Rokjesquote:
Dan houd ik deze broek aan driekwart dus dat is wel handigquote:Op vrijdag 25 april 2014 07:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Da's niet nodig hoor. Het is wel handig als je je broek wat op kunt stropen, zodat de verkoper beter naar de stand van je enkels kan kijken.
Die heb ik niet. Ik wissel meestal af tussen dik en dun. Maar zal mijn enkelsokjes meenemen Die heb ik namelijk altijd aan onder een driekwartbroek en kunnen ook wel aan onder een lange broekquote:Op vrijdag 25 april 2014 07:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Neem hardloopsokken mee als je die draagt tijdens hardlopen.
Ik heb nu eenmaal een optimistisch, ietwat naïef karakter.quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:28 schreef Devv het volgende:
[..]
En jij denkt dat je vanavond nog steeds maar een topic achterloopt?
Maar dat bedrag gaat toch ook naar het goede doel, of niet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
absurd en debiel eerder... De normale plaatsen kosten 35gbp. Die voor de charity runners minimaal 300gbp, dus je sponsoren betalen ook nog voor dat exorbitant hoge bedrag....
Hoe heb je dan tot nu toe kunnen lopen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die heb ik niet. Ik wissel meestal af tussen dik en dun. Maar zal mijn enkelsokjes meenemen Die heb ik namelijk altijd aan onder een driekwartbroek en kunnen ook wel aan onder een lange broek
Jammer van die 26KM door zuid, want die is ongeveer 20KM boooooooring.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zeker niet
ALS ik ooit een marathon zou gaan lopen ga ik lekker in Rotterdam. Ondanks mijn grote-evenementen-afkeer. Lopen in mijn eigen dorp
Op schoenen en gewone sokken. Gaat wonderbaarlijk goed :p zijn wel naadloos weet niet of dat wat scheelt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe heb je dan tot nu toe kunnen lopen?
Zonder hardloopsokken, tsssk
Welke stad ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik twijfel. Run2day of runnersworld. Allebei prima toch?
Dat wilde ik eigenlijk net zeggen. Ik vind het wel iets hebben, hardlopen voor een goed doel. Je bent anders ook alleen maar voor jezelf aan het lopen. Dat geld ophalen is op zich een kleine moeite en vaak nog leuk ook. Ik doe dit jaar de Dam tot Damloop voor een goed doel, en volgend jaar wil ik voor datzelfde goede doel naar New Yorkquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar dat bedrag gaat toch ook naar het goede doel, of niet?
Voor kika naar new york moet je minimaal 5750 op hoesten aan sponsorgeld dacht ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:54 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk net zeggen. Ik vind het wel iets hebben, hardlopen voor een goed doel. Je bent anders ook alleen maar voor jezelf aan het lopen. Dat geld ophalen is op zich een kleine moeite en vaak nog leuk ook. Ik doe dit jaar de Dam tot Damloop voor een goed doel, en volgend jaar wil ik voor datzelfde goede doel naar New York.
Geen idee zijn in principe beide wel goede winkels maar kan ook erg per stad verschillen. Nu zitten hier wel mensen uit de regio eindhoven. Neem overigens ook je oude schoenen even mee.quote:
Ja, bijna alle goede doelen die naar New York gaan vragen een dergelijk sponsorbedrag. Maar daar zit dan vaak ook alles inbegrepen. Dus op zich is het niet eens zo heel onredelijk. Je moet er wel tijd in gaan stoppen om dat bedrag bij elkaar te krijgen, maar dat lijkt mij juist een gave uitdaging.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Voor kika naar new york moet je minimaal 5750 op hoesten aan sponsorgeld dacht ik.
Niet zeuren Yur. Voor ons is het nog véél verder.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:01 schreef YUR het volgende:
Waarom is Zuid Limburg zo'n teringeind rijden van hier?
Ik vind het van hier al ver... anders zou ik daar wel elk weekend gaan lopenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:01 schreef YUR het volgende:
Waarom is Zuid Limburg zo'n teringeind rijden van hier?
Ik haat moeten bedelen om geld, als ik zo graag naar New York wil dan betaal ik dat zelf wel. Je laat toch niet in weze jou sponsors je reisje betalen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:01 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, bijna alle goede doelen die naar New York gaan vragen een dergelijk sponsorbedrag. Maar daar zit dan vaak ook alles inbegrepen. Dus op zich is het niet eens zo heel onredelijk. Je moet er wel tijd in gaan stoppen om dat bedrag bij elkaar te krijgen, maar dat lijkt mij juist een gave uitdaging.
Nope, voor zover ik weet niet en gaat dat naar de organisatie van 't evenement.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar dat bedrag gaat toch ook naar het goede doel, of niet?
Ja ben al een beetje aan het googlen ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Geen idee zijn in principe beide wel goede winkels maar kan ook erg per stad verschillen. Nu zitten hier wel mensen uit de regio eindhoven. Neem overigens ook je oude schoenen even mee.
Ik twijfel of ik wel 2x2,5 uur wil rijden voor 17km lopenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind het van hier al ver... anders zou ik daar wel elk weekend gaan lopen
Ik vind het geen bedelen. En dan nog, je doet het niet voor jezelf (nou ja, een klein beetje dan). Daarnaast gaat het ook een beetje om de hele ervaring van het binnenhalen van sponsoren en het ontmoeten van mensen. Het is het hele plaatje wat mij erg aanspreekt. Ik zou het ook best zelf kunnen betalen, maar dat zou mij gewoon veel minder voldoening geven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik haat moeten bedelen om geld, als ik zo graag naar New York wil dan betaal ik dat zelf wel. Je laat toch niet in weze jou sponsors je reisje betalen.
Voor wedstrijden/evenementen ga ik graag die kant op, maar om nu zelf een een dik uur per enkele reis onderweg te zijn voor een trainingsloopje is me ook net iets teveelquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik wel 2x2,5 uur wil rijden voor 17km lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |