nieuwe geweest? Waarom nu al herhalen? Omdat iedereen uit het raam zit te turen of sinterklaas langs komt?
quote:12 december
Floortje in Madagaskar
Lotte in Cappadocië (Turkije)
Romeo in Lourdes
quote:19 december
Floortje in Madagaskar (2)
Chris in Philadelphia (USA)
Romeo in de Spaanse pyreneeën
Vooral dat eerste land. Hoe toepasselijk op een dag als vandaag ...quote:Floortje in Sri Lanka
Lotte in Duitsland (Duitse romantiek)
Chris in Megève (wintersport)
Idd. Ik denk dat 't wel ff duurt voordat daar alles weer is opgebouwdquote:Op zondag 26 december 2004 18:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik geloof overigens wel dat ik voorlopig niet naar Zuid Oost Azie hoef.Niet eens vanwege een herhalingskans, maar meer omdat er zo verschrikkelijk veel verwoest is.
Wat daarna komt is nog niet duidelijk:quote:2 januari 2005
Chris op de Cook Eilanden
Lotte op Zuid-Sicilië
Romeo aan de Costa Brava
quote:Komende uitzendingen 2005:
Wegens de ramp in Azië zijn er een aantal aanpassingen in ons uitzendschema. Maandag 3 januari lees je hier meer over de items die je binnenkort kan zien bij Yorin Travel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |