Hee, nog een SOHN/Blake/Woon/etc.quote:
Dit is wel spannend.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:02 schreef Maxerazzi het volgende:
Niet echt spannend, nee. Ik ben ondertussen alweer hier aanbeland:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eentje voor elke EP, wat is het probleem?
Die titelquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:11 schreef Norrage het volgende:
Lekkere deephouse/electronica van Matt Karmil, lekker hoor
haha gathering of tweakers is voor autistenquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die titelEven GoT afkijken en dan luisteren.
Het zou ook veel te veel spanning zijn zo op de late avond als wij het met elkaar eens worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:29 schreef Kerftminister het volgende:
Vind dat Game of Thrones ook maar niks.
... maar wacht!quote:Nieuwe Damon Albarn, nja nja, weet nog niet echt wat ik ermee moet, 2 hele goede nummers, rest valt al gauw een beetje in de middelmaat, ga het wel nog een kans geven.
Meh houd gewoon niet van fantasy en middeleeuwse shit en historie en zwaarden enzo. Denk dat de enige historische film die ik vet vind Gladiator is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zou ook veel te veel spanning zijn zo op de late avond als wij het met elkaar eens worden.
[..]
... maar wacht!
Ik wel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh houd gewoon niet van fantasy en middeleeuwse shit en historie en zwaarden enzo.
Maar dat is wel echt een uitstekende film. Vooral Joaquin Phoenix is echt absurd goed.quote:Denk dat de enige historische film die ik vet vind Gladiator is.
Q.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:44 schreef Trollscience het volgende:
iemand zeg een letter dan pak ik een artiest met die letter, weet niet wat ik moet luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |