Nee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:54 schreef Tyron het volgende:
tandenpoetsen en dan naar bed
stijn het is ook laat genoeg voor jou, hup
Ik had van jou wel verwacht dat je dikke Koningsnacht ging houdenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:54 schreef Tyron het volgende:
tandenpoetsen en dan naar bed
stijn het is ook laat genoeg voor jou, hup
Op Windesheim doen ze het zelfs zo dat als je een opleiding uit de Business School (zo heet dat volgens mij daar) niet haalt, dat je ook geen andere opleiding uit de Business School mag doen voor twee jaar. Dus als je eerst Commerciële Economie niet hebt gehaald kan je je het volgende jaar niet inschrijven voor Bedrijfseconomie. Voor zover ik weet doen ze dat nergens anders.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij verschillende opleidingen moet je één tot twee jaar wachten voor je je weer kunt inschrijven.
snap ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Het is vakantie dus dan gaan we lekker wat langer door.
morgen al verjaardag en dan uit enzoquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had van jou wel verwacht dat je dikke Koningsnacht ging houden
Ga gewoon Breaking Bad kijken joh.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weer Baantjer herkijken
#ikhebgeenleven
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga gewoon Breaking Bad kijken joh.
Heeinz is het met mij eens.
Met welk team speel je?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zo maar True Detective.
Nu houdt FM me nog iets teveel in de greep.
zender en tijd?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:56 schreef Heeinz het volgende:
Ah, Flight komt zo op tv. Toch nog even die fantastische crash-scène meepakken
Dan moet je iets van 9 episodes per dag kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kijkt die hele serie toch wel af in de vakantie.
Premier League?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Southampton.
Op naar het 4e kampioenschap op rij.
Euhh..quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je iets van 9 episodes per dag kijken. Iets teveel van het goede.
Ja man. Ook al 3x de CL gewonnen, alleen nu een jaartje opeens in de groepsfase er al uitquote:
Tof. Wat voor tactiek gebruik je?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja man. Ook al 3x de CL gewonnen, alleen nu een jaartje opeens in de groepsfase er al uitomdat ik altijd met B-team die wedstrijden speelde.
Ach dan maar Europa League winnen, die had ik nog niet.
Toen ik begon waren ik en een andere jongen die ik kende van de HAVO allebei 17. De meeste andere studenten hadden al iets van mbo gedaan, dus die waren rond de 20. Je merkte het verschil niet echt. Maar in het tweede jaar kwam er iemand van 33 bij ons in de klas, die meteen na de les weg moest om de kinderen van de basisschool af te halen. Dat is wel een beetje apart.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je zo vaak gestopt bent met een opleiding moet je je toch bepaalde dingen gaan afvragenBij mij in de klas zit ook iemand die dezelfde opleiding al voor de vierde keer doet
Ik voel me sowieso al vrij jong, ik ben 18 en iedereen is 22/24, was vorig jaar wel anders. Veel meer die net van de havo afkwamen.
Wie is er godverdomme verantwoordelijk voor?quote:Voordat je reageert
Met het posten in dit topic verklaar je akkoord te gaan met de volgende stellingen:
- Darten is geen sport.
- Giel Beelen is een lul.
- Buitendam kan niet haxballen.
Eigen tactiek. 4-3-3 met een nummer 10. Ik haal al paar seizoenen de 120 goals in de Premier League. Heerlijk aanvallend voetbalquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tof. Wat voor tactiek gebruik je?
Littlerabbit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie is er godverdomme verantwoordelijk voor?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat dacht je van GGMM.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iemand van 33 met kinderen die een voltijd opleiding gaat doen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen ik begon waren ik en een andere jongen die ik kende van de HAVO allebei 17. De meeste andere studenten hadden al iets van mbo gedaan, dus die waren rond de 20. Je merkte het verschil niet echt. Maar in het tweede jaar kwam er iemand van 33 bij ons in de klas, die meteen na de les weg moest om de kinderen van de basisschool af te halen. Dat is wel een beetje apart.
Dit boeit echt niemand.
quote:
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit.
Triest zeg
Gelijk aangepast.
Ik ken iemand die dat echt doet. Als hij een nieuwe serie vindt (of anime, ja zo'n flikker is het) dan kijkt hij binnen twee weken alles.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je iets van 9 episodes per dag kijken. Iets teveel van het goede.
Wil zijn kinderen blijkbaar een betere toekomst voorschotelenquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Iemand van 33 met kinderen die een voltijd opleiding gaat doen?
Heb je screentjes paraat?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigen tactiek. 4-3-3 met een nummer 10. Ik haal al paar seizoenen de 120 goals in de Premier League. Heerlijk aanvallend voetbal
GodGodMMquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Over Breaking Bad heb ik 1,5 maand gedaan denk ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat echt doet. Als hij een nieuwe serie vindt (of anime, ja zo'n flikker is het) dan kijkt hij binnen twee weken alles.
Dat kan ik niet. Zelfs niet met Breaking Bad.
Animequote:Op zaterdag 26 april 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Over Breaking Bad heb ik 1,5 maand gedaan denk ik.
Anime is trouwens echt aids. Best veel mensen uit mijn klas die dat leuk vinden en ook beter dan series met echte mensen
Dan lijkt deeltijd of avondstudie me iets geschikter. Of hij had eerder moeten beginnen, al ken ik de omstandigheden niet natuurlijkquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil zijn kinderen blijkbaar een betere toekomst voorschotelen.
Ik had tijdje terug een hele dump geplaatst van mijn eerste kampioenschap en CL in het FM topic. Even zoeken.quote:
Dat doe ik helaas ook. En als ik dan klaar ben met de serie, heb ik zo'n leeg gevoel. Geen anime overigens.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat echt doet. Als hij een nieuwe serie vindt (of anime, ja zo'n flikker is het) dan kijkt hij binnen twee weken alles.
Dat kan ik niet. Zelfs niet met Breaking Bad.
Knut was vandaag ook erg boos op mij.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anime
Japan
Ik verwacht morgenochtend een boze post van KnutdeIJsbeer
Sowieso mensen die liever allemaal rare getekende ninja's zien vechten dan de schitterende verhaallijnen in GoTquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anime
Japan
Ik verwacht morgenochtend een boze post van KnutdeIJsbeer
Nog niet aan toegekomen vandaag.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Schuld van Mansjester
Hoe staat het met die godsgeile serie?
Ik heb best veel anime gekeken toen ik 14 was. Dat kwam door die gast.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Over Breaking Bad heb ik 1,5 maand gedaan denk ik.
Anime is trouwens echt aids. Best veel mensen uit mijn klas die dat leuk vinden en ook beter dan series met echte mensen
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had tijdje terug een hele dump geplaatst van mijn eerste kampioenschap en CL in het FM topic. Even zoeken.
DAN MAAK JE MAAR TIJDquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nog niet aan toegekomen vandaag.
Met voltijdstudie krijg je wel betere baan natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan lijkt deeltijd of avondstudie me iets geschikter. Of hij had eerder moeten beginnen, al ken ik de omstandigheden niet natuurlijk
De enige anime die ik keek was Pokémon en Yu-gi-yohquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb best veel anime gekeken toen ik 14 was. Dat kwam door die gast.
Hij is daar alleen nooit "uitgegroeid" en kijkt nu nog steeds dezelfde kinderachtige series. Zoals Naruto.
Ah tof. We gebruiken dezelfde tactiek, maar toch loopt het bij mij niet super.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GAM / [Football Manager] #218 AS Monaco :') Daar staat het.
Topshowsquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige anime die ik keek was Pokémon en Yu-gi-yoh![]()
Toen was ik 10.
Jij quotet me, dus het boeit wel degleijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand. Sorry Stinho.
Nice, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Pascalus vindt dit heel boeiend.
ja daar versta ik dus geen zak vanquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij quotet me, dus het boeit wel degleijk.
Ook precies met die spelersrollen. Ligt natuurlijk ook aan de teaminstructies hoe het dan loopt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah tof. We gebruiken dezelfde tactiek, maar toch loopt het bij mij niet super.
Netjes hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Pascalus vindt dit heel boeiend.
1 spelersrol verschil: ik heb twee cv's. De rest allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook precies met die spelersrollen. Ligt natuurlijk ook aan de teaminstructies hoe het dan loopt.
En ik heb ook wel redelijk goed spelersmateriaal. Allemaal wereldtoppers
Maar ben je wel redelijk dominant in Nederland? Want wat betreft de CL moet je dan wel echt een paar wereldtoppers hebben natuurlijk, want anders wordt je geslacht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
1 spelersrol verschil: ik heb twee cv's. De rest allemaal hetzelfde.
Nee, ik gebruik bijna geen shouts, eigenlijk. Ik heb door de kampioenschappen wel een flink budget, ik denk dat ik gewoon een grote schoonmaak ga houden en toppers ga aantrekken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ben je wel redelijk dominant in Nederland? Want wat betreft de CL moet je dan wel echt een paar wereldtoppers hebben natuurlijk, want anders wordt je geslacht.
Heb je dit trouwens ook zo ?
[ afbeelding ]
Ik hou meestal wel vaak een grote schoonmaak.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik bijna geen shouts, eigenlijk. Ik heb door de kampioenschappen wel een flink budget, ik denk dat ik gewoon een grote schoonmaak ga houden en toppers ga aantrekken.
Ik heb iets minder, bijna 200 miljoen. Ik vond het in '13 ook wel iets te onrealistisch, qua transfers. Je moest je spelers gewoon op de transferlijst zetten om te kunnen verkopen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou meestal wel vaak een grote schoonmaak.
Wat wel helpt is dat in FM14 in tegenstelling tot FM13 de clubs uit zichzelf veel bieden voor je spelers. Ik heb nu een transferbudget van 380 miljoen, maar maak dat nooit op. Maak altijd grandioos veel winst op de transfermarkt.
Alleen mijn salarispost is iets te groot
Dat vond ik wel kut. Waren je spelers ook meteen ontevreden natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb iets minder, bijna 200 miljoen. Ik vond het in '13 ook wel iets te onrealistisch, qua transfers. Je moest je spelers gewoon op de transferlijst zetten om te kunnen verkopen.
Mijn all-time record heb ik raar genoeg in 13 gehaald. 82,nogwat miljoen aan Real Madrid.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vond ik wel kut. Waren je spelers ook meteen ontevreden natuurlijk.
Alleen jammer dat de clubs nog niet de 100 miljoen grens bij mij willen overschrijden voor één speler
Ooh ik heb al biedingen van 88 miljoen afgewezen op mijn topscorer. Wil gewoon 100 miljoen ervoor en anders blijft hij maar mooiquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn all-time record heb ik raar genoeg in 13 gehaald. 82,nogwat miljoen aan Real Madrid.
Is wel de beste speler ooit geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |