Awesome, ben je nou nog steeds aan het cutten of heb je al gebulkt?quote:Op maandag 28 april 2014 13:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Minder dan de helft van wat jij doet.
Melk? Mammoth? Man, ik zou me helemaal scheel koken op 4500kcals. Fuck die liquid shit
maar wat is je lengte/gewicht dan?quote:Op maandag 28 april 2014 13:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Melk? Mammoth? Man, ik zou me helemaal scheel koken op 4500kcals. Fuck die liquid shit
quote:Op maandag 28 april 2014 13:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
1 keer per week een uur, 3,5kilo rijst en 3,5 kilo kip en 2 kilo brocolli in 1 keer, klaarquote:Op maandag 28 april 2014 13:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan elke dag een uur in de keuken te staan
Weet je hoeveel 4500kcals is aan vast voedsel? Elke dag weer.. Dan word je letterlijk ziek denk ik.quote:Op maandag 28 april 2014 13:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
euh ja idd. en tijdens bulk 5500quote:Op maandag 28 april 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Weet je hoeveel 4500kcals is aan vast voedsel? Elke dag weer.. Dan word je letterlijk ziek denk ik.
quote:Op maandag 28 april 2014 13:57 schreef Champy het volgende:
[..]
1 keer per week een uur, 3,5kilo rijst en 3,5 kilo kip en 2 kilo brocolli in 1 keer, klaar
quote:
Dat is niet echt die full-endo#genieten lifestyle die Awesome bedoeltquote:Op maandag 28 april 2014 13:57 schreef Champy het volgende:
[..]
1 keer per week een uur, 3,5kilo rijst en 3,5 kilo kip en 2 kilo brocolli in 1 keer, klaar
hahaquote:
Eh nee. Met koken wordt de biologische beschikbaarheid van eiwit bijna verdubbeld. Maar doe wat je wiltquote:Op maandag 28 april 2014 13:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, er kunnen vitaminen gebonden worden aan, waardoor je een deel van je vitamine intake weer uitpoept.
De voedingswaarde van dat ei is de voedingswaarde van dat ei...
En ik doe het ook niet dagelijks.
niet dat ik je niet geloof, maar heb je dat ook ergens terug te lezen?quote:Op maandag 28 april 2014 14:16 schreef Push. het volgende:
[..]
Eh nee. Met koken wordt de biologische beschikbaarheid van eiwit bijna verdubbeld. Maar doe wat je wilt
Toch besloten om iets dieper te cutten. Ga vanaf 10 weer tot 15 en wil het zo vasthouden.quote:Op maandag 28 april 2014 13:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wtf http://www.ondertussen.nl(...)-paar-jaar-van-steen
[..]
Awesome, ben je nou nog steeds aan het cutten of heb je al gebulkt?
Zelfde lengte dacht ik. 1,83m bij 82kg. Ja dat onderhoud is dus echt waar bij mij de schoen knelt. Om er maar een autoreferentie tegenaan te gooien. Ik rijd een prius, jij een marauder met lekke tank. Kut man.quote:Op maandag 28 april 2014 13:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
maar wat is je lengte/gewicht dan?
oke, mijn onderhoud ligt bijna 1000 hoger dan het gemiddelde voor mijn lengte en gewicht.... daar heb je wel gelijk in ja...
Je kent me niet man.quote:Op maandag 28 april 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Weet je hoeveel 4500kcals is aan vast voedsel? Elke dag weer.. Dan word je letterlijk ziek denk ik.
Ach dan mis je 1.5 gram eiwit per eiquote:Op maandag 28 april 2014 14:16 schreef Push. het volgende:
[..]
Eh nee. Met koken wordt de biologische beschikbaarheid van eiwit bijna verdubbeld. Maar doe wat je wilt
quote:Op maandag 28 april 2014 14:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Toch besloten om iets dieper te cutten. Ga vanaf 10 weer tot 15 en wil het zo vasthouden.
[..]
Zelfde lengte dacht ik. 1,83m bij 82kg. Ja dat onderhoud is dus echt waar bij mij de schoen knelt. Om er maar een autoreferentie tegenaan te gooien. Ik rijd een prius, jij een marauder met lekke tank. Kut man.
Dus je bent nu al bijna twee jaar aan het cutten?quote:Op maandag 28 april 2014 14:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Toch besloten om iets dieper te cutten. Ga vanaf 10 weer tot 15 en wil het zo vasthouden.
[..]
Zelfde lengte dacht ik. 1,83m bij 82kg. Ja dat onderhoud is dus echt waar bij mij de schoen knelt. Om er maar een autoreferentie tegenaan te gooien. Ik rijd een prius, jij een marauder met lekke tank. Kut man.
Fysiologisch gezien kunnen wij op onze lengte niet 100+ kg worden met laag BF als ik het goed heb.quote:Op maandag 28 april 2014 14:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Als je over anderhalf jaar straks 100 Plus weegt, is je onderhoud ook gestegen
dat wist ik niet hoor van wat Push zegt. Hij zal het vast niet zomaar zeggen, maar ik lees het nergens terug online. Eerder dat mensen zitten te miepen over het kapot koken van eiwitten.quote:Op maandag 28 april 2014 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ach dan mis je 1.5 gram eiwit per eihet lijkt me dat ray met zn 4500kcals en 3 liter melk wel genoeg eiwit binnen krijgt.
volgens scooby niet neequote:Op maandag 28 april 2014 14:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Fysiologisch gezien kunnen wij op onze lengte niet 100+ kg worden met laag BF als ik het goed heb.
Haha scooby. Nee maar srs volgens die formules. Gewoon lean dan, jammer genoeg. 100+ is baas. Weeg nu zelf 105.quote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
volgens scooby niet nee![]()
niet schredded waarsch. maar gewoon 12-15% en dan 110 kg plus o.i.d. moet prima kunnen
Op 1.80 of 1.87?quote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha scooby. Nee maar srs volgens die formules. Gewoon lean dan, jammer genoeg. 100+ is baas. Weeg nu zelf 105.
zo een die die japanse meisjes ook hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 14:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]1.90. Heb zo'n operatie gedaan. Was niet tevreden met mijzelf.
Dat #dimafeelsquote:Op maandag 28 april 2014 14:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]1.90. Heb zo'n operatie gedaan. Was niet tevreden met mijzelf.
Hahaha, yeah.quote:Op maandag 28 april 2014 14:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zo een die die japanse meisjes ook hebben.
Onder benen laten breken en laten extenden...
Ja beste buffel dan. Zou ook wel een aardig speklaagje van de B&J opzittenquote:
Ben wel tevreden met de toename in dat dere mass, maar zeker ook vet meegekomen.quote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja beste buffel dan. Zou ook wel een aardig speklaagje van de B&J opzitten
quote:Op maandag 28 april 2014 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben wel tevreden met de toename in dat dere mass, maar zeker ook vet meegekomen.
#Raymondstylebulkingfolife #100'smakinggainz
Whahah herkenbaar, ik stond een keer op een camping met een McDonalds, heb daar elke dag wel 1-2x gegeten en het daarna een half jaar niet gehad.quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Over B&J gesproken. Heb het al minstens een week niet gehad, idem dito met chocoladerepen. Is een beetje dat effect van wanneer je iets elke dag of vaak eet dat je er op een gegeven moment geen trek meer in hebt.
Hahaha, ja dat inderdaad. Best wel raar is het, want normaliter is het gewoon fucking lekker.quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah herkenbaar, ik stond een keer op een camping met een McDonalds, heb daar elke dag wel 1-2x gegeten en het daarna een half jaar niet gehad.
Zoiets ja. Nu Hertog 2x in de week oid.quote:
Hoe kom jij aan een foto van mijn kat.quote:Op maandag 28 april 2014 15:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk, zo'n kat zou ik nou op zich wel willen hebben. Dit is niet zomaar een kat, maar gewoon een dame.
[ afbeelding ]
Terwijl jij mooi in Griekenland zit, heb ik je kat ontvoerd. Ghehehe.quote:Op maandag 28 april 2014 15:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een foto van mijn kat.
Zeg maar dag tegen je gains.quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Over B&J gesproken. Heb het al minstens een week niet gehad, idem dito met chocoladerepen.
quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef JackieBrown het volgende:
Zielige mannetjes schrikke gelyk als n vrouw weet wat ze wil. Think like a man #girlpower #emansiepat #singleladies #whoruntheworld #beyonce #vagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |