Kan die wel verder met Eriksen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees dat Spurs Frank de Boer willen als nieuwe trainer. Als dat waar is dan zou ik het maar doen als ik Frank was.. als je een beetje ambitie hebt dan is het een logische stap.
Ik hoop het niet, maar gun het hem wel.quote:Op maandag 28 april 2014 20:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kan die wel verder met Eriksen.
Ik zou het ook wel doen als Frank zijnde ja.
Dus dan is het altijd rond of ze ja of nee zeggen. Nee die blijft gewoonquote:Op maandag 28 april 2014 20:53 schreef Devv het volgende:
Als betrokken spelers of trainers zeggen dat ze nog van niets weten, dan is het vaak al zo goed als rond.
quote:Op maandag 28 april 2014 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om afbeeldingen niet te vervormen?
Waarom? Ik laat dat graag over aan mensen die dat mooi kunnen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:19 schreef kevin33 het volgende:
[..]Laat eens zien hoe jij het zou doen.
Dat vaantje rechtsboven is wel erg blokkerig, de 3 sterren staan door de jaartallen van de landstitels en de uitlijning ben ik niet kapot vanquote:
Thanx, ga er morgen wel ff mee bezig!, thanx voor je tips.quote:Op maandag 28 april 2014 21:20 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dat vaantje rechtsboven is wel erg blokkerig, de 3 sterren staan door de jaartallen van de landstitels en de uitlijning ben ik niet kapot van
Mooiquote:Op maandag 28 april 2014 21:33 schreef Vermecelli het volgende:
Nieuwe afbeeldingen naast het logo, sterren ander plekkie, zoiets?
[ afbeelding ]
Sterren eronder vind ik niet zo mooi, gewoon erboven.quote:Op maandag 28 april 2014 21:33 schreef Vermecelli het volgende:
Nieuwe afbeeldingen naast het logo, sterren ander plekkie, zoiets?
[ afbeelding ]
Dan zet je het logo iets naar onderen en maak je kruizen misschien kleiner.quote:Op maandag 28 april 2014 21:36 schreef Vermecelli het volgende:
Als ik de sterren boven het logo plaats kun je Landskampioen niet meer lezen
Dan zie je de splitsing tussen de 2 afbeeldingen met de spandoeken, is beetje lelijk imoquote:Op maandag 28 april 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zet je het logo iets naar onderen en maak je kruizen misschien kleiner.
Misschien mooi overgangetje maken dan.quote:Op maandag 28 april 2014 21:37 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dan zie je de splitsing tussen de 2 afbeeldingen met de spandoeken, is beetje lelijk imo
Hierzo:quote:Op maandag 28 april 2014 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Not bad alleen nog ff de kleurcode van de baan in het midden wat aanpassen denk ik.
Batistuta.quote:Op maandag 28 april 2014 23:06 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Welke spits/buitenspeler moet Ajax aantrekken?
ik opper Batsuayi
Alsof Marc Netto zoveel geld over de toonbank durft te gooienquote:Op maandag 28 april 2014 23:06 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Welke spits/buitenspeler moet Ajax aantrekken?
ik opper Batsuayi
Helaas is dat de reden dat iets dergelijks niet zal voorkomen, hoewel ze geloof ik ook 7 geboden hebben voor van Ginkel?quote:Op maandag 28 april 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Marc Netto zoveel geld over de toonbank durft te gooien
Maar welk bedrag zou die Batshuayhi moeten opleveren voor Standard?quote:Op maandag 28 april 2014 23:17 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Helaas is dat de reden dat iets dergelijks niet zal voorkomen, hoewel ze geloof ik ook 7 geboden hebben voor van Ginkel?
Contract tot 2018, kansloze missie dus. 7-10miljoen wellichtquote:Op maandag 28 april 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar welk bedrag zou die Batshuayhi moeten opleveren voor Standard?
Geweldig talent, is geen rechtsbuiten.quote:Op maandag 28 april 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Bakkali. Ik vind het maar een overschat dravertje met oogkleppen op
Voor Ginkel wilde Ajax 10 mil lappen waarom voor hem niet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:13 schreef 16meter het volgende:
Tadic is toch geen serieuze optie. Onbetaalbaar, wil niet naar Ajax.
7 miljoen. Verder totaal niet vergelijkbaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:15 schreef Planga het volgende:
[..]
Voor Ginkel wilde Ajax 10 mil lappen waarom voor hem niet?
Je zal Tadic dan voor een deel van Doyen moeten kopen . Vraag me af of ze daar zin in hebbenquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:15 schreef Planga het volgende:
[..]
Voor Ginkel wilde Ajax 10 mil lappen waarom voor hem niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |