Nee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:54 schreef Tyron het volgende:
tandenpoetsen en dan naar bed
stijn het is ook laat genoeg voor jou, hup
Ik had van jou wel verwacht dat je dikke Koningsnacht ging houdenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:54 schreef Tyron het volgende:
tandenpoetsen en dan naar bed
stijn het is ook laat genoeg voor jou, hup
Op Windesheim doen ze het zelfs zo dat als je een opleiding uit de Business School (zo heet dat volgens mij daar) niet haalt, dat je ook geen andere opleiding uit de Business School mag doen voor twee jaar. Dus als je eerst Commerciële Economie niet hebt gehaald kan je je het volgende jaar niet inschrijven voor Bedrijfseconomie. Voor zover ik weet doen ze dat nergens anders.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij verschillende opleidingen moet je één tot twee jaar wachten voor je je weer kunt inschrijven.
snap ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Het is vakantie dus dan gaan we lekker wat langer door.
morgen al verjaardag en dan uit enzoquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had van jou wel verwacht dat je dikke Koningsnacht ging houden
Ga gewoon Breaking Bad kijken joh.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weer Baantjer herkijken
#ikhebgeenleven
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga gewoon Breaking Bad kijken joh.
Heeinz is het met mij eens.
Met welk team speel je?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zo maar True Detective.
Nu houdt FM me nog iets teveel in de greep.
zender en tijd?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:56 schreef Heeinz het volgende:
Ah, Flight komt zo op tv. Toch nog even die fantastische crash-scène meepakken
Dan moet je iets van 9 episodes per dag kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kijkt die hele serie toch wel af in de vakantie.
Premier League?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Southampton.
Op naar het 4e kampioenschap op rij.
Euhh..quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je iets van 9 episodes per dag kijken. Iets teveel van het goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |