Ja ? Ken je net zo goed Fraser er neer zetten . Krijgt die Veltman ook wat ballenquote:Op maandag 28 april 2014 18:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die brengt even wat vechtvoetbal in het team, mouwen opstropen en gaan met die banaan.
Die wil geen trainer meer zijn. Zie http://nos.nl/artikel/624949-einde-trainersloopbaan-rijkaard.htmlquote:
Cruijff moet het doen . altijd meer dan 100 goalsquote:Op maandag 28 april 2014 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pep Guardiola halen.
Serero en Klaassen als centrale verdedigers.
Gr gr
Altijd erbij nemen voor in de bus.quote:Op maandag 28 april 2014 19:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Verbaast me dat je Patrick Kluivert niet noemt
Kan het logo, de 3 sterren en het xxx logo iets omlaag zodat landskampioen goed te lezen is?quote:Op maandag 28 april 2014 17:55 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
ThanksToch lastig al die jaartallen over typen
[ afbeelding ]
Ja, maar dan heb ik het originele bestand nodig. Als ik het naar beneden verplaats komt het logo van de vorige versie omhoog (Heb een nieuw logo geplaatst omdat de oude anders pixelig zou worden). Of we moeten een nieuwe oplossing verzinnen bij het 'Dit is pas het begin'.quote:Op maandag 28 april 2014 19:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan het logo, de 3 sterren en het xxx logo iets omlaag zodat landskampioen goed te lezen is?
Achterste logo weg, en hij is primaquote:Op maandag 28 april 2014 19:23 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik het originele bestand nodig. Als ik het naar beneden verplaats komt het logo van de vorige versie omhoog. Of we moeten een nieuwe oplossing verzinnen bij het 'Dit is pas het begin'.
Pic van wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
Dat gaat dus niet, tenzij iemand de PSD heeftquote:Op maandag 28 april 2014 19:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Achterste logo weg, en hij is prima
Geef mij maar ff 5 minutenquote:Op maandag 28 april 2014 19:23 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik het originele bestand nodig. Als ik het naar beneden verplaats komt het logo van de vorige versie omhoog (Heb een nieuw logo geplaatst omdat de oude anders pixelig zou worden). Of we moeten een nieuwe oplossing verzinnen bij het 'Dit is pas het begin'.
Pic van wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
We zijn benieuwd.quote:Op maandag 28 april 2014 19:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geef mij maar ff 5 minuten
Heeft geen diploma.quote:Op maandag 28 april 2014 18:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
In die Trustfull hebben ze veel vertrouwen dacht ik
Die regelt nu stages in Nederland voor jeugdspelers uit Zuid en Noord Amerika.quote:Op maandag 28 april 2014 19:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die wil geen trainer meer zijn. Zie http://nos.nl/artikel/624949-einde-trainersloopbaan-rijkaard.html
Cool man, Frank de Boer met een dikke kop en een eierschaal in de hand.quote:Op maandag 28 april 2014 19:32 schreef kevin33 het volgende:
Euhm ja, kan de png zo niet meer terugvinden.
Maar de OP verdiende toch al een update, en Frank mag wel eens in het zonnetje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |