nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, het was geen verwijt hoor. Misschien was een smiley op z'n plek geweest
Ik ben aan het werk, dus soms tussendoor eventjes op Fok en dan moet het schnell.
Tof! Ik ga morgenochtend lopen, geen zin in te veel lui zweet wat er uit moet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:13 schreef _MvN_ het volgende:
Het is WARM! Vooral op de Erasmusbrug voel je de warme lucht om je heen cirkelen.
Wel leuk rondje gedaan op advies van Swets
Ga gewoon de deur uit en lopen. Paar km. En als je daarna nog zin hebt nog een paar en zo verder. Dan kan je er niet tegenop zienquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef spiritusbus het volgende:
Morgen mezelf proberen te motiveren voor een duurloop..
Och, ik neem voor de zekerheid altijd mn ovkaart meequote:Op vrijdag 25 april 2014 14:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ga gewoon de deur uit en lopen. Paar km. En als je daarna nog zin hebt nog een paar en zo verder. Dan kan je er niet tegenop zien
Is goed hoor! Laat maar weten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:14 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik wil misschien wel benzinekosten met je delen op 1 juni maar ben op het moment even voorzichtig met afspraken vast zetten i.v.m. de gezondheid van mijn vader. Als ik mee ga laat ik het je weten.
Kijk, kan niks mis gaanquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:30 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Och, ik neem voor de zekerheid altijd mn ovkaart mee
Aah mooi, kan ik de verjaardagstaart eraf lopenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist gedoodled, en de meest gekozen datum voor de Westduin/Kijkduin/Puinduinsefokloop is zondag 1 juni om half 11 's morgens.
Aanmelden mag bij mij via PM en/of DM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aah mooi, kan ik de verjaardagstaart eraf lopenMet dit parcours helpen we je van iedere kater afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Be gentlequote:Op vrijdag 25 april 2014 17:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Met dit parcours helpen we je van iedere kater af
Zeg, zou jij niet deze week nog een paar schoenen kopen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Puinduinen worden toegevoegd voor de echt die-hards, als toetje
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Morgen werkdagje in de RWquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zeg, zou jij niet deze week nog een paar schoenen kopen?
Ah, leukquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Is goed hoor! Laat maar weten.
Ik heb m'n middagje krachttraining wel weer gehad. Gek vermoeiend wel, fysiek werk.
Niet lopen, wel boodschappen doen (op de fiets).quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:46 schreef YUR het volgende:
Oh, en voor de mensen die nog gaan lopen: Er komt onweer aan
Zoals het er nu naar uit ziet kan ik gewoon droog mijn rondje lopen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:46 schreef YUR het volgende:
Hopelijk blijft het nog even droog, we starten om 20.30 uur.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:46 schreef YUR het volgende:
Ik snap de smiley nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:46 schreef YUR het volgende:
Jep. Ik hoor het. Ff kijken of ik er tussendoor kan rennenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:46 schreef YUR het volgende:
Traag internet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:35 schreef Yuki het volgende:
Het slechte weer was hier ver voordat buienradar het voorspelde.
Mooie strakke intervallen volgens mij!quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfoe, wat was het benauwd, zeker voor tempowerk. Ben net een uurtje terug en het is hier nu ook aan het onwerenIk had al moeie benen toen ik begon, te weinig slaap deze week. Maar toch herstelde ik elke keer wel weer ruim voor de 200m en kon ik wel redelijke tempi halen. Maar even geen koningsnacht feestje vanavond..
http://www.endomondo.com/workouts/329265058/11367364
waarom niet beginnen met de Puinduinen, dan weet je meteen wie de die -hards zijn....quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:24 schreef YUR het volgende:
[..]
De die-hards komen al naar boven in het eerste deel van de routequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waarom niet beginnen met de Puinduinen, dan weet je meteen wie de die -hards zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |