SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha Hoorn zingt ook meeIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
is tjacka al gespot
hij zal waarschijnlijk vuilnisbakken omgooienAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja echt hequote:
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
someone is madquote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef Knalerwtje het volgende:
Proficiat dames. Het was een geweldige pot, exemplarisch voor een geweldig seizoen.![]()
Je bent zelf een geweldige potquote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef Knalerwtje het volgende:
Proficiat dames. Het was een geweldige pot, exemplarisch voor een geweldig seizoen.![]()
Hallo Erwt.quote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef Knalerwtje het volgende:
en heerenveen danquote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE
IS ER NIETAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Is wel te begrijpen ja.quote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef 16meter het volgende:
Bojan kijkt de hele avond al beteuterd
Zijn gedachten zijn bi Vilanova.Oh.![]()
nee ajax is wasmiddel hahahahahaquote:Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
ahahahahah wel nodig ook in die jodensteeg haahahhquote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
nee ajax is wasmiddel hahahahahaAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
EN NOU KAPPEN MET DEZE SHITIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
En het feit natuurlijk dat die niet eens in de Eredivisie kon uitblinkenquote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef 16meter het volgende:
Bojan kijkt de hele avond al beteuterd
Zijn gedachten zijn bi Vilanova.![]()
inclusief fakkels vriendquote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef Knalerwtje het volgende:
Echte supporters hier trouwens, lekker achter de laptop feest aan het vieren?![]()
nee ik zit achter de laptop op het podiumquote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef Knalerwtje het volgende:
Echte supporters hier trouwens, lekker achter de laptop feest aan het vieren?![]()
sws mattiequote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef Knalerwtje het volgende:
Echte supporters hier trouwens, lekker achter de laptop feest aan het vieren?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 20:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee ik zit achter de laptop op het podium
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: