dat zou wel fijn zijn. Maar kan ook volgende maand zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Krijg jij nu ook nog een premie van de baas deze maand?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:47 schreef kanovinnie het volgende:
Soberso! En het zijn allemaal foto's van mannen in fietsbroekjes dus think pink kan zich weer ergens op verheugen!
Zie mij weer eens geluk hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:47 schreef kanovinnie het volgende:
Soberso! En het zijn allemaal foto's van mannen in fietsbroekjes dus think pink kan zich weer ergens op verheugen!
Ben ik zondag ook van plan, foto's maken van mannen in fietsbroekjesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:47 schreef kanovinnie het volgende:
Gisteren ook heel de tijd regen gehad. Maar is niet anders.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
ik om te gaan mountainbiken, maar het blijft maar regenen
onderweg iets kans hebben op regen vind ik niet erg, maar om nu in de regen weg te gaan... nah!
Jeejquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:33 schreef Merlijn het volgende:
Zeaux... de dag is goed begonnen vandaag. Uitgeslapen, Examen gehaald, de subway broodjes blijven lekker, inloggen op de zaak en geen bak met ellende vinden. Mijn been doet normaal...
En nu eerst koffie...quote:
Thee graag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En nu eerst koffie...
en uitzoeken welk examen we nu nog moeten... En hoe dat financieel uitpakt![]()
Ik dinsdagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En nu eerst koffie...
en uitzoeken welk examen we nu nog moeten... En hoe dat financieel uitpakt![]()
Nice, wat ga je doen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nice, wat ga je doen ?
Dit is het lijstje waar ik nu mee aan de slag ben gegaan sinds halverwege vorig jaar...Mooi lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
70-685
Ik heb dit voor komend jaar staan:
- 70-680
- 70-685
- ITIL V3
- HDI
- 70-640
- 70-642
- 9+ avond
- 70-646
- office 2013
- persoonlijke cursus (op maat gemaakt, kwestie van volgen)
En dan ook nog kennissessies tussendoor over random onderwerpen. Ik ga me niet vervelen![]()
HDI ? 9+ ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooi lijstje![]()
70-685
Ik heb dit voor komend jaar staan:
- 70-680
- 70-685
- ITIL V3
- HDI
- 70-640
- 70-642
- 9+ avond
- 70-646
- office 2013
- persoonlijke cursus (op maat gemaakt, kwestie van volgen)
En dan ook nog kennissessies tussendoor over random onderwerpen. Ik ga me niet vervelen
Word vanuit werkgever aangeboden en is verplicht. HDI is communicatie, 9+ is avondje kookworkshop en ouwehoeren met collega'squote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Word vanuit werkgever aangeboden en is verplicht. HDI is communicatie, 9+ is avondje kookworkshop en ouwehoeren met collega's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |