Hij start altijd direct. Voor nu moet er dus wat olie bij vrees ik, en heb pas over een maand of wat tijd voor een oliewissel.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Turbo altijd zo dun mogelijk (koud) is mij altijd verteld... Dus een 0W of 5W ivm koude start.
Het starten is het probleem niet, maar de olie zsm de turbo laten smeren. Dat gaat sneller met een lage koude viscositeit.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij start altijd direct. Voor nu moet er dus wat olie bij vrees ik, en heb pas over een maand of wat tijd voor een oliewissel.
Check, ga zsm een wissel doen naar 5W40 of 5W30 half-syntheet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het starten is het probleem niet, maar de olie zsm de turbo laten smeren. Dat gaat sneller met een lage koude viscositeit.
Blijf wel volsynstheet gebruiken als je dat al hebt. Doe dan 5W40, heb zelf GM Dexos2 5W30, ben ik goed over te spreken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Check, ga zsm een wissel doen naar 5W40 of 5W30 half-syntheet.
Ik ben ook niet ontevreden over wat er nu in zit, alleen de verkrijgbaarheid stoort me een beetje. Mijn auto rijd duidelijk beter op deze olie, maar ik heb geen zin om iedere keer langs de garage te gaan voor een litertje.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Blijf wel volsynstheet gebruiken als je dat al hebt. Doe dan 5W40, heb zelf GM Dexos2 5W30, ben ik goed over te spreken.
[ afbeelding ]
https://werkenbijdefensie(...)euring%20&%20Sel.pdfquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:44 schreef Klokov het volgende:
Als het goed is kan je je bedenkingen uiten tegen de uitslag van een keuring. Op de site zou hierover iets te vinden moeten zijn. Weet iemand toevallig waar je dit kan vinden?
Hartelijk dank, ik was vergeten te vermelden dat het om een psychologische keuring ging. Echter is deze hierin ook gewoon te vindenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
https://werkenbijdefensie(...)euring%20&%20Sel.pdf
Bent u het niet eens met de uitslag van de medische keuring, dan kunt u uw bedenking tot
één week na dagtekening van de uitslag van het onderzoek, schriftelijk en voorzien van
argumenten, kenbaar maken. Bij een bedenking heeft u recht op een herkeuring.
Een bedenking tegen de uitslag van de medische keuring kunt u rechtstreeks richten aan de
uitslaggevend keuringsarts van de arbodienst:
DienstenCentrum Werving en Selectie
Uitslaggevend keuringsarts
KL/KLu/KMar/KM
Postbus 2630
1000 CP Amsterdam
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hartelijk dank, ik was vergeten te vermelden dat het om een psychologische keuring ging. Echter is deze hierin ook gewoon te vinden
twitter:vlagprotocol twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 16:11:14Morgen herdenken we, met de vlag halfstok (zonder wimpel). We vlaggen alleen gedurende de avond: van 18:00u tot 21:10u #vlagprotocol reageer retweet
twitter:vlagprotocol twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 16:16:25Normaal gesproken geldt dat er op zondag niet gevlagd mag worden. Maar bij herdenkingsdag geldt dat niet, u kunt dus gewoon vlaggen! reageer retweet
En hijs hem niet weer onderstebovenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:26 schreef AchJa het volgende:
@ER! Opletten!twitter:vlagprotocol twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 16:11:14Morgen herdenken we, met de vlag halfstok (zonder wimpel). We vlaggen alleen gedurende de avond: van 18:00u tot 21:10u #vlagprotocol reageer retweet
twitter:vlagprotocol twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 16:16:25Normaal gesproken geldt dat er op zondag niet gevlagd mag worden. Maar bij herdenkingsdag geldt dat niet, u kunt dus gewoon vlaggen! reageer retweet
Er zitten bij mijn lichting wat gasten waarbij de vlaggetjes verkeerd zijn geplaatst op de gvt'squote:
Voor hen zouden er kisten met klittenbandsluiting moeten zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Er zitten bij mijn lichting wat gasten waarbij de vlaggetjes verkeerd zijn geplaatst op de gvt's
nee nee zo werden ze geleverd vanuit het kpu.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor hen zouden er kisten met klittenbandsluiting moeten zijn
Ik heb al jaren een basisjas waarvan de vlag verkeerd om zit.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Er zitten bij mijn lichting wat gasten waarbij de vlaggetjes verkeerd zijn geplaatst op de gvt's
Gewoon zeggen dat je die op missie in Australië hebt gekregen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:39 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een basisjas waarvan de vlag verkeerd om zit.
Bij jou ook al?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nee nee zo werden ze geleverd vanuit het kpu.
En jij hebt hem natuurlijk het bierschap gewezenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Dronken gasten in de supermarkt, jaa ik wil bieer kopu![]()
Dronken mensen zijn gelukkigquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En jij hebt hem natuurlijk het bierschap gewezen
dat zijn 2 baco's ongv. Dat is maar 6cl bacardi.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Halve liter baco zal goed inslaan
Dan gooi je best weinig bacardi in je glasquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dat zijn 2 baco's ongv. Dat is maar 6cl bacardi.
Best slapjes.
Sowieso baco...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:49 schreef Erasmo het volgende:
BB heeft een punt, een beetje baco is half om half.
Naja, je kan ook te ver gaanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:49 schreef Erasmo het volgende:
officiële maatjes reken ik in. Anders kan je never nooit niet uitgaan want er nou in een halve liter zit...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan gooi je best weinig bacardi in je glas
Ik heb een halve liter voor mezelf, daar kan zeker 2 liter cola uitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
officiële maatjes reken ik in. Anders kan je never nooit niet uitgaan want er nou in een halve liter zit...
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:49 schreef Erasmo het volgende:
daarom vodka 7up fucking mietjesquote:Op zondag 4 mei 2014 00:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb een halve liter voor mezelf, daar kan zeker 2 liter cola uit
Dat is dan wel de ondergrens.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je de verhalen moet geloven kan jij wel 7L bier op
Dat is niet eens een krat...quote:Op zondag 4 mei 2014 01:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voor de smaak, daarna gaan we door voor de dorst.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je in een beetje oostblok land gaat stappen dan zit er meer wodka dan cola in je glas, want de cola is duurder daarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
officiële maatjes reken ik in. Anders kan je never nooit niet uitgaan want er nou in een halve liter zit...
Net zoals vroeger in Seedorf, belastingvrije jenever in je ruitensproeier tank was goedkoper dan het officiële spul van de pomp...quote:Op zondag 4 mei 2014 08:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je in een beetje oostblok land gaat stappen dan zit er meer wodka dan cola in je glas, want de cola is duurder daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |