Vind je m leuk?quote:
quote:
quote:
Mrs. "Ik-wil-niet-met-mijn-bakkes-online"quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Had vanmorgen mn haren gekruld en wilde daar een foto van maken, even een snapje met mn foon gedaan en daar kwam dit uit. Vinnum Tof! ook al zie je mn krullen nauwelijks
Ow?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mrs. "Ik-wil-niet-met-mijn-bakkes-online"
Wat jij wilt...quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ow?
Tis meer t feit dat ik zelf in de hand wil hebben wat er online gaat van mijn bakkes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
yep, maar niet hier bij de hand, t zijn maar pijpenkrullen die zo lekker naar beneden gezakt zijn en daar blijven zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep, maar niet hier bij de hand, t zijn maar pijpenkrullen die zo lekker naar beneden gezakt zijn en daar blijven zitten.
Past zo leuk bij m'n jurkje.Oh dat jurkje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep, maar niet hier bij de hand, t zijn maar pijpenkrullen die zo lekker naar beneden gezakt zijn en daar blijven zitten.
Past zo leuk bij m'n jurkje.Laat maar niet aan min vriendin zien... die is verkocht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Ik heb er net ook weer een gezien die ik wil....quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Laat maar niet aan min vriendin zien... die is verkocht..
Die sites moet je gewoon niet teveel op kijken. is heul niet goed voor de portemonnee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb er net ook weer een gezien die ik wil....
lang leve vakantiegeld dat eraan komt
Vroegah stonden die wel in dr fobo of iig ergenst op fokquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mrs. "Ik-wil-niet-met-mijn-bakkes-online"
Dat klopt, maar ook daar kan ik ze zelf weghalenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef Timmos het volgende:
[..]
Vroegah stonden die wel in dr fobo of iig ergenst op fok
Is iig al heel lang geledenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook daar kan ik ze zelf weghalen
das wat anders als iemand anders een foto van mn kop online flikkert
Ik ben nog lief. Ik pleur het online via imgur en geef je de delete linkquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook daar kan ik ze zelf weghalen
das wat anders als iemand anders een foto van mn kop online flikkert
Jij hebt toch helemaal geen fotos van mij?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben nog lief. Ik pleur het online via imgur en geef je de delete link
Neequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen fotos van mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |