Ik zeg 1x maar wat dus zeur niet zo man.quote:Op zondag 27 april 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als er iemand kritisch is in dit topic dan ben ik het wel, maar dat eindeloze gezever van jou hoef ik hier niet te lezen. Daar maak je maar je eigen topic voor open
Je komt om de zoveel topics hier weer lopen zuigen. Ga je bezig houden met dat matige Juventus dat weer kampioen is wat zegt dat wel niet over de Serie Aquote:Op zondag 27 april 2014 16:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg 1x maar wat dus zeur niet zo man.
Als je het niet kan hebben hoe slecht Ajax is dan ga je maar in het hoekje lopen huilen.
Ik ga ook niet, ben toen ze de derde ster haalden geweest. Wat een bende, was blij dat ik toen heel thuis ben gekomen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kun je beter niet heen. Komt weer hoop ellende dan.
Loop niet te janken als iemand zo af en toe wat zegt man. En ik zeg ook nog iets wat zo is ook.quote:Op zondag 27 april 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je komt om de zoveel topics hier weer lopen zuigen. Ga je bezig houden met dat matige Juventus dat weer kampioen is wat zegt dat wel niet over de Serie A
Die heeft heel wat meer nodig dan mentale begeleidingquote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Pedroso het volgende:
Van Rhijn is het vertrouwen helemaal kwijt, dan zakt ie ook gelijk naar een heel slecht niveau.
Een Van Rhijn met vertrouwen kun je prima gebruiken.
Is John Troost nog vrij om 'm wat mentale begeleiding te geven ?
Lekker in de speeltuin dansen en springenquote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Pedroso het volgende:
Van Rhijn is het vertrouwen helemaal kwijt, dan zakt ie ook gelijk naar een heel slecht niveau.
Een Van Rhijn met vertrouwen kun je prima gebruiken.
Is John Troost nog vrij om 'm wat mentale begeleiding te geven ?
Je komt voor de zoveelste keer melden dat Ajax er niks van kan als ze matig spelen houdt die club je nou zo erg bezigquote:Op zondag 27 april 2014 16:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Loop niet te janken als iemand zo af en toe wat zegt man. En ik zeg ook nog iets wat zo is ook.
Of moet ik lopen roepen hoe geweldig die club is? Dan zou ik liegen.
En Juventus heeft ten minste kwaliteit. En in de Serie A zou Ajax nooit bij de top 10 eindigen.
Dat zeg ik al tijden die kun je er best bij hebben volgend seizoenquote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Heeinz het volgende:
Poulsen knalt er tenminste nog een keer flink in. Gewoon verlengen die man.
Neuh daar zou ik me niet zo aan ergeren, maar dit is toch wel zo'n kutseizoen en dan ook nog een huldiging na deze wedstrijdquote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wil je fenomenen als Lil Kleine en Dre Hazes niet live zien schitteren ?
Angelo Cijntje halen als back. altijd 100 % inzetquote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Heeinz het volgende:
Poulsen knalt er tenminste nog een keer flink in. Gewoon verlengen die man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |