Twente 11e, teringquote:
Bij mij staat na 15 duels Twente ook 11e.quote:
Dat kan ik beterquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:33 schreef -Willempie- het volgende:
Lekker resultaat in de "Derby della Capitale"
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ik heb een behoorlijk succesvol seizoen gehad met Southampton![]()
De eerste prijs die ik won dit seizoen was de League Cup. Leuke prijs, want ik had hem nog niet gewonnen, maar ook niet meer dan dat.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar ik wel heel blij mee was dat ik voor de eerste keer kampioen ben geworden met The Saints![]()
![]()
. We waren overduidelijk de betere en speelden iedereen weg. Alleen op het laatst toen ik al kampioen was nog wat nederlagen. Maar vooral het scorend vermogen sprak me aan
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wel het huzarenstukje van dit seizoen![]()
![]()
. Vorig jaar de halve finale CL gehaald en daar net aan uitgeschakeld, en nu in het 2e (!) seizoen dat Southampton meedeed met de CL meteen gewonnen. Geweldige finale, met The Ox als Man of the Match
![]()
[ afbeelding ]
Dit was de opstelling waarmee ik de CL finale won.
[ afbeelding ]
Statistieken van de hele selectie van dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Mijn beste regensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu?Children of the night. What music they make.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ik heb een behoorlijk succesvol seizoen gehad met Southampton![]()
De eerste prijs die ik won dit seizoen was de League Cup. Leuke prijs, want ik had hem nog niet gewonnen, maar ook niet meer dan dat.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar ik wel heel blij mee was dat ik voor de eerste keer kampioen ben geworden met The Saints![]()
![]()
. We waren overduidelijk de betere en speelden iedereen weg. Alleen op het laatst toen ik al kampioen was nog wat nederlagen. Maar vooral het scorend vermogen sprak me aan
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wel het huzarenstukje van dit seizoen![]()
![]()
. Vorig jaar de halve finale CL gehaald en daar net aan uitgeschakeld, en nu in het 2e (!) seizoen dat Southampton meedeed met de CL meteen gewonnen. Geweldige finale, met The Ox als Man of the Match
![]()
[ afbeelding ]
Dit was de opstelling waarmee ik de CL finale won.
[ afbeelding ]
Statistieken van de hele selectie van dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Mijn beste regensBazigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Proberen nog meer jeugd te gebruiken en de laatste paar prijzen te winnen. Dan maar een uitdaging zoeken ergensquote:
Bedanktquote:
welke update speel je? Bij mij gaat hetna de nieuwste update erg goed.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:55 schreef Cara het volgende:
Ik word helemaal gek van dit spel soms.
Net weer de kwartfinale beker verloren van Heracles, dat zowaar 1 heel schot op doel had.
Zelf 4 keer op de paal geschoten, 15 schoten binnen de palen maar nee hoor, foutje van mijn verdediger, uit de beker. Gaat helemaal nergens over en is niet de eerste keer
Ook gewoon de vijfde keer dit seizoen dat ik 'you must feel robbed' in de persconferentie krijg
Gewoon de meest recente, zonder data-update.quote:Op zondag 13 april 2014 09:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
welke update speel je? Bij mij gaat hetna de nieuwste update erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |