abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138768109
Terug van vakantie dus FM mag ook weer beginnen.
Pak het weer op middenin een eerste seizoen Feyenoord na een crash in m'n savegame met RB Leipzig.

Ben zojuist begonnen met een belangrijke 2-3 in Utrecht.

Huidige stand:

Stond 8 punten achter op ajax maar inmiddels weer genaderd tot één punt.
Men verspeelt daar echter weinig punten dus verwacht niet direct kampioen te worden.

Europa:

1e ronde na een tweede plek in de groepsfase.
Udinese is een hele zware tegenstander, maar verwacht zowieso niet veel verder te komen met teams als Barcelona, Tottenham, Schalke en Sevilla.

Bekert:

Wel op koers voor de beker, na zelf ajax te hebben uitgeschakeld is eigenlijk alleen PSV nog over.

Topaankoop van de week: Lucas Mareque, transfervrije LB.
Tophuuraankoop van de week: Imoh Ezekiel, ST gehuurd van Standaard, op aanraden van de TD.

Deze rakkert komt me overigens volgend seizoen versterken op een plek waar dat behoorlijk nodig is:

[ Bericht 2% gewijzigd door Cara op 11-04-2014 16:52:31 ]
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_138770032
Ronaldo wordt op zijn 37e nog even topscoorder van La Liga, spelend voor Sociedad. :D
pi_138781945

Pffff
pi_138783300
Ik moet na een 4-2 nederlaag uit bij Zwolle thuis tegen nummer laatst en het nog winstloze Go Ahead Eagles resultaat boeken willen ze me niet buiten trappen.. Zal wel ontslag worden dus :')

Nederland krijgt in paar dagen tijd een tegengoal te verwerken van Messi en Ronaldo, maar beide duels worden toch gewonnen.

GAE met 4-1 verslagen, gedeeltelijk omdat ik de kansen wel afmaakte..
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 april 2014 @ 23:40:29 #255
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138783723
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:02 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]

Pffff
Twente 11e, tering :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_138783948
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Twente 11e, tering :')
Bij mij staat na 15 duels Twente ook 11e.
Die doen het in het eerste seizoen altijd kut. Jansen haalt de kerst ook meestal niet..

Ik overigens ook niet als ik zo doorga.. Na de 4-1 tegen GAE thuis 1-1 tegen Napoli en 0-0 thuis tegen ADO. Zometeen uit naar Roda en vervolgens PSG uit.

Roda gewonnen PSG 4-0 verloren. Met dank aan het B elftal van Barcelona Europees uitgespeeld.. Barca speelde met veredeld B elftal in Napels en verloor, daardoor Napoli 3e ik 4e.

[ Bericht 10% gewijzigd door MMUFC op 11-04-2014 23:55:09 ]
pi_138785443
Cambuur laatste -O-
Children of the night. What music they make.
pi_138788146
Mijn eerste Wonderkid _O_

Toen ik hem haalde was hij nog geen wonderkid. Vorig seizoen heb ik hem uitgeleend aan Dortmund, heeft 27 wedstrijden gespeeld.

Hij heeft nu al een record op zijn naam, namelijk de jongste CL doelpuntmaker ooit, met zijn 16 jaar en 60 dagen :D

Ik hou opeens van het getal 17 :P
pi_138789181
Heuj, NL heeft de U-19 gewonnen _O_

Voor het eerst _O_
pi_138796594
CL loting is bekend:

Bayern
Milan
Steaua Boekarest
Feyenoord

Vol voor de derde plek dan maar ;(
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:20:20 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138797303
Wow :D

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138797355
Fruitschaal tegen Twente verloren ;(
pi_138797600
Lekker resultaat in de "Derby della Capitale"

_O_ _O_
It Never Hurts To Help!
  zaterdag 12 april 2014 @ 17:35:15 #264
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138798979
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:33 schreef -Willempie- het volgende:
Lekker resultaat in de "Derby della Capitale"

[ afbeelding ]

_O_ _O_
Dat kan ik beter :P

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138799067
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat kan ik beter :P

[ afbeelding ]
Laatste doelpunt in 48e minuut, zo kut is dat.
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:00:03 #266
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_138799544

Zo ik heb een behoorlijk succesvol seizoen gehad met Southampton :7

De eerste prijs die ik won dit seizoen was de League Cup. Leuke prijs, want ik had hem nog niet gewonnen, maar ook niet meer dan dat. :)

Waar ik wel heel blij mee was dat ik voor de eerste keer kampioen ben geworden met The Saints *O* *O* *O* . We waren overduidelijk de betere en speelden iedereen weg. Alleen op het laatst toen ik al kampioen was nog wat nederlagen. Maar vooral het scorend vermogen sprak me aan :)

Dit is wel het huzarenstukje van dit seizoen _O_ _O_ _O_ . Vorig jaar de halve finale CL gehaald en daar net aan uitgeschakeld, en nu in het 2e (!) seizoen dat Southampton meedeed met de CL meteen gewonnen. Geweldige finale, met The Ox als Man of the Match :7

Dit was de opstelling waarmee ik de CL finale won :).

Statistieken van de hele selectie van dit jaar :7

Mijn beste regens :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
pi_138800734
Ronaldinho komt op z'n 34e nog even bij PSV voetballen, fijn. :')
pi_138800845
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

De eerste prijs die ik won dit seizoen was de League Cup. Leuke prijs, want ik had hem nog niet gewonnen, maar ook niet meer dan dat. :)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar ik wel heel blij mee was dat ik voor de eerste keer kampioen ben geworden met The Saints *O* *O* *O* . We waren overduidelijk de betere en speelden iedereen weg. Alleen op het laatst toen ik al kampioen was nog wat nederlagen. Maar vooral het scorend vermogen sprak me aan :)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit is wel het huzarenstukje van dit seizoen _O_ _O_ _O_ . Vorig jaar de halve finale CL gehaald en daar net aan uitgeschakeld, en nu in het 2e (!) seizoen dat Southampton meedeed met de CL meteen gewonnen. Geweldige finale, met The Ox als Man of the Match :7
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_

En nu?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 12 april 2014 @ 18:57:49 #269
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138801030
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Bazig _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:22:11 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_138801678
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:51 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

_O_

En nu?
Proberen nog meer jeugd te gebruiken en de laatste paar prijzen te winnen. Dan maar een uitdaging zoeken ergens :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Bazig _O_
Bedankt :)
Oh.
pi_138805106
Ik word helemaal gek van dit spel soms.
Net weer de kwartfinale beker verloren van Heracles, dat zowaar 1 heel schot op doel had.
Zelf 4 keer op de paal geschoten, 15 schoten binnen de palen maar nee hoor, foutje van mijn verdediger, uit de beker. Gaat helemaal nergens over en is niet de eerste keer :r
Ook gewoon de vijfde keer dit seizoen dat ik 'you must feel robbed' in de persconferentie krijg :')
pi_138817733
Sinds ik de opmerking van het bestuur kreeg dat ik van Go Ahead Eagles MOEST winnen en dat ik anders ontslagen zou worden al 7x gewonnen, 1x gelijk en 1x verloren(AZ) in de Eredivisie. Sindsdien ook 5 punten ingelopen op Ajax. Gat is nog steeds 7 punten.
In de beker wel uitgeschakeld door Sparta. Stond thuis bij rust met 1-4 achter :') Uiteindelijk 3-4 geworden.
pi_138817775
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:55 schreef Cara het volgende:
Ik word helemaal gek van dit spel soms.
Net weer de kwartfinale beker verloren van Heracles, dat zowaar 1 heel schot op doel had.
Zelf 4 keer op de paal geschoten, 15 schoten binnen de palen maar nee hoor, foutje van mijn verdediger, uit de beker. Gaat helemaal nergens over en is niet de eerste keer :r
Ook gewoon de vijfde keer dit seizoen dat ik 'you must feel robbed' in de persconferentie krijg :')
welke update speel je? Bij mij gaat hetna de nieuwste update erg goed.
pi_138818382
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 09:40 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

welke update speel je? Bij mij gaat hetna de nieuwste update erg goed.
Gewoon de meest recente, zonder data-update.
Begon het tweede seizoen fantastisch, zo goed als onverslaanbaar.
Toen werden uit het niets 5 opeenvolgende wedstrijden opeens gelijkspel of verlies, waarbij ik zweer het je, alle 5 de potjes de tegenstander maximaal 1 of 2 kansen creeerde over de hele wedstrijd. Bij mij daarentegen werd elke pot wel minimaal 2 keer op de lat/paal geschoten. Gaat nu langzaam weer beter maar had echt het gevoel dat de engine vond dat ik te ver uitliep ofzo :r
pi_138818715
En dan krijg je dus 5 wedstrijden achter elkaar dit:

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')