SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hihi KNJB dit dat.
Het zit diep hé, weer helemaal niks in Rotterdam, zelfs niet in het jaar dat Ajax beroerd speelt![]()
![]()
Je zegt objectief te zijn maar toch zit je blijkbaar iets dwars met Ajax, wil je erover praten?quote:Op maandag 28 april 2014 16:34 schreef JenHermes het volgende:
winnen = slopen
verliezen = slopen
.
winnen = "Ajax is de beste"
verliezen = weglopen en alles en iedereen behalve Ajax de schuld geven
.
Het Ajax legioen in een notendop.![]()
Oke man.quote:Op maandag 28 april 2014 16:34 schreef JenHermes het volgende:
winnen = slopen
verliezen = slopen
.
winnen = "Ajax is de beste"
verliezen = weglopen en alles en iedereen behalve Ajax de schuld geven
.
Het Ajax legioen in een notendop.![]()
Ik ben objectief over de sportieve prestaties. Iedereen is het er wel over eens dat Ajax toch wel het zieligste publiek heeft.quote:Op maandag 28 april 2014 16:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Je zegt objectief te zijn maar toch zit je blijkbaar iets dwars met Ajax, wil je erover praten?JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Ho ho, er werd wel degelijk een prijs gewonnen dit jaar in Rotterdam. Alleen niet door Feyenoord. En juichen dat ze deden, die Rotterdammertsquote:Op maandag 28 april 2014 16:35 schreef Loveless85 het volgende:
hihi KNJB dit dat.
Het zit diep hé, weer helemaal niks in Rotterdam, zelfs niet in het jaar dat Ajax beroerd speeltalleen niet voor Feyenoord
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2014 16:38:00 ]![]()
En gejuicht dat er werdquote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, er werd wel degelijk een prijs gewonnen dit jaar in Rotterdam. Alleen niet door Feyenoord.![]()
![]()
De reserve-periodetitel door Sparta?quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, er werd wel degelijk een prijs gewonnen dit jaar in Rotterdam. Alleen niet door Feyenoord.![]()
![]()
Oke man.quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik ben objectief over de sportieve prestaties. Iedereen is het er wel over eens dat Ajax toch wel het zieligste publiek heeft.![]()
Nou dan, sportief zijn zij toch weer 33x de beste van Nederland?quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik ben objectief over de sportieve prestaties. Iedereen is het er wel over eens dat Ajax toch wel het zieligste publiek heeft.
Ik vind jou trouwens het zieligst hier in dit topic.![]()
Je punt is duidelijk. Je mag er nu weer mee stoppen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik ben objectief over de sportieve prestaties. Iedereen is het er wel over eens dat Ajax toch wel het zieligste publiek heeft.![]()
Is goed Jen, als jij het zegt. Je hebt er blijkbaar verstand van.quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik ben objectief over de sportieve prestaties. Iedereen is het er wel over eens dat Ajax toch wel het zieligste publiek heeft.
Denk je.![]()
Ajax heeft het meeste publiek. Daar zit dan als vanzelf ook het meeste zielige publiek ja.quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Die 1-2 bij Roda was toch zo mooi hèquote:Op maandag 28 april 2014 16:40 schreef Heeinz het volgende:
Ajaxzone is ook weer bezig krijgen zeker geld van de knjbtwitter:voetbalzonenl twitterde op maandag 28-04-2014 om 16:33:30In beeld: het kampioensjaar van Ajax in 33 foto’s http://t.co/E1uiCGTZ6u reageer retweet
![]()
![]()
Die is pleite. Door slecht management.quote:Op maandag 28 april 2014 16:48 schreef Vermecelli het volgende:
Wie heeft de PSD van de OP afbeelding? Schande dat die nog niet is bijgewerkt![]()
Sjek trouwens gisteren bij SV die constant doelde op het "kopen om het kopen" met zijn Ajax is misschien te zuinig en te jong en blabla![]()
![]()
Jenhermes is echt grappig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat een debielenquote:Op maandag 28 april 2014 17:17 schreef 16meter het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-vrije-voeten.html
stoere boyzzzzzz hebben weer flink huisgehouden![]()
![]()
Waarom doet Ajax hier niets aan? Het OM heeft toch namen neem ik aan? Seizoenskaart van deze personen voor de komende 12 jaar blokkeren.quote:Op maandag 28 april 2014 17:17 schreef 16meter het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-vrije-voeten.html
stoere boyzzzzzz hebben weer flink huisgehouden
Heeft opperjood van Praag al gereageerd trouwens op deze wanstaltige misdragingen van vorige week en gisteren?JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Ja dit ben ik wel met je eens. Van veel ''supporters'' is prima te achter halen wie het zijn, waarom worden ze dan niet gewoon eens keihard aangepakt. Boete van 2000 euro, stadionverbod voor 10 jaar en 120 uur taakstraf erbovenop. Dat trieste gekloot moet maar eens over zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 17:28 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waarom doet Ajax hier niets aan? Het OM heeft toch namen neem ik aan? Seizoenskaart van deze personen voor de komende 12 jaar blokkeren.
Heeft opperjood van Praag al gereageerd trouwens op deze wanstaltige misdragingen van vorige week en gisteren?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik heb het al eens vaker gezegd: Dit soort groeperingen hebben veels te veel macht. Het is gewoon een sekte geworden waar heel de club onder lijd. Je zag het bij Cambuur een paar weken geleden, je zag het vorige week waarna v/d Sar met knikkende knieën het tuig toe moest spreken(en 4 keer over zijn woorden struikelt om vervolgens uitgelachen te worden)quote:Op maandag 28 april 2014 17:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dit ben ik wel met je eens. Van veel ''supporters'' is prima te achter halen wie het zijn, waarom worden ze dan niet gewoon eens keihard aangepakt. Boete van 2000 euro, stadionverbod voor 10 jaar en 120 uur taakstraf erbovenop. Dat trieste gekloot moet maar eens over zijn.
En ondertussen worden we buiten Nederland steeds minder serieus gewordenJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Ik begrijp niet dat die groeperingen niet door hebben dat ze hun eigen club daar mee ernstige schade toebrengen. Je bent geen supporter als je dat soort achterlijke dingen doet, in dat geval ben je gewoon een crimineel. De clubs in kwestie moeten zelf door gaan krijgen dat ze dergelijk vandalistisch tuig eerder kwijt zijn dan rijk.quote:Op maandag 28 april 2014 17:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik heb het al eens vaker gezegd: Dit soort groeperingen hebben veels te veel macht. Het is gewoon een sekte geworden waar heel de club onder lijd. Je zag het bij Cambuur een paar weken geleden, je zag het vorige week waarna v/d Sar met knikkende knieën het tuig toe moest spreken(en 4 keer over zijn woorden struikelt om vervolgens uitgelachen te worden)
En ondertussen worden we buiten Nederland steeds minder serieus gewordenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker laten ontwikkelen daar en daarna naar Amsterdam halen.quote:News filtering through to the Siya crew’s desk is that Ajax Cape Town defender, Rivaldo Coetzee, is set to stay at the club for another season.
This follows speculation that the Kakamas-born player could be on his way for trials at Ajax Amsterdam in June. However, the crew previously reported that the player had attended trials before but he came back.
The news of the player getting ready to attend another trial at the Urban Warriors sister club come after coach, Roger De Sa, was getting impressed with the 17-year-old.
Speaking to the crew, the former Wits and Orlando Pirates mentor revealed that the player is going nowhere.
“The news that he’s going to Amsterdam for another trial is not true. Rivaldo is staying with us for another season as we aim to give him game-time and get experienced. Ajax Amsterdam wants him but he’s probably going to stay for another season because we’re giving him game-time. Yes he’s going to Europe but not for trials, he went for trials in January and he’s now going to play for the U-19’s. The reports are not true,” said De sa.
The player will hope to get a chance to play again as the Ikamva-based club will next play Bloemfontein Celtic.![]()
![]()
De landstitel van 1931 staat niet in de lijstquote:Op maandag 28 april 2014 17:37 schreef Vermecelli het volgende:
Omdat ik even niets te doen had, tips?
[ afbeelding ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit soort groeperingen zijn juist de sfeerbepalende groepen binnen een betaald voetbalorganisatie. Als je zulke personen in stadions gaat weren, dan krijg je een zaaddodende sfeer in het stadion(die zakenmannen op de hoofdtribunes gaan hun shirt niet uit doen) en op de overige tribunes op de F-Side na is het ook maar een makke bedoeling.quote:Op maandag 28 april 2014 17:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat die groeperingen niet door hebben dat ze hun eigen club daar mee ernstige schade toebrengen. Je bent geen supporter als je dat soort achterlijke dingen doet, in dat geval ben je gewoon een crimineel. De clubs in kwestie moeten zelf door gaan krijgen dat ze dergelijk vandalistisch tuig eerder kwijt zijn dan rijk.
Er zitten denk een stuk of 5 '' bendeleiders '' in deze groepering die de rest aanspoort. Als jij als 16 jarige knul in een supportersgroep als 410 komt te staan, dan moet je je vroeg of laat een keer bewijzen door vernielingen aan te rechten om aan te tonen dat je binnen de groep past. Het is een soort van ontgroening. Ik denk ook niet dat dit zomaar 1, 2, 3 te stoppen is tenzij je geen publiek meer toelaatJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Scherp, bij deze:quote:Op maandag 28 april 2014 17:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De landstitel van 1931 staat niet in de lijst![]()
![]()
Ziek elftal toenquote:Op maandag 28 april 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
UEFA Cup en Europa Cup voor bekerwinnaars allebei gewonnen in 1987?RED ONS HENNIEGOD![]()
Thanksquote:Op maandag 28 april 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
UEFA Cup en Europa Cup voor bekerwinnaars allebei gewonnen in 1987?Toch lastig al die jaartallen over typen
![]()
![]()
En toch gewonnen? Wat zegt dat wel niet over de tegenstand als we zelfs kotsmisselijk en met griep konden winnenquote:
Oh.![]()
Je mist de Chippie Polar Cup uit 2010quote:Op maandag 28 april 2014 17:55 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
ThanksToch lastig al die jaartallen over typen
[ afbeelding ]
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Wel knapquote:Op maandag 28 april 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
UEFA Cup en Europa Cup voor bekerwinnaars allebei gewonnen in 1987?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die hadden allemaal zware aids toen . Alleen PSV was gezond toenquote:Op maandag 28 april 2014 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch gewonnen? Wat zegt dat wel niet over de tegenstand als we zelfs kotsmisselijk en met griep konden winnenRED ONS HENNIEGOD![]()
Alles is beter dan Tim Sherwoodquote:Op maandag 28 april 2014 18:15 schreef Vermecelli het volgende:
http://foxsports.nl/nieuw(...)mer-1-bij-spurs.html![]()
![]()
Als Siem,Siggy en Hoesen weggaan heb je toch wel een behoorlijk tekort aan spitsen.. ben benieuwd wat er gaat gebeurenquote:‘Ik moet de voors en tegens afwegen, teruggaan naar Barcelona kan ook’
Maandag, 28 april 2014 om 16:56
/
Bojan Krkic stapte vorig jaar zomer op huurbasis over van Barcelona naar Ajax. Nadat verblijven bij AS Roma en AC Milan al geen groot succes waren geworden, is hij ook in de Eredivisie niet echt uit de verf gekomen. Met 3 doelpunten in 23 competitieduels was zijn inbreng mager. Bojan staat open voor een tweede seizoen in Amsterdam, maar wacht af wat de komende maanden brengen.
Ajax heeft de optie hem nog een seizoen te houden. “We zullen zien wat er gebeurt”, laat de Spanjaard weten aan Cadena COPE. “Ik heb dit seizoen veel plezier gehad en moet nu de voors en tegens afwegen. Teruggaan naar Barcelona is natuurlijk ook een optie, ik heb daar nog een contract voor een seizoen”, zegt de aanvaller. “Ik moet evalueren wat het beste is voor mijzelf en mijn ontwikkeling.”
Met de landstitel in dienst van Ajax vulde Bojan zijn prijzenkast zondag verder aan. Met Barcelona legde hij al beslag op drie Spaanse landstitels, een Copa del Rey, twee Supercopa’s, twee Champions Leagues, een Europese Super Cup en een wereldbeker. In zijn Italiaanse jaren won hij geen trofeeën.![]()
Gaat niet weg. Hij is nog niet klaar bij Ajax.quote:Op maandag 28 april 2014 18:15 schreef Vermecelli het volgende:
http://foxsports.nl/nieuw(...)mer-1-bij-spurs.htmlWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Mwoah, geen wereld zo opportunistisch als de voetbal wereld natuurlijk. Ik weet echter niet of hij Spurs de moeite waard vindt.quote:Op maandag 28 april 2014 18:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat niet weg. Hij is nog niet klaar bij Ajax.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Stel dat 'ie weg zou gaan, gelijk alle hengels uit naar Marcelo Bielsa. Lekker aanvallend voetbal, genot alles.
En toen werd ik wakker.![]()
Die gozer kan met niemand communiceren hier joh.quote:Op maandag 28 april 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Stel dat 'ie weg zou gaan, gelijk alle hengels uit naar Marcelo Bielsa. Lekker aanvallend voetbal, genot alles.
En toen werd ik wakker.Oh.![]()
gr grtwitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 28-04-2014 om 18:15:46Frank de Boer net gesproken: 'Spurs? Ik weet van niks.' #Ajax reageer retweet
![]()
Als die enkele dragende spelers uit Bilbao kan meelokken ben je de komende drie jaar kampioenquote:Op maandag 28 april 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Maarja..![]()
![]()
Zit er in de eigen opleiding geen goede opvolger eigenlijk?quote:Op maandag 28 april 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En toen werd ik wakker.
Bergkamp lijkt me geen type voor de functie van hoofdcoach in ieder geval.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die gozer komt ook nooit eens met breaking news hèquote:Op maandag 28 april 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
gr grtwitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 28-04-2014 om 18:15:46Frank de Boer net gesproken: 'Spurs? Ik weet van niks.' #Ajax reageer retweet
Oh.![]()
In die Trustfull hebben ze veel vertrouwen dacht ikquote:Op maandag 28 april 2014 18:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit er in de eigen opleiding geen goede opvolger eigenlijk?
Bergkamp lijkt me geen type voor de functie van hoofdcoach in ieder geval.![]()
Zou me niets verbazen als De Boer nu wel gaat. Al je 'm hoort de laatste weken dan laat ie wel blijken dat ie nu wel steeds meer open staat voor een goede aanbieding.
De Spurs zou ook een prima club zijn om in een topland te beginnen. Veel geld, al een behoorlijk goede spelersgroep die hij kan gaan versterken en een club net onder de top in Engeland.
Dan maar kampioen worden zonder Frank volgend jaar, niets mis mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 18:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
In die Trustfull hebben ze veel vertrouwen dacht ik
AFCA!![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 18:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
In die Trustfull hebben ze veel vertrouwen dacht ik![]()
![]()
Ironisch , een Feyenoorder als hoofdtrainerquote:Op maandag 28 april 2014 18:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
In die Trustfull hebben ze veel vertrouwen dacht ikRED ONS HENNIEGOD![]()
Druk geweest, wedstrijd, kater e.d.quote:Op maandag 28 april 2014 16:48 schreef Vermecelli het volgende:
Wie heeft de PSD van de OP afbeelding? Schande dat die nog niet is bijgewerktIk sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben![]()
Enige trainer die ik zou kunnen bedenken uit eigen gelederen zou Jaap Stam zijn.
Zou me ook niets verbazen dat die het ook gaat worden als Frank zou gaan vertrekken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die brengt even wat vechtvoetbal in het teamquote:Op maandag 28 april 2014 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ironisch , een Feyenoorder als hoofdtrainer, mouwen opstropen en gaan met die banaan.
![]()
En Spijkerman wordt de nieuwe terreinknecht zeker.quote:Op maandag 28 april 2014 18:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
In die Trustfull hebben ze veel vertrouwen dacht ikVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heb er eigenlijk nooit echt over nagedacht. Wie nu na Frankie?"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Ik neem toch aan dat men binnen Ajax ook wel nadenkt over een potentiële opvolger en er niet blind vanuit gaat dat frank nog wel een aantal jaar blijft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Frank Rijkaard wellicht?"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Frank ookquote:Op maandag 28 april 2014 18:39 schreef wieisboos het volgende:
Op basis waarvan zou Stam een goede trainer zijn dan? Dat is gewoon een grote gok![]()
Als bergkamp/spijkerman blijven ipv mee gaan met de boer maakt het niet zoveel uit als er maar iemand staat die zijn mannetje kan staan niet eentje zoals rutten of cocu
hhhhh![]()
Was het met Frank ook. Bovendien loopt Stam er al even rond dus weten ze wel wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 18:39 schreef wieisboos het volgende:
Op basis waarvan zou Stam een goede trainer zijn dan? Dat is gewoon een grote gok
Of het een succes wordt weet je nooit maar dat heb je met iedere trainer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Simon checkt allesquote:Op maandag 28 april 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Ja ? Ken je net zo goed Fraser er neer zetten . Krijgt die Veltman ook wat ballenquote:Op maandag 28 april 2014 18:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die brengt even wat vechtvoetbal in het team, mouwen opstropen en gaan met die banaan.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Die wil geen trainer meer zijn. Zie http://nos.nl/artikel/624949-einde-trainersloopbaan-rijkaard.htmlquote:![]()
Cruijff moet het doen . altijd meer dan 100 goalsquote:Op maandag 28 april 2014 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pep Guardiola halen.
Serero en Klaassen als centrale verdedigers.
Gr grRED ONS HENNIEGOD![]()
Altijd erbij nemen voor in de bus.quote:Op maandag 28 april 2014 19:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Verbaast me dat je Patrick Kluivert niet noemtVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kan het logo, de 3 sterren en het xxx logo iets omlaag zodat landskampioen goed te lezen is?quote:Op maandag 28 april 2014 17:55 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
ThanksToch lastig al die jaartallen over typen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, maar dan heb ik het originele bestand nodig. Als ik het naar beneden verplaats komt het logo van de vorige versie omhoog (Heb een nieuw logo geplaatst omdat de oude anders pixelig zou worden). Of we moeten een nieuwe oplossing verzinnen bij het 'Dit is pas het begin'.quote:Op maandag 28 april 2014 19:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan het logo, de 3 sterren en het xxx logo iets omlaag zodat landskampioen goed te lezen is?
Pic van wat ik bedoel:![]()
![]()
Achterste logo weg, en hij is primaquote:Op maandag 28 april 2014 19:23 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik het originele bestand nodig. Als ik het naar beneden verplaats komt het logo van de vorige versie omhoog. Of we moeten een nieuwe oplossing verzinnen bij het 'Dit is pas het begin'.
Pic van wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat gaat dus niet, tenzij iemand de PSD heeftquote:Op maandag 28 april 2014 19:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Achterste logo weg, en hij is prima![]()
Euhm ja, kan de png zo niet meer terugvinden.
Maar de OP verdiende toch al een update, en Frank mag wel eens in het zonnetje.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Geef mij maar ff 5 minutenquote:Op maandag 28 april 2014 19:23 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik het originele bestand nodig. Als ik het naar beneden verplaats komt het logo van de vorige versie omhoog (Heb een nieuw logo geplaatst omdat de oude anders pixelig zou worden). Of we moeten een nieuwe oplossing verzinnen bij het 'Dit is pas het begin'.
Pic van wat ik bedoel:
[ afbeelding ]![]()
We zijn benieuwd.quote:Op maandag 28 april 2014 19:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geef mij maar ff 5 minutenOh.![]()
Heeft geen diploma.quote:Op maandag 28 april 2014 18:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
In die Trustfull hebben ze veel vertrouwen dacht ik![]()
Laten we gewoon ff een nieuw design maken jongens, dit gaat helemaal nergens meer over. Maak er dan gelijk ff 1tje die dynamisch gemaakt kan worden dmv PHP enzo, dan hoeven we volgend jaar niet weer dit hele gezeik te hebben.![]()
Die regelt nu stages in Nederland voor jeugdspelers uit Zuid en Noord Amerika.quote:Op maandag 28 april 2014 19:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die wil geen trainer meer zijn. Zie http://nos.nl/artikel/624949-einde-trainersloopbaan-rijkaard.html![]()
Ik kan dat plaatje wat in het midden staat nergens vinden. Wat je eventueel kan doen is dat zo doen maar goed![]()
![]()
Cool man, Frank de Boer met een dikke kop en een eierschaal in de hand.quote:Op maandag 28 april 2014 19:32 schreef kevin33 het volgende:
Euhm ja, kan de png zo niet meer terugvinden.
Maar de OP verdiende toch al een update, en Frank mag wel eens in het zonnetje.
[ afbeelding ]![]()
Ik lees dat Spurs Frank de Boer willen als nieuwe trainer. Als dat waar is dan zou ik het maar doen als ik Frank was.. als je een beetje ambitie hebt dan is het een logische stap.![]()
Kan die wel verder met Eriksen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees dat Spurs Frank de Boer willen als nieuwe trainer. Als dat waar is dan zou ik het maar doen als ik Frank was.. als je een beetje ambitie hebt dan is het een logische stap.
Ik zou het ook wel doen als Frank zijnde ja.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Als betrokken spelers of trainers zeggen dat ze nog van niets weten, dan is het vaak al zo goed als rond.![]()
Ik hoop het niet, maar gun het hem wel.quote:Op maandag 28 april 2014 20:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kan die wel verder met Eriksen.
Ik zou het ook wel doen als Frank zijnde ja.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dus dan is het altijd rond of ze ja of nee zeggen. Nee die blijft gewoonquote:Op maandag 28 april 2014 20:53 schreef Devv het volgende:
Als betrokken spelers of trainers zeggen dat ze nog van niets weten, dan is het vaak al zo goed als rond.![]()
Zoiets?
quote:Op maandag 28 april 2014 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om afbeeldingen niet te vervormen?Laat eens zien hoe jij het zou doen.
Waarom? Ik laat dat graag over aan mensen die dat mooi kunnen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:19 schreef kevin33 het volgende:
[..]Laat eens zien hoe jij het zou doen.
![]()
Dat vaantje rechtsboven is wel erg blokkerig, de 3 sterren staan door de jaartallen van de landstitels en de uitlijning ben ik niet kapot vanquote:![]()
Thanx, ga er morgen wel ff mee bezig!, thanx voor je tips.quote:Op maandag 28 april 2014 21:20 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dat vaantje rechtsboven is wel erg blokkerig, de 3 sterren staan door de jaartallen van de landstitels en de uitlijning ben ik niet kapot vanIk sta op de grens. Van vroeger en later.
Mooiquote:Op maandag 28 april 2014 21:33 schreef Vermecelli het volgende:
Nieuwe afbeeldingen naast het logo, sterren ander plekkie, zoiets?
[ afbeelding ], alleen waarom de sterren onder het logo?
![]()
Sterren eronder vind ik niet zo mooi, gewoon erboven.quote:Op maandag 28 april 2014 21:33 schreef Vermecelli het volgende:
Nieuwe afbeeldingen naast het logo, sterren ander plekkie, zoiets?
[ afbeelding ]Oh.![]()
Dan zet je het logo iets naar onderen en maak je kruizen misschien kleiner.quote:Op maandag 28 april 2014 21:36 schreef Vermecelli het volgende:
Als ik de sterren boven het logo plaats kun je Landskampioen niet meer lezenOh.![]()
Dan zie je de splitsing tussen de 2 afbeeldingen met de spandoeken, is beetje lelijk imoquote:Op maandag 28 april 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zet je het logo iets naar onderen en maak je kruizen misschien kleiner.![]()
Misschien mooi overgangetje maken dan.quote:Op maandag 28 april 2014 21:37 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dan zie je de splitsing tussen de 2 afbeeldingen met de spandoeken, is beetje lelijk imoOh.![]()
Hierzo:quote:Op maandag 28 april 2014 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Not bad alleen nog ff de kleurcode van de baan in het midden wat aanpassen denk ik.![]()
![]()
Zaterdag lekker laatste dagje van het seizoen rond de Arena. Zullen wel genoeg lege plekjes zijn
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Batistuta.quote:Op maandag 28 april 2014 23:06 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Welke spits/buitenspeler moet Ajax aantrekken?
ik opper Batsuayi![]()
Alsof Marc Netto zoveel geld over de toonbank durft te gooienquote:Op maandag 28 april 2014 23:06 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Welke spits/buitenspeler moet Ajax aantrekken?
ik opper Batsuayi![]()
![]()
Helaas is dat de reden dat iets dergelijks niet zal voorkomen, hoewel ze geloof ik ook 7 geboden hebben voor van Ginkel?quote:Op maandag 28 april 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Marc Netto zoveel geld over de toonbank durft te gooien![]()
Maar welk bedrag zou die Batshuayhi moeten opleveren voor Standard?quote:Op maandag 28 april 2014 23:17 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Helaas is dat de reden dat iets dergelijks niet zal voorkomen, hoewel ze geloof ik ook 7 geboden hebben voor van Ginkel?![]()
Als Bakkali gratis of voor heel goedkoop kan halen moet je dat gewoon doen. Er zit genoeg talent in en Ajax kan van alles gebruiken nu.![]()
Contract tot 2018, kansloze missie dus. 7-10miljoen wellichtquote:Op maandag 28 april 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar welk bedrag zou die Batshuayhi moeten opleveren voor Standard?![]()
Geweldig talent, is geen rechtsbuiten.quote:Op maandag 28 april 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Bakkali. Ik vind het maar een overschat dravertje met oogkleppen op
![]()
Tadic halen.
Reserve goalie en targetman halen.
Bojan, de Sa, Sigthorsson, Sana, Hoesen lekker lozen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Voor Ginkel wilde Ajax 10 mil lappen waarom voor hem niet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:13 schreef 16meter het volgende:
Tadic is toch geen serieuze optie. Onbetaalbaar, wil niet naar Ajax.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
7 miljoen. Verder totaal niet vergelijkbaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:15 schreef Planga het volgende:
[..]
Voor Ginkel wilde Ajax 10 mil lappen waarom voor hem niet?![]()
Je zal Tadic dan voor een deel van Doyen moeten kopen . Vraag me af of ze daar zin in hebbenquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:15 schreef Planga het volgende:
[..]
Voor Ginkel wilde Ajax 10 mil lappen waarom voor hem niet?RED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon clausule van 8 miljoen, zei ik tijdje terug al tegen je.quote:Op maandag 28 april 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar welk bedrag zou die Batshuayhi moeten opleveren voor Standard?Oh.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Bakkali. Ik vind het maar een overschat dravertje met oogkleppen op
![]()
Prima speler, maar komt toch niet naar Ajax. Zie hem nog eerder teruggaan naar België.Oh.![]()
Als die zo goed was speelde die wel eens.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Prima speler, maar komt toch niet naar Ajax. Zie hem nog eerder teruggaan naar België.![]()
De beelden van Daleys Gopro met een sos-snuivende Serero al uitgelekt?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Tadic WIL NIET naar Ajax dus kap nu maar met dat te opperen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je zal Tadic dan voor een deel van Doyen moeten kopen . Vraag me af of ze daar zin in hebben"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik neem aan dat je inziet dat dit niet zo simpel ligt als dat jij het nu doet voorkomen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die zo goed was speelde die wel eens."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die gaat toch niet naar Ajax.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon clausule van 8 miljoen, zei ik tijdje terug al tegen je.![]()
Mogelijk vooronderzoek naar de salonremise
KNVB
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
KNJBquote:Salonremise Ajax krijgt mogelijk juridisch vervolg
De salonremise (1-1) waarmee Heracles en Ajax zondag de voorlaatste speelronde van de Eredivisie beëindigden, krijgt mogelijk nog een staartje.
Door het gelijkspel veroverden de Amsterdammers de 33ste landstitel en speelden de Almeloërs zich veilig in de eredivisie. De aanklager betaald voetbal bepaalt vandaag of hij een vooronderzoek instelt naar het gedrag van de voetballers in de slotfase van de wedstrijd.
De twee ploegen gooiden het in de 77ste minuut op een akkoordje, zo bevestigde Ajax-aanvoerder Daley Blind na afloop. De Amsterdammers bekende ook dat Heracles-speler Simon Cziommer dat voorstel in het veld had gedaan.
Volgens sportadvocaat Mr. Harro Knijff zou de aanklager twee argumenten kunnen hebben voor een onderzoek. 'In het tuchtreglement staat dat je de belangen van het voetbal niet mag schaden. Ten tweede zou de aanklager kunnen besluiten tot een onderzoek om een maatschappelijke discussie aan te zwengelen. We weten allemaal dat dit niet nieuw is, maar hij zou de vraag kunnen opwerpen: hoort dit bij het voetbal of vinden we dit niet kunnen?'
De aanklager betaald voetbal heeft in elk geval geen aanklacht van bijvoorbeeld andere clubs nodig om een zaak in gang te zetten. Overigens had scheidsrechter Pieter Vink reglementair weinig kunnen doen, stelt oud-toparbiter Mario van der Ende.
'Je staat machteloos als scheidsrechter. Ik heb het lang geleden wel eens aan de hand gehad bij MVV-FC Utrecht. Zij speelden de bal ook rond. Legde ik het stil en zei: Heren wat gaan wij doen? Zeiden ze doodleuk: Nou, gelijkspelen. Je kunt dus niets doen', aldus Van der Ende, die wel van mening is dat de KNVB meteen een statement had moeten maken.
'De hele KNVB-top was aanwezig in Almelo. Als je dan ziet dat van een sportief verloop of wedstrijd geen sprake meer is, dan mag je daar je vraagtekens bij zetten."
Overigens ligt een volgend akkoordje op de loer. Als PSV zaterdag op de laatste speeldag op voorsprong komt tegen NAC (1-0), kunnen beide ploegen vrede hebben met die uitslag. Bij een kleine zege eindigt PSV als vierde en is handhaving voor NAC zo goed als zeker..
![]()
Was dat toen bij H'veen - Feyenoord en G'ngnen - PSV ook?quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:49 schreef StarGazer het volgende:
Mogelijk vooronderzoek naar de salonremise
KNVB![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik garandeer jullie bij deze: dit loopt met een sisser af.quote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Nee, en bij NEC - Ajax in 1990 ook niet geloof ikquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat toen bij H'veen - Feyenoord en G'ngnen - PSV ook?![]()
Dat is voor mijn tijd
Wat een bullshit weer zeg, zo lopen die dingen toch gewoon, alsof je dat gaat voorkomen. Twee ploegen die een puntje nodig hebben bij een 1-1 stand, alsof een van beide ploegen dan nog vol op de aanval gaat en het risico loopt dat hij er bij hunzelf invliegt![]()
![]()
Calimero'squote:Op dinsdag 29 april 2014 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
.
Alleen bij Ajax wordt hier weer over gezeken en niet bij de rest.![]()
![]()
![]()
piep piep hallo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
leuk plaatjequote:Op dinsdag 29 april 2014 10:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi Hoi,
Gr gr
xd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
haha pisvee, leuk grapje
die kende ik nog niet, ken je er nog meer?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Helemaal niets in Eindhoven, kende je die al?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
haha pisvee, leuk grapje
die kende ik nog niet, ken je er nog meer?![]()
ja dat zong ibrahim appelvlaai toch ooit?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helemaal niets in Eindhoven, kende je die al?
oh nee dat was helemaal niets in amsterdam, wat een vlegel was het ook.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vier keer Amsterdam, vier keer. Ja dat waren nog leuke tijden in Eindje
Ibrahim en PSV vertonen wel overeenkomsten qua carrièreverloop in de laatste jaren. Gingen beiden uit als een nachtkaars.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:44 schreef StarGazer het volgende:
Vier keer Amsterdam, vier keer. Ja dat waren nog leuke tijden in Eindje![]()
Boeruh, boeruh!quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
haha pisvee, leuk grapje
die kende ik nog niet, ken je er nog meer?![]()
![]()
haha lachen manquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Boeruh, boeruh!
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:53 schreef Gruisman het volgende:
Is iedereen al lid van de Frank moet blijven facebook?
Bestaat dit serieus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ibrahim en PSV vertonen wel overeenkomsten qua carrièreverloop in de laatste jaren. Gingen beiden uit als een nachtkaars.
Ik zou nu al heel blij zijn met 1 keer in de komende 10 jaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:44 schreef StarGazer het volgende:
Vier keer Amsterdam, vier keer. Ja dat waren nog leuke tijden in Eindje
inb4 mensen die dat vinden passen bij een regioclubje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik durf de stelling aan te gaan dat het goed zou zijn als Frankie ging. Laten we wel zijn, qua voetbal is er ontzettend veel terrein te behalen, en met dit nieuwe beleid moet de trainer het wel met de jeugd doen.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
PSV komt wel terug. Ajax werd ook 7 jaar geen kampioen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou nu al heel blij zijn met 1 keer in de komende 10 jaar
inb4 mensen die dat vinden passen bij een regioclubje'Wish I was old and a little sentimental'
Volgend jaar dus weer op de platte kar.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
PSV komt wel terug. Ajax werd ook 7 jaar geen kampioen.![]()
Ajax deed in tegenstelling tot PSV wel altijd serieus mee natuurlijk. Vooral de laatste jaren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
PSV komt wel terug. Ajax werd ook 7 jaar geen kampioen.Charlie: How's it going in there?
Zolang Brands niet weg moet wordt PSV nooit meer kampioen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geef je dat op een briefje?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang Brands niet weg moet wordt PSV nooit meer kampioen.![]()
Mwah, buiten 2007 en 2010? Niet echt hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ajax deed in tegenstelling tot PSV wel altijd serieus mee natuurlijk. Vooral de laatste jaren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
2007-2008? Hoewel dat jaar in voetballend opzicht nog bijna slechter was dan 2008-2009quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, buiten 2007 en 2010? Niet echt hoor.
ik zeg weleens pisjequote:Op dinsdag 29 april 2014 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, buiten 2007 en 2010? Niet echt hoor.xD
![]()
2006-2007, toen scheelde het 1 doelpunt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
oh, ik las m verkeerdMwah, 2007-2008 was niet heel slecht maar dat was meer op z'n PSV's meedoen.
Hoewel dat een behoorlijk trauma is, heeft Ajax het dat seizoen niet in de laatste wedstrijd laten liggen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
2006-2007, toen scheelde het 1 doelpunt.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat seizoen onder Koster was echt verschrikkelijk. Met als dieptepunt die 0-2 tegen jullie, op een woensagavond ergens eind januari. Davids kreeg nog rood na een zieke aanslag op Farfan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh, ik las m verkeerdMwah, 2007-2008 was niet heel slecht maar dat was meer op z'n PSV's meedoen.
En wanneer heeft PSV de afgelopen jaren tot de laatste speelronde meegedaan dan? Het elftal met Farfan enzo klinkt nu als topelftal terwijl het toen vrij matig was.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, buiten 2007 en 2010? Niet echt hoor.Charlie: How's it going in there?
Een fitte De Jong voegt echt wel wat toequote:Op dinsdag 29 april 2014 11:09 schreef Littlerabbit het volgende:
De Jong overweegt nog een jaar bij Ajax te blijven, wat fijn![]()
Wie niet in dit team. Ik zou wel weer eens een persoonlijkheid in het team willen zien in plaats van 11 eenheidsworsten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een fitte De Jong voegt echt wel wat toe![]()
fischer en kishna zijn datquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie niet in dit team. Ik zou wel weer eens een persoonlijkheid in het team willen zien in plaats van 11 eenheidsworsten.![]()
In 2010 zag je het aankomen. Daarvoor deed Ajax toevallig mee omdat PSV en AZ het vernaggelden in 2007. PSV heeft in de afgelopen jaren ook wel een paar keer punten voor gestaan, maar zeker de laatste 2 jaar zit het er allemaal niet echt meer in om mee te doen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ook hoor maar tenzij ze met een exoot komen zie ik dat niet gebeuren, ik zie bij de andere clubs geen smaakmakers lopen om het zo maar te zeggenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie niet in dit team. Ik zou wel weer eens een persoonlijkheid in het team willen zien in plaats van 11 eenheidsworsten.![]()
Ik zou Eriksen wel weer willen zien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pellé en ehm, ehm...quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar tenzij ze met een exoot komen zie ik dat niet gebeuren, ik zie bij de andere clubs geen smaakmakers lopen om het zo maar te zeggen
Beste treurig eigenlijk als je er over nadenkt maar kennelijk is dit het type persoonlijkheid wat Nederlanders graag zien.
(En Den Haag heeft er ook wel paar die nog schijt aan de wereld durven te hebben)Hen zie ik liever eerst officieel doorbreken.quote:![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pellé en ehm, ehm...
Beste treurig eigenlijk als je er over nadenkt maar kennelijk is dit het type persoonlijkheid wat Nederlanders graag zien.
[..]
Hen zie ik liever eerst officieel doorbreken.Pellé, met het vertrouwen wat hij nu heeft wel misschien, als hij 2 jaar geleden naar Ajax was gekomen was het waarschijnlijk niets geworden, blijf het een hele matige voetballer vinden die niet in het systeem past.
![]()
Tadic,Ziyech en Pelle zijn de enige in heel de competitie ongeveer. En Ziyech kan ook nog eens een gevalletje Maher worden.. vrij treurig allemaalquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar tenzij ze met een exoot komen zie ik dat niet gebeuren, ik zie bij de andere clubs geen smaakmakers lopen om het zo maar te zeggen![]()
Lekker Lex Immers ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad liever spelers die hard werken![]()
![]()
Liever spelers die allebei doen voor hun dikke salarisquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad liever spelers die hard werken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het is toch meestal onkunde ipv onwil.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liever spelers die allebei doen voor hun dikke salaris.
![]()
Ik kan mij nog een kansloze opstelling bij psv uit voor de geest halen waarbij Huntelaar opeens op #10 stond![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:04 schreef Syntix het volgende:
Ik kan mij nog een kansloze opstelling bij psv uit voor de geest halen waarbij Huntelaar opeens op #10 stond
Mn programma waarmee ik het monteer doet het niet meer. Hij is al voor 80% af, maar ben bang dat ik de rest er niet meer bij kan doen...quote:.....Kennedy![]()
Ben het al heel de ochtend aan het fixen. Hopelijk nog deze week, anders heb ik weer uren beelden gezocht voor niks
.....Kennedy![]()
Zou jammer zijn, mooie traditiequote:Op dinsdag 29 april 2014 13:20 schreef Wessiej het volgende:
Ben het al heel de ochtend aan het fixen. Hopelijk nog deze week, anders heb ik weer uren beelden gezocht voor niks![]()
![]()
Verhuizen, alles overgezet op nieuwe pc, kan niets meer aanpassen of importeren en alles wat er staat is in dramatische kwaliteit. Kijk deze week nog even hoe en wat.quote:.....Kennedy![]()
I know. In het ergste geval deel ik die versie die voor 80% af is maarja daar is ook niets aanquote:.....Kennedy![]()
Met welk programma monteer je?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Verhuizen, alles overgezet op nieuwe pc, kan niets meer aanpassen of importeren en alles wat er staat is in dramatische kwaliteit. Kijk deze week nog even hoe en wat.![]()
Dit is het probleem http://forums.adobe.com/message/1740603
Ik kijk zo of die oude pc waar alles het op deed weer even in elkaar kan worden geschroefd en weer werkt, dan kost het net wat meer tijd maar komt die nog wel uit
.....Kennedy![]()
Had je niet kunnen wachten met overzetten naar een nieuwe PC
Eh, aha. Ik heb best veel ervaring met Premiere Pro maar het wordt voor mij daar niet echt duidelijk van.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:27 schreef Wessiej het volgende:
Dit is het probleem http://forums.adobe.com/message/1740603
Ik kijk zo of die oude pc waar alles het op deed weer even in elkaar kan worden geschroefd en weer werkt, dan kost het net wat meer tijd maar komt die nog wel uit![]()
![]()
FC Twentequote:
Muntjesman
Financiele problemen
Ik deed het op goede hoop dat het zou werken hehe.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:27 schreef StarGazer het volgende:
Had je niet kunnen wachten met overzetten naar een nieuwe PC.....Kennedy![]()
Haha tegen Heracles een gelijkspelletje afspreken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En laat ik al helemaal maar niet beginnen over PEC.![]()
Vind je jezelf nou grappig ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:34 schreef Lilou het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
En laat ik al helemaal maar niet beginnen over PEC.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee, lijkt me beter aangezien twente echt helemaal niets heeft, al tijdenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:34 schreef Lilou het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
En laat ik al helemaal maar niet beginnen over PEC..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wat is dit toch met die autistische trolletjes hier de hele tijd?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:34 schreef Lilou het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
En laat ik al helemaal maar niet beginnen over PEC.'Wish I was old and a little sentimental'
Een kampioenschap is sneu? Ok!quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Zelfs Muntjesman heeft geen muntjes meerquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, lijkt me beter aangezien twente echt helemaal niets heeft, al tijden.
.
Valek nogquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar blijft Pizza-Geit met zijn hooftdan is het feest compleet
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Of die JanHerpes van gisterenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar blijft Pizza-Geit met zijn hooftdan is het feest compleet
Oh.![]()
Jammer van DAM zijn ban ookquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Loekie en Dirk_Kuijt! Mooie tijden waren dat.'Wish I was old and a little sentimental'
Dirk-Kuijt beperkt zijn onzin tegenwoordig tot het Feyenoord topic onder Sunri5e.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:45 schreef StarGazer het volgende:
Loekie en Dirk_Kuijt! Mooie tijden waren dat.![]()
Ah hij is er dus nog.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dirk-Kuijt beperkt zijn onzin tegenwoordig tot het Feyenoord topic onder Sunri5e.'Wish I was old and a little sentimental'
Ik ben er.
Moet ik trollen jongens?
Haha kampioen van de armoede xd
Zijn jullie weer tevreden?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Matige trollquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er.
Moet ik trollen jongens?
Haha kampioen van de armoede xd
Zijn jullie weer tevreden?
Sorry. Ik ben niet zo goed in trollen.quote:
Blijven oefenenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben niet zo goed in trollen..
okequote:Op dinsdag 29 april 2014 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben niet zo goed in trollen.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik ken een leuke grap:quote:
Is Viktor Fischer?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als we nog een paar jaar geen kampioen worden zal dat wel lukken.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
twitter:evanwonderen twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 12:38:32Bedankt @rodajckerkrade voor deze lekkere taart #finalepeczwolle http://t.co/51SClHNYjY reageer retweet
![]()
Roda is van de taartjes.![]()
haha, zit een geurtje aan die taart!! *duwt gezicht erin*quote:
met andere woorden.. pak NEC zaterdag![]()
Litmanen is het hiermee eensquote:Kampioenschap 33 en de vierde schaal op rij is inmiddels binnen. Een van de spelers die wat Frank de Boer betreft symbool staat voor Ajax is Thulani Serero. De Zuid-Afrikaan speelt al drie jaar in de Amsterdam Arena, maar werd pas dit seizoen basiskracht.
“Thulani kwam bij ons binnen en dacht meteen even als basisspeler te kunnen beginnen. Nu, twee jaar later, is hij een betrouwbare speler. Daarvoor speelde hij slordig en leed te veel balverlies. Hij heeft het goed opgepikt en is nu het kloppende hart van het team bij balbezit. Ook bij balverlies bepaalt hij het ritme,” aldus De Boer recent in gesprek met Ajax Life.
Het contract van de inmiddels 24-jarige Serero, die overkwam van Ajax Cape Town, loopt tot medio 2015. Na het seizoen gaan club en speler rond de tafel. Ter illustratie: Serero maakte dit seizoen al 2186 minuten, waar hij de voorbije twee jaar samen nipt aan de 500 minuten in het eerste elftal kwam. De Zuid-Afrikaan was, in combinatie met Daley Blind en Davy Klaassen, onverslaanbaar op het middenveld.
In de verkiezing Ajacied van het Jaar staat Serero echter niet hoog in de tussenstand. Die strijd gaat tussen 'titelverdediger' Daley Blind en Lasse Schöne, koploper van de tweede seizoenshelft. “Ik vind dat Niklas Moisander en Jasper Cillessen er eigenlijk ook bij horen,” zegt de trainer over de publieke erkenning. “Maar dat heb je vaak met dit soort prijzen. Er zitten genoeg haken en ogen aan.”
Zelf is De Boer dit seizoen ook weer gegroeid als trainer. “Vooral in de omgang met spelers. Ik stap nu sneller op iemand af. Als ik aan een gelaatsuitdrukking zie dat iemand een bepaalde triestheid uitstraalt, bijvoorbeeld. Daar ga ik nu voor mijn gevoel eerder mee aan de slag. Of ik geef het aan bij Hennie Spijkerman en Dennis Bergkamp.”
“Ik had er altijd wel oog voor, maar ben er gevoeliger voor. Ik merk ook dat spelers het waarderen. Ik wacht niet meer tot iets wel of niet overwaait. Hoe vaak deze momenten voorkomen? Ik denk zo'n veertig keer per seizoen. Met een 26-koppige selectie valt dat best mee.”![]()
![]()
Haha die taart van Roda. Nou ik hoop dat Ajax met 10-0 van NEC wint, als genoegdoening voor 2010.'Wish I was old and a little sentimental'
Roda er liever rechtstreeks uit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:50 schreef StarGazer het volgende:
Haha die taart van Roda. Nou ik hoop dat Ajax met 10-0 van NEC wint, als genoegdoening voor 2010.![]()
En dan huilende Rotterdammerts die roepen dat het matsjfiksing was omdat Roda taart stuurde dit dat alles.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:50 schreef StarGazer het volgende:
Haha die taart van Roda. Nou ik hoop dat Ajax met 10-0 van NEC wint, als genoegdoening voor 2010.![]()
Vorig jaar Willem II voor 2007, dit jaar NEC voor 2010. Dan is de cirkel rond en bestaat er echt een God.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Nou ja, hoe minder limburg hoe beter, dat gaat overal voor op.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat hoop ik ook oprecht inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee. Ik trap liever NEC met 10-0 naar de JL.
"Helemaal niets in Amsterdam!!!!" toen Twente won in Breda in 2010, wisten ze dat wel te zingen. Terwijl ze werden weggespeeld. Wat hoop ik bij god dat die lui eruit gaan zeg. Verwacht Roda naar wat zou het een vereffening zijn als NEC eruit zou gaan.
Volgend jaar kampioen in Nijmegen.Charlie: How's it going in there?
Dat dus. NEC eruit trappen na dat geblaat zou echt een geweldige genoegdoening zijn voor dat kutclubje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook oprecht inderdaad.
"Helemaal niets in Amsterdam!!!!" toen Twente won in Breda in 2010, wisten ze dat wel te zingen. Terwijl ze werden weggespeeld. Wat hoop ik bij god dat die lui eruit gaan zeg. Verwacht Roda naar wat zou het een vereffening zijn als NEC eruit zou gaan.
Volgend jaar kampioen in Nijmegen.![]()
Ik kan me eerlijk gezegd niet zo druk maken om dat volk dat allemaal anti-Ajax is. Het gebeurt werkelijk in ieder stadion dat er wel wordt gejuicht als Ajax niet kampioen wordt. Verder vind ik dat er niet zoveel mis is met NEC als club zelf. Roda JC verdient al jaren eens degradatie.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee. Ik trap liever NEC met 10-0 naar de JL.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vorig jaar Willem II voor 2007, dit jaar NEC voor 2010. Dan is de cirkel rond en bestaat er echt een God.![]()
![]()
NEC supporters die aan het juichen waren terwijl hun cluppie met 1-4 achterstond
Triest volk. Hoop dat Schöne er 5 maakt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:56 schreef StarGazer het volgende:
NEC supporters die aan het juichen waren terwijl hun cluppie met 1-4 achterstondCharlie: How's it going in there?
Ik hoop sowieso op een leuke wedstrijd, mag wel weer eens een keer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Triest volk. Hoop dat Schöne er 5 maakt.![]()
De verdediging van NEC is in ieder geval niet zo bijzonder. Als PSV en Twente er 5 kunnen maken tegen dat clubje, kunnen wij het ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso op een leuke wedstrijd, mag wel weer eens een keer.
Eens een ouderwetse veegpartij zoals begin tweede helft Ajax v GAE![]()
Inderdaad. Als het tegen een totaal ongebalanceerd NEK niet lukt, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso op een leuke wedstrijd, mag wel weer eens een keer.Charlie: How's it going in there?
Ik ben tegen. (serieus)quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:00 schreef Stiggie het volgende:
https://www.facebook.com/frankmoetblijvenCharlie: How's it going in there?
nee die is er niet sorryquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken een leuke grap:
Is Viktor Fischer?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Frank 'mag' blijven maar niet moeten. Maakt mij niet uit wie het wordt, het fundament van het 'nieuwe' beleid is zo stevig dat een trainer slechts een instrument wordt en zelf niet zijn eigen stempel kan drukken.quote:
In het kader van een frisse wind, nieuwe spelaccenten mag er van mij wel een andere trainer komen. Hetzij een nieuweling, of een gevestigde kracht dat is mij allemaal om het even. John v/d Brom/ Adrie Koster/ Co Adriaanse het maakt mij niet uit, maar zelfs een Stam of een Ronald de Boer wie dan ook.Charlie: How's it going in there?
Ik heb liever dat hij nog 2 seizoenen blijft, dan moet het aardig op de rit staan, zijn aandeel in de kampioenschappen lijkt per seizoen groter te worden, de vervangers die jij noemt lijken me geen van allen geschikt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Frank 'mag' blijven maar niet moeten. Maakt mij niet uit wie het wordt, het fundament van het 'nieuwe' beleid is zo stevig dat een trainer slechts een instrument wordt en zelf niet zijn eigen stempel kan drukken.
In het kader van een frisse wind, nieuwe spelaccenten mag er van mij wel een andere trainer komen. Hetzij een nieuweling, of een gevestigde kracht dat is mij allemaal om het even. John v/d Brom/ Adrie Koster/ Co Adriaanse het maakt mij niet uit, maar zelfs een Stam of een Ronald de Boer wie dan ook.![]()
Je denkt dat de trainer blijkbaar niet zo belangrijk is en iedereen het wel kan. Denk dat het met dit Ajax nog wel degelijk belangrijk is. Met iedere opleidingsclub eigenlijk. Durf zelfs te stellen dat als Frank coach af is de 5de keer niet gaat lukken."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Boude uitspraak, dat is met Frankie natuurlijk ook niet gegarandeerd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:16 schreef Stiggie het volgende:
Je denkt dat de trainer blijkbaar niet zo belangrijk is en iedereen het wel kan. Denk dat het met dit Ajax nog wel degelijk belangrijk is. Met iedere opleidingsclub eigenlijk. Durf zelfs te stellen dat als Frank coach af is de 5de keer niet gaat lukken.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Forum Opties Forumhop: Hop naar: