En ziehier de reden waarom er al 13 topics lang langs elkaar geluld wordt.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Erm nee - Ik heb de officiele videos enz. gezien als ik wil dat zien of niet - ze waren allemaal lekker door gerammd in onze gezichten.
En ik geloof het niet dus waarom zou ik het allemaal op nieuw kijken?
Als ik de verhaal nog honderd keer horen het zal nog steeds geen invloed op m'n mening hebben.
Ja- ik ben tevreden ermee.quote:
Of wat we zijn verwacht te geloven als waarheid....doe maar dan m'n eigen waarheid dankje.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En ziehier de reden waarom er al 13 topics lang langs elkaar geluld wordt.
Ieder z'n eigen waarheid.
Jammer dat je over de mening van anderen heenwalst .quote:Op woensdag 30 april 2014 13:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of wat we zijn verwacht te geloven als waarheid....doe maar dan m'n eigen waarheid dankje.
Dat is allemaal helemaal prima, ik vind het alleen jammer dat ik dan al topics lang reacties op je heb gegeven... ik had die tijd ook kunnen spenderen aan nuttige dingen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of wat we zijn verwacht te geloven als waarheid....doe maar dan m'n eigen waarheid dankje.
'een langspeelplaat is lang'quote:Op woensdag 30 april 2014 14:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is allemaal helemaal prima, ik vind het alleen jammer dat ik dan al topics lang reacties op je heb gegeven... ik had die tijd ook kunnen spenderen aan nuttige dingen.
Ik heb ook 'n eerlijk deel van lange posts enz. geplaats en ik dacht dat mensen zullen belangrijk punten zien ook. Gelukkig zijn meer en meer die beginnen t allemaal te realiseren en begrijpen, zo moeillijk als dat is soms(voor mij ook nog- I don't like to think that people are capable of such horrific lies)quote:Op woensdag 30 april 2014 14:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is allemaal helemaal prima, ik vind het alleen jammer dat ik dan al topics lang reacties op je heb gegeven... ik had die tijd ook kunnen spenderen aan nuttige dingen.
Dat is niet zo.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer dat je over de mening van anderen heenwalst .
Een simpele is dat het vergelijkbaar ( niet kwa omvang moge dit duidelijk zijn) is met de holocaust ontkenning. ( een van de regels van BNW )quote:Op woensdag 30 april 2014 02:30 schreef El_Matador het volgende:
The following content has been identified by the YouTube community as being potentially offensive or graphic. Viewer discretion is advised.
Interessante documentaire! Zeer uitgebreid. Duidelijk is dat er meerdere schutters waren, maar er maar 1 in het "officiele" verhaal opgenomen is.
Ziek trouwens dat mensen vervolgd konden worden voor het niet geloven en daarover publiceren van het "officiele verhaal". "Alle informatie komt vanuit deze microfoon, de rest is niet waar", zegt de baas van de politie.
Dat zijn enge praktijken zeg. Right of Free Speech, anyone?
Holocaustontkenning is wettelijk verboden en daarom ook op BNW niet toegestaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een simpele is dat het vergelijkbaar ( niet kwa omvang moge dit duidelijk zijn) is met de holocaust ontkenning. ( een van de regels van BNW )
En Smaad en laster!
ja en weet je waarom, omdat dit dezelfde argumenten zijn die de onkenners gebruiken.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Holocaustontkenning is wettelijk verboden en daarom ook op BNW niet toegestaan.
Jij wil werkelijk alle onduidelijkheden en op zijn minst dubieuze getuigenverklaringen bij Sandy Hook vergelijken met holocaustontkenning??
De vergelijking kon niet sterker mank gaan:quote:Op woensdag 30 april 2014 16:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja en weet je waarom, omdat dit exact dezelfde argumenten zijn die de onkenners gebruiken.
Ik zeg ook niet dat het exact het zelfde is maar zie de argumenten op de link.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaustontkenning
Je kan veel naast Sandy hook houden.
Waarom twijfel bij personen, daar komt het door.
Juist wel, op elke vraag die er staat is gewoon duidelijk een tegen argument.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vergelijking kon niet sterker mank gaan:
- hoeveel foto- en videomateriaal is er van de holocaust?
- zet dat af tegen geen enkel fysiek bewijs bij Sandy Hook
Het VERVOLGEN van mensen die het officiele verhaal niet geloven is echt een zieke politiestaat, alsof je verhalen door de overheid gepresenteerd niet zou mogen betwijfelen. Ernstig.
Die blik van die jongenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)j-ook-zo-doden.dhtml
triest
Holocaust ontkenning is heel anders dan holocaust revisionism.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij wil werkelijk alle onduidelijkheden en op zijn minst dubieuze getuigenverklaringen bij Sandy Hook vergelijken met holocaustontkenning??
Guilty by association!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weer iets opgehelderd.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Copycat het volgende:
In een link eronder over de 911 oproepen:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)wn-vrijgegeven.dhtml
de dader ligt onder de grond!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Holocaust ontkenning is heel anders dan holocaust revisionism.
Niemand ontkent dat er iets heel erg gebeuren - tis 'n kwestie van HOE erg precies.
Over smaad en laster,dat is toch tegen de wet. 't meeste mensen met 'n ander zicht op deze zaken zijn heel open - ze houden zichzelf niet geheim of zo,dus waarom zijn er geen rechtzaken geweest?
sorry, ik legde alleen de link, ik zie veel gelijkenis!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
*laten we de holocaust buiten deze discussie houden
Kunnen de zogenaamde slachtoffers doen dan 'n rechtzaak tegen de naughty conspiracy sites?quote:
Dat is misschien wel mogelijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kunnen de zogenaamde slachtoffers doen dan 'n rechtzaak tegen de naughty conspiracy sites?
Dat zou heel interessant zijn - ze moeten komen met bewijs dat de naughty conspiracy sites hebben het verkeerd.
DISCLAIMER: We believe any possible casualties of 9/11 should be investigated. To this end, we ask anyone in possession of any evidence of real people disappearing to come forward. Because of the excessively fraudulent reporting now standardized in every conventional media, the world requires true testimonies from anyone connected to the events of 9/11. If you have testimony that you wish to report to a legitimate organization instead of the corrupt media, please read this page on recommended actions.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:56 schreef Copycat het volgende:
Wat een mafkees. Denken dat bij een rechtszaak over smaad de nabestaanden bewijs moeten leveren.
Hou daar nu eens mee op.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kunnen de zogenaamde slachtoffers doen dan 'n rechtzaak tegen de naughty conspiracy sites?
Dat zou heel interessant zijn - ze moeten komen met bewijs dat de naughty conspiracy sites hebben het verkeerd.
Uhm ja?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:59 schreef theguyver het volgende:
DISCLAIMER: We believe any possible casualties of 9/11 should be investigated. To this end, we ask anyone in possession of any evidence of real people disappearing to come forward. Because of the excessively fraudulent reporting now standardized in every conventional media, the world requires true testimonies from anyone connected to the events of 9/11. If you have testimony that you wish to report to a legitimate organization instead of the corrupt media, please read this page on recommended actions.
http://septemberclues.info/faq_5.shtml
Maar ze moeten bewijs hebben dat de 'smaad en laster' daders heeft het verkeerd.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is misschien wel mogelijk.
Maar de site heeft niet de schuld, de users die er gebruik van hebben, zoals hier het geval is, Tingo is niet Jou echte naam en de site is niet verplicht die vrij te geven.
Denkwijze nee, je uiten tegen de famillie in dreigmails naar de famillie in kwestie word het een ander verhaal, mja goed dat is in Nederland, in de VS weet ik niet exact hoe de wetgeving is, btw dit staat ook in de algemene voorwaarden als je je aanmeld voor de site, dat de site zelf niet verantwoordelijk is voor de gebruikers die hun mening er op uiten.
Waarom niet andersom? Waarom doen die naughty conspiracy sites niet 1 grote lawsuit tegen de grote boze overheid? Niets houdt ze tegen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nou, zij willen zelf dus rechtzaak beginnen tegen media of personen.quote:
Dat gaat zo te zien over 9/11.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:06 schreef theguyver het volgende:
Nou, zij willen zelf dus rechtzaak beginnen tegen media of personen.
hoe en dergelijk word op die site uitgelegd, al kan ik geen enkele rechtzaak er over weer vinden.
Omdat sommige mensen alles doen voor aandacht? Omdat er verschil zit in tijdzones? Het is (ergens in deel 6 ofzo) al uitgebreid gepost hoe makkelijk het is om dat aan te passen.quote:Op woensdag 30 april 2014 05:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat zo is, maar goed, stel dat het waar is; waarom?? Waarom zouden die pagina's geupdate zijn met een eerdere datum?? Ik zie het met mijn eigen ogen.
Zal eens kijken als ik tijd heb; maar wat is jouw insteek? Waarom zouden er (tien)duizenden manuren, honderden acteurs en ettelijke honderdduizenden dollars in gestoken zijn denk je?quote:Ik heb in de OP nieuwe langere docu's gezet, daar staat een goed filmpje met een mogelijk motief in.
Het officiële verhaal is dat het echt is; als dan de nabestaanden worden benaderd en worden beschuldigd van acteur zijn is dat smaad of laster. Of je het gelooft of niet is bijzaak. Dat moet niet moeilijk te begrijpen zijn toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 05:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Smaad en laster?
Dat gaat niet, er zijn slechts 2 mogelijkheden die elkaar uitsluiten:
A - het officiele verhaal klopt, de personen zijn slachtoffers - ik en andere mensen die het niet geloven hebben geen gelijk
B - het officiele verhaal klopt niet - er zijn geen slachtoffers - ik en anderen kunnen geen smaad of laster plegen
Het kan niet zo zijn dat je een publiek verhaal in de massamedia niet zou mogen betwijfelen (en dan nog met een enorme hoeveelheid materiaal wat niet klopt) en dat "strafbaar" zou zijn... Dat zijn heel enge praktijken, precies waar BNW voor is, dat niet te laten gebeuren. Dat zie je?
Omdat ik dat al heb gedaan, uitgebreid, 4 delen terug.quote:En waarom zou je niet op meerdere schutters ingaan? Dat is primaire informatie; live commentaren van de politieradio. Waarom zou je daar niet op ingaan?
Het is schaamteloosquote:Op woensdag 30 april 2014 18:04 schreef Copycat het volgende:
Ja, beste slachtoffers. Deze conspiracy-luitjes geloven jullie niet, dus bewijs maar even dat je kind echt kapotgeschoten is.
En ze hebben toch niks gehoord van de tientallen duizenden 'geliefden'.....quote:Op woensdag 30 april 2014 17:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
DISCLAIMER: We believe any possible casualties of 9/11 should be investigated. To this end, we ask anyone in possession of any evidence of real people disappearing to come forward. Because of the excessively fraudulent reporting now standardized in every conventional media, the world requires true testimonies from anyone connected to the events of 9/11. If you have testimony that you wish to report to a legitimate organization instead of the corrupt media, please read this page on recommended actions.
http://septemberclues.info/faq_5.shtml
er staat op de site dat ze hulp willen geven aan mensen die dat willen doen, maar ik ben druk aan het zoeken maar kan niks vinden..quote:Op woensdag 30 april 2014 18:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waarom niet andersom? Waarom doen die naughty conspiracy sites niet 1 grote lawsuit tegen de grote boze overheid? Niets houdt ze tegen.
septembercluess, heeft ook topics of sandy hook maanlandingen oslo etc etc etc .quote:
Omdat bij dit soort morons alles wat je zegt verdraaid tegen je gebruikt wordt is het zoveel slimmer om ze te negeren.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:07 schreef Tingo het volgende:
En ze hebben toch niks gehoord van de tientallen duizenden 'geliefden'.....
maar dit zal beter passen in t 911 topic.
Ja, dat weet ik. Die disclaimer gaat echter over 911.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:08 schreef theguyver het volgende:
septembercluess, heeft ook topics of sandy hook maanlandingen oslo etc etc etc .
nou het gaat over media hoax! daar valt volgens jou en de site dit toch ook onder?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
En ze hebben toch niks gehoord van de tientallen duizenden 'geliefden'.....
maar dit zal beter passen in t 911 topic.
ja daar is de site groot mee geworden,quote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Die disclaimer gaat echter over 911.
Maar wat als iemand doet vals verzekerings schade claimen?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:04 schreef Copycat het volgende:
Ja, beste slachtoffers. Deze conspiracy-luitjes geloven jullie niet, dus bewijs maar even dat je kind echt kapotgeschoten is.
Daarom zou het bij 't 911 topic.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Die disclaimer gaat echter over 911.
Geloof je dat eerlijk justitie voor iedereen bestaat?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waarom niet andersom? Waarom doen die naughty conspiracy sites niet 1 grote lawsuit tegen de grote boze overheid? Niets houdt ze tegen.
VS - neequote:Op woensdag 30 april 2014 18:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geloof je dat eerlijk justitie voor iedereen bestaat?
Ik voorzie een gouden toekomst voor je!quote:Op woensdag 30 april 2014 18:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar wat als iemand doet vals verzekerings schade claimen?
Iemand moet ook moeilijk vragen stellen aan de claimant.
Wat heeft dat met Sandy Hook en Adam Lanza te maken?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geloof je dat eerlijk justitie voor iedereen bestaat?
Het treurige is dat hij zelf denkt een enorm slimme vergelijking te trekken.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik voorzie een gouden toekomst voor je!
Zit mobiel dus ff kortere reactie; Mevr Lanza HAD geen 4 wapens in huis, er wordt GESTELD dat ze die had. Dat is geen bewijs, iedereen kan zoveel stellen. op de vraag te bewijzen dat zij die wapens had EN met autistische Adam naar de shooting ranges ging, komt nu net geen antwoord, maar wordt verwezen naar de "officiele verklaring", ja leuk maar die klopt dus juist niet met de feiten.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Juist wel, op elke vraag die er staat is gewoon duidelijk een tegen argument.
Ik heb het over het ontkennen van slachtoffers, want het maakt niet uit hoe je went of keert, als je zelf niet rechtstreeks betrokken bent geweest bij een soortgelijk drama, is het gewoon makkelijk te ontkennen.
ik snap alleen niet waarom.
In de VS zijn zoveel wapens in omloop, en schietpartijen met de meest debiele redenen zijn aan de orde van de dag in dat land.
Scherpe regels om wapens te kunnen verkrijgen is een hekel punt in de VS aangezien het tegenstrijdig is met de bekende 2e wet (iAangezien een goed geregelde militie nodig is voor de veiligheid van een vrije staat, zal geen inbreuk worden gemaakt op het recht van het volk om wapens te bezitten en te dragen.)
het geld voor iedereen! dus ook maloten die kwaad in de zin hebben, het maakt in feite niet veel uit wie een wapen heeft!
Het volk leeft in angst en niet in angst voor de overheid maar meer omdat iedereen een wapen heeft.
Waarom die angst?
Dat komt door de amerikanen zelf, hun mentaliteit en wat de tv uitzend, waarom zend de tv het uit, kijkcijfers elke beetje stad heet wel een nieuws zender, ga maar eens de docu bowling for columbine kijken.
Micheal Moore is in LA, en staat op een kruispunt waar net een schietpartij is geweest, maar vanaf het kruispunt zijn de hollywood borden niet te zien, vanwege smog, hij vraagt een journalist die verslag doet van de schietpartij of hij dat niet wil meenemen het nieuws in, Nee antwoord deze de schietpartij zorgt voor tig meer kijkcijfers, want daar draait het om.
De moeder van Adam Lanza, had 4 vuurwapens en niet zomaar wapens een shotgun 2 pistolen en een semiautomatisch wapen.
WAAR DE FUCK heb je zo'n wapen arsenaal voor nodig?
Sex bepaald speelgoed en een tepel is al verboden op de buis schelden mag ook al niet, vind je het gek dat die lui zo opgefucked zijn.
ze kunnen hun frustratie niet kwijt en wat gebeurt er, ze knallen hun buurman maar overhoop, want tja.. een vuurwapen heb ik en bij minste of geringste gebeurt het daar, politie schiet ook veel sneller dan bijvoorbeeld hier in europa, vaak als de persoon een wapen bij zich heeft is het schiet eerst en stel dan pas vragen.
Ook laat Micheal moore dat even zien in vergelijking met Canada, simpel detail, in heel veel gevallen staat in Canada een deur gewoon open, in de VS zou je eerst 10 sloten moeten omzeilen.
Schelden mag gewoon op de buis en een tiet in beeld ligt een candees niet echt wakker van.
Exact, als het toch "leugens" zijn, valt het met enkele bewijsstukken zo te weerleggen. Het simpele feit dat ze dat niet gedaan hebben, zegt al genoeg; ze hebben de bewijzen zelf niet eens.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
In de eerste dagen, komt media met elk nieuws berichtje naar buiten.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zit mobiel dus ff kortere reactie; Mevr Lanza HAD geen 4 wapens in huis, er wordt GESTELD dat ze die had. Dat is geen bewijs, iedereen kan zoveel stellen. op de vraag te bewijzen dat zij die wapens had EN met autistische Adam naar de shooting ranges ging, komt nu net geen antwoord, maar wordt verwezen naar de "officiele verklaring", ja leuk maar die klopt dus juist niet met de feiten.
off topicquote:Op woensdag 30 april 2014 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het een heel duidelijk verhaal. Als ik het verhaal van de vader van Adam lees helemaal. Waarom zou je dat in twijfel willen trekken ?
Uit jouw eerdere bron, AD, dus notoir slecht en dat zie je hier ook weer, geen enkele kritiek, domweg de VSAmerikaanse media overtypen:quote:Op woensdag 30 april 2014 19:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
off topic
lavje dat is het stukje wat ik verstuurd had naar je collega
maar het is even een mooi voorbeeld hoe dingen niet gelijk duidelijk zijn in de media.
@el-matador.
vanaf het begin heb ik al gehoord dat de moeder de wapens had gekocht.
ik heb verder nooit iets anders gehoord.
Wat wel zo kan zijn, is dat iemand zegt ... een buuurtgenoot dat hij zelf de wapens had gekocht.
is het dan betrouwbaar, nee niet altijd zie verhaaltje deurne, hierboven.
Jij wil dus foto's.. van dode kinderen zien en de camera beelden waarbij hij vrolijk een aantal kleine kinderen overhoop schiet?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit jouw eerdere bron, AD, dus notoir slecht en dat zie je hier ook weer, geen enkele kritiek, domweg de VSAmerikaanse media overtypen:
'Het bewijs toont duidelijk aan dat de schutter zijn acties grondig heeft voorbereid, inclusief het doden van zichzelf, maar er is geen duidelijke aanwijzing, waarom hij dit deed op de Sandy Hook Elementary School,' luidt het.
"het bewijs", welk bewijs?
- geen bewijs dat Adam Lanza in die school was
- geen bewijs dat hij geschoten heeft
- geen bewijs dat hij de enige was, sterker genoeg aanwijzingen dat er anderen bij betrokken waren
- geen bewijs van dode kinderen
Er is GEEN bewijs. Die jongen is veroordeeld op basis van meningen, uitspraken, beweringen, stellingen. NIET op basis van bewijs. Want dat is er niet of is niet vrijgegeven.
Op zijn minst. Zonder die harde bewijzen blijft het hele verhaal in elke rechtszaal volslagen onbetrouwbaar. Geen rechter zal Lanza kunnen veroordelen, mocht hij nog leven. Er is immers geen bewijs.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij wil dus foto's.. van dode kinderen zien en de camera beelden waarbij hij vrolijk een aantal kleine kinderen overhoop schiet?
Heb jij kinderen?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op zijn minst. Zonder die harde bewijzen blijft het hele verhaal in elke rechtszaal volslagen onbetrouwbaar. Geen rechter zal Lanza kunnen veroordelen, mocht hij nog leven. Er is immers geen bewijs.
is dat van belang??quote:
*zucht*, dat zeg ik niet. ALS hij nog geleefd had, had ie onder het normale recht nooit veroordeeld kunnen worden, zie je dat?quote:Lanza is dood, dus wat heeft het nog voor een nut om hem te gaan veroordelen?
Simpel, is gewoon een vraag als jij kinderen zou hebben en hun overkomt dat,quote:Op woensdag 30 april 2014 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
is dat van belang??
[..]
*zucht*, dat zeg ik niet. ALS hij nog geleefd had, had ie onder het normale recht nooit veroordeeld kunnen worden, zie je dat?
Regelrechte bloeddorst.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op zijn minst. Zonder die harde bewijzen blijft het hele verhaal in elke rechtszaal volslagen onbetrouwbaar. Geen rechter zal Lanza kunnen veroordelen, mocht hij nog leven. Er is immers geen bewijs.
het zou ook de "smaad" wegnemen, want dode kinderen betekent dat die ouders niet logen, maar alleen een raar idee van kinderliefde hebben "nee, ik hoef ze niet te zien of aanraken, ik geloof je op je woord dat ze dood zijn"
Huh, nee, gewoon het eisen van de feiten.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Regelrechte bloeddorst.
Op dit topic en op het Boston-topic. Onbegrijpelijk dat mensen zover durven gaan om foto's van dode kinderen te eisen. Schaamteloos, bot en ongevoelig.
Liegen tegen de hele wereld en inspelen op mensen hun gevoel en misbruik maken van hun goed vertrouwen is pas schaamteloos bot en ongevoelig .quote:Op woensdag 30 april 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Regelrechte bloeddorst.
Op dit topic en op het Boston-topic. Onbegrijpelijk dat mensen zover durven gaan om foto's van dode kinderen te eisen. Schaamteloos, bot en ongevoelig.
En dan kan je dus ook de keuze maken om dit niet met de hele wereld te delen.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, nee, gewoon het eisen van de feiten.
En @guyver, als mijn kind zo gruwelijk is afgeslacht, wil ik hem zien ja. En IK en alleen IK maakt die keuze. Hoe gruwelijk ook, het is mijn kind, de overheid bepaalt niey dat ik het niet mag zien.
De ouders wel, de autoriteiten niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan kan je dus ook de keuze maken om dit niet met de hele wereld te delen.
En de ouders kiezen ervoor om het niet te delen. Ook niet met een stel onbeschofte gevoelloze nieuwsgierige lui.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De ouders wel, de autoriteiten niet.
Jij vindt het werkelijk ok om iemand zonder bewijs te veroordelen???
er is meer bewijs dan beeld materiaalquote:Op woensdag 30 april 2014 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De ouders wel, de autoriteiten niet.
Jij vindt het werkelijk ok om iemand zonder bewijs te veroordelen???
Kijk.exact wat ik dus bedoel!!!quote:Op woensdag 30 april 2014 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, nee, gewoon het eisen van de feiten.
En @guyver, als mijn kind zo gruwelijk is afgeslacht, wil ik hem zien ja. En IK en alleen IK maakt die keuze. Hoe gruwelijk ook, het is mijn kind, de overheid bepaalt niey dat ik het niet mag zien.
In de VS is het heel normaal dat er een site word geopend voor hulp aan slachtoffers.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:40 schreef epicbeardman het volgende:
Die "ouders/familie" spelen gewoon een spelletje en nu nogsteeds proberen ze geld te maken over hun zielige kinderkes die dood zijn geschoten.
"The second anniversery of my grandchild's death" hij lijkt er wel een feestje van te willen maken
Deze gast heeft ook al laten zien dat het niet klopt, schaduwen liegen niet, msm wel.
En dan hebben we ook nog een goede researcher hier
Daar staat dus ook in de context dat ze Ryan Lanza's indentificatiekaart/paspoort hebben gevonden in Sandy Hook op Adam Lanza, waarom zou de politie dan nog steeds "Ryan Lanza" arresteren (wat gebeurd is) als hij al dood in een school ligt?:D
Speel de slachtoffer om sympathie,geld,aandacht,beroemdheid te krijgen.Misschien 'n beetje chantage hier en daar.Mensen doen vreemde dingen onder drukte.Het kan ook gebeuren in zo'n dorp als Newtown. Vreemde plaats.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact, als het toch "leugens" zijn, valt het met enkele bewijsstukken zo te weerleggen. Het simpele feit dat ze dat niet gedaan hebben, zegt al genoeg; ze hebben de bewijzen zelf niet eens.
Dat lijzige links-liberale lispelen van die ouders ook; "ja, ik geloof je, mijn kind is dood, maar ik hoef hem niet te zien om dat zeker te weten en ik vergeef de dader onmiddellijk.
En als Adam heeft nooit bestaan?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit jouw eerdere bron, AD, dus notoir slecht en dat zie je hier ook weer, geen enkele kritiek, domweg de VSAmerikaanse media overtypen:
'Het bewijs toont duidelijk aan dat de schutter zijn acties grondig heeft voorbereid, inclusief het doden van zichzelf, maar er is geen duidelijke aanwijzing, waarom hij dit deed op de Sandy Hook Elementary School,' luidt het.
"het bewijs", welk bewijs?
- geen bewijs dat Adam Lanza in die school was
- geen bewijs dat hij geschoten heeft
- geen bewijs dat hij de enige was, sterker genoeg aanwijzingen dat er anderen bij betrokken waren
- geen bewijs van dode kinderen
Er is GEEN bewijs. Die jongen is veroordeeld op basis van meningen, uitspraken, beweringen, stellingen. NIET op basis van bewijs. Want dat is er niet of is niet vrijgegeven.
Dat hebben we vaker gezien ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
In de VS is het heel normaal dat er een site word geopend voor hulp aan slachtoffers.
Ik geloof niet dat ouders zich zouden laten tegenhouden door iemand , ik geloof nog eerder dat ze desnoods met een tractor door een betonnen muur zouden gaan om hun kind nog te kunnen zien en om zoiets uberhaubt door te laten dringen . Meer dan 50 ouders die zich weg laten sturen van hun eigen kind ? Autoriteiten die geen behoefte hebben aan het identificeren van een kind door de ouders ? Hoe hebben ze dan 26 onbekende mensen zo snel geidentificeerd op dezelfde dag ? Ongeloofwaardig .quote:Op woensdag 30 april 2014 21:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kijk.exact wat ik dus bedoel!!!
Het is niet JOU kind!
Dus dan kan je wel gaan eisen om die foto's te zien omdat anders jou beeld niet klopt, maar je hebt niks te willen.
http://www.ctpost.com/loc(...)o-remain-5432838.php
quote:Hoe gebeurt de identificatie van de overledene?
Meestal is de identiteit van de overledene duidelijk. Soms echter kan aan de nabestaanden gevraagd worden om de overledene te komen herkennen. Indien een herkenning op het zicht niet meer mogelijk is, zoals bij ernstige verminking of een lange overlijdensduur, kan de identificatie ettelijke dagen tot zelfs weken, een zeldzame keer maanden aanslepen. Men dient immers zoveel mogelijk gegevens uit het leven van de overledene te verzamelen om deze te vergelijken met de vaststellingen.
Hiervoor dient - hoe pijnlijk ook - de hulp ingeroepen te worden van de familie. Vaak bestaat er immers een vermoeden over de identiteit, zonder dat er zekerheid is. Daarom zal bijvoorbeeld het gerechtelijk laboratorium worden ingeschakeld voor het onderzoek van vingerafdrukken en zal een tandarts worden gevraagd voor een tandheelkundig onderzoek. Soms is het zelfs noodzakelijk zijn toevlucht te nemen tot een vergelijkend DNA-onderzoek (onderzoek van het erfelijk materiaal), waarbij het zogenaamde DNA-profiel (‘DNA-fingerprints') van de overledene wordt vergeleken met DNAprofielen van familieleden.
Het is heel belangrijk, zowel voor het onderzoek als voor de nabestaanden, dat de grootst mogelijke zekerheid over de identiteit wordt bekomen. Een persoonsbeschrijving en persoonlijke voorwerpen kunnen reeds belangrijke aanwijzingen opleveren, maar geven niet altijd volledige zekerheid. Iedereen is zich bewust van de tergende onzekerheid gedurende deze periode, maar toch wordt aan de nabestaanden enig begrip gevraagd.
https://www.uzleuven.be/f(...)catievandeoverledene
Inderdaad.Het lijkt alsof tinternet posters zijn meer emotioneel over de slachtoffers dan de ouders.Tis allemaal heel triest.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ouders zich zouden laten tegenhouden door iemand , ik geloof nog eerder dat ze desnoods met een tractor door een betonnen muur zouden gaan om hun kind nog te kunnen zien en om zoiets uberhaubt door te laten dringen . Meer dan 50 ouders die zich weg laten sturen van hun eigen kind ? Autoriteiten die geen behoefte hebben aan het identificeren van een kind door de ouders ? Hoe hebben ze dan 26 onbekende mensen zo snel geidentificeerd op dezelfde dag ? Ongeloofwaardig .
[..]
Wat zeg je nu? Dat de ouders dit alles in scene hebben gezet, hun kinderen hebben verdonkeremaand, net doen of ze een traumatische ervaring hebben doorgemaakt, daarmee op grove wijze misbruik hebben gemaakt van de goedgelovigheid en vrijgevingheid voor sympathie, geld en aandacht? En die poppenkast hun leven lang blijven volhouden? Je beweert ook nog dat ze zijn gechanteerd of chantage hebben toegepast?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Speel de slachtoffer om sympathie,geld,aandacht,beroemdheid te krijgen.Misschien 'n beetje chantage hier en daar.Mensen doen vreemde dingen onder drukte.Het kan ook gebeuren in zo'n dorp als Newtown. Vreemde plaats.
Doe toch niet zo schijnheilig. Je hebt niet eens empathie. Je wilt gewoon alle nare details weten.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Inderdaad.Het lijkt alsof tinternet posters zijn meer emotioneel over de slachtoffers dan de ouders.Tis allemaal heel triest.
Ik ook en ik ben het zat.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat zeg je nu? Dat de ouders dit alles in scene hebben gezet, hun kinderen hebben verdonkeremaand, net doen of ze een traumatische ervaring hebben doorgemaakt, daarmee op grove wijze misbruik hebben gemaakt van de goedgelovigheid en vrijgevingheid voor sympathie, geld en aandacht? En die poppenkast hun leven lang blijven volhouden? Je beweert ook nog dat ze zijn gechanteerd of chantage hebben toegepast?
Dat zegt meer over jou dan over dit drama, denk ik.
Als je dat echt denkt, heb je wel een heel vreemd beeld van de realiteit. Ga maar na: het zou zinloos zijn, veel energie en tijd kosten, en het zou een zeer riskante operatie zijn, want deze ouders zullen - zeker op de duur - hun mond niet houden. Het lijkt me althans niet een risico dat je zou willen lopen, als kwade genius achter zo'n operatie.
Of je bent gewoon ontzettend aan het trollen. En ik gok op dat laatste.
Wat zou het motief zijn? En wie heeft daar belang bij? En waarom is dat waarschijnlijker dan het offciele verhaal? Zelfs als dat verhaal niet helemaal sluitend is, is dit toch wel een zeer onaannemelijk scenario.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
En als Adam heeft nooit bestaan?
Dat de fotos van hem zijn CGI?
Dat de hele verhaal is 'n complete fabricatie?
Is mogelijk imo.
Voor 1x ben ik geneigd het met je eens te zijn.. Ik denk dat er achter de schermen heel wat aan begeleiding en slachtofferhulp plaatsvindt, dingen die wij niet weten omdat we er wel heel ver vanaf staan.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ouders zich zouden laten tegenhouden door iemand , ik geloof nog eerder dat ze desnoods met een tractor door een betonnen muur zouden gaan om hun kind nog te kunnen zien en om zoiets uberhaubt door te laten dringen . Meer dan 50 ouders die zich weg laten sturen van hun eigen kind ? Autoriteiten die geen behoefte hebben aan het identificeren van een kind door de ouders ? Hoe hebben ze dan 26 onbekende mensen zo snel geidentificeerd op dezelfde dag ? Ongeloofwaardig .
[..]
Nee- dat de kinderen heeft nooit bestaan, en de ' ouders' e.a. zijn acteurs,en de hele scenario is nep. Dat denk ik. Ja, het klinkt heel bizarre , maar de hele scenario is bizarre! Alleen t gedrag van de mensen spreekt veel (voor mij in iedere geval)quote:Op woensdag 30 april 2014 22:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat zeg je nu? Dat de ouders dit alles in scene hebben gezet, hun kinderen hebben verdonkeremaand, net doen of ze een traumatische ervaring hebben doorgemaakt, daarmee op grove wijze misbruik hebben gemaakt van de goedgelovigheid en vrijgevingheid voor sympathie, geld en aandacht? En die poppenkast hun leven lang blijven volhouden? Je beweert ook nog dat ze zijn gechanteerd of chantage hebben toegepast?
Dat zegt meer over jou dan over dit drama, denk ik.
Als je dat echt denkt, heb je wel een heel vreemd beeld van de realiteit. Ga maar na: het zou zinloos zijn, veel energie en tijd kosten, en het zou een zeer riskante operatie zijn, want deze ouders zullen - zeker op de duur - hun mond niet houden. Het lijkt me althans niet een risico dat je zou willen lopen, als kwade genius achter zo'n operatie.
Of je bent gewoon ontzettend aan het trollen. En ik gok op dat laatste.
Soms is het beter niet om te veel tijd te besteden over : Waarom?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat zou het motief zijn? En wie heeft daar belang bij? En waarom is dat waarschijnlijker dan het offciele verhaal? Zelfs als dat verhaal niet helemaal sluitend is, is dit toch wel een zeer onaannemelijk scenario.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Soms is het beter niet om te veel tijd te besteden over : Waarom?
Wat bizar is, is dat jij een oordeel uitspreekt over die mensen met als enige maatstaf je onbegrip.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee- dat de kinderen heeft nooit bestaan, en de ' ouders' e.a. zijn acteurs,en de hele scenario is nep. Dat denk ik. Ja, het klinkt heel bizarre , maar de hele scenario is bizarre! Alleen t gedrag van de mensen spreekt veel (voor mij in iedere geval)
Wie gaat lachend naar 'n press conference maar uurtjes naar t dood van z'n dochter?
Anyhoos - tis allemaal al overgesproken.
Nee hoor,ik zeg alleen: Soms is het beter niet om te veel tijd te besteden over : Waarom?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
Wat bizar is, is dat jij een oordeel uitspreekt over die mensen met als enige maatstaf je onbegrip.
En de waarom-vraag is totaal niet belangrijk?
Ik snap je Nederlands best.. Maar er moet toch een reden zijn? Als dit niet echt is, dan moet er een grote organisatie met flink wat geld en een groot belang achter zitten.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee hoor,ik zeg alleen: Soms is het beter niet om te veel tijd te besteden over : Waarom?
Sorry als 't slechte Nederlands is.
Iemand ergens heeft 'n reden voor de gekste dingen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik snap je Nederlands best.. Maar er moet toch een reden zijn? Als dit niet echt is, dan moet er een grote organisatie met flink wat geld en een groot belang achter zitten.
Dus een grote organisatie die niet weet wat ze met haar geld moet doen gaat een schietpartij op een school in scene zetten, met levensgrote risico's op ontdekking - acteurs en omgekochte 'slachtoffers' moeten hun leven lang zwijgen, toneelspelen en zich schuldig voelen, ook tov. naaste famillieleden en vrienden en nooit mogen ze een fout maken om het verhaal consistent te houden - en creëert een niet bestaande dader, met een fictieve achtergrond.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Iemand ergens heeft 'n reden voor de gekste dingen.
Er is zeker 'n grote organisatie met veel geld ja....misschien zoveel geld dat ze weten niet meer wat ze moeten doen ermee.
Zoals je zelf al zei, je weet de details niet want het is een ver van je bed gebeuren.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus een grote organisatie die niet weet wat ze met haar geld moet doen gaat een schietpartij op een school in scene zetten, met levensgrote risico's op ontdekking - acteurs en omgekochte 'slachtoffers' moeten hun leven lang zwijgen, toneelspelen en zich schuldig voelen, ook tov. naaste famillieleden en vrienden en nooit mogen ze een fout maken om het verhaal consistent te houden - en creëert een niet bestaande dader, met een fictieve achtergrond.
Daar zijn dan ook hulpdiensten en autoriteiten bij betrokken en de oorspronkelijke leerlingen van die school zijn allemaal weggevoerd en vervangen door kindacteurs, die onopvallend zijn ingevlogen.
En waarom?
En dat is dan waarschijnlijker dan een schietpartij door een doorgedraaid iemand, wat helaas niet uniek is in deze tijd?
Ik kan me voorstellen dat je de waaromvraag graag ontwijkt. Want dat illustreert het idiote van je idee.
Ik hoop niet dat je dit echt denkt, want dan gaat het denk ik niet zo goed met je.
En anders ben je gewoon een troll.
nee niet veel geld!quote:Op woensdag 30 april 2014 23:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Iemand ergens heeft 'n reden voor de gekste dingen.
Er is zeker 'n grote organisatie met veel geld ja....misschien zoveel geld dat ze weten niet meer wat ze moeten doen ermee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Daar heeft het niet mee te maken. Boston is voor mij dichterbij dan Enschede, dus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zei, je weet de details niet want het is een ver van je bed gebeuren.
Gebeurt het dichtbij word het een volledig ander verhaal.
Niemand trekt het Apeldoorn, enschede, of alphen in twijfel...
zodra het iets verder van je deur gebeurt London bombings Oslo aanslagen beginnen ze al iets meer te twijfelen,
gebeurt het verder weg, SH Boston 9/11 gelooft men al niks van de gebeurtenissen.
Het is opvallend dat:quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:28 schreef Copycat het volgende:
Gewoon omdat wat rijke mensen zich vervelen.
Nee? Geen camerabeelden van Lanza die de school binnenkomt, geen lichamen, de hulpdiensten stonden niet bij de school maar bij de firehouse opgesteld, de gekunstelde teksten "zogenaamd geschreven door een kind", de belachelijk vergeeflijke reactie van de ouders "neuh, hoef mijn kind niet te zien en ik vergeef de dader", de andere opgepakte verdachten, de totale afwezigheid van controle op de Fam. Lanza, de tegenstrijdige berichten over de wapens, het overacteren door Gene Rosen, etc. enz. usw.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef Copycat het volgende:
Voor mij is er inderdaad in al deze delen geen reden opgedoken om het officiële verhaal niet te geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |