Superhandig.quote:
Nee dankje.quote:
Oh ik ook hoor. Was al niet anders gewend maar bij m'n nieuwe werkgever ook gewoon.quote:
dafuq!!quote:Op maandag 5 mei 2014 07:52 schreef kanovinnie het volgende:
En 110 km fietsen met een camera aan een strap op je rug is niet heel prettig.
Ik moest het toch een keer testenquote:
Crap... Ik heb net weer een fiets sinds 14 jaar ofzo... Laat staan dat ik 110km met bepakking fietsquote:Op maandag 5 mei 2014 07:52 schreef kanovinnie het volgende:
En 110 km fietsen met een camera aan een strap op je rug is niet heel prettig. Kan wel, maar niet ideaal. Het is iig niet zo moeiteloos als de reclame van de blackrapid sport strap laat voorkomen.
Dan extra respectquote:Op maandag 5 mei 2014 08:37 schreef kanovinnie het volgende:
Racefiets he? Ik rij anderhalf keer/2 keer sneller dan een gewone fietser.
Juist minder. Op een stadsfiets is het een zwaardere opgavequote:
Daar heb je een baggagedrager voor je tasquote:Op maandag 5 mei 2014 08:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Juist minder. Op een stadsfiets is het een zwaardere opgave
Stuurtas kopen en losse camerabinnentas. Dan is je camera direct binnen handbereik. Compacte 35 of 28mm prime erop en je kunt tijdens het rijden makkelijk schietenquote:Op maandag 5 mei 2014 07:52 schreef kanovinnie het volgende:
En 110 km fietsen met een camera aan een strap op je rug is niet heel prettig. Kan wel, maar niet ideaal. Het is iig niet zo moeiteloos als de reclame van de blackrapid sport strap laat voorkomen.
35mm is goed als je zelf meerijdt.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
Stuurtas is toch niet soignee!
En 35 of 28 mm prime is niet afdoende voor een wielerkoers. Al was 70 mm soms wat te veel. Maja, aan de hoeveelheid likes op facebook was iedereen happy. Straks nog even iedereen taggen.
Als ik mijn DSLR uit de stuurtas trek tijdens een koers word ik denk ik met stokken weggeslagen van de baan.quote:
De onbalans zal ook niet mis zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik mijn DSLR uit de stuurtas trek tijdens een koers word ik denk ik met stokken weggeslagen van de baan.
Dan krijgt 'niet op de foto' ineens een heel andere betekenisquote:Op maandag 5 mei 2014 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik mijn DSLR uit de stuurtas trek tijdens een koers word ik denk ik met stokken weggeslagen van de baan.
Ik snap 'm nietquote:Op maandag 5 mei 2014 11:07 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dan krijgt 'niet op de foto' ineens een heel andere betekenis
quote:
Die is nog niet langsgekomenquote:Op maandag 5 mei 2014 11:47 schreef Uncle het volgende:
[..]Een goeie coureur worden: ken uw wieler jargon
Het niet op de foto staan:
In de spurt een paar lengten achterop blijven waardoor je niet op de finishfoto staat met de winnaar. Meestal een teken van grote overmacht door de winnaar doch deze opmerking is een cynische opmerking richting de verlizer(s)
Wel op de foto:
[ afbeelding ]
Niet op de foto:
[ afbeelding ]
Bij de ritten die ik rij is dat geen probleem.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het was zo stil hier....quote:
Muts, wel goed lezen hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik lees die post, sla de metro van een collega open en vind geen Bart
Hier ben ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik stond letterlijk in de metroquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga wel weer even halenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:40 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik stond letterlijk in de metro#koffievinnietijd
Heb je een alert op Bart ingesteldquote:
Valt me nog mee dat ik de spits niet paktequote:
sherlock functiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga wel weer even halen
Als ik op mijn collega moet wachten duurt 't zo lang
[..]
Heb je een alert op Bart ingesteld
[..]
Valt me nog mee dat ik de spits niet pakte
Nah, die zou te vaak afgaan.quote:
Ik kom dan ook pertinent in het babynamengrabbeltopic voorbijquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kom dan ook pertinent in het babynamengrabbeltopic voorbij![]()
Doe snel weer dicht... je jaagt iedereen wegquote:
Heb je nog gelopen ?quote:
Ga vanavond weerquote:
Goed bezig... Ik heb gisteren weer gewandeld en halverwege af moeten breken. Ging iets niet goed in mijn voet dus ik zit de rest van de week vermoedelijk thuisquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga vanavond weerEn dan gaat het regenen dus gaat vast helemaal goed komen
![]()
laat je eens opnieuw strikkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Goed bezig... Ik heb gisteren weer gewandeld en halverwege af moeten breken. Ging iets niet goed in mijn voet dus ik zit de rest van de week vermoedelijk thuis
Balen zeg. Ze moeten jou wel hebben he?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Goed bezig... Ik heb gisteren weer gewandeld en halverwege af moeten breken. Ging iets niet goed in mijn voet dus ik zit de rest van de week vermoedelijk thuis
Hoe vet is datquote:
Xi heeft het toen gedaan volgens mij, ik fotografeer nog niet zo lang hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Ynske het volgende:
Nice Bart!
aantal jaar geleden heeft FOK! ook eens mee mogen vliegen.
was jij daar toen ook bij?
quote:
Bedankt, eens kijken wat je daar allemaal mee kanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:44 schreef Iemand91 het volgende:
Perfect Effects 8 is weer eens gratis (i.p.v. $99.99).
[ afbeelding ]
Nee, wij hebben in een Chinook gevlogen. Ook zo'n patch gehad D_A? Tof filmpje!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Xi heeft het toen gedaan volgens mij, ik fotografeer nog niet zo lang he
Ja klopt idd. Over drie weken als alles goed blijft gaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
prachtige creatie die tekening
Lekker bezig met hardlopen dus! het gaat tot de 30? dan 5km achtereen lopen?
Hahahaquote:
Handig... Dan ga ik maar koffie zetten.quote:
Omdat als je daar nu over kan klagen je al lang genoeg in je nest hebt kunnen liggenquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:03 schreef Merlijn het volgende:
Elleu... Waarom heeft me niemand verteld dat de videoconferencing call vanochtend niet doorging... Had ik een uur langer in bed kunnen blijven liggen
Ik moet ook nog werkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat als je daar nu over kan klagen je al lang genoeg in je nest hebt kunnen liggen![]()
Mazzelaar...quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Lekker lang de tijd voor nu je toch vroeg opgestaan bent![]()
Ik ben vanmiddag om 13.00 uur vrij
Bakje thee voor mij alsjeblieft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Handig... Dan ga ik maar koffie zetten.
Kiest u maar:quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bakje thee voor mij alsjeblieft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |