SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha Hoorn zingt ook meeIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
is tjacka al gespot
hij zal waarschijnlijk vuilnisbakken omgooienAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja echt hequote:
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
someone is madquote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef Knalerwtje het volgende:
Proficiat dames. Het was een geweldige pot, exemplarisch voor een geweldig seizoen.![]()
Je bent zelf een geweldige potquote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef Knalerwtje het volgende:
Proficiat dames. Het was een geweldige pot, exemplarisch voor een geweldig seizoen.![]()
Hallo Erwt.quote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef Knalerwtje het volgende:
en heerenveen danquote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE
IS ER NIETAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Is wel te begrijpen ja.quote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef 16meter het volgende:
Bojan kijkt de hele avond al beteuterd
Zijn gedachten zijn bi Vilanova.Oh.![]()
nee ajax is wasmiddel hahahahahaquote:Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
ahahahahah wel nodig ook in die jodensteeg haahahhquote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
nee ajax is wasmiddel hahahahahaAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
EN NOU KAPPEN MET DEZE SHITIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
En het feit natuurlijk dat die niet eens in de Eredivisie kon uitblinkenquote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef 16meter het volgende:
Bojan kijkt de hele avond al beteuterd
Zijn gedachten zijn bi Vilanova.![]()
inclusief fakkels vriendquote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef Knalerwtje het volgende:
Echte supporters hier trouwens, lekker achter de laptop feest aan het vieren?![]()
nee ik zit achter de laptop op het podiumquote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef Knalerwtje het volgende:
Echte supporters hier trouwens, lekker achter de laptop feest aan het vieren?![]()
sws mattiequote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef Knalerwtje het volgende:
Echte supporters hier trouwens, lekker achter de laptop feest aan het vieren?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 20:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee ik zit achter de laptop op het podium
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
dubbel genieten hequote:Op zondag 27 april 2014 20:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee ik zit achter de laptop op het podium
beetje FOK!ken op p2 niks mis meeAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Is jullie huldiging al begonnen?quote:Op zondag 27 april 2014 20:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hard aan het feestvieren op de zolderkamer?![]()
Ja tuurlijk. Ligt vol met vuurwerk hier.quote:Op zondag 27 april 2014 20:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hard aan het feestvieren op de zolderkamer?Oh.![]()
zit je in enschede? xdquote:Op zondag 27 april 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ligt vol met vuurwerk hier.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja m'n F5 knop is kapot na die zenuwslopende sessie tussen 14:30 en 16:20quote:
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Als je hem nu op zou stellen dan zou hij zomaar de beste speler van het veld zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
Als je de Boer zo ziet staan zou hij zomaar een van de spelers kunnen zijn.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Ik denk dat het af en toe wel kriebelt bij hem ook.quote:Op zondag 27 april 2014 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je hem nu op zou stellen dan zou hij zomaar de beste speler van het veld zijn.![]()
HENNIE BEDANKT DENNIS BEDANKTIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
WTF
yessssssSSSSSIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
ROB BEDANKT ROB BEDANKTIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
geen idee kijk niet eensquote:Op zondag 27 april 2014 20:46 schreef DeLachendeVierde het volgende:
hoezo is dit genant? laat die jongens genietenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Nee AT5.quote:Op zondag 27 april 2014 20:46 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoor frankie gewoon
Kijken jullie niet naar foxie![]()
Met Frank is de titel niet Vermeer xdquote:Op zondag 27 april 2014 20:47 schreef Gruisman het volgende:
Kunnen Frank en Vermeer niet een duo beginnenOh.![]()
Ik wil ook een oranje naamquote:Op zondag 27 april 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
nje, gaat af en toe wat mis en dan ben ik weer zwart.![]()
F-SIDE BEDANKT F-SIDE BEDANKTIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
more like f-shite am i right xdquote:Op zondag 27 april 2014 20:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
F-SIDE BEDANKT F-SIDE BEDANKTAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
FANS BEDANKT FANS BEDANKTIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS NOG LANGE NIETIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Carlo Picornie met zijn ogen dichtquote:Op zondag 27 april 2014 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
OH KOM ER EENS KIJKEN WIE ER IN HET WEILAND LIGTIk ben inmiddels overleden.![]()
kakkerlakjequote:Op zondag 27 april 2014 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
als tjacka hier was had ie met mij mee gezongenga je tweede plaats vieren man
![]()
![]()
ZAK EENS LEKKER DOORIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 20:49 schreef Heeinz het volgende:
Van Rhijn moet lekker z'n smoel houden en gaan voetballen als het even kan![]()
Oh.![]()
wajoo iemand uit 1984 die het over kakkerlakjes heeft jij moet het vergeschopt hebben in het levenquote:Op zondag 27 april 2014 20:49 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
kakkerlakjega je tweede plaats vieren man
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Rhijn is wel gewend om door de ondergrens te zakken ja.!
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Rhijn is wel gewend om door de ondergrens te zakken ja.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, anders was dit topic leeg.quote:Op zondag 27 april 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie ook dat er Ajaxfans zijn die geen feest vieren?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Waarom sta jij niet daartussen?quote:Op zondag 27 april 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie ook dat er Ajaxfans zijn die geen feest vieren?![]()
Hehe..quote:Op zondag 27 april 2014 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nou Siem lijkt helemaal niet geblesseerd
Luie flikker![]()
Vier jij geen feest dan Stijn?quote:Op zondag 27 april 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie ook dat er Ajaxfans zijn die geen feest vieren?Oh.![]()
ik ben nogak brak en beurs na gisteren, bedoel je dat?quote:Op zondag 27 april 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie ook dat er Ajaxfans zijn die geen feest vieren?[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
hij durft niet eens te komen daarquote:Op zondag 27 april 2014 20:51 schreef Syntix het volgende:
Daley die keihard mee schreeuwt: "helemaal niks in Rotterdam"
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
"Wij zijn nooit bezig met Feyenoord"quote:Op zondag 27 april 2014 20:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hou er niet van dat dat nu geschreeuwd wordtAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
vind ik ookquote:Op zondag 27 april 2014 20:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hou er niet van dat dat nu geschreeuwd wordt[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Vind het nu wel leuk na al dat KNJB gejank van dat tuig.quote:Op zondag 27 april 2014 20:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hou er niet van dat dat nu geschreeuwd wordtOh.![]()
Precies. Dit zijn praktijken voor Feyenoordsupporters.quote:Op zondag 27 april 2014 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"Wij zijn nooit bezig met Feyenoord"![]()
"het zijn altijd die kakkies die zich bezig houden met ajax, wij houden ons nooit bezig met feyenooit xd"Ik ben inmiddels overleden.![]()
Goed dat is wel leuk jaquote:Op zondag 27 april 2014 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind het nu wel leuk na al dat KNJB gejank van dat tuig.![]()
![]()
Ajacieden zijn daar net zo hard mee bezig, vooral de supporters uit de provincie.quote:Op zondag 27 april 2014 20:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Precies. Dit zijn praktijken voor Feyenoordsupporters.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
of het is ons Plan B.quote:Op zondag 27 april 2014 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"Wij zijn nooit bezig met Feyenoord"
In dat geval:slecht plan[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
feyenooit hahahah die kende ik nog niet hahahah xd xd xdquote:Op zondag 27 april 2014 20:52 schreef Pascalus het volgende:
"het zijn altijd die kakkies die zich bezig houden mer ajax, wij houden ons nooit bezig met feyenooit xd"![]()
vandaag niet mee kunnen feesten met zwolle?quote:Op zondag 27 april 2014 20:52 schreef Pascalus het volgende:
"het zijn altijd die kakkies die zich bezig houden mer ajax, wij houden ons nooit bezig met feyenooit xd"![]()
Ik nietquote:Op zondag 27 april 2014 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajacieden zijn daar net zo hard mee bezig, vooral de supporters uit de provincie.(al is af en toe wat leedvermaak nooit verkeerd)
![]()
Jasper z'n cluppie voorlopig redden van degradatie.quote:Op zondag 27 april 2014 20:53 schreef Gruisman het volgende:
Volgende week feestopstelling. Serero op doel![]()
daarom gewoon bezopen laten voetballenquote:Op zondag 27 april 2014 20:53 schreef Freak188 het volgende:
Nu hebben ze wel een hoop praatjes, maar op het veld zijn het allemaal schijterts.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
die duikt om de zoveel tijd op in de stad hoorquote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
trein naar rotterdam en eindhoven jwzquote:Op zondag 27 april 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter een trein doen toch xdRED ONS HENNIEGOD![]()
de intercity naar Rotterdam bvquote:Op zondag 27 april 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter een trein doen toch xd
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
swsquote:Op zondag 27 april 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter een trein doen toch xdAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Caland is het hier mee eens.quote:Op zondag 27 april 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter een trein doen toch xdIk ben inmiddels overleden.![]()
Dan moet Hoesen wel gaan spelenquote:Op zondag 27 april 2014 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk dan met een beter seizoen.
CL erbij ofzo.![]()
Die is lastig . Kan de Boer niet hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Batshuayi van Standard halen voor 8 miljoen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Voor 8 miljoen ga je die gast echt niet krijgen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Batshuayi van Standard halen voor 8 miljoen.![]()
Transferclausulequote:Op zondag 27 april 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor 8 miljoen ga je die gast echt niet krijgen.
Oh.![]()
ja goeie hequote:Op zondag 27 april 2014 21:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
haha 40-45 ik snap hem je bent in vorm pascanus xDDDDDDIk ben inmiddels overleden.![]()
Ja, oké. Halve finale CL max.quote:Op zondag 27 april 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoesen is aardig, maar laten we wel even realistisch blijven.![]()
Past ook niet bij Ajax. Grote kans dat het een Mahertje wordt.quote:Op zondag 27 april 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor 8 miljoen ga je die gast echt niet krijgen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is als bekend, Mike vd Hoorn. Zowel talent als speler van het jaar,quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vergeten denk ik.quote:Op zondag 27 april 2014 21:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar normaal doen ze dat bij de huldiging![]()
Oh.![]()
Er zijn dit jaar geen talentenquote:Op zondag 27 april 2014 21:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar normaal doen ze dat bij de huldiging![]()
![]()
xd
ik ben echt op dreefIk ben inmiddels overleden.![]()
ik ook we zouden een team kunnen zijnquote:Op zondag 27 april 2014 21:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar geen talenten
xd
ik ben echt op dreefAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Gvd wat ziet helene er lekker uitHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: