Wowquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:17 schreef Merlijn het volgende:
Mijn bucketlist gaat trouwens nog aardig in de kosten lopen, voordat ik die examens allemaal gehad heb ben ik EUR 3000+ verder... Soms is het niet heel handig om zelfstandig te zijn
Voor de VMware examens heb ik een pre-approval nodig, die examens kosten pakweg 500 euro/stuk. Waarschijnlijk moet ik voor een van de twee nog een training a 1500 euro volgen. De rest is ongeveer 200 euro per stuk.quote:
Een voordeel bij een opdrachtgunning. Wellicht een hoger geaccepteerd uurtarief.quote:
voordeeltjes dus #investerenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Een voordeel bij een opdrachtgunning. Wellicht een hoger geaccepteerd uurtarief.
Was ook geen discussie over... Gaf alleen maar aan dat het prettiger was toen de werkgever nog betaaldequote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nice, wat ga je doen ?
Dit is het lijstje waar ik nu mee aan de slag ben gegaan sinds halverwege vorig jaar...Ik zou beginnen met TOGAF 9, da's in elk geval iets dat nog wat langer meegaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nog bijster interessant ookGotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
Ik vind het verschrikkelijk. Heb ze al een keer gedaan (togaf 1 en togaf 2 gecombineerd, net niet gehaald), maar het is dodelijk saai.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met TOGAF 9, da's in elk geval iets dat nog wat langer meegaat
en nog bijster interessant ook
In dat geval moet je er volgens mij ook geen tijd in gaan steken, die besteed je dan beter op een voor jou nuttiger/'geldbrengender' manier.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. Heb ze al een keer gedaan (togaf 1 en togaf 2 gecombineerd, net niet gehaald), maar het is dodelijk saai.
Dat laatste dus. Ik heb besloten deel twee te laten vallen en gewoon de basis te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
In dat geval moet je er volgens mij ook geen tijd in gaan steken, die besteed je dan beter op een voor jou nuttiger/'geldbrengender' manier.
Ik ben in dat opzicht niet zo van de 'iedereen moet.....' methodieken waarin je je als ICT'er in bochten moet wringen om papiertjes te halen waarvan iedereen zich alleen druk maakt als je ze toevallig niet hebt
Heb je ze wel dan hoor je er werkelijk niemand over
Check, ga je mee op vakantie naar een lekker warm land. Strakblauwe lucht en een hoeveelheid Mojito's waar je helemaal akelig van wordt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:18 schreef Ynske het volgende:
pff, ik ben t grauwe buiten echt wel meer dan zat...
Moet je eerst even wachten totdat de wind wat kalmeert. Je wilt momenteel niet echt opstijgen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Check, ga je mee op vakantie naar een lekker warm land. Strakblauwe lucht en een hoeveelheid Mojito's waar je helemaal akelig van wordt?
Dat was bij La Palma wat ja.. Dat vond ik wel engquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moet je eerst even wachten totdat de wind wat kalmeert. Je wilt momenteel niet echt opstijgen...
Pfff. mag ik ook mee ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat was bij La Palma wat ja.. Dat vond ik wel eng
maar dan nog blauwe zon, zwembad.. Mojito's heerlijk
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pfff. mag ik ook mee ?
* Merlijn puppy ogen opzet
quote:
Dan moet ik niet klagen neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:34 schreef Ynske het volgende:
ben blij dat je op vakantie kunt
hier zit t er voor t zoveelste jaar op rij niet in
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:34 schreef Ynske het volgende:
ben blij dat je op vakantie kunt
hier zit t er voor t zoveelste jaar op rij niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |