Vind je m leuk?quote:
quote:
quote:
Mrs. "Ik-wil-niet-met-mijn-bakkes-online"quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Had vanmorgen mn haren gekruld en wilde daar een foto van maken, even een snapje met mn foon gedaan en daar kwam dit uit. Vinnum Tof! ook al zie je mn krullen nauwelijks
Ow?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mrs. "Ik-wil-niet-met-mijn-bakkes-online"
Wat jij wilt...quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ow?
Tis meer t feit dat ik zelf in de hand wil hebben wat er online gaat van mijn bakkes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
yep, maar niet hier bij de hand, t zijn maar pijpenkrullen die zo lekker naar beneden gezakt zijn en daar blijven zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep, maar niet hier bij de hand, t zijn maar pijpenkrullen die zo lekker naar beneden gezakt zijn en daar blijven zitten.
Past zo leuk bij m'n jurkje.Oh dat jurkje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep, maar niet hier bij de hand, t zijn maar pijpenkrullen die zo lekker naar beneden gezakt zijn en daar blijven zitten.
Past zo leuk bij m'n jurkje.Laat maar niet aan min vriendin zien... die is verkocht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Ik heb er net ook weer een gezien die ik wil....quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Laat maar niet aan min vriendin zien... die is verkocht..
Die sites moet je gewoon niet teveel op kijken. is heul niet goed voor de portemonnee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb er net ook weer een gezien die ik wil....
lang leve vakantiegeld dat eraan komt
Vroegah stonden die wel in dr fobo of iig ergenst op fokquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mrs. "Ik-wil-niet-met-mijn-bakkes-online"
Dat klopt, maar ook daar kan ik ze zelf weghalenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef Timmos het volgende:
[..]
Vroegah stonden die wel in dr fobo of iig ergenst op fok
Is iig al heel lang geledenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook daar kan ik ze zelf weghalen
das wat anders als iemand anders een foto van mn kop online flikkert
Ik ben nog lief. Ik pleur het online via imgur en geef je de delete linkquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook daar kan ik ze zelf weghalen
das wat anders als iemand anders een foto van mn kop online flikkert
Jij hebt toch helemaal geen fotos van mij?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben nog lief. Ik pleur het online via imgur en geef je de delete link
Neequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen fotos van mij?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
NeeMaar *als* he.... Dan was ik wel lief...
Ha die had je ook op FB toch?quote:
pfff. Morgenavond een bruiloft, zaterdag KMR airside begeleiding op vliegveld Rotterdam, maar dat is afhankelijk van het weer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ha die had je ook op FB toch?
En ja. Morgen winkelen, moet nog nieuwe shirtjes hebben.
Zaterdag hardlopen, misschien stukje fietsen met de hond naar het bos en in de avond naar schoonouders alvast ivm moederdag.
zondag naar mijn ouders ivm moederdag
En jij?
Oh ja, wist ik eigenlijk al. Hoe moet het weer zijn mocht het niet doorgaan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
pfff. Morgenavond een bruiloft, zaterdag KMR airside begeleiding op vliegveld Rotterdam, maar dat is afhankelijk van het weer.
Ik weet niet helemaal de criteria, maar als er een te sterke (zij-)wind staat, kunnen de kleine vliegtuigen niet landen of opstijgen. Daarnaast is het ook geen pretje om in de regen te vliegen, de wolken hangen dan laag en dan valt er voor de kleintjes niet veel te zien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja, wist ik eigenlijk al. Hoe moet het weer zijn mocht het niet doorgaan?
Nee dat is waar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal de criteria, maar als er een te sterke (zij-)wind staat, kunnen de kleine vliegtuigen niet landen of opstijgen. Daarnaast is het ook geen pretje om in de regen te vliegen, de wolken hangen dan laag en dan valt er voor de kleintjes niet veel te zien.
Als het weer niet goed is, stijgen ze niet op en wordt de afspraak verplaatst. Ik wil ook heel graag mijn PPL (vliegbrevet) halen, maar het is nogal prijzig...quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee dat is waar.
Ik heb voor mijn vriend een vliegervaring geboekt voor zijn 30 verjaardag van 70 minuten. Hoop dat het weer dan ook een beetje oke is.
Ja is zeker prijzig mijn vriend zet er iedere maand geld voor apart zodat hij het ooit kan doen. Heeft ook geprobeerd om bij de opleiding luchtverkeersleider te komen maar is er in de laatste ronde uitgevallen. Erg jammer baalt hij nog steeds van.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als het weer niet goed is, stijgen ze niet op en wordt de afspraak verplaatst. Ik wil ook heel graag mijn PPL (vliegbrevet) halen, maar het is nogal prijzig...
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Heb op het werk een paar opmerkelijke orders verwerkt en op maat gezaagd. 8 Groenlinks orders door heel Nederland van frames om buitenreclame op te plaatsen. De verkiezingen komen er natuurlijk weer aan.
Uiteraard heb ik ze alle 8 gesaboteerd door overal een paar centimeter mis te zagen.
Nèh geintje.
Ik ook hoor maar daar denk ik liever niet aan ;-)quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:32 schreef Xilantof het volgende:
Waarom hebben we het al over weekend, ik moet nog een dag....
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Xi heeft het toen gedaan volgens mij, ik fotografeer nog niet zo lang he
kwamen toen ook dit soort foto's uit!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:53 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, wij hebben in een Chinook gevlogen. Ook zo'n patch gehad D_A? Tof filmpje!
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef Unites het volgende:
Wat zijn de moderators op Tweakers... streng.
Nog een lange avond voor de boeg dus ook?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar daar denk ik liever niet aan ;-)
Ze houden er ook een iets andere filosofie op na over hoe een forum werktquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef Unites het volgende:
Wat zijn de moderators op Tweakers... streng.
Ik moet zo gaan hardlopen.. Het staat te storten buiten ... Wordt zwemmen.. Blubquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nog een lange avond voor de boeg dus ook?
[..]
Ze houden er ook een iets andere filosofie op na over hoe een forum werkt
Nope, probeer me 's avonds wel in te houden qua werken. Ben lekker met fotografie bezig (wat sites lezen, wat bewerken, etc).quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik moet zo gaan hardlopen.. Het staat te storten buiten ... Wordt zwemmen.. Blub
Jij nog aan het werk?
Nee helaas gaat niet lukken want dan komt het van het weekend niet meer handig uit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nope, probeer me 's avonds wel in te houden qua werken. Ben lekker met fotografie bezig (wat sites lezen, wat bewerken, etc).
Kun je je loopje niet naar morgen verplaatsen?
Er is altijd wel interessant leesvoerquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee helaas gaat niet lukken want dan komt het van het weekend niet meer handig uit.
Nog wat leuke dingen kunnen vinden?
Ik ga maar even lopen. Tot straks
Ik wacht nog even volgens buienalarm wordt het ver half uurtje droog.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Er is altijd wel interessant leesvoerOf het nu gaat over apparatuur of inspiratie, genoeg te vinden
![]()
rense!
Krijg jij nu ook nog een premie van de baas deze maand?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb er net ook weer een gezien die ik wil....
lang leve vakantiegeld dat eraan komt
dat zou wel fijn zijn. Maar kan ook volgende maand zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Krijg jij nu ook nog een premie van de baas deze maand?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:47 schreef kanovinnie het volgende:
Soberso! En het zijn allemaal foto's van mannen in fietsbroekjes dus think pink kan zich weer ergens op verheugen!
Zie mij weer eens geluk hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:47 schreef kanovinnie het volgende:
Soberso! En het zijn allemaal foto's van mannen in fietsbroekjes dus think pink kan zich weer ergens op verheugen!
Ben ik zondag ook van plan, foto's maken van mannen in fietsbroekjesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:47 schreef kanovinnie het volgende:
Gisteren ook heel de tijd regen gehad. Maar is niet anders.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
ik om te gaan mountainbiken, maar het blijft maar regenen
onderweg iets kans hebben op regen vind ik niet erg, maar om nu in de regen weg te gaan... nah!
Jeejquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:33 schreef Merlijn het volgende:
Zeaux... de dag is goed begonnen vandaag. Uitgeslapen, Examen gehaald, de subway broodjes blijven lekker, inloggen op de zaak en geen bak met ellende vinden. Mijn been doet normaal...
En nu eerst koffie...quote:
Thee graag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En nu eerst koffie...
en uitzoeken welk examen we nu nog moeten... En hoe dat financieel uitpakt![]()
Ik dinsdagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En nu eerst koffie...
en uitzoeken welk examen we nu nog moeten... En hoe dat financieel uitpakt![]()
Nice, wat ga je doen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nice, wat ga je doen ?
Dit is het lijstje waar ik nu mee aan de slag ben gegaan sinds halverwege vorig jaar...Mooi lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
70-685
Ik heb dit voor komend jaar staan:
- 70-680
- 70-685
- ITIL V3
- HDI
- 70-640
- 70-642
- 9+ avond
- 70-646
- office 2013
- persoonlijke cursus (op maat gemaakt, kwestie van volgen)
En dan ook nog kennissessies tussendoor over random onderwerpen. Ik ga me niet vervelen![]()
HDI ? 9+ ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooi lijstje![]()
70-685
Ik heb dit voor komend jaar staan:
- 70-680
- 70-685
- ITIL V3
- HDI
- 70-640
- 70-642
- 9+ avond
- 70-646
- office 2013
- persoonlijke cursus (op maat gemaakt, kwestie van volgen)
En dan ook nog kennissessies tussendoor over random onderwerpen. Ik ga me niet vervelen
Word vanuit werkgever aangeboden en is verplicht. HDI is communicatie, 9+ is avondje kookworkshop en ouwehoeren met collega'squote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Word vanuit werkgever aangeboden en is verplicht. HDI is communicatie, 9+ is avondje kookworkshop en ouwehoeren met collega's
Wowquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:17 schreef Merlijn het volgende:
Mijn bucketlist gaat trouwens nog aardig in de kosten lopen, voordat ik die examens allemaal gehad heb ben ik EUR 3000+ verder... Soms is het niet heel handig om zelfstandig te zijn
Voor de VMware examens heb ik een pre-approval nodig, die examens kosten pakweg 500 euro/stuk. Waarschijnlijk moet ik voor een van de twee nog een training a 1500 euro volgen. De rest is ongeveer 200 euro per stuk.quote:
Een voordeel bij een opdrachtgunning. Wellicht een hoger geaccepteerd uurtarief.quote:
voordeeltjes dus #investerenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Een voordeel bij een opdrachtgunning. Wellicht een hoger geaccepteerd uurtarief.
Was ook geen discussie over... Gaf alleen maar aan dat het prettiger was toen de werkgever nog betaaldequote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nice, wat ga je doen ?
Dit is het lijstje waar ik nu mee aan de slag ben gegaan sinds halverwege vorig jaar...Ik zou beginnen met TOGAF 9, da's in elk geval iets dat nog wat langer meegaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nog bijster interessant ookGotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
Ik vind het verschrikkelijk. Heb ze al een keer gedaan (togaf 1 en togaf 2 gecombineerd, net niet gehaald), maar het is dodelijk saai.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met TOGAF 9, da's in elk geval iets dat nog wat langer meegaat
en nog bijster interessant ook
In dat geval moet je er volgens mij ook geen tijd in gaan steken, die besteed je dan beter op een voor jou nuttiger/'geldbrengender' manier.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. Heb ze al een keer gedaan (togaf 1 en togaf 2 gecombineerd, net niet gehaald), maar het is dodelijk saai.
Dat laatste dus. Ik heb besloten deel twee te laten vallen en gewoon de basis te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
In dat geval moet je er volgens mij ook geen tijd in gaan steken, die besteed je dan beter op een voor jou nuttiger/'geldbrengender' manier.
Ik ben in dat opzicht niet zo van de 'iedereen moet.....' methodieken waarin je je als ICT'er in bochten moet wringen om papiertjes te halen waarvan iedereen zich alleen druk maakt als je ze toevallig niet hebt
Heb je ze wel dan hoor je er werkelijk niemand over
Check, ga je mee op vakantie naar een lekker warm land. Strakblauwe lucht en een hoeveelheid Mojito's waar je helemaal akelig van wordt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:18 schreef Ynske het volgende:
pff, ik ben t grauwe buiten echt wel meer dan zat...
Moet je eerst even wachten totdat de wind wat kalmeert. Je wilt momenteel niet echt opstijgen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Check, ga je mee op vakantie naar een lekker warm land. Strakblauwe lucht en een hoeveelheid Mojito's waar je helemaal akelig van wordt?
Dat was bij La Palma wat ja.. Dat vond ik wel engquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moet je eerst even wachten totdat de wind wat kalmeert. Je wilt momenteel niet echt opstijgen...
Pfff. mag ik ook mee ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat was bij La Palma wat ja.. Dat vond ik wel eng
maar dan nog blauwe zon, zwembad.. Mojito's heerlijk
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pfff. mag ik ook mee ?
* Merlijn puppy ogen opzet
quote:
Dan moet ik niet klagen neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:34 schreef Ynske het volgende:
ben blij dat je op vakantie kunt
hier zit t er voor t zoveelste jaar op rij niet in
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:34 schreef Ynske het volgende:
ben blij dat je op vakantie kunt
hier zit t er voor t zoveelste jaar op rij niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |