Als ze erin staan om in de etalage te zetten vind ik het ook best.quote:Op zondag 27 april 2014 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je wel vergeten denk ik zo.
Zal wel van der Hoorn, Poulsen, Duarte en Kolbeinn erin zijn
Kijken of AFC ze wil hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 15:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als ze erin staan om in de etalage te zetten vind ik het ook best.
Dat mag ik hopen ja. Maar er gaat toch niet doorgeselecteert worden in de zomerquote:Op zondag 27 april 2014 15:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als ze erin staan om in de etalage te zetten vind ik het ook best.
Die was al sarcastisch en nu nog meerquote:Op zondag 27 april 2014 15:50 schreef zo-is-het het volgende:
Moet de topictitel dan maar niet eens veranderd worden?
Verstond het ook niet maar het klonk niet best. Net schreeuwde die nog :''Rica (v Rhijn) pak godverdomme die bal op!'' toen die op looptempo een vrije trap wilde nemenquote:
Van Rhijn heeft geluk dat hij mij niet hoort, heb een paar carričreadviezen voor die knulquote:Op zondag 27 april 2014 15:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Verstond het ook niet maar het klonk niet best. Net schreeuwde die nog :''Rica (v Rhijn) pak godverdomme die bal op!'' toen die op looptempo een vrije trap wilde nemen
Jep, want er worden geen spelers gekocht die iets toevoegen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:51 schreef Scorpie het volgende:
En dit zooitje gaat volgend jaar vrolijk verder met voetballen in het eerste
Misschien dat hij goed kan schilderen met zijn naam.quote:Op zondag 27 april 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van Rhijn heeft geluk dat hij mij niet hoort, heb een paar carričreadviezen voor die knul
Op deze toppers kunnen we wel bouwen voor volgend seizoenquote:Op zondag 27 april 2014 15:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Er staat een hele goede basis voor volgend seizoen.
Dat was 'van Rijn'.quote:Op zondag 27 april 2014 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat hij goed kan schilderen met zijn naam.
Gelukkig willen de meeste voorlopig blijven bij Ajax.quote:Op zondag 27 april 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op deze toppers kunnen we wel bouwen voor volgend seizoen
Geef ze geen ongelijk...quote:Op zondag 27 april 2014 15:54 schreef CaasS het volgende:
[..]
Gelukkig willen de meeste voorlopig blijven bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |