SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hihi KNJB dit dat.
Het zit diep hé, weer helemaal niks in Rotterdam, zelfs niet in het jaar dat Ajax beroerd speelt![]()
![]()
Je zegt objectief te zijn maar toch zit je blijkbaar iets dwars met Ajax, wil je erover praten?quote:Op maandag 28 april 2014 16:34 schreef JenHermes het volgende:
winnen = slopen
verliezen = slopen
.
winnen = "Ajax is de beste"
verliezen = weglopen en alles en iedereen behalve Ajax de schuld geven
.
Het Ajax legioen in een notendop.![]()
Oke man.quote:Op maandag 28 april 2014 16:34 schreef JenHermes het volgende:
winnen = slopen
verliezen = slopen
.
winnen = "Ajax is de beste"
verliezen = weglopen en alles en iedereen behalve Ajax de schuld geven
.
Het Ajax legioen in een notendop.![]()
Ik ben objectief over de sportieve prestaties. Iedereen is het er wel over eens dat Ajax toch wel het zieligste publiek heeft.quote:Op maandag 28 april 2014 16:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Je zegt objectief te zijn maar toch zit je blijkbaar iets dwars met Ajax, wil je erover praten?JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Ho ho, er werd wel degelijk een prijs gewonnen dit jaar in Rotterdam. Alleen niet door Feyenoord. En juichen dat ze deden, die Rotterdammertsquote:Op maandag 28 april 2014 16:35 schreef Loveless85 het volgende:
hihi KNJB dit dat.
Het zit diep hé, weer helemaal niks in Rotterdam, zelfs niet in het jaar dat Ajax beroerd speeltalleen niet voor Feyenoord
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2014 16:38:00 ]![]()
En gejuicht dat er werdquote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, er werd wel degelijk een prijs gewonnen dit jaar in Rotterdam. Alleen niet door Feyenoord.![]()
![]()
De reserve-periodetitel door Sparta?quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, er werd wel degelijk een prijs gewonnen dit jaar in Rotterdam. Alleen niet door Feyenoord.![]()
![]()
Oke man.quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik ben objectief over de sportieve prestaties. Iedereen is het er wel over eens dat Ajax toch wel het zieligste publiek heeft.![]()
Nou dan, sportief zijn zij toch weer 33x de beste van Nederland?quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik ben objectief over de sportieve prestaties. Iedereen is het er wel over eens dat Ajax toch wel het zieligste publiek heeft.
Ik vind jou trouwens het zieligst hier in dit topic.![]()
Je punt is duidelijk. Je mag er nu weer mee stoppen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik ben objectief over de sportieve prestaties. Iedereen is het er wel over eens dat Ajax toch wel het zieligste publiek heeft.![]()
Is goed Jen, als jij het zegt. Je hebt er blijkbaar verstand van.quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik ben objectief over de sportieve prestaties. Iedereen is het er wel over eens dat Ajax toch wel het zieligste publiek heeft.
Denk je.![]()
Ajax heeft het meeste publiek. Daar zit dan als vanzelf ook het meeste zielige publiek ja.quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Die 1-2 bij Roda was toch zo mooi hèquote:Op maandag 28 april 2014 16:40 schreef Heeinz het volgende:
Ajaxzone is ook weer bezig krijgen zeker geld van de knjbtwitter:voetbalzonenl twitterde op maandag 28-04-2014 om 16:33:30In beeld: het kampioensjaar van Ajax in 33 foto’s http://t.co/E1uiCGTZ6u reageer retweet
![]()
![]()
Die is pleite. Door slecht management.quote:Op maandag 28 april 2014 16:48 schreef Vermecelli het volgende:
Wie heeft de PSD van de OP afbeelding? Schande dat die nog niet is bijgewerkt![]()
Sjek trouwens gisteren bij SV die constant doelde op het "kopen om het kopen" met zijn Ajax is misschien te zuinig en te jong en blabla![]()
![]()
Jenhermes is echt grappig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat een debielenquote:Op maandag 28 april 2014 17:17 schreef 16meter het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-vrije-voeten.html
stoere boyzzzzzz hebben weer flink huisgehouden![]()
![]()
Waarom doet Ajax hier niets aan? Het OM heeft toch namen neem ik aan? Seizoenskaart van deze personen voor de komende 12 jaar blokkeren.quote:Op maandag 28 april 2014 17:17 schreef 16meter het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-vrije-voeten.html
stoere boyzzzzzz hebben weer flink huisgehouden
Heeft opperjood van Praag al gereageerd trouwens op deze wanstaltige misdragingen van vorige week en gisteren?JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Ja dit ben ik wel met je eens. Van veel ''supporters'' is prima te achter halen wie het zijn, waarom worden ze dan niet gewoon eens keihard aangepakt. Boete van 2000 euro, stadionverbod voor 10 jaar en 120 uur taakstraf erbovenop. Dat trieste gekloot moet maar eens over zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 17:28 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waarom doet Ajax hier niets aan? Het OM heeft toch namen neem ik aan? Seizoenskaart van deze personen voor de komende 12 jaar blokkeren.
Heeft opperjood van Praag al gereageerd trouwens op deze wanstaltige misdragingen van vorige week en gisteren?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik heb het al eens vaker gezegd: Dit soort groeperingen hebben veels te veel macht. Het is gewoon een sekte geworden waar heel de club onder lijd. Je zag het bij Cambuur een paar weken geleden, je zag het vorige week waarna v/d Sar met knikkende knieën het tuig toe moest spreken(en 4 keer over zijn woorden struikelt om vervolgens uitgelachen te worden)quote:Op maandag 28 april 2014 17:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dit ben ik wel met je eens. Van veel ''supporters'' is prima te achter halen wie het zijn, waarom worden ze dan niet gewoon eens keihard aangepakt. Boete van 2000 euro, stadionverbod voor 10 jaar en 120 uur taakstraf erbovenop. Dat trieste gekloot moet maar eens over zijn.
En ondertussen worden we buiten Nederland steeds minder serieus gewordenJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Ik begrijp niet dat die groeperingen niet door hebben dat ze hun eigen club daar mee ernstige schade toebrengen. Je bent geen supporter als je dat soort achterlijke dingen doet, in dat geval ben je gewoon een crimineel. De clubs in kwestie moeten zelf door gaan krijgen dat ze dergelijk vandalistisch tuig eerder kwijt zijn dan rijk.quote:Op maandag 28 april 2014 17:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik heb het al eens vaker gezegd: Dit soort groeperingen hebben veels te veel macht. Het is gewoon een sekte geworden waar heel de club onder lijd. Je zag het bij Cambuur een paar weken geleden, je zag het vorige week waarna v/d Sar met knikkende knieën het tuig toe moest spreken(en 4 keer over zijn woorden struikelt om vervolgens uitgelachen te worden)
En ondertussen worden we buiten Nederland steeds minder serieus gewordenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker laten ontwikkelen daar en daarna naar Amsterdam halen.quote:News filtering through to the Siya crew’s desk is that Ajax Cape Town defender, Rivaldo Coetzee, is set to stay at the club for another season.
This follows speculation that the Kakamas-born player could be on his way for trials at Ajax Amsterdam in June. However, the crew previously reported that the player had attended trials before but he came back.
The news of the player getting ready to attend another trial at the Urban Warriors sister club come after coach, Roger De Sa, was getting impressed with the 17-year-old.
Speaking to the crew, the former Wits and Orlando Pirates mentor revealed that the player is going nowhere.
“The news that he’s going to Amsterdam for another trial is not true. Rivaldo is staying with us for another season as we aim to give him game-time and get experienced. Ajax Amsterdam wants him but he’s probably going to stay for another season because we’re giving him game-time. Yes he’s going to Europe but not for trials, he went for trials in January and he’s now going to play for the U-19’s. The reports are not true,” said De sa.
The player will hope to get a chance to play again as the Ikamva-based club will next play Bloemfontein Celtic.![]()
![]()
De landstitel van 1931 staat niet in de lijstquote:Op maandag 28 april 2014 17:37 schreef Vermecelli het volgende:
Omdat ik even niets te doen had, tips?
[ afbeelding ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit soort groeperingen zijn juist de sfeerbepalende groepen binnen een betaald voetbalorganisatie. Als je zulke personen in stadions gaat weren, dan krijg je een zaaddodende sfeer in het stadion(die zakenmannen op de hoofdtribunes gaan hun shirt niet uit doen) en op de overige tribunes op de F-Side na is het ook maar een makke bedoeling.quote:Op maandag 28 april 2014 17:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat die groeperingen niet door hebben dat ze hun eigen club daar mee ernstige schade toebrengen. Je bent geen supporter als je dat soort achterlijke dingen doet, in dat geval ben je gewoon een crimineel. De clubs in kwestie moeten zelf door gaan krijgen dat ze dergelijk vandalistisch tuig eerder kwijt zijn dan rijk.
Er zitten denk een stuk of 5 '' bendeleiders '' in deze groepering die de rest aanspoort. Als jij als 16 jarige knul in een supportersgroep als 410 komt te staan, dan moet je je vroeg of laat een keer bewijzen door vernielingen aan te rechten om aan te tonen dat je binnen de groep past. Het is een soort van ontgroening. Ik denk ook niet dat dit zomaar 1, 2, 3 te stoppen is tenzij je geen publiek meer toelaatJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Scherp, bij deze:quote:Op maandag 28 april 2014 17:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De landstitel van 1931 staat niet in de lijst![]()
![]()
Ziek elftal toenquote:Op maandag 28 april 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
UEFA Cup en Europa Cup voor bekerwinnaars allebei gewonnen in 1987?RED ONS HENNIEGOD![]()
Thanksquote:Op maandag 28 april 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
UEFA Cup en Europa Cup voor bekerwinnaars allebei gewonnen in 1987?Toch lastig al die jaartallen over typen
![]()
![]()
En toch gewonnen? Wat zegt dat wel niet over de tegenstand als we zelfs kotsmisselijk en met griep konden winnenquote:
Oh.![]()
Je mist de Chippie Polar Cup uit 2010quote:Op maandag 28 april 2014 17:55 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
ThanksToch lastig al die jaartallen over typen
[ afbeelding ]
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Wel knapquote:Op maandag 28 april 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
UEFA Cup en Europa Cup voor bekerwinnaars allebei gewonnen in 1987?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die hadden allemaal zware aids toen . Alleen PSV was gezond toenquote:Op maandag 28 april 2014 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch gewonnen? Wat zegt dat wel niet over de tegenstand als we zelfs kotsmisselijk en met griep konden winnenRED ONS HENNIEGOD![]()
Alles is beter dan Tim Sherwoodquote:Op maandag 28 april 2014 18:15 schreef Vermecelli het volgende:
http://foxsports.nl/nieuw(...)mer-1-bij-spurs.html![]()
![]()
Als Siem,Siggy en Hoesen weggaan heb je toch wel een behoorlijk tekort aan spitsen.. ben benieuwd wat er gaat gebeurenquote:‘Ik moet de voors en tegens afwegen, teruggaan naar Barcelona kan ook’
Maandag, 28 april 2014 om 16:56
/
Bojan Krkic stapte vorig jaar zomer op huurbasis over van Barcelona naar Ajax. Nadat verblijven bij AS Roma en AC Milan al geen groot succes waren geworden, is hij ook in de Eredivisie niet echt uit de verf gekomen. Met 3 doelpunten in 23 competitieduels was zijn inbreng mager. Bojan staat open voor een tweede seizoen in Amsterdam, maar wacht af wat de komende maanden brengen.
Ajax heeft de optie hem nog een seizoen te houden. “We zullen zien wat er gebeurt”, laat de Spanjaard weten aan Cadena COPE. “Ik heb dit seizoen veel plezier gehad en moet nu de voors en tegens afwegen. Teruggaan naar Barcelona is natuurlijk ook een optie, ik heb daar nog een contract voor een seizoen”, zegt de aanvaller. “Ik moet evalueren wat het beste is voor mijzelf en mijn ontwikkeling.”
Met de landstitel in dienst van Ajax vulde Bojan zijn prijzenkast zondag verder aan. Met Barcelona legde hij al beslag op drie Spaanse landstitels, een Copa del Rey, twee Supercopa’s, twee Champions Leagues, een Europese Super Cup en een wereldbeker. In zijn Italiaanse jaren won hij geen trofeeën.![]()
Gaat niet weg. Hij is nog niet klaar bij Ajax.quote:Op maandag 28 april 2014 18:15 schreef Vermecelli het volgende:
http://foxsports.nl/nieuw(...)mer-1-bij-spurs.htmlWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Mwoah, geen wereld zo opportunistisch als de voetbal wereld natuurlijk. Ik weet echter niet of hij Spurs de moeite waard vindt.quote:Op maandag 28 april 2014 18:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat niet weg. Hij is nog niet klaar bij Ajax.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Stel dat 'ie weg zou gaan, gelijk alle hengels uit naar Marcelo Bielsa. Lekker aanvallend voetbal, genot alles.
En toen werd ik wakker.![]()
Die gozer kan met niemand communiceren hier joh.quote:Op maandag 28 april 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Stel dat 'ie weg zou gaan, gelijk alle hengels uit naar Marcelo Bielsa. Lekker aanvallend voetbal, genot alles.
En toen werd ik wakker.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: