SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe Van Rhijn elke week weer in de basis kan staan is me ook een enorm raadsel zeg, Ligeon deed het in één wedstrijd al veel beter![]()
![]()
Van Rhijn speelde toch een aardige periode goed maar die Ligeon kan er echt niks van die is verdedigend nog slechterquote:Op zondag 27 april 2014 15:55 schreef Heeinz het volgende:
Hoe Van Rhijn elke week weer in de basis kan staan is me ook een enorm raadsel zeg, Ligeon deed het in één wedstrijd al veel beter![]()
Als je denkt dat Ligeon beter is dan Van Rhijn heb je echt een plaat voor je kop.quote:Op zondag 27 april 2014 15:55 schreef Heeinz het volgende:
Lijkt me een goed plan. Kan het niveau (nog) niet aan. Misschien kan ie a la Vertonghen een vent worden bij een degradatiekandidaat.quote:Op zondag 27 april 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denswil moet maar eens een jaartje bij RKC ofzo gaan spelen dan wordt het misschien nog watAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Poulsen op rechtsback is beter dan Van Rhijnquote:Op zondag 27 april 2014 15:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je denkt dat Ligeon beter is dan Van Rhijn heb je echt een plaat voor je kop.![]()
Gooi volgend seizoen lekker Tete erin.quote:Op zondag 27 april 2014 15:55 schreef Heeinz het volgende:
Hoe Van Rhijn elke week weer in de basis kan staan is me ook een enorm raadsel zeg, Ligeon deed het in één wedstrijd al veel beterOh.![]()
TT![]()
Wat zegt dit Ajax wel niet over de Eredivisie? Als zo'n elftal al kampioen kan worden.
Terwijl dat elftal voor 10 jr geleden voor degradatie zou spelen zo dramatisch.
Passieloos flutvoetbal.![]()
Zijn timing is zo belabberd dat is echt amateur niveauquote:Op zondag 27 april 2014 15:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Kan het niveau (nog) niet aan. Misschien kan ie a la Vertonghen een vent worden bij een degradatiekandidaat.![]()
Oke ga maar weer wegquote:Op zondag 27 april 2014 15:57 schreef bianconeri het volgende:
TT![]()
Wat zegt dit Ajax wel niet over de Eredivisie? Als zo'n elftal al kampioen kan worden.
Als ze nou 1-1 spelen en de titel pakken, zouden ze dan ook echt denken 'goh, lekker potje gevoetbald, die titel hebben we toch maar mooi binnengeharkt'. Of zouden ze zich toch wel een beetje beseffen dat dit de zoveelste zaadpartij is en het een godswonder is dat je toch nog met die schaal staat.![]()
Godverdomme wat een ongelooflijke zaadwedstrijd is dit toch weer, echt niet te geloven
Hoe kunnen wij in vredesnaam kampioen worden![]()
![]()
Leer sarcasme herkennenquote:Op zondag 27 april 2014 15:57 schreef bianconeri het volgende:
TT![]()
We zijn net Schotland .Zegt niet zoveel meer z,on kampioenschapquote:Op zondag 27 april 2014 15:58 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme wat een ongelooflijke zaadwedstrijd is dit toch weer, echt niet te geloven
Hoe kunnen wij in vredesnaam kampioen wordenRED ONS HENNIEGOD![]()
Drm zeg ik toch TTquote:![]()
Ik snap de sarcasme, moge duidelijk zijn.... Dus voor je dom reageert, goed nadenken![]()
![]()
Als er iemand kritisch is in dit topic dan ben ik het wel, maar dat eindeloze gezever van jou hoef ik hier niet te lezen. Daar maak je maar je eigen topic voor openquote:Op zondag 27 april 2014 15:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kan je het niet hebben dat Ajax tegenwoordig geen normale elftal kan opstellen?![]()
Ik zeg 1x maar wat dus zeur niet zo man.quote:Op zondag 27 april 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als er iemand kritisch is in dit topic dan ben ik het wel, maar dat eindeloze gezever van jou hoef ik hier niet te lezen. Daar maak je maar je eigen topic voor open
Als je het niet kan hebben hoe slecht Ajax is dan ga je maar in het hoekje lopen huilen.![]()
Eigenlijk zou Heracles gewoon moeten scoren zodat Ajax het volgende week met beter voetbal moet afmaken, in de Arena. Want zo wil je toch niet kampioen worden?![]()
Je komt om de zoveel topics hier weer lopen zuigen. Ga je bezig houden met dat matige Juventus dat weer kampioen is wat zegt dat wel niet over de Serie Aquote:Op zondag 27 april 2014 16:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg 1x maar wat dus zeur niet zo man.
Als je het niet kan hebben hoe slecht Ajax is dan ga je maar in het hoekje lopen huilen.![]()
![]()
Ik ga ook niet, ben toen ze de derde ster haalden geweest. Wat een bende, was blij dat ik toen heel thuis ben gekomen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kun je beter niet heen. Komt weer hoop ellende dan.![]()
Van Rhijn is het vertrouwen helemaal kwijt, dan zakt ie ook gelijk naar een heel slecht niveau.
Een Van Rhijn met vertrouwen kun je prima gebruiken.
Is John Troost nog vrij om 'm wat mentale begeleiding te geven ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Loop niet te janken als iemand zo af en toe wat zegt man. En ik zeg ook nog iets wat zo is ook.quote:Op zondag 27 april 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je komt om de zoveel topics hier weer lopen zuigen. Ga je bezig houden met dat matige Juventus dat weer kampioen is wat zegt dat wel niet over de Serie A
Of moet ik lopen roepen hoe geweldig die club is? Dan zou ik liegen.
En Juventus heeft ten minste kwaliteit. En in de Serie A zou Ajax nooit bij de top 10 eindigen.![]()
Die heeft heel wat meer nodig dan mentale begeleidingquote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Pedroso het volgende:
Van Rhijn is het vertrouwen helemaal kwijt, dan zakt ie ook gelijk naar een heel slecht niveau.
Is John Troost nog vrij om 'm wat mentale begeleiding te geven ?![]()
Lekker in de speeltuin dansen en springenquote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Pedroso het volgende:
Is John Troost nog vrij om 'm wat mentale begeleiding te geven ?
erna de zon voelenRED ONS HENNIEGOD![]()
Je komt voor de zoveelste keer melden dat Ajax er niks van kan als ze matig spelen houdt die club je nou zo erg bezigquote:Op zondag 27 april 2014 16:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Loop niet te janken als iemand zo af en toe wat zegt man. En ik zeg ook nog iets wat zo is ook.
Of moet ik lopen roepen hoe geweldig die club is? Dan zou ik liegen.
En Juventus heeft ten minste kwaliteit. En in de Serie A zou Ajax nooit bij de top 10 eindigen.Ga lekker Serie A kijken dan en ga je flippo's tellen dan heb je weer wat te doen
![]()
Dat zeg ik al tijden die kun je er best bij hebben volgend seizoenquote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Heeinz het volgende:
Poulsen knalt er tenminste nog een keer flink in. Gewoon verlengen die man.![]()
Neuh daar zou ik me niet zo aan ergeren, maar dit is toch wel zo'n kutseizoen en dan ook nog een huldiging na deze wedstrijdquote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wil je fenomenen als Lil Kleine en Dre Hazes niet live zien schitteren ?![]()
![]()
Angelo Cijntje halen als back. altijd 100 % inzetquote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Heeinz het volgende:
Poulsen knalt er tenminste nog een keer flink in. Gewoon verlengen die man.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik teken nu voor een gelijkspel andersquote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word toch al tijden zo schijtziek van die tikkies terug en tikkies breed.![]()
De enige die lijkt te beseffen dat t ergens om gaat. Haal je straks de schaal binnen met een 1-1 met zaadvoetbal bij een ploeg die zich 2 rondes voor t einde nog veilig moet spelen. Manmanmanquote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Heeinz het volgende:
Poulsen knalt er tenminste nog een keer flink in. Gewoon verlengen die man.![]()
Ja dit is prima toch je hebt aan 1 punt genoeg waarom dan risico lopenquote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word toch al tijden zo schijtziek van die tikkies terug en tikkies breed.![]()
En niet te vergeten, Peter Beense!quote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wil je fenomenen als Lil Kleine en Dre Hazes niet live zien schitteren ?![]()
Onze Thuli Wonderboy zie ik nu al 2 minuten stil staan op het veld, zo kan de bal nergens heen natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een van de redenen dat Ajax toch nog kampioen wordt na zo'n slecht jaar. Poulsen is de enige die het vuur nog een beetje kan terug brengen in een wedstrijd. De rest speelt als dode vogeltjes als het even niet loopt.quote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Heeinz het volgende:
Poulsen knalt er tenminste nog een keer flink in. Gewoon verlengen die man.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sorry maar dat zit niet in me. Voor een punt gaan bij fucking Heraclesquote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik teken nu voor een gelijkspel anders
Oh.![]()
Omdat je fans goed voetbal willen zien en goals.quote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dit is prima toch je hebt aan 1 punt genoeg waarom dan risico lopenOh.![]()
Dat zie ik al jaren niet meerquote:Op zondag 27 april 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je fans goed voetbal willen zien en goals.![]()
Het is allemaal helemaal niks. Middenveld is ook gewoon kut.quote:Op zondag 27 april 2014 16:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Onze Thuli Wonderboy zie ik nu al 2 minuten stil staan op het veld, zo kan de bal nergens heen natuurlijk.Oh.![]()
Past perfect in het beeld van dit seizoen. Eigenlijk moet Heracles de bal in de 90ste minuut nog ff in eigen goal douwen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De enige die lijkt te beseffen dat t ergens om gaat. Haal je straks de schaal binnen met een 1-1 met zaadvoetbal bij een ploeg die zich 2 rondes voor t einde nog veilig moet spelen. Manmanman![]()
Waren we hem maar kwijtquote:Op zondag 27 april 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goed om te zien dat Siggy er nog in staat was hem al even kwijt
Oh.![]()
Klaassen schijnt ook nog ergens op het veld te staanquote:Op zondag 27 april 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goed om te zien dat Siggy er nog in staat was hem al even kwijt![]()
Feyenoord al ff op 3-1, dus t is niet dat die 'm nog gelijk gaan spelen. Als je deze verliest wordt t nog wat volgende weekTis dat NEC dan waarschijnlijk nergens mee voor speelt...
![]()
Ze gaan toch niet echt huldigen met die schaal?
Gewoon schaal de bus inflikkeren en daarna keihard wegrijden.Oh.![]()
Ooh Siem de Jong mag de schaal in ontvangst nemen. Die gozer heeft dit jaar helemaal geen recht om dat te doen
Oh.![]()
Precies, gordijntjes dicht, volgende week nog ff potje tegen NEC en snel op volgend jaar richten.quote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon schaal de bus inflikkeren en daarna keihard wegrijden.![]()
Ga frietjes bakken ofzoquote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh Siem de Jong mag de schaal in ontvangst nemen. Die gozer heeft dit jaar helemaal geen recht om dat te doen![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon schaal de bus inflikkeren en daarna keihard wegrijden.quote:Op zondag 27 april 2014 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh Siem de Jong mag de schaal in ontvangst nemen. Die gozer heeft dit jaar helemaal geen recht om dat te doen![]()
![]()
En dat is een trieste constatering.quote:Op zondag 27 april 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is de aanvoerder zo simpel is het.Oh.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat is een trieste constatering.![]()
![]()
Als je het zo bekijkt wel ja, maar het halve seizoen niet meegedaan en ik kan me niet voorstellen dat men hem dit seizoen echt als aanvoerder zietquote:Op zondag 27 april 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is de aanvoerder zo simpel is het.![]()
Ooh jij leeft nog steeds in je droomwereld waarin Siem de Jong een geweldige speler is.quote:__________________________!
Oh.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij leeft nog steeds in je droomwereld waarin Siem de Jong een geweldige speler is.__________________________!
![]()
![]()
In het Jol systeem is het een zeer goeie, in dit systeem veel minder inderdaad.quote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij leeft nog steeds in je droomwereld waarin Siem de Jong een geweldige speler is.__________________________!
![]()
Je in wedstrijd 33 van het seizoen nog druk maken om het slechte voetbal is ook heel erg triest overigens.quote:Op zondag 27 april 2014 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat is een trieste constatering.![]()
Dat doen we al het hele seizoen hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 16:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je in wedstrijd 33 van het seizoen nog druk maken om het slechte voetbal is ook heel erg triest overigens.Oh.![]()
Ze kunnen beter alvast het podium opbouwenquote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef hmmmz het volgende:
Waarom gaan ze niet gewoon allemaal op de grond zitten?![]()
Voor hoeveel zijn die kaartjes ook al weer verkocht aan ajacieden die deze wedstrijd wilde bijwonen?![]()
De minst slechte ploeg is kampioen gewonnen.
Volkomen verdiend dusAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je moeder moet zich schamen dat ze zo'n stuk stront als jou op de wereld heeft gezetquote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef bianconeri het volgende:
Meest onverdiende kampioen ooit
Wat moet Nederland zich dood schamen dat zo'n flutploeg kampioen kan worden![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moeder moet zich schamen dat ze zo'n stuk stront als jou op de wereld heeft gezet
Eindelijk komt Litmanen een keer los![]()
![]()
Kampioenen!
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
je hebt het er maar druk mee zegquote:Op zondag 27 april 2014 16:18 schreef bianconeri het volgende:
Ajacieden die nog trots zijn op deze titel hahaha
@ ze weten dat ze niet beter kunnen dan deze flutprijs.
@ erkenning dat ze zwak zijn
Schandalige wedstrijd, de zoveelste dit seizoen.![]()
Beste ploeg van Nederland sowieso. Dat de rest allemaal bagger is kan Ajax niets aan doen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef bianconeri het volgende:
Meest onverdiende kampioen ooit
Wat moet Nederland zich dood schamen dat zo'n flutploeg kampioen kan wordenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kunnen we hem nog niet verkopenquote:Op zondag 27 april 2014 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
Godver de Jong, ga nog ff lopen springen, straks heb je weer een klaplong
Oh.![]()
Zo zie je maar wat voor een ellende conservatieve opvattingen over abortus veroorzaken.quote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moeder moet zich schamen dat ze zo'n stuk stront als jou op de wereld heeft gezetVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Meest treurig kampioenschap ooit
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
xD lol ROFL!11!!quote:Op zondag 27 april 2014 16:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ga toch terug naar je eigen wereldje.
Waar Ajax nog een goeie club is.
Living in the past xD![]()
Nu mag er wel vuurwerk op het veld gegooid worden"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Kost eens 10 seconden haha...quote:Alle ploegen in NL zijn bagger.quote:Op zondag 27 april 2014 16:18 schreef Pedroso het volgende:
Beste ploeg van Nederland sowieso. Dat de rest allemaal bagger is kan Ajax niets aan doen.![]()
Feestje in de Kuip, toch maar mooi 2e geworden achter het ongenaakbare Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze zo feest kunnen vieren.
Ik zou me kapot schamen.![]()
Het gaat niet om een wedstrijd maar over het hele seizoen hebben ze het gewoon het minst slechte gedaan dan mag je dat best vieren.quote:Op zondag 27 april 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze zo feest kunnen vieren.
Ik zou me kapot schamen.![]()
Het minst slecht jaquote:Op zondag 27 april 2014 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat niet om een wedstrijd maar over het hele seizoen hebben ze het gewoon het minst slechte gedaan dan mag je dat best vieren.![]()
![]()
![]()
KAMPIOENUH OLE OLE KAMPIOENUH OLE OLE
![]()
![]()
Prima toch, dit is de eerste keer dat er echt weinig kwaliteit in de selectie zat en toch maar weer kampioen gewordenquote:![]()
Hohoh! Hij post hier alleen maar af en toe hequote:Op zondag 27 april 2014 16:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Je zou eens na moeten rekenen hoeveel tijd van je leven jij je al druk maakt om Ajax.![]()
En hij kijkt ook nooit Ajax en de Eredivisie.quote:Op zondag 27 april 2014 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hohoh! Hij post hier alleen maar af en toe heOh.![]()
Het is niet prima, het is net goed genoeg. een zes-min.quote:Op zondag 27 april 2014 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima toch, dit is de eerste keer dat er echt weinig kwaliteit in de selectie zat en toch maar weer kampioen geworden![]()
Met een matige selectie toch kampioen worden, Frank is de enige die het echt verdiend."the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
En daarom kunnen we maar één conclusie trekken.quote:Op zondag 27 april 2014 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima toch, dit is de eerste keer dat er echt weinig kwaliteit in de selectie zat en toch maar weer kampioen geworden
Frank de Boer is het beste wat ons de afgelopen jaren is overkomen.
Wereldprestatie heeft hij neergezet, zo simpel is het![]()
Vier op een rij.
Ajax is de Celtic van de eredivisie, in het land der blinden is één oog koning.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Behalve wanneer zijn broertje hem dwingt (die hij af en toe opeens niet meer heeft).quote:Op zondag 27 april 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hij kijkt ook nooit Ajax en de Eredivisie.![]()
Ik vind het resultaat wat er neer is gezet met deze selectie prima. We hebben bijna alle toppers gewonnen dat zegt genoeg.quote:Op zondag 27 april 2014 16:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het is niet prima, het is net goed genoeg. een zes-min.![]()
Was toch zijn zusje?quote:Op zondag 27 april 2014 16:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Behalve wanneer zijn broertje hem dwingt (die hij af en toe opeens niet meer heeft).Oh.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 16:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En daarom kunnen we maar één conclusie trekken.
Frank de Boer is het beste wat ons de afgelopen jaren is overkomen.
[ afbeelding ]
Wereldprestatie heeft hij neergezet, zo simpel is het![]()
![]()
Ja doeiquote:Op zondag 27 april 2014 16:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dit dus, zo nietszeggend dit kampioenschap.![]()
![]()
Coolsingel 2014 never forget
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote![]()
Jaquote:Op zondag 27 april 2014 16:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wat een vieze manier om kampioen te worden, laatste 10 minuten waren echt triest.![]()
Alle 90 minuten waren triestquote:Op zondag 27 april 2014 16:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wat een vieze manier om kampioen te worden, laatste 10 minuten waren echt triest.![]()
Mwoah, ik vond het enigszins vermakelijk met kans op een goaltje van beide kanten maar dat opzichtig rondspelen om de tijd te doden was echt zum kotzen.quote:Ja nee![]()
Ja.quote:Op zondag 27 april 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft Sana wel meegedaan dit seizoen?![]()
paar minuten begin dit seizoenquote:Op zondag 27 april 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft Sana wel meegedaan dit seizoen?![]()
Voor de mensen die van voetbal kunnen genieten![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Alweer totaal gedomineerd dit seizoen, de concurrentie staat wederom in hun hemd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zo'n Feyenoord bijvoorbeeld zeker, die verliezen gewoon 3 keer van deze ploeg.quote:Op zondag 27 april 2014 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Alweer totaal gedomineerd dit seizoen, de concurrentie staat wederom in hun hemd.![]()
5-1
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Mooi gebaar!quote:Op zondag 27 april 2014 16:30 schreef Gruisman het volgende:
Bojan heeft een Tito Vilanova shirtje aan-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Heeft ie zo te zien thuis inelkaar geknutseldquote:Op zondag 27 april 2014 16:30 schreef Gruisman het volgende:
Bojan heeft een Tito Vilanova shirtje aan![]()
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Klopt, daarna hebben ze weinig fatsoenlijks meer gepresteerd.quote:Op zondag 27 april 2014 16:31 schreef Karzai het volgende:
Matig voetbal toch kampioen, die wedstrijd tegen Barcelona was wel een hoogtepuntje dit seizoen![]()
Siem heeft dit jaar weinig klaargespeeld, maarja, wie moet je anders die schaal in ontvangst laten nemen, het is niet dat er een andere uitblinker was ofzoquote:![]()
![]()
De Heracles voorzitter is net na afloop van de wedstrijd Heracles - Ajax met opgestoken duim naar het uitvak gelopen waar de Ajax fans zitten om hen te bedanken voor het voorbeeldige gedrag. Beter had hij stikstof in dat vak gespoten, dit gefilmd en het op internet gezet. Zulke mensen horen toch helemaal niet bedankt te worden omdat ze zich voorbeeldig gedragen? Zulke mensen horen achter slot en grendel en het liefst nog in een dwangbuis waar ze de komende 25 jaar in zullen blijven zitten. Een isoleercel vind ik ook prima met gaten in de muur waar om de 20 minuten accuzuur uit komt gespotenJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Goh no shit sherlockquote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Siem heeft dit jaar weinig klaargespeeld, maarja, wie moet je anders die schaal in ontvangst laten nemen, het is niet dat er een andere uitblinker was ofzo![]()
quote:De Boer beter dan Hiddink
Frank de Boer is de eerste trainer in de eredivisie die vier landstitels op rij achter zijn naam heeft staan. Daarmee laat hij Guus Hiddink, Rinus Michels en Louis van Gaal achter zich.
Tot op heden veroverde Hiddink wel de meeste kampioenschappen. Bij PSV hield hij zes keer de schaal omhoog. De Achterhoeker kwam tot drie op een rij ('86/'87, '87/'88 en '88/'89)). De teller van Van Gaal en Michels staat op vier. Michels pakte in de jaren '60 in vijf jaar tijd vier keer de titel, maar dus niet viermaal opeenvolgend.
De Boer bereikte nog een andere mijlpaal. De 43-jarige oud-international is de eerste persoon die als trainer en speler minimaal vier keer het kampioenschap van Nederland vierde. Als trainer dus viermaal en als actief voetballer zelfs vijf keer.![]()
Umad?quote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef JenHermes het volgende:
De Heracles voorzitter is net na afloop van de wedstrijd Heracles - Ajax met opgestoken duim naar het uitvak gelopen waar de Ajax fans zitten om hen te bedanken voor het voorbeeldige gedrag. Beter had hij stikstof in dat vak gespoten, dit gefilmd en het op internet gezet. Zulke mensen horen toch helemaal niet bedankt te worden omdat ze zich voorbeeldig gedragen? Zulke mensen horen achter slot en grendel en het liefst nog in een dwangbuis waar ze de komende 25 jaar in zullen blijven zitten. Een isoleercel vind ik ook prima met gaten in de muur waar om de 20 minuten accuzuur uit komt gespoten![]()
![]()
Ok.quote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef JenHermes het volgende:
De Heracles voorzitter is net na afloop van de wedstrijd Heracles - Ajax met opgestoken duim naar het uitvak gelopen waar de Ajax fans zitten om hen te bedanken voor het voorbeeldige gedrag. Beter had hij stikstof in dat vak gespoten, dit gefilmd en het op internet gezet. Zulke mensen horen toch helemaal niet bedankt te worden omdat ze zich voorbeeldig gedragen? Zulke mensen horen achter slot en grendel en het liefst nog in een dwangbuis waar ze de komende 25 jaar in zullen blijven zitten. Een isoleercel vind ik ook prima met gaten in de muur waar om de 20 minuten accuzuur uit komt gespotenOh.![]()
Het is allemaal de schuld van de Rabobankquote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef JenHermes het volgende:
De Heracles voorzitter is net na afloop van de wedstrijd Heracles - Ajax met opgestoken duim naar het uitvak gelopen waar de Ajax fans zitten om hen te bedanken voor het voorbeeldige gedrag. Beter had hij stikstof in dat vak gespoten, dit gefilmd en het op internet gezet. Zulke mensen horen toch helemaal niet bedankt te worden omdat ze zich voorbeeldig gedragen? Zulke mensen horen achter slot en grendel en het liefst nog in een dwangbuis waar ze de komende 25 jaar in zullen blijven zitten. Een isoleercel vind ik ook prima met gaten in de muur waar om de 20 minuten accuzuur uit komt gespoten![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef JenHermes het volgende:
![]()
Jezus wat ben jij nou weer voor geestelijk gestoorde danquote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef JenHermes het volgende:
Ze komen uit alle hoeken en gaten gekropen elke keer weer.quote:Op zondag 27 april 2014 16:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij nou weer voor geestelijk gestoorde dan
Oh.![]()
Ik moest stiekem lachenquote:Op zondag 27 april 2014 16:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij nou weer voor geestelijk gestoorde danRED ONS HENNIEGOD![]()
Zelfs toen moest niemand hem.quote:Op zondag 27 april 2014 16:35 schreef Karzai het volgende:
Siem had wel veel pech dit jaar, vorig seizoen had ie een mooie transfer kunnen maken.Oh.![]()
Mooi gebaar welquote:Op zondag 27 april 2014 16:30 schreef Gruisman het volgende:
Bojan heeft een Tito Vilanova shirtje aan![]()
![]()
Altijdquote:Op zondag 27 april 2014 16:36 schreef Reemi het volgende:
Twan staat me toch een partij te falen vanmiddag
Oh.![]()
Moest wachten op Jansmaquote:Op zondag 27 april 2014 16:36 schreef Reemi het volgende:
Twan staat me toch een partij te falen vanmiddag![]()
Wellicht kunnen die zure mensjes lekker Liverpool Chelsea gaan kijken. Prima pot.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Chelskiquote:Op zondag 27 april 2014 16:38 schreef Monolith het volgende:
Wellicht kunnen die zure mensjes lekker Liverpool Chelsea gaan kijken. Prima pot.![]()
![]()
Oh.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef JenHermes het volgende:
Kabel!!1!111!quote:Op zondag 27 april 2014 16:41 schreef 16meter het volgende:
de negers samen op de foto :S:S
racistisch![]()
Sana is nu meer in beeld dan dat hij het hele seizoen is geweest"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ze stellen wel een slecht voorbeeld voor de harde kern door "helemaal naar de klote te schreeuwen" nu weet je zeker dat het weer mis gaat. Ik zeg 3 punten in mindering voor Ajax![]()
![]()
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: