Het is ook geen trainingsloopje...quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor wedstrijden/evenementen ga ik graag die kant op, maar om nu zelf een een dik uur per enkele reis onderweg te zijn voor een trainingsloopje is me ook net iets teveel
Ghehe, en een moeite dat ze ervoor moeten doen. Een Australische vriend liep als charity runner. Ruim $10,000 opgehaald. Maar man, wat heeft ie er veel voor moeten doen!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
De charity-runners moeten wel altijd een héle grote bak geld meenemen.
Een beetje rijke stinkerd financiert dat natuurlijk zelf, maar mijn vader heeft verdomd veel moeite moeten doen om het bedrag bij elkaar te krijgen om mee te kunnen lopen met "Team PB" bij de London Marathon in 2012.
dan zou ik dus wel gaan, maar ja voor mij is het een uurtje dichterbij...quote:
Er worden nog startbewijzen aangeboden voor de Koning van Spanjetrail in Gulpenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:23 schreef Guard het volgende:
[..]
dan zou ik dus wel gaan, maar ja voor mij is het een uurtje dichterbij...
Wat is daar dan?
Betaal het dan ook gewoon zelf en haal daarnaast geld op en doneer dat denk ik dan. Iets met zeuren over geld dat aan strijkstoken blijft kleven en er vervolgens net zo hard aan meedoen als het hun zo uitkomt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:14 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vind het geen bedelen. En dan nog, je doet het niet voor jezelf (nou ja, een klein beetje dan). Daarnaast gaat het ook een beetje om de hele ervaring van het binnenhalen van sponsoren en het ontmoeten van mensen. Het is het hele plaatje wat mij erg aanspreekt. Ik zou het ook best zelf kunnen betalen, maar dat zou mij gewoon veel minder voldoening geven.
oh ja die is volgende week ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Er worden nog startbewijzen aangeboden voor de Koning van Spanjetrail in Gulpen
Nja, dat zou op zich een aardige optie zijn...Scheelt ook een boel benzinekostenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:27 schreef Guard het volgende:
[..]
oh ja die is volgende week ja.
Mooie lijkt me dat.
Stiekem ook al op de kalendar voor 2015 gezet.
Anders kijken of je een carpooltje kunt regelen?
Ja, ach. We kunnen hier eindeloos over discussiëren, maar mijn keuze is om het via deze weg te doen. Ik zit er ook helemaal niet mee dat de sponsoren indirect ook meebetalen aan de reis en het verblijf. Ik dwing niemand om geld over te maken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Betaal het dan ook gewoon zelf en haal daarnaast geld op en doneer dat denk ik dan. Iets met zeuren over geld dat aan strijkstoken blijft kleven en er vervolgens net zo hard aan meedoen als het hun zo uitkomt.
Wat is deze?!??quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Er worden nog startbewijzen aangeboden voor de Koning van Spanjetrail in Gulpen
Volgend jaar, dit jaar paste ie niet in mijn wedstrijdkalenderquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:38 schreef Nirak het volgende:
Ik heb die trail op mijn shortlist gezet voor als ik langere afstanden aan kanIk zou inschrijven jongens
Geen vrees, ik loop nog steeds 3 keer per week op asfalt en dergelijkequote:Op vrijdag 25 april 2014 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is deze?!??
Kijk 1 trail... vooruit. Maar dit! Mijn hart huilt een beetje
Je houdt 'm hartstikke netjes bij vind ik!quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:27 schreef Levitas het volgende:
Oh en Jero, als je wilt kan ik je ook wel helpen met Wordpress, als je daarover op wilt stappen.
M'n eigen blog, waar ik te weinig mee doe, is ook Wordpress
Daarover gesproken: is er al een datum voor het Kijkduinsefokloopje?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Geen vrees, ik loop nog steeds 3 keer per week op asfalt en dergelijke
Nog niet! Heb je een voorstel?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je houdt 'm hartstikke netjes bij vind ik!![]()
Heel toevallig ben ik ook een wordpress dingetje aan het bouwenIk zou daar 24 uur per dag mee bezig willen zijn, want vind het echt
![]()
alleen nadenken over een URL waaraan te hangen is lastig
[..]
Daarover gesproken: is er al een datum voor het Kijkduinsefokloopje?
Vorige keer hebben we volgens mij achter de schermen een (of meer) datum(s) geprikt waarop jullie iig kunnen en die gewoon hier neer gezet. Ben ik wel een voorstander van. Ik geloof in democratie, maar niet op het gebied van datumprikken met veel mensenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog niet! Heb je een voorstel?
En momenteel neig ik er naar om er een Puinduinsefokloopje van te maken
Maar vertel er dan ook eerlijk bij dat ze ook meebetalen aan je reisje en niet alles naar het goede doel gaat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, ach. We kunnen hier eindeloos over discussiëren, maar mijn keuze is om het via deze weg te doen. Ik zit er ook helemaal niet mee dat de sponsoren indirect ook meebetalen aan de reis en het verblijf. Ik dwing niemand om geld over te maken.
doodles!quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vorige keer hebben we volgens mij achter de schermen een (of meer) datum(s) geprikt waarop jullie iig kunnen en die gewoon hier neer gezet. Ben ik wel een voorstander van. Ik geloof in democratie, maar niet op het gebied van datumprikken met veel mensen
Ga je er ook nog wat voor doen zoals een marathon lopen of alleen geld ophalen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop dit jaar ook wat geld op te halen voor het hospice waar mijn schoonmoeder voor heeft gevrijwilligd, maar ik heb een grafhekel aan bedelen voor ladingen geld, sites zoals 'justgiving' en dat soort ongein. Vind het een lastig parket altijd, dat geld inzamelen, vooral als er minimumbedragen aan worden gekoppeld, men ziet wat anderen hebben gedoneerd, etc. etc. etc. Dus het maximale wat ik van mensen vraag is 1 euro/1 pond en of ik nou 50 euro ophaal of 450 (echt fantastisch), dat vind ik allemaal mooi
5 juli is denk ik een hele geschikte datum.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vorige keer hebben we volgens mij achter de schermen een (of meer) datum(s) geprikt waarop jullie iig kunnen en die gewoon hier neer gezet. Ben ik wel een voorstander van. Ik geloof in democratie, maar niet op het gebied van datumprikken met veel mensen
Dat kunnen ze met een beetje verstand zelf ook wel bedenken. Je gaat toch ook niet aan een collectant vragen wat er met dat geld gaat gebeuren? Je weet gewoon dat een deel ook naar het faciliteren van de collecte gaat. En in mijn geval betaal je mee om het mogelijk te maken dat ik daar kan gaan hardlopenquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Maar vertel er dan ook eerlijk bij dat ze ook meebetalen aan je reisje en niet alles naar het goede doel gaat.
Ik heb het min of meer gekoppeld aan m'n septembermarathon, maar dat is meer omdat ik daar dan veel over post op facebook en dergelijken en je nu eenmaal onder vrienden en familie wat meer opvalt omdat je naar je M aan het toe trainen bent. Maar door het donatiebedrag laag te houden hoop ik het niet te 'hip' te maken, en gewoon laagdrempelig. Zou het zeer tof vinden als ik straks een lijst met namen kan geven van 100 man die wat hebben gedoneerd (100 euro/pond) dan 5 familieleden die 20 hebben gegeven. Vind geld doneren voor een goed doel iets tofs, maar vind 't altijd wel lastig manoeuvreren voor mezelf en hoe ik dat zelf voor me zie tegenover hoe het vaak gaat, en wil ook zeker niet dat sponsoren ook maar iets voor mij betalen, zeg maar. Dus als ik 100 euro ophaal, gaat elke cent naar het hospice, klaar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ga je er ook nog wat voor doen zoals een marathon lopen of alleen geld ophalen?
dan heb ik al ietsquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
5 juli is denk ik een hele geschikte datum.
Voor elke km onder 5:40 ¤1 ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb het min of meer gekoppeld aan m'n septembermarathon, maar dat is meer omdat ik daar dan veel over post op facebook en dergelijken en je nu eenmaal onder vrienden en familie wat meer opvalt omdat je naar je M aan het toe trainen bent. Maar door het donatiebedrag laag te houden hoop ik het niet te 'hip' te maken, en gewoon laagdrempelig. Zou het zeer tof vinden als ik straks een lijst met namen kan geven van 100 man die wat hebben gedoneerd (100 euro/pond) dan 5 familieleden die 20 hebben gegeven. Vind geld doneren voor een goed doel iets tofs, maar vind 't altijd wel lastig manoeuvreren voor mezelf en hoe ik dat zelf voor me zie tegenover hoe het vaak gaat, en wil ook zeker niet dat sponsoren ook maar iets voor mij betalen, zeg maar. Dus als ik 100 euro ophaal, gaat elke cent naar het hospice, klaar.
Als een collectant bij mij aan de deur komt en ik geef hem 5 ¤ en ik zie dat hij 2 ¤ in zijn eigen zak stopt en 3 ¤ in het busje. Dan zou ik meteen mijn geld terug willen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:58 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat kunnen ze met een beetje verstand zelf ook wel bedenken. Je gaat toch ook niet aan een collectant vragen wat er met dat geld gaat gebeuren? Je weet gewoon dat een deel ook naar het faciliteren van de collecte gaat. En in mijn geval betaal je mee om het mogelijk te maken dat ik daar kan gaan hardlopen.
Ik heb ook geen hardloopsokkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe heb je dan tot nu toe kunnen lopen?
Zonder hardloopsokken, tsssk
De snelste vrouw 4.28quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De winnaar van vorig jaar deed er al 3:18 over...
Onder de 6:00 dan ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan haal ik géén geld op bij m'n marathon!
Ik weet niet hoe jij erbij komt dat ik iets in mijn eigen zak zou steken. Je legt hier kruisverbanden die als een tang op een varken slaan...of misschien heb ik iets gemist.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Als een collectant bij mij aan de deur komt en ik geef hem 5 ¤ en ik zie dat hij 2 ¤ in zijn eigen zak stopt en 3 ¤ in het busje. Dan zou ik meteen mijn geld terug willen.
Nah. Gewoon 1 euro/pond, klaar. Niet per km, gewoon dat. En dat gaat dan ook gewoon voor de volle 100% naar het hospice!quote:
Helaas, dat weekend kan ik niet. Volgende keer beter... er werd ook nog een keer op de Veluwe gelopen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist gedoodled, en de meest gekozen datum voor de Westduin/Kijkduin/Puinduinsefokloop is zondag 1 juni om half 11 's morgens.
Aanmelden mag bij mij via PM en/of DM
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:07 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, als we dan toch blogs gaan spammen. Wordpressje ook.
Ik zou alleen nog wel een keer een hardlopen.domein.nl willen, maar geen idee hoe je dat doet.
Subdomein aanmaken. Dat kan bij de gemiddelde hoster via een control panel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:07 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, als we dan toch blogs gaan spammen. Wordpressje ook.
Ik zou alleen nog wel een keer een hardlopen.domein.nl willen, maar geen idee hoe je dat doet.
Zo ver was ik gekomen. Daarna? Schiet mij maar lekquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Subdomein aanmaken. Dat kan bij de gemiddelde hoster via een control panel.
Je reisje en loopje wordt er immers van betaald en naar mijn idee is dat onderhand rechtstreeks je eigen zak in. Betaal dan dat loopje uit eigen zak. Dan loop je pas echt voor het goede doel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij erbij komt dat ik iets in mijn eigen zak zou steken. Je legt hier kruisverbanden die als een tang op een varken slaan...of misschien heb ik iets gemist.
Lijkt me leuk! Ik zal eens even kijken wat ik kan regelen. Dag ervoor wel de stuwwaltrail. Dus wordt ook nog spannend, ga ik lekker achteraan meehobbelen, klagend over spierpijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:06 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist gedoodled, en de meest gekozen datum voor de Westduin/Kijkduin/Puinduinsefokloop is zondag 1 juni om half 11 's morgens.
Aanmelden mag bij mij via PM en/of DM
Amersfoort beetje uit de buurt. Was er gister toevalligquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:22 schreef McTwente het volgende:
[..]
http://www.loopnu.nl/index.php/loopevenementen/koningsnachtrun
meestal heb je dan in je ftp omgeving 2 mappen: www en <subdomeinnaam> (in jouw geval hardlopen)En dan kan je dus je nieuwe website in de nieuwe map zettenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zo ver was ik gekomen. Daarna? Schiet mij maar lek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |