Of je de enige bent weet ik niet. Maar veel zullen het er niet zijn.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:25 schreef Litman het volgende:
Ben ik de enige die Floortje niet leuk vind?
Ik vind haar altijd zo gespannen en gemaakt stoer overkomen.
maar goed, haat en liefde liggen dicht bij elkaar dus waarschijnlijk ben ik gewoon verliefd op haar!![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Of je de enige bent weet ik niet. Maar veel zullen het er niet zijn.
Flortje is liev![]()
You guys don't meet a lot of women, do you?quote:Floortje is lekker
http://www.rtl.nl/(/reize(...)overig/seizoen_4.xmlquote:9 januari 2005
Floortje in Buenos Aires (Argentinië), op weg naar Antarctica
Lotte in Polen (wintersport)
Romeo in Umbrië (Italië)
16 januari 2005
Chris in Nieuw Zeeland
Floortje in Stockholm (Zweden)
Romeo in Noord-Toscane (Italië)
23 januari 2005
Floortje op Antarctica (2)
Lotte op Cyprus
Romeo in Ligurië (Italië)
30 januari 2005
Chris in Nieuw Zeeland (2)
Lotte in Krakau (Polen)
Romeo in Atlanta (start Grand Tour USA)
Romeo nemen we maar weer op de koop toe ...quote:16 januari 2005
Chris in Nieuw Zeeland
Floortje in Stockholm (Zweden)
Romeo in Noord-Toscane (Italië)
Ik Tom Rhodes....quote:Op zondag 7 november 2004 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Romeo vind ik toch de minste presentator van Yorin Travel. Hij doet zo overdreven over alles.
Lucille met jou salaris bij Get the Picture is dat toch wel te doen?quote:Op zondag 23 januari 2005 21:16 schreef Lucille het volgende:
* Lucille droomt ook al jaren over een reis naar Antarctica.
Tot nu toe was Punta Arenas voor mij het zuidelijkste waar ik geweest ben, ik heb Vuurland aan de andere kant van het water gezien. Ik hoop dat ooit de droom waar wordt.
Ik stond er trouwens wel van te kijken dat er een prijs van 2400 euro werd genoemd voor een 11-daagse expeditiereis. Ik kom meestal prijzen tegen die een stuk hoger liggen, ongeveer 450 euro per dag. Dat was dus hetgeen wat mij tot nu toe heeft tegengehouden, die prijs.
Dat is waar.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig zien we die weinig tot nooit.
En zo koud he!! Meid wat heb je 't moeilijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 06:45 schreef YPPY het volgende:
Vriendje wil nu ook naar Antartica.Maar mooi niet met mij. Ik word echt ziek op zo'n boot. Die orka's waren lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |