Jammer ik had je wel willen laten zweten door je voor elke km onder een bepaalde tijd( haalbare) 1¤ te sponsoren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nah. Gewoon 1 euro/pond, klaar. Niet per km, gewoon dat. En dat gaat dan ook gewoon voor de volle 100% naar het hospice!
| 1 2 | [b]3 augustus 2014 - [url=http://www.rotary-ribi.org/clubs/page.php?PgID=419051&ClubID=1318]Dovedale Dipper 15Mile Walk/Run (Fell)[/url] [*] motorbloempje - 15M |
Ik loop voor m'n plezier ja!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Jammer ik had je wel willen laten zweten door je voor elke km onder een bepaalde tijd( haalbare) 1¤ te sponsoren.
Abracadabraquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
meestal heb je dan in je ftp omgeving 2 mappen: www en <subdomeinnaam> (in jouw geval hardlopen)En dan kan je dus je nieuwe website in de nieuwe map zetten
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:31 schreef hatsaflats het volgende:
Als er nog iemand mee wil rijden naar de Westduin/Kijkduin/Puinduinsefokloop vanuit Alkmaar of ergens op de route Alkmaar - Den Haag en het aandurft om bij mij in de auto te zitten: laat maar weten.
Ik heb me allang al bij YUR aangemeldquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:32 schreef Quoi het volgende:
[..]Parkeerplaatsen zijn er iig ruim! Leuk als je er bij bent!
Geen idee nog of ik erbij ben. Ik denk dat ik nog een laatste keer een HM wil lopen in training voor de HM van Amersfoort twee weken later. Maar misschien doe ik dat wel op zaterdag en kom ik een klein rondje meelopen die zondag. We zien wel. Weet ook niet of Gogo kan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist gedoodled, en de meest gekozen datum voor de Westduin/Kijkduin/Puinduinsefokloop is zondag 1 juni om half 11 's morgens.
Aanmelden mag bij mij via PM en/of DM
We kunnen in overleg je rondje hier uitbreiden naar een geschikte afstandquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geen idee nog of ik erbij ben. Ik denk dat ik nog een laatste keer een HM wil lopen in training voor de HM van Amersfoort twee weken later. Maar misschien doe ik dat wel op zaterdag en kom ik een klein rondje meelopen die zondag. We zien wel. Weet ook niet of Gogo kan.
Yessir! En ik kan daar af en toe wel wat in klooien met widgets en meuk, maar ik denk dat het inmiddels een zootje is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
whehehe iemand heeft zeker ooit een wordpress omgeving voor je ingesteld?
Socialrun ja. Veel te warm vandaag om je echt in te spannen. Met derde helft of 6e km of hoe dat ook heet bij hardlopen.quote:
Dat was dan een dag te vroeg he... beter plannen de volgende keer. Ik raad de kerstmannenloop aan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Amersfoort beetje uit de buurt. Was er gister toevallig
Nee hoor, eigen LDL'etje vanavond. Traaaaaaaaaag.
Zo zie ik het dus niet. Als er iets in mijn eigen zak zou verdwijnen dan zou dit terug te zien moeten zijn op mijn bankrekening. Maar om een lange discussie kort te houden, denk ik dat wij gewoon andere opvattingen hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je reisje en loopje wordt er immers van betaald en naar mijn idee is dat onderhand rechtstreeks je eigen zak in. Betaal dan dat loopje uit eigen zak. Dan loop je pas echt voor het goede doel.
Ja en je rommelt dus alleen in het cms en niet op de server. Er zal dus op het subdomein ook een cms voor je geinstalleerd moeten worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Yessir! En ik kan daar af en toe wel wat in klooien met widgets en meuk, maar ik denk dat het inmiddels een zootje is.
Er gaat dus niets van je eigen bankrekening áf om daar te gaan lopen, het geld niet kwijt zijn aan de reis erheen en het inschrijfgeld is óók een vorm van winst draaien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:44 schreef Devv het volgende:
Als er iets in mijn eigen zak zou verdwijnen dan zou dit terug te zien moeten zijn op mijn bankrekening.
Winst maken waarop? Die negatieve rente die je over dat bedrag zou krijgenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er gaat dus niets van je eigen bankrekening áf om daar te gaan lopen, het geld niet kwijt zijn aan de reis erheen en het inschrijfgeld is óók een vorm van winst draaien.
Het is ook terug te zien op je bankrekening hij wordt immers geen 2700¤ minder wat het je anders zou kosten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:44 schreef Devv het volgende:
[..]
Zo zie ik het dus niet. Als er iets in mijn eigen zak zou verdwijnen dan zou dit terug te zien moeten zijn op mijn bankrekening. Maar om een lange discussie kort te houden, denk ik dat wij gewoon andere opvattingen hebben.
LOL!, je mag solliciteren hoor. Functievereisten zijn niet zo hoogquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en je rommelt dus alleen in het cms en niet op de server. Er zal dus op het subdomein ook een cms voor je geinstalleerd moeten worden.
Ja dus? je gaat schoenen kopen niet sportenquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
RokjesMaar heb ik niet voor het sporten
[..]
of met rewrite rules in een .htaccess, maar subdomein is t makkelijkst jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Subdomein aanmaken. Dat kan bij de gemiddelde hoster via een control panel.
Wat is op het moment het plan, qua afstand?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:36 schreef YUR het volgende:
[..]
We kunnen in overleg je rondje hier uitbreiden naar een geschikte afstand
Afstand is moeilijk in te schatten, maar het wordt een zeer gevarieerd parcours met mogelijkheden tot eerder stoppen en langer doorgaan voor de liefhebbersquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat is op het moment het plan, qua afstand?
Dan ga je er al vanuit dat er Apache gebruikt wordtquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
of met rewrite rules in een .htaccess
op zich is het wel leuk, maar ik kom natuurlijk niet voor 10 km of zo helemaal die kant op rijdenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Afstand is moeilijk in te schatten, maar het wordt een zeer gevarieerd parcours met mogelijkheden tot eerder stoppen en langer doorgaan voor de liefhebbers
Pffr, ik kom ook "voor 10 km of zo" helemaal die kant op rijden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:12 schreef Guard het volgende:
[..]
op zich is het wel leuk, maar ik kom natuurlijk niet voor 10 km of zo helemaal die kant op rijden
Dit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:18 schreef hatsaflats het volgende:
Pffr, ik kom ook "voor 10 km of zo" helemaal die kant op rijden.
Afstand maakt me niet zoveel uit, tegen die tijd loop ik als het goed is weer wat meer dan 12km. Ik heb ook geen bezwaar tegen eerder stoppen en ergens chillen terwijl er nog wat mensen wat verder rennen.
Jep. Maar mijn voorkeur heeft Run2day. Hier kan je gratis parkerenquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik twijfel. Run2day of runnersworld. Allebei prima toch?
Gezien de zwaarte van de route hou ik ook de opties voor de mensen die wat minder lang willen of kunnen lopen openquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:12 schreef Guard het volgende:
[..]
op zich is het wel leuk, maar ik kom natuurlijk niet voor 10 km of zo helemaal die kant op rijden
Heb ik ook!quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej nieuwe schoenen heb de Brooks adrenaline GTS 13. Morgen lekker op lopen op Texel
quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej nieuwe schoenen heb de Brooks adrenaline GTS 13. Morgen lekker op lopen op Texel
Ja sorry hoor, ik zit nu in een lange afstand modus en dat merk ik bij het lopen. Dan vind ik het jammer als ik na 10 km alweer klaar ben. Het gezelschap zal veel goed maken, alsmede het terrein.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Pffr, ik kom ook "voor 10 km of zo" helemaal die kant op rijden.
Afstand maakt me niet zoveel uit, tegen die tijd loop ik als het goed is weer wat meer dan 12km. Ik heb ook geen bezwaar tegen eerder stoppen en ergens chillen terwijl er nog wat mensen wat verder rennen.
Leuk! Ben erg benieuwd of ik nou duidelijk verschil ga merken morgenquote:
Helemaal goedquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Gezien de zwaarte van de route hou ik ook de opties voor de mensen die wat minder lang willen of kunnen lopen open
klinkt tofquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist gedoodled, en de meest gekozen datum voor de Westduin/Kijkduin/Puinduinsefokloop is zondag 1 juni om half 11 's morgens.
Waarschijnlijk loop ik tegen die tijd ook weer langere afstanden, dus ik loop dan wel met je mee. Ik ken de omgeving daar ook een beetje.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik zit nu in een lange afstand modus en dat merk ik bij het lopen. Dan vind ik het jammer als ik na 10 km alweer klaar ben. Het gezelschap zal veel goed maken, alsmede het terrein.
Leuk!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef YUR het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loop ik tegen die tijd ook weer langere afstanden, dus ik loop dan wel met je mee. Ik ken de omgeving daar ook een beetje.
Ik heb goede hoop dat dat inderdaad gaat lukken. Ik trok net even een sprintje de trap op, hier op kantoor, en dat ging best. Mijn enkel zit vanaf vandaag in de categorie "gevoelig", in plaats van "pijnlijk".
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:32 schreef pijll het volgende:
Mijn enkel zit vanaf vandaag in de categorie "gevoelig", in plaats van "pijnlijk".
quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loop ik tegen die tijd ook weer langere afstanden, dus ik loop dan wel met je mee. Ik ken de omgeving daar ook een beetje.
Ik heb goede hoop dat dat inderdaad gaat lukken. Ik trok net even een sprintje de trap op, hier op kantoor, en dat ging best. Mijn enkel zit vanaf vandaag in de categorie "gevoelig", in plaats van "pijnlijk".
Op Kijkduinquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk!
Waar wil je verzamelen? Ik heb geen auto dus een ov locatie zou fijn zijn!
Nja...eens kijken of ik iemand uit deze regio ken die nog een plek over heeft in de auto ofzoquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lijkt me leuk! Ik zal eens even kijken wat ik kan regelen. Dag ervoor wel de stuwwaltrail. Dus wordt ook nog spannend, ga ik lekker achteraan meehobbelen, klagend over spierpijn
Koning van Spanje is mooi. Natuurlijk meteen doen!
Lekker bezig!quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
The power of Social Media
https://www.facebook.com/(...)notif_t=feed_comment
O, het was geen verwijt hoor. Misschien was een smiley op z'n plek geweestquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik zit nu in een lange afstand modus en dat merk ik bij het lopen. Dan vind ik het jammer als ik na 10 km alweer klaar ben. Het gezelschap zal veel goed maken, alsmede het terrein.
Ik wil misschien wel benzinekosten met je delen op 1 juni maar ben op het moment even voorzichtig met afspraken vast zetten i.v.m. de gezondheid van mijn vader. Als ik mee ga laat ik het je weten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, het was geen verwijt hoor. Misschien was een smiley op z'n plek geweest
Ik ben aan het werk, dus soms tussendoor eventjes op Fok en dan moet het schnell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |