dat zijn 2 baco's ongv. Dat is maar 6cl bacardi.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Halve liter baco zal goed inslaan
Dan gooi je best weinig bacardi in je glasquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dat zijn 2 baco's ongv. Dat is maar 6cl bacardi.
Best slapjes.
Sowieso baco...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:49 schreef Erasmo het volgende:
BB heeft een punt, een beetje baco is half om half.
Naja, je kan ook te ver gaanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:49 schreef Erasmo het volgende:
officiële maatjes reken ik in. Anders kan je never nooit niet uitgaan want er nou in een halve liter zit...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan gooi je best weinig bacardi in je glas
Ik heb een halve liter voor mezelf, daar kan zeker 2 liter cola uitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
officiële maatjes reken ik in. Anders kan je never nooit niet uitgaan want er nou in een halve liter zit...
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:49 schreef Erasmo het volgende:
daarom vodka 7up fucking mietjesquote:Op zondag 4 mei 2014 00:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb een halve liter voor mezelf, daar kan zeker 2 liter cola uit
Dat is dan wel de ondergrens.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je de verhalen moet geloven kan jij wel 7L bier op
Dat is niet eens een krat...quote:Op zondag 4 mei 2014 01:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voor de smaak, daarna gaan we door voor de dorst.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je in een beetje oostblok land gaat stappen dan zit er meer wodka dan cola in je glas, want de cola is duurder daarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
officiële maatjes reken ik in. Anders kan je never nooit niet uitgaan want er nou in een halve liter zit...
Net zoals vroeger in Seedorf, belastingvrije jenever in je ruitensproeier tank was goedkoper dan het officiële spul van de pomp...quote:Op zondag 4 mei 2014 08:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je in een beetje oostblok land gaat stappen dan zit er meer wodka dan cola in je glas, want de cola is duurder daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |