Dat zijn de echtenquote:
Dan zou ik ze niet vergeten inderdaadquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, m'n darmen gaan dan vastzitten met alle gevolgen van dien. Ooit op mijn 6e gehad, wat deed dat schijten me toen een pijn zeg, amai amai
Ik ben niet mager nee, gewoon normaalquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je ook gespierd of ben je een lange magere stengel?
Tja, ik zou best stoppels willen eigenlijk. Om er ouder uit te zien. Maar een baard is toch lelijk bij mij met mijn haarkleur.
Ja. Werd vorig jaar nog gevraagd of ik wel 16 was toen ik een game kocht in de free record shop. Toen was ik 20.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie jij er ook jonger uit dan je echt bent?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja dat ook, maar volgens mijn kan ik er ook aan overlijden
Volgens mij kan je dan best veel chicks regelen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben niet mager nee, gewoon normaalKan regelmatig goed van pas komen kan ik je vertellen
no thnxquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan kan je nog je hakjes aan als je gaat daten met JR
als ik die medicijnen blijf drinken iedere dag, is er niets aan de hand. Al zal je je nu vast afvragen, kan je medicijnen drinken? Het is oplospoeder.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Maar nog steeds veel last ervan met schijten?
Dat nog net niet gelukkig. Maar wel altijd ID laten zien als ik bier wil halen en al die mensen die je verbaasd aanstaren als ik zeg dat ik echt 20 ben. Vooral meisjesquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja. Werd vorig jaar nog gevraagd of ik wel 16 was toen ik een game kocht in de free record shop. Toen was ik 20.
Blij dat die kutwinkel failliet is.
Mocht ze jou nog een blowjob willen geven dan hoeft ze niet te bukken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou het nog geen 5 minuten met haar volhouden denk ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Meh, maakt niet echt verschil. Alsof hele kleine meisjes iemand willen die zo veel groter isquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan best veel chicks regelen.
Maar hoe heet die ziekte dan? Want ik had vroeger ook altijd problemen ermee, slangetje door mijn keel om te kijken of alles wel goed was brrr. Obstipatie had ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als ik die medicijnen blijf drinken iedere dag, is er niets aan de hand. Al zal je je nu vast afvragen, kan je medicijnen drinken? Het is oplospoeder.
weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoe heet die ziekte dan? Want ik had vroeger ook altijd problemen ermee, slangetje door mijn keel om te kijken of alles wel goed was brrr. Obstipatie had ik ook. Deed fucking zeer toen dat schijten. Bloed zelfs mee.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mocht ze jou nog een blowjob willen geven dan hoeft ze niet te bukken.
Niet zo gemeen jongens. Meisjes hebben ook gevoelens, daar rekening mee houden is de eerste stap.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het nog geen 5 minuten met haar volhouden denk ik.
En dan blijft die broek nog aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadverdamme dan nog liever door m'n reet denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoe heet die ziekte dan? Want ik had vroeger ook altijd problemen ermee, slangetje door mijn keel om te kijken of alles wel goed was brrr. Obstipatie had ik ook. Deed fucking zeer toen dat schijten. Bloed zelfs mee.
Ik had toen ook echt baardgroei van niks. Het groeit nu wel. Al weet ik niet of het iets uit maakt als ik een baard zou laten staan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat nog net niet gelukkig. Maar wel altijd ID laten zien als ik bier wil halen en al die mensen die je verbaasd aanstaren als ik zeg dat ik echt 20 ben. Vooral meisjes
Ooh dus je gaat mij nooit meetenquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Meh, maakt niet echt verschil. Alsof hele kleine meisjes iemand willen die zo veel groter isAlleen maar onhandig. Hou daar ook echt totaal niet van, om bij hele kleine mensen te zijn. Voelt heel denigrerend op de een of andere manier
In mijn geval is dat best bizar. Ik heb een opvallend laag vet percentage, ik ben niet extreem gespierd, en toch weeg ik 108 kilo. Zal de lengte wel zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je ook gespierd of ben je een lange magere stengel?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Niet zo gemeen jongens. Meisjes hebben ook gevoelens, daar rekening mee houden is de eerste stap.Ik zal die meisjes eens wat laten voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Mwah vooral met meisjes eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dus je gaat mij nooit meeten![]()
Ik ga ook om met een jongen uit mijn klas die 2 meter is en 6x zo breed is als mij. Voelt ook niet altijd heel comfortabel.
![]()
Gelukkig heb ik mijn humor nog
Ook altijd gehad met die zetpillen in mijn reet. Floepte hij terug en kreeg je hem daarna weer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gadverdamme dan nog liever door m'n reet denk ik
Bij mij zou dat echt heel nep staan. Maar stoppels ofzo zou wel iets werken denk ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik had toen ook echt baardgroei van niks. Het groeit nu wel. Al weet ik niet of het iets uit maakt als ik een baard zou laten staan.
Dat is twee keer mijn gewichtquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In mijn geval is dat best bizar. Ik heb een opvallend laag vet percentage, ik ben niet extreem gespierd, en toch weeg ik 108 kilo. Zal de lengte wel zijn.
Wtfquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In mijn geval is dat best bizar. Ik heb een opvallend laag vet percentage, ik ben niet extreem gespierd, en toch weeg ik 108 kilo. Zal de lengte wel zijn.
Is het ook. Moet jij bukken en zij op hun tenen staan. Als jongen lijkt het me pas awkward om chick te hebben die langer isquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah vooral met meisjes eerlijk gezegdVoelt gewoon een beetje klunzig. Nou is 1.75 echt nog niet zo heel klein vind ik.
Dat is dus het bizarre. Ik geloof dat het gemiddelde vetpercentage zo rond de 18% ligt. Ik heb 11...quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
WtfDan heb je in principe gewoon overgewicht, al maakt dat geen zak uit natuurlijk als je laag vetpercentage hebt
Zware botten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is dus het bizarre. Ik geloof dat het gemiddelde vetpercentage zo rond de 18% ligt. Ik heb 11...
Ik ga nooit een meisje vinden die langer is dan ik denk ik, en daar ben ik blij omquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het ook. Moet jij bukken en zij op hun tenen staan. Als jongen lijkt het me pas awkward om chick te hebben die langer is.
1,75 is net iets onder het gemiddelde ja. Ook genoeg meisjes die kleiner zijn dan ik, maarja probeer ze maar eens te hosselen
Dat zou ook een eng meisje zijn dan. Die langer is dan 2 meterquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ga nooit een meisje vinden die langer is dan ik denk ik, en daar ben ik blij om
Dat zou voor mij ook niet veel uitmaken. Die 15 cm is wel uit te komen.quote:
Nee man 1.60 of 1.70 is perfect mooie rondingen strak lichaam.quote:
Alles boven de 1.75 op Doutze Kroes naquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:28[/ur l] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/404048]xcachet het volgende:
[..]
wat is lang?
Sommige wel ja, maar ik heb ook wel eens anders gezien. Dan ga je al wel richting categorie model, maar toch.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man 1.60 of 1.70 is perfect mooie rondingen strak lichaam.
Zo'n lange vrouw word vaak snel lomp hoor
Heerlijk.quote:
Je verwacht een kutgrap en die komt ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zei je moeder gisteravond ook toen ze sambal bij mijn eten deed.
matige grap, 3/10quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zei je moeder gisteravond ook toen ze sambal bij mijn eten deed.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je verwacht een kutgrap en die komt ook
Ik vond hem zelf wel leuk. 7/10quote:
je eigen grappen beoordelenquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik vond hem zelf wel leuk. 7/10
dat wisten we alquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
Breaking Johan stopt na volgend seizoen met VI!
quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
Breaking Johan stopt na volgend seizoen met VI!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |