nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, het was geen verwijt hoor. Misschien was een smiley op z'n plek geweest
Ik ben aan het werk, dus soms tussendoor eventjes op Fok en dan moet het schnell.
Tof! Ik ga morgenochtend lopen, geen zin in te veel lui zweet wat er uit moet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:13 schreef _MvN_ het volgende:
Het is WARM! Vooral op de Erasmusbrug voel je de warme lucht om je heen cirkelen.
Wel leuk rondje gedaan op advies van Swets
Ga gewoon de deur uit en lopen. Paar km. En als je daarna nog zin hebt nog een paar en zo verder. Dan kan je er niet tegenop zienquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef spiritusbus het volgende:
Morgen mezelf proberen te motiveren voor een duurloop..
Och, ik neem voor de zekerheid altijd mn ovkaart meequote:Op vrijdag 25 april 2014 14:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ga gewoon de deur uit en lopen. Paar km. En als je daarna nog zin hebt nog een paar en zo verder. Dan kan je er niet tegenop zien
Is goed hoor! Laat maar weten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:14 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik wil misschien wel benzinekosten met je delen op 1 juni maar ben op het moment even voorzichtig met afspraken vast zetten i.v.m. de gezondheid van mijn vader. Als ik mee ga laat ik het je weten.
Kijk, kan niks mis gaanquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:30 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Och, ik neem voor de zekerheid altijd mn ovkaart mee
Aah mooi, kan ik de verjaardagstaart eraf lopenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist gedoodled, en de meest gekozen datum voor de Westduin/Kijkduin/Puinduinsefokloop is zondag 1 juni om half 11 's morgens.
Aanmelden mag bij mij via PM en/of DM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aah mooi, kan ik de verjaardagstaart eraf lopenMet dit parcours helpen we je van iedere kater afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Be gentlequote:Op vrijdag 25 april 2014 17:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Met dit parcours helpen we je van iedere kater af
Zeg, zou jij niet deze week nog een paar schoenen kopen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Puinduinen worden toegevoegd voor de echt die-hards, als toetje
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Puinduinen worden toegevoegd voor de echt die-hards, als toetje
Morgen werkdagje in de RWquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zeg, zou jij niet deze week nog een paar schoenen kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |