Dat seizoen onder Koster was echt verschrikkelijk. Met als dieptepunt die 0-2 tegen jullie, op een woensagavond ergens eind januari. Davids kreeg nog rood na een zieke aanslag op Farfan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh, ik las m verkeerdMwah, 2007-2008 was niet heel slecht maar dat was meer op z'n PSV's meedoen.
En wanneer heeft PSV de afgelopen jaren tot de laatste speelronde meegedaan dan? Het elftal met Farfan enzo klinkt nu als topelftal terwijl het toen vrij matig was.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, buiten 2007 en 2010? Niet echt hoor.
Een fitte De Jong voegt echt wel wat toequote:Op dinsdag 29 april 2014 11:09 schreef Littlerabbit het volgende:
De Jong overweegt nog een jaar bij Ajax te blijven, wat fijn
Wie niet in dit team. Ik zou wel weer eens een persoonlijkheid in het team willen zien in plaats van 11 eenheidsworsten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een fitte De Jong voegt echt wel wat toe
fischer en kishna zijn datquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie niet in dit team. Ik zou wel weer eens een persoonlijkheid in het team willen zien in plaats van 11 eenheidsworsten.
Ik ook hoor maar tenzij ze met een exoot komen zie ik dat niet gebeuren, ik zie bij de andere clubs geen smaakmakers lopen om het zo maar te zeggenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie niet in dit team. Ik zou wel weer eens een persoonlijkheid in het team willen zien in plaats van 11 eenheidsworsten.
Pellé en ehm, ehm...quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar tenzij ze met een exoot komen zie ik dat niet gebeuren, ik zie bij de andere clubs geen smaakmakers lopen om het zo maar te zeggen
Hen zie ik liever eerst officieel doorbreken.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pellé en ehm, ehm...
Beste treurig eigenlijk als je er over nadenkt maar kennelijk is dit het type persoonlijkheid wat Nederlanders graag zien.
[..]
Hen zie ik liever eerst officieel doorbreken.
Tadic,Ziyech en Pelle zijn de enige in heel de competitie ongeveer. En Ziyech kan ook nog eens een gevalletje Maher worden.. vrij treurig allemaalquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar tenzij ze met een exoot komen zie ik dat niet gebeuren, ik zie bij de andere clubs geen smaakmakers lopen om het zo maar te zeggen
Lekker Lex Immers ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad liever spelers die hard werken
Liever spelers die allebei doen voor hun dikke salarisquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad liever spelers die hard werken
Het is toch meestal onkunde ipv onwil.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liever spelers die allebei doen voor hun dikke salaris.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:04 schreef Syntix het volgende:
Ik kan mij nog een kansloze opstelling bij psv uit voor de geest halen waarbij Huntelaar opeens op #10 stond
Mn programma waarmee ik het monteer doet het niet meer. Hij is al voor 80% af, maar ben bang dat ik de rest er niet meer bij kan doen...quote:
Zou jammer zijn, mooie traditiequote:Op dinsdag 29 april 2014 13:20 schreef Wessiej het volgende:
Ben het al heel de ochtend aan het fixen. Hopelijk nog deze week, anders heb ik weer uren beelden gezocht voor niks
Verhuizen, alles overgezet op nieuwe pc, kan niets meer aanpassen of importeren en alles wat er staat is in dramatische kwaliteit. Kijk deze week nog even hoe en wat.quote:
I know. In het ergste geval deel ik die versie die voor 80% af is maarja daar is ook niets aanquote:
Met welk programma monteer je?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Verhuizen, alles overgezet op nieuwe pc, kan niets meer aanpassen of importeren en alles wat er staat is in dramatische kwaliteit. Kijk deze week nog even hoe en wat.
Eh, aha. Ik heb best veel ervaring met Premiere Pro maar het wordt voor mij daar niet echt duidelijk van.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:27 schreef Wessiej het volgende:
Dit is het probleem http://forums.adobe.com/message/1740603
Ik kijk zo of die oude pc waar alles het op deed weer even in elkaar kan worden geschroefd en weer werkt, dan kost het net wat meer tijd maar komt die nog wel uit
FC Twentequote:
Ik deed het op goede hoop dat het zou werken hehe.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:27 schreef StarGazer het volgende:
Had je niet kunnen wachten met overzetten naar een nieuwe PC
Vind je jezelf nou grappig ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:34 schreef Lilou het volgende:
Haha tegen Heracles een gelijkspelletje afspreken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En laat ik al helemaal maar niet beginnen over PEC.
Nee, lijkt me beter aangezien twente echt helemaal niets heeft, al tijdenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:34 schreef Lilou het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is dit toch met die autistische trolletjes hier de hele tijd?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:34 schreef Lilou het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |