Xi heeft het toen gedaan volgens mij, ik fotografeer nog niet zo lang hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Ynske het volgende:
Nice Bart!
aantal jaar geleden heeft FOK! ook eens mee mogen vliegen.
was jij daar toen ook bij?
quote:
Bedankt, eens kijken wat je daar allemaal mee kanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:44 schreef Iemand91 het volgende:
Perfect Effects 8 is weer eens gratis (i.p.v. $99.99).
[ afbeelding ]
Nee, wij hebben in een Chinook gevlogen. Ook zo'n patch gehad D_A? Tof filmpje!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Xi heeft het toen gedaan volgens mij, ik fotografeer nog niet zo lang he
Ja klopt idd. Over drie weken als alles goed blijft gaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
prachtige creatie die tekening
Lekker bezig met hardlopen dus! het gaat tot de 30? dan 5km achtereen lopen?
Hahahaquote:
Handig... Dan ga ik maar koffie zetten.quote:
Omdat als je daar nu over kan klagen je al lang genoeg in je nest hebt kunnen liggenquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:03 schreef Merlijn het volgende:
Elleu... Waarom heeft me niemand verteld dat de videoconferencing call vanochtend niet doorging... Had ik een uur langer in bed kunnen blijven liggen
Ik moet ook nog werkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat als je daar nu over kan klagen je al lang genoeg in je nest hebt kunnen liggen![]()
Mazzelaar...quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Lekker lang de tijd voor nu je toch vroeg opgestaan bent![]()
Ik ben vanmiddag om 13.00 uur vrij
Bakje thee voor mij alsjeblieft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Handig... Dan ga ik maar koffie zetten.
Kiest u maar:quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bakje thee voor mij alsjeblieft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |