quote:Op maandag 28 april 2014 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben wel tevreden met de toename in dat dere mass, maar zeker ook vet meegekomen.
#Raymondstylebulkingfolife #100'smakinggainz
Whahah herkenbaar, ik stond een keer op een camping met een McDonalds, heb daar elke dag wel 1-2x gegeten en het daarna een half jaar niet gehad.quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Over B&J gesproken. Heb het al minstens een week niet gehad, idem dito met chocoladerepen. Is een beetje dat effect van wanneer je iets elke dag of vaak eet dat je er op een gegeven moment geen trek meer in hebt.
Hahaha, ja dat inderdaad. Best wel raar is het, want normaliter is het gewoon fucking lekker.quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah herkenbaar, ik stond een keer op een camping met een McDonalds, heb daar elke dag wel 1-2x gegeten en het daarna een half jaar niet gehad.
Zoiets ja. Nu Hertog 2x in de week oid.quote:
Hoe kom jij aan een foto van mijn kat.quote:Op maandag 28 april 2014 15:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk, zo'n kat zou ik nou op zich wel willen hebben. Dit is niet zomaar een kat, maar gewoon een dame.
[ afbeelding ]
Terwijl jij mooi in Griekenland zit, heb ik je kat ontvoerd. Ghehehe.quote:Op maandag 28 april 2014 15:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een foto van mijn kat.
Zeg maar dag tegen je gains.quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Over B&J gesproken. Heb het al minstens een week niet gehad, idem dito met chocoladerepen.
quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef JackieBrown het volgende:
Zielige mannetjes schrikke gelyk als n vrouw weet wat ze wil. Think like a man #girlpower #emansiepat #singleladies #whoruntheworld #beyonce #vagina
Rustig aan hoor muhneertje.quote:Op maandag 28 april 2014 15:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk, zo'n kat zou ik nou op zich wel willen hebben. Dit is niet zomaar een kat, maar gewoon een dame.
[ afbeelding ]
Is gew zelfde persoon als achter CakeMan/Herqules/Deuce92quote:Op maandag 28 april 2014 16:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wie de fuck is dit nu weer - ik zeker ook.
Damn, zijn Herqules en Deuce92 ook kloons van jou?quote:Op maandag 28 april 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is gew zelfde persoon als achter CakeMan/Herqules/Deuce92
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 28 april 2014 16:26 schreef Klokov het volgende:
VMS = Etha?Online wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gecamd met IrCute, zij is gew echt.quote:Op maandag 28 april 2014 16:32 schreef Klokov het volgende:
Het zou pas echt een goede grap zijn als G.R.S, Fanta, IrCute en Jackiebrown allemaal accounts van Jahr00n zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |