Ja man. Ook al 3x de CL gewonnen, alleen nu een jaartje opeens in de groepsfase er al uitquote:
Tof. Wat voor tactiek gebruik je?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja man. Ook al 3x de CL gewonnen, alleen nu een jaartje opeens in de groepsfase er al uitomdat ik altijd met B-team die wedstrijden speelde.
Ach dan maar Europa League winnen, die had ik nog niet.
Toen ik begon waren ik en een andere jongen die ik kende van de HAVO allebei 17. De meeste andere studenten hadden al iets van mbo gedaan, dus die waren rond de 20. Je merkte het verschil niet echt. Maar in het tweede jaar kwam er iemand van 33 bij ons in de klas, die meteen na de les weg moest om de kinderen van de basisschool af te halen. Dat is wel een beetje apart.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je zo vaak gestopt bent met een opleiding moet je je toch bepaalde dingen gaan afvragenBij mij in de klas zit ook iemand die dezelfde opleiding al voor de vierde keer doet
Ik voel me sowieso al vrij jong, ik ben 18 en iedereen is 22/24, was vorig jaar wel anders. Veel meer die net van de havo afkwamen.
Wie is er godverdomme verantwoordelijk voor?quote:Voordat je reageert
Met het posten in dit topic verklaar je akkoord te gaan met de volgende stellingen:
- Darten is geen sport.
- Giel Beelen is een lul.
- Buitendam kan niet haxballen.
Eigen tactiek. 4-3-3 met een nummer 10. Ik haal al paar seizoenen de 120 goals in de Premier League. Heerlijk aanvallend voetbalquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tof. Wat voor tactiek gebruik je?
Littlerabbit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie is er godverdomme verantwoordelijk voor?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat dacht je van GGMM.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iemand van 33 met kinderen die een voltijd opleiding gaat doen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen ik begon waren ik en een andere jongen die ik kende van de HAVO allebei 17. De meeste andere studenten hadden al iets van mbo gedaan, dus die waren rond de 20. Je merkte het verschil niet echt. Maar in het tweede jaar kwam er iemand van 33 bij ons in de klas, die meteen na de les weg moest om de kinderen van de basisschool af te halen. Dat is wel een beetje apart.
Dit boeit echt niemand.
quote:
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit.
Triest zeg
Gelijk aangepast.
Ik ken iemand die dat echt doet. Als hij een nieuwe serie vindt (of anime, ja zo'n flikker is het) dan kijkt hij binnen twee weken alles.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je iets van 9 episodes per dag kijken. Iets teveel van het goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |