Nee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:54 schreef Tyron het volgende:
tandenpoetsen en dan naar bed
stijn het is ook laat genoeg voor jou, hup
Ik had van jou wel verwacht dat je dikke Koningsnacht ging houdenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:54 schreef Tyron het volgende:
tandenpoetsen en dan naar bed
stijn het is ook laat genoeg voor jou, hup
Op Windesheim doen ze het zelfs zo dat als je een opleiding uit de Business School (zo heet dat volgens mij daar) niet haalt, dat je ook geen andere opleiding uit de Business School mag doen voor twee jaar. Dus als je eerst Commerciële Economie niet hebt gehaald kan je je het volgende jaar niet inschrijven voor Bedrijfseconomie. Voor zover ik weet doen ze dat nergens anders.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij verschillende opleidingen moet je één tot twee jaar wachten voor je je weer kunt inschrijven.
snap ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Het is vakantie dus dan gaan we lekker wat langer door.
morgen al verjaardag en dan uit enzoquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had van jou wel verwacht dat je dikke Koningsnacht ging houden
Ga gewoon Breaking Bad kijken joh.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weer Baantjer herkijken
#ikhebgeenleven
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga gewoon Breaking Bad kijken joh.
Heeinz is het met mij eens.
Met welk team speel je?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zo maar True Detective.
Nu houdt FM me nog iets teveel in de greep.
zender en tijd?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:56 schreef Heeinz het volgende:
Ah, Flight komt zo op tv. Toch nog even die fantastische crash-scène meepakken
Dan moet je iets van 9 episodes per dag kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kijkt die hele serie toch wel af in de vakantie.
Premier League?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Southampton.
Op naar het 4e kampioenschap op rij.
Euhh..quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je iets van 9 episodes per dag kijken. Iets teveel van het goede.
Ja man. Ook al 3x de CL gewonnen, alleen nu een jaartje opeens in de groepsfase er al uitquote:
Tof. Wat voor tactiek gebruik je?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja man. Ook al 3x de CL gewonnen, alleen nu een jaartje opeens in de groepsfase er al uitomdat ik altijd met B-team die wedstrijden speelde.
Ach dan maar Europa League winnen, die had ik nog niet.
Toen ik begon waren ik en een andere jongen die ik kende van de HAVO allebei 17. De meeste andere studenten hadden al iets van mbo gedaan, dus die waren rond de 20. Je merkte het verschil niet echt. Maar in het tweede jaar kwam er iemand van 33 bij ons in de klas, die meteen na de les weg moest om de kinderen van de basisschool af te halen. Dat is wel een beetje apart.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je zo vaak gestopt bent met een opleiding moet je je toch bepaalde dingen gaan afvragenBij mij in de klas zit ook iemand die dezelfde opleiding al voor de vierde keer doet
Ik voel me sowieso al vrij jong, ik ben 18 en iedereen is 22/24, was vorig jaar wel anders. Veel meer die net van de havo afkwamen.
Wie is er godverdomme verantwoordelijk voor?quote:Voordat je reageert
Met het posten in dit topic verklaar je akkoord te gaan met de volgende stellingen:
- Darten is geen sport.
- Giel Beelen is een lul.
- Buitendam kan niet haxballen.
Eigen tactiek. 4-3-3 met een nummer 10. Ik haal al paar seizoenen de 120 goals in de Premier League. Heerlijk aanvallend voetbalquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tof. Wat voor tactiek gebruik je?
Littlerabbit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie is er godverdomme verantwoordelijk voor?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat dacht je van GGMM.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iemand van 33 met kinderen die een voltijd opleiding gaat doen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen ik begon waren ik en een andere jongen die ik kende van de HAVO allebei 17. De meeste andere studenten hadden al iets van mbo gedaan, dus die waren rond de 20. Je merkte het verschil niet echt. Maar in het tweede jaar kwam er iemand van 33 bij ons in de klas, die meteen na de les weg moest om de kinderen van de basisschool af te halen. Dat is wel een beetje apart.
Dit boeit echt niemand.
quote:
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit.
Triest zeg
Gelijk aangepast.
Ik ken iemand die dat echt doet. Als hij een nieuwe serie vindt (of anime, ja zo'n flikker is het) dan kijkt hij binnen twee weken alles.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je iets van 9 episodes per dag kijken. Iets teveel van het goede.
Wil zijn kinderen blijkbaar een betere toekomst voorschotelenquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Iemand van 33 met kinderen die een voltijd opleiding gaat doen?
Heb je screentjes paraat?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigen tactiek. 4-3-3 met een nummer 10. Ik haal al paar seizoenen de 120 goals in de Premier League. Heerlijk aanvallend voetbal
GodGodMMquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Over Breaking Bad heb ik 1,5 maand gedaan denk ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat echt doet. Als hij een nieuwe serie vindt (of anime, ja zo'n flikker is het) dan kijkt hij binnen twee weken alles.
Dat kan ik niet. Zelfs niet met Breaking Bad.
Animequote:Op zaterdag 26 april 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Over Breaking Bad heb ik 1,5 maand gedaan denk ik.
Anime is trouwens echt aids. Best veel mensen uit mijn klas die dat leuk vinden en ook beter dan series met echte mensen
Dan lijkt deeltijd of avondstudie me iets geschikter. Of hij had eerder moeten beginnen, al ken ik de omstandigheden niet natuurlijkquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil zijn kinderen blijkbaar een betere toekomst voorschotelen.
Ik had tijdje terug een hele dump geplaatst van mijn eerste kampioenschap en CL in het FM topic. Even zoeken.quote:
Dat doe ik helaas ook. En als ik dan klaar ben met de serie, heb ik zo'n leeg gevoel. Geen anime overigens.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat echt doet. Als hij een nieuwe serie vindt (of anime, ja zo'n flikker is het) dan kijkt hij binnen twee weken alles.
Dat kan ik niet. Zelfs niet met Breaking Bad.
Knut was vandaag ook erg boos op mij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anime
Japan
Ik verwacht morgenochtend een boze post van KnutdeIJsbeer
Sowieso mensen die liever allemaal rare getekende ninja's zien vechten dan de schitterende verhaallijnen in GoTquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anime
Japan
Ik verwacht morgenochtend een boze post van KnutdeIJsbeer
Nog niet aan toegekomen vandaag.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Schuld van Mansjester
Hoe staat het met die godsgeile serie?
Ik heb best veel anime gekeken toen ik 14 was. Dat kwam door die gast.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Over Breaking Bad heb ik 1,5 maand gedaan denk ik.
Anime is trouwens echt aids. Best veel mensen uit mijn klas die dat leuk vinden en ook beter dan series met echte mensen
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had tijdje terug een hele dump geplaatst van mijn eerste kampioenschap en CL in het FM topic. Even zoeken.
DAN MAAK JE MAAR TIJDquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nog niet aan toegekomen vandaag.
Met voltijdstudie krijg je wel betere baan natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan lijkt deeltijd of avondstudie me iets geschikter. Of hij had eerder moeten beginnen, al ken ik de omstandigheden niet natuurlijk
De enige anime die ik keek was Pokémon en Yu-gi-yohquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb best veel anime gekeken toen ik 14 was. Dat kwam door die gast.
Hij is daar alleen nooit "uitgegroeid" en kijkt nu nog steeds dezelfde kinderachtige series. Zoals Naruto.
Ah tof. We gebruiken dezelfde tactiek, maar toch loopt het bij mij niet super.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GAM / [Football Manager] #218 AS Monaco :') Daar staat het.
Topshowsquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige anime die ik keek was Pokémon en Yu-gi-yoh![]()
Toen was ik 10.
Jij quotet me, dus het boeit wel degleijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand. Sorry Stinho.
Nice, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Pascalus vindt dit heel boeiend.
ja daar versta ik dus geen zak vanquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij quotet me, dus het boeit wel degleijk.
Ook precies met die spelersrollen. Ligt natuurlijk ook aan de teaminstructies hoe het dan loopt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah tof. We gebruiken dezelfde tactiek, maar toch loopt het bij mij niet super.
Netjes hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Pascalus vindt dit heel boeiend.
1 spelersrol verschil: ik heb twee cv's. De rest allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook precies met die spelersrollen. Ligt natuurlijk ook aan de teaminstructies hoe het dan loopt.
En ik heb ook wel redelijk goed spelersmateriaal. Allemaal wereldtoppers
Maar ben je wel redelijk dominant in Nederland? Want wat betreft de CL moet je dan wel echt een paar wereldtoppers hebben natuurlijk, want anders wordt je geslacht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
1 spelersrol verschil: ik heb twee cv's. De rest allemaal hetzelfde.
Nee, ik gebruik bijna geen shouts, eigenlijk. Ik heb door de kampioenschappen wel een flink budget, ik denk dat ik gewoon een grote schoonmaak ga houden en toppers ga aantrekken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ben je wel redelijk dominant in Nederland? Want wat betreft de CL moet je dan wel echt een paar wereldtoppers hebben natuurlijk, want anders wordt je geslacht.
Heb je dit trouwens ook zo ?
[ afbeelding ]
Ik hou meestal wel vaak een grote schoonmaak.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik bijna geen shouts, eigenlijk. Ik heb door de kampioenschappen wel een flink budget, ik denk dat ik gewoon een grote schoonmaak ga houden en toppers ga aantrekken.
Ik heb iets minder, bijna 200 miljoen. Ik vond het in '13 ook wel iets te onrealistisch, qua transfers. Je moest je spelers gewoon op de transferlijst zetten om te kunnen verkopen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou meestal wel vaak een grote schoonmaak.
Wat wel helpt is dat in FM14 in tegenstelling tot FM13 de clubs uit zichzelf veel bieden voor je spelers. Ik heb nu een transferbudget van 380 miljoen, maar maak dat nooit op. Maak altijd grandioos veel winst op de transfermarkt.
Alleen mijn salarispost is iets te groot
Dat vond ik wel kut. Waren je spelers ook meteen ontevreden natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb iets minder, bijna 200 miljoen. Ik vond het in '13 ook wel iets te onrealistisch, qua transfers. Je moest je spelers gewoon op de transferlijst zetten om te kunnen verkopen.
Mijn all-time record heb ik raar genoeg in 13 gehaald. 82,nogwat miljoen aan Real Madrid.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vond ik wel kut. Waren je spelers ook meteen ontevreden natuurlijk.
Alleen jammer dat de clubs nog niet de 100 miljoen grens bij mij willen overschrijden voor één speler
Ooh ik heb al biedingen van 88 miljoen afgewezen op mijn topscorer. Wil gewoon 100 miljoen ervoor en anders blijft hij maar mooiquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn all-time record heb ik raar genoeg in 13 gehaald. 82,nogwat miljoen aan Real Madrid.
Is wel de beste speler ooit geworden.
zo simpel is het niet als jij denkt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
heeft hij altijd, een of andere gare internettactiek.
Dan kan je het net zo goed niet spelen.
Ik heb het zelf ook gespeeld.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zo simpel is het niet als jij denkt.
Doe ik ook nog steeds, maar ik dacht dat ik daarmee mezelf net zo hard op de kaart zou zetten als met haxbal.quote:
Mwuahh nog genoeg andere facetten wat leuk is hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
heeft hij altijd, een of andere gare internettactiek.
Dan kan je het net zo goed niet spelen.
Je speelt zelf ook niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb ik niet het gevoel alsof ik een voetbalspel zit te spelen.
Nou, eigenlijk wel. Is allemaal plug & play tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zo simpel is het niet als jij denkt.
Soms schreeuw ik wel net zo hard tegen mijn beeldscherm als een coach.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bestuur de mannetjes niet nee.
Net zoals een echte coach dat niet doet
Als je met 1 gedownloade tactiek speelt, wil dat niet zeggen dat je gelijk alles pats boem wint hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. Is allemaal plug & play tegenwoordig.
Dat is het hele doel, dus als je dat niet zelf doet kan je net zo goed niks doen. Beetje spelers aantrekken kan elke debiel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh nog genoeg andere facetten wat leuk is hoor.
Al is het leuker natuurlijk als je met je eigen tactiek presteert
Ik vind dit vaak spannender dan dat ik FIFA speel. Juist omdat je niet overal controle over hebt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Soms schreeuw ik wel net zo hard tegen mijn beeldscherm als een coach.
Het doel van het spel is om er plezier aan te beleven. En als je dat doet met een gedownloade tactiek, so be itquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het hele doel, dus als je dat niet zelf doet kan je net zo goed niks doen. Beetje spelers aantrekken kan elke debiel.
Eensquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het hele doel, dus als je dat niet zelf doet kan je net zo goed niks doen. Beetje spelers aantrekken kan elke debiel.
9/10 keer hoef je er geen reet aan te tweaken, en haal je prima resultaten, mits de tactiek in orde is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je met 1 gedownloade tactiek speelt, wil dat niet zeggen dat je gelijk alles pats boem wint hoor.
Dit is niet de heersende opinie met haxbalquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het doel van het spel is om er plezier aan te beleven.
Gaan slapen, dat is vermoeidheid.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:29 schreef Cavaliers het volgende:
Verdomme, wat kan ik doen tegen een trillend ooglid? Zwaar irritant.
Ah, wel zo logisch gezien m'n 06:30 - 9:00 ritme van de laatste week ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaan slapen, dat is vermoeidheid.
Wat is een 06:30 - 9:00 ritme? Dagen van 2,5 uur?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, wel zo logisch gezien m'n 06:30 - 9:00 ritme van de laatste week ja.
Lekker ritmequote:Op zaterdag 26 april 2014 00:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, wel zo logisch gezien m'n 06:30 - 9:00 ritme van de laatste week ja.
2,5 uur slaap per dag denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat is een 06:30 - 9:00 ritme? Dagen van 2,5 uur?
Cavaliers.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie gaat er nou om half zeven naar bed?
Ik. Het is april. NBA playoffs zijn on.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie gaat er nou om half zeven naar bed?
Tering. Daar heb ik niet eens zin inquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik trouwens ook in de vakantie. Altijd opblijven tot het licht wordt.
In de zomervakantie is mijn ritme altijd compleet omgedraaid. Om 6.30/7.00 naar bed toe en er om 15.00/16.00 uur uit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tering. Daar heb ik niet eens zin in
16.00quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de zomervakantie is mijn ritme altijd compleet omgedraaid. Om 6.30/7.00 naar bed toe en er om 15.00/16.00 uur uit.
In de vakantie maak ik de ochtend nooit mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:37 schreef Pascalus het volgende:
In de vakantie verneuk ik altijd mijn ritme waardoor ik 's nachts niet kan slapen en 's ochtends heel moe wordt.
Lijkt me geweldig, zo lang slapen dat je je af moet vragen welke dag het is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik spacecake op had de avond ervoor lag ik van 6.30 tot 22.00 in bed te slapen
Mansjester vindt dit geen leuke post.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:41 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo ongelooflijk dom. Maar dan ook echt on-ge-loof-lijk dom.
Vertel ons meer over je avonturen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:41 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo ongelooflijk dom. Maar dan ook echt on-ge-loof-lijk dom.
Soms vraag ik het me af hoe het zou zijn om een paar jaar in coma te liggen en dan opeens weer je normale leven moet oppakken. Alles wat gewoon doorgegaan isquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig, zo lang slapen dat je je af moet vragen welke dag het is.
Zijn avonturen in de avonduren xdquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel ons meer over je avonturen.
Ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat ik heel slecht tegen afwijkende of debiele meningen kan?
Idd, jouw FM-screens zijn vele malen interessanter.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw gejank is minstens zo interessant.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, jouw FM-screens zijn vele malen interessanter.
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat ik heel slecht tegen afwijkende of debiele meningen kan?
Mooi zo, hopelijk hou je er dan een keer mee op.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw gejank is minstens zo interessant.
Nee, ik laat me niet tegenhouden door jou.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo, hopelijk hou je er dan een keer mee op.
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet tegenhouden door jou.
Mijn buren klagen zelden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zullen de buren zo wel komen klagen.
Dikkie.
Oké stel, jij bent 17, gaat morgen naar Amsterdam, mede dankzij een zeer vriendelijke knul (dat ben ik) die het geen probleem vindt als je meerijdt naar Amsterdam samen met twee andere dames. Hoe stel jij je dan op?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zullen de buren zo wel komen klagen.
Dikkie.
bquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oké stel, jij bent 17, gaat morgen naar Amsterdam, mede dankzij een zeer vriendelijke knul (dat ben ik) die het geen probleem vindt als je meerijdt naar Amsterdam samen met twee andere dames. Hoe stel jij je dan op?
A. Je bent dankbaar dat je mee mag rijden, laat dat blijken, en hoopt dat er enigszins rekening wordt gehouden met je wensen qua vertrektijden maar gaat niet jouw wensen doordrukken.
B. Je laat totaal niks horen in de zin van een bedankje, je vindt het vreselijk dat men niet zo vroeg als jij naar Amsterdam wil, ondanks de afgesproken tijd kom je plotseling met het idee om toch een halfuur eerder te gaan, waar één van je lieve vriendinnetjes het een seconde later roerend mee eens is, en je meldt alvast dat je er vanuit gaat dat we op de terugweg langs de McDonald's gaan.
Ik ben razend benieuwd naar jullie antwoorden.
Ik zou geen mensen meenemen die echt van te voren plannen om bij de McDonald's te gaan eten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oké stel, jij bent 17, gaat morgen naar Amsterdam, mede dankzij een zeer vriendelijke knul (dat ben ik) die het geen probleem vindt als je meerijdt naar Amsterdam samen met twee andere dames. Hoe stel jij je dan op?
A. Je bent dankbaar dat je mee mag rijden, laat dat blijken, en hoopt dat er enigszins rekening wordt gehouden met je wensen qua vertrektijden maar gaat niet jouw wensen doordrukken.
B. Je laat totaal niks horen in de zin van een bedankje, je vindt het vreselijk dat men niet zo vroeg als jij naar Amsterdam wil, ondanks de afgesproken tijd kom je plotseling met het idee om toch een halfuur eerder te gaan, waar één van je lieve vriendinnetjes het een seconde later roerend mee eens is, en je meldt alvast dat je er vanuit gaat dat we op de terugweg langs de McDonald's gaan.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mansjester vindt dit geen leuke post.
Toen ze dat zei was ik van plan om te zeggen 'ik wil je daar best afzetten' maar dan ben ik weer een klootzak enzoquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou geen mensen meenemen die echt van te voren plannen om bij de McDonald's te gaan eten.
bquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ooh het is een meisje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toen ze dat zei was ik van plan om te zeggen 'ik wil je daar best afzetten' maar dan ben ik weer een klootzak enzo
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
b
Ik heb dit doorbesproken met #Aad300
Dus jij gaat met drie chicks op stap?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het een kerel was had ik iets anders gereageerd
Ik ga er alles aan doen om mijn score de eerstvolgende keer met ongeveer 30 punten te verhogenquote:
Vier zelfs. Ook nog twee maten van mij, en één van die dames is de vriendin van één van de maten van mij die de andere dames weer meeneemt. Snappie?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus jij gaat met drie chicks op stap?
Lekker hoor.
Ik zal voor je duimen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga er alles aan doen om mijn score de eerstvolgende keer met ongeveer 30 punten te verhogen
Volgens mij heb je live meer tijd om na te denken dan wanneer je het later via de laptop doet.
Jij bent een meisje. Ik wil graag dat jij dit vraagstuk even beantwoordt.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah dus er zit wel seks in voor jequote:Op zaterdag 26 april 2014 00:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vier zelfs. Ook nog twee maten van mij, en één van die dames is de vriendin van één van de maten van mij die de andere dames weer meeneemt. Snappie?
Ik weet niet of ik dat wel wil, die lui zijn krankzinnigquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dus er zit wel seks in voor je
Daar zijn het vrouwen voor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel wil, die lui zijn krankzinnig
ik ben 18 dat telt nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij bent een meisje. Ik wil graag dat jij dit vraagstuk even beantwoordt.
[..]
Die andere vriend die dus wel vrijgezel is ergert zich net zo veel als ikquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn het vrouwen voor.
Zijn ze doenbaar voor de rest?
Donder opquote:
Bedankt voor de support Cava.quote:
Waarom ga je er dan mee omquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die andere vriend die dus wel vrijgezel is ergert zich net zo veel als ik
Omdat er mensen zijn die er anders over denkenquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik ben 18 dat telt niet
maar A sowieso
hoezo deze vraag?
Waarom PEC weddenschapje verloren?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die er anders over denken![]()
Jij mag wel mee anders
Die mensen zijn sneu.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die er anders over denken![]()
Jij mag wel mee anders
Ja maar je gaat dus al blijkbaar langer met ze omquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weinig keuze, al toegezegd zeg maar. Kan moeilijk zeggen dat ze kunnen opzouten
Van ene Mansjester ja.quote:
Ik rij dus ze hebben in ieder geval niks te willenquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die mensen zijn sneu.
Zou ergens heen rijden en ze de rest laten lopen.
Laat die arrogante wijven dan betalen met een blowjob of zoquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van ene Mansjester ja.
[..]
Ik rij dus ze hebben in ieder geval niks te willen
We zijn ook met ze naar Life in Color gegaan in Ahoy, weet niet of je dat kent. Toen was het ook hetzelfde gezeik. Zij konden geen vervoer regelen, dus het plan was dat wij dan ook maar met de trein moesten gaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar je gaat dus al blijkbaar langer met ze om.
Anders had je nooit in deze positie gezeten als je ze eerder had afgewimpeld
Gaan ze lekker zeiken de hele rit tegen jequote:Op zaterdag 26 april 2014 00:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik rij dus ze hebben in ieder geval niks te willen
Dat zou jij wel doen hèquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laat die arrogante wijven dan betalen met een blowjob of zo
Xcachet betaalt graag met blowjobs.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ha, zo ben ik dus totaal niet. Van hun krijg ik nog liever die ¤7,50.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
gewoon lezen wat je graag wilt lezenquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Xcachet betaalt graag met blowjobs.
Meisjes komen meestal wel makkelijker binnen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We zijn ook met ze naar Life in Color gegaan in Ahoy, weet niet of je dat kent. Toen was het ook hetzelfde gezeik. Zij konden geen vervoer regelen, dus het plan was dat wij dan ook maar met de trein moesten gaan.
![]()
En dan zijn ze ook nog 17, en het is morgen 18+. Dan hoop ik dus stiekem dat ze er gewoon niet in komen
Okquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
gewoon lezen wat je graag wilt lezen
mannen
Borstjes vooruit, niks mis meequote:Op zaterdag 26 april 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meisjes komen meestal wel makkelijker binnen.
GGMM zal het hier ongetwijfeld mee eens zijnquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon morgen een dubbele dosis ben je lekker rustig
Ik zou als 20-jarige nog om mijn ID gevraagd wordenquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Borstjes vooruit, niks mis mee
Vorig jaar was ik ook nog 17 daar, kwam ik ook binnen
Bijna het enige basketbal dat ik heb gezien is in de film Coach Carter. Leuk is die hé Cavaliers?quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:03 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan beginnen jongens, tot een uurtje of 7 's morgens nonstop basketbal.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou als 20-jarige nog om mijn ID gevraagd worden
Je moet de documentaire kijken over de Bad Boys, dat is pas leuk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bijna het enige basketbal dat ik heb gezien is in de film Coach Carter. Leuk is die hé Cavaliers?
Ik in Space Jam.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bijna het enige basketbal dat ik heb gezien is in de film Coach Carter. Leuk is die hé Cavaliers?
1,75quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je 1, 75 klein vindt ja.
Maar ligt meer aan mijn babyface, ook nog geen baardgroei
Ik ben jonger dan jij en zelfs ik heb een volle baard. Ernstig.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je 1, 75 klein vindt ja.
Maar ligt meer aan mijn babyface, ook nog geen baardgroei
Tering. Lange gastenquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
1,75! Ik en Cavaliers zijn 2 meter.
Ja maar dat ligt gewoon aan de genen hè. Mijn vader kreeg ook pas laat baardgroei.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben jonger dan jij en zelfs ik heb een volle baard. Ernstig.
nee m'n darmen johquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon morgen een dubbele dosis ben je lekker rustig
Of Cavaliers ook 2 meter is weet ik niet, maar ik welquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tering. Lange gasten
[..]
Ja maar dat ligt gewoon aan de genen hè. Mijn vader kreeg ook pas laat baardgroei.
ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou als 20-jarige nog om mijn ID gevraagd worden
1.94quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Of Cavaliers ook 2 meter is weet ik niet, maar ik wel![]()
Wees blij dat je nauwelijks baardgroei hebt. Alleen maar irritant.
nee, m'n darmen gaan dan vastzitten met alle gevolgen van dien. Ooit op mijn 6e gehad, wat deed dat schijten me toen een pijn zeg, amai amaiquote:
Ben je ook gespierd of ben je een lange magere stengel?quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Of Cavaliers ook 2 meter is weet ik niet, maar ik wel![]()
Wees blij dat je nauwelijks baardgroei hebt. Alleen maar irritant.
Obstipatie?quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, m'n darmen gaan dan vastzitten met alle gevolgen van dien. Ooit op mijn 6e gehad, wat deed dat schijten me toen een pijn zeg, amai amai
Dat zijn de echtenquote:
Dan zou ik ze niet vergeten inderdaadquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, m'n darmen gaan dan vastzitten met alle gevolgen van dien. Ooit op mijn 6e gehad, wat deed dat schijten me toen een pijn zeg, amai amai
Ik ben niet mager nee, gewoon normaalquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je ook gespierd of ben je een lange magere stengel?
Tja, ik zou best stoppels willen eigenlijk. Om er ouder uit te zien. Maar een baard is toch lelijk bij mij met mijn haarkleur.
Ja. Werd vorig jaar nog gevraagd of ik wel 16 was toen ik een game kocht in de free record shop. Toen was ik 20.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie jij er ook jonger uit dan je echt bent?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja dat ook, maar volgens mijn kan ik er ook aan overlijden
Volgens mij kan je dan best veel chicks regelen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben niet mager nee, gewoon normaalKan regelmatig goed van pas komen kan ik je vertellen
no thnxquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan kan je nog je hakjes aan als je gaat daten met JR
als ik die medicijnen blijf drinken iedere dag, is er niets aan de hand. Al zal je je nu vast afvragen, kan je medicijnen drinken? Het is oplospoeder.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Maar nog steeds veel last ervan met schijten?
Dat nog net niet gelukkig. Maar wel altijd ID laten zien als ik bier wil halen en al die mensen die je verbaasd aanstaren als ik zeg dat ik echt 20 ben. Vooral meisjesquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja. Werd vorig jaar nog gevraagd of ik wel 16 was toen ik een game kocht in de free record shop. Toen was ik 20.
Blij dat die kutwinkel failliet is.
Mocht ze jou nog een blowjob willen geven dan hoeft ze niet te bukken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou het nog geen 5 minuten met haar volhouden denk ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Meh, maakt niet echt verschil. Alsof hele kleine meisjes iemand willen die zo veel groter isquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan best veel chicks regelen.
Maar hoe heet die ziekte dan? Want ik had vroeger ook altijd problemen ermee, slangetje door mijn keel om te kijken of alles wel goed was brrr. Obstipatie had ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als ik die medicijnen blijf drinken iedere dag, is er niets aan de hand. Al zal je je nu vast afvragen, kan je medicijnen drinken? Het is oplospoeder.
weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoe heet die ziekte dan? Want ik had vroeger ook altijd problemen ermee, slangetje door mijn keel om te kijken of alles wel goed was brrr. Obstipatie had ik ook. Deed fucking zeer toen dat schijten. Bloed zelfs mee.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mocht ze jou nog een blowjob willen geven dan hoeft ze niet te bukken.
Niet zo gemeen jongens. Meisjes hebben ook gevoelens, daar rekening mee houden is de eerste stap.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het nog geen 5 minuten met haar volhouden denk ik.
En dan blijft die broek nog aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadverdamme dan nog liever door m'n reet denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoe heet die ziekte dan? Want ik had vroeger ook altijd problemen ermee, slangetje door mijn keel om te kijken of alles wel goed was brrr. Obstipatie had ik ook. Deed fucking zeer toen dat schijten. Bloed zelfs mee.
Ik had toen ook echt baardgroei van niks. Het groeit nu wel. Al weet ik niet of het iets uit maakt als ik een baard zou laten staan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat nog net niet gelukkig. Maar wel altijd ID laten zien als ik bier wil halen en al die mensen die je verbaasd aanstaren als ik zeg dat ik echt 20 ben. Vooral meisjes
Ooh dus je gaat mij nooit meetenquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Meh, maakt niet echt verschil. Alsof hele kleine meisjes iemand willen die zo veel groter isAlleen maar onhandig. Hou daar ook echt totaal niet van, om bij hele kleine mensen te zijn. Voelt heel denigrerend op de een of andere manier
In mijn geval is dat best bizar. Ik heb een opvallend laag vet percentage, ik ben niet extreem gespierd, en toch weeg ik 108 kilo. Zal de lengte wel zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je ook gespierd of ben je een lange magere stengel?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Niet zo gemeen jongens. Meisjes hebben ook gevoelens, daar rekening mee houden is de eerste stap.Ik zal die meisjes eens wat laten voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Mwah vooral met meisjes eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dus je gaat mij nooit meeten![]()
Ik ga ook om met een jongen uit mijn klas die 2 meter is en 6x zo breed is als mij. Voelt ook niet altijd heel comfortabel.
![]()
Gelukkig heb ik mijn humor nog
Ook altijd gehad met die zetpillen in mijn reet. Floepte hij terug en kreeg je hem daarna weer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gadverdamme dan nog liever door m'n reet denk ik
Bij mij zou dat echt heel nep staan. Maar stoppels ofzo zou wel iets werken denk ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik had toen ook echt baardgroei van niks. Het groeit nu wel. Al weet ik niet of het iets uit maakt als ik een baard zou laten staan.
Dat is twee keer mijn gewichtquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In mijn geval is dat best bizar. Ik heb een opvallend laag vet percentage, ik ben niet extreem gespierd, en toch weeg ik 108 kilo. Zal de lengte wel zijn.
Wtfquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In mijn geval is dat best bizar. Ik heb een opvallend laag vet percentage, ik ben niet extreem gespierd, en toch weeg ik 108 kilo. Zal de lengte wel zijn.
Is het ook. Moet jij bukken en zij op hun tenen staan. Als jongen lijkt het me pas awkward om chick te hebben die langer isquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah vooral met meisjes eerlijk gezegdVoelt gewoon een beetje klunzig. Nou is 1.75 echt nog niet zo heel klein vind ik.
Dat is dus het bizarre. Ik geloof dat het gemiddelde vetpercentage zo rond de 18% ligt. Ik heb 11...quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
WtfDan heb je in principe gewoon overgewicht, al maakt dat geen zak uit natuurlijk als je laag vetpercentage hebt
Zware botten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is dus het bizarre. Ik geloof dat het gemiddelde vetpercentage zo rond de 18% ligt. Ik heb 11...
Ik ga nooit een meisje vinden die langer is dan ik denk ik, en daar ben ik blij omquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het ook. Moet jij bukken en zij op hun tenen staan. Als jongen lijkt het me pas awkward om chick te hebben die langer is.
1,75 is net iets onder het gemiddelde ja. Ook genoeg meisjes die kleiner zijn dan ik, maarja probeer ze maar eens te hosselen
Dat zou ook een eng meisje zijn dan. Die langer is dan 2 meterquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ga nooit een meisje vinden die langer is dan ik denk ik, en daar ben ik blij om
Dat zou voor mij ook niet veel uitmaken. Die 15 cm is wel uit te komen.quote:
Nee man 1.60 of 1.70 is perfect mooie rondingen strak lichaam.quote:
Alles boven de 1.75 op Doutze Kroes naquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:28[/ur l] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/404048]xcachet het volgende:
[..]
wat is lang?
Sommige wel ja, maar ik heb ook wel eens anders gezien. Dan ga je al wel richting categorie model, maar toch.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man 1.60 of 1.70 is perfect mooie rondingen strak lichaam.
Zo'n lange vrouw word vaak snel lomp hoor
Heerlijk.quote:
Je verwacht een kutgrap en die komt ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zei je moeder gisteravond ook toen ze sambal bij mijn eten deed.
matige grap, 3/10quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zei je moeder gisteravond ook toen ze sambal bij mijn eten deed.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je verwacht een kutgrap en die komt ook
Ik vond hem zelf wel leuk. 7/10quote:
je eigen grappen beoordelenquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik vond hem zelf wel leuk. 7/10
dat wisten we alquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
Breaking Johan stopt na volgend seizoen met VI!
quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
Breaking Johan stopt na volgend seizoen met VI!
Zo'n aidsgrap een 7 geven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik vond hem zelf wel leuk. 7/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |