Zuipuhhhhquote:
En nu komen er geen philips dingen meerquote:
MELLEYN!quote:
Ik heb niet eens een plu.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:00 schreef essnhills het volgende:
Kom op, kopen mensen, ik heb al 2 van deze paraplu's
Ik welquote:
Preciesquote:
Waarom? Ze gaan niet kapot! zeggen zequote:Op donderdag 24 april 2014 20:00 schreef essnhills het volgende:
Kom op, kopen mensen, ik heb al 2 van deze paraplu's
Die associatie moet je niet in je huiskamer hebben.quote:
Een grote en een kleine opvouwbarequote:Op donderdag 24 april 2014 20:05 schreef Piger het volgende:
[..]
Waarom? Ze gaan niet kapot! zeggen ze
Voor ¤200...of 199quote:
Oh die kleine moet ik ook nog.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een grote en een kleine opvouwbare
Ja voor dat bedrag wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, je wilt toch weten of ze lekker zitten?
Nee, dit is meer een wijnrek.quote:
Het was philpsquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
EEN TIENTJE IS GEEN GELD VOOR ZO'N MESSENSET!
Ik kon niet tegen de drukquote:Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preciesquote:Op donderdag 24 april 2014 20:15 schreef Melleyn het volgende:
Woo
Ze zullen vast wel zuigen maar dan kan ik ze altijd nog naar iemand gooien ofzo.
Zuigende messen....is al je eten wegquote:
Lijkt me best een goeie uitvinding, voor stokbrood snijden bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zuigende messen....is al je eten weg
Ja geen kruimeltjes...ik zeg, Melleyn naar het beste idee van NL.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Lijkt me best een goeie uitvinding, voor stokbrood snijden bijvoorbeeld
quote:Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Je bestelling:
1x Zeer uitgebreide pannenset van Royalty Line Switzerland – Met keramische koekenpan ¤ 39.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 45.90
Gefeliciteerdquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik wil mijn vuilnisbak
Is een topic in CUL. Laat maarquote:
lokquotequote:Op donderdag 24 april 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)454e42e5feec44f4227a
quote:
quote:
Ja hallo, ik moet toch ergens m'n roerbakei in kunnen maken? En nee, ik ken niet iedere Braakhekke-wannabe van het forum.quote:
Ik weet nooit zo goed, wie waar bekend is.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja hallo, ik moet toch ergens m'n roerbakei in kunnen maken? En nee, ik ken niet iedere Braakhekke-wannabe van het forum.
Spuuglelijke koffers dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:41 schreef Uccie het volgende:
Niemand een hogedrukreiniger...niemand???
quote:
quote:
Zuipen schat. Dronken zul je zijnquote:
Jajaquote:
Bokbier?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
Bier zit al in glazen. Opbokken hiermee
Ik heb ze net al gekochtquote:
uh, okequote:
Hoezo?quote:
Ik heb morgen ook een hele mooie foto van mijn pannen.quote:
Kinky.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook een hele mooie foto van mijn pannen.
Spannendquote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook een hele mooie foto van mijn pannen.
Ik wel, i k heb net pannen gekochtquote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn duidelijk geen culinaire types.
Met eten erin. Nasi, wel te verstaan.quote:
Nu heb ik hongerquote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met eten erin. Nasi, wel te verstaan.
Graag gedaanquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met eten erin. Nasi, wel te verstaan.
Als je nasi gaat koken mag je het posten in het volgende topicquote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel, i k heb net pannen gekocht
Ik heb een hele fotoserie van mijn thais, maar ik moet het nog uitwerken.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nasi gaat koken mag je het posten in het volgende topic
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een hele fotoserie van mijn thais, maar ik moet het nog uitwerken.
Wat culinair genot om naar uit te kijken dusquote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn werkverslag komt morgen Johannes
Hoi, komt Pax nou al naar de lasagne party in juni?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]Wie is die Pax? Ik ken hem niet.
[..]
Hoi Johannes.
[..]
Ben je weer bezig?
Welquote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn duidelijk geen culinaire types.
Hoi.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi, komt Pax nou al naar de lasagne party in juni?
Mijn bammetje met salami en mosterd ookquote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Graag gedaan
Mijn nasi is heel lekker.
Ik kook heel graag en ook heel veel verschillende dingen. Maar nasi maak ik nou echt nooitquote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nasi gaat koken mag je het posten in het volgende topic
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Ik had net broccoli en cordon bleuquote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mijn bammetje met salami en mosterd ook
Pax kan het allemaal niet meer bijbenen, dat merk je wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef Uccie het volgende:
Lasagne partyjullie zijn heel culinair geworden
Dan moet je toch eens wat vaker de actieve topics in CUL checken.quote:
Wat raar, toen ik hem sprak leek het me zo'n aardige jongen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi.
Geen idee, op dit moment negeren we elkaar.
Zou je dat willen, Johannes?
Macaroni wel? Ik hoorde in wandelgangen dat er binnenkort mogelijk ook een Tosti's a la.... topic komtquote:Op donderdag 24 april 2014 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kook heel graag en ook heel veel verschillende dingen. Maar nasi maak ik nou echt nooit
Paxcon is inderdaad al te oud.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax kan het allemaal niet meer bijbenen, dat merk je wel.
Oh, naar mijn eigen ervaring is Paxcon een prima, aardige jongen, mits hij normaal doet.quote:[..]
Wat raar, toen ik hem sprak leek het me zo'n aardige jongen.
Ja, ik zou graag willen dat jullie weer tegen elkaar praten. Je moet een vriendschap niet zo maar weggooien.
Macaroni eigenlijk ook nooitquote:Op donderdag 24 april 2014 21:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Macaroni wel? Ik hoorde in wandelgangen dat er binnenkort mogelijk ook een Tosti's a la.... topic komt
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
Ja die tostigeruchten ken ik ook....daar heb ik zeker een goede bijdrage bij!
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon is inderdaad al te oud.
[..]
Oh, naar mijn eigen ervaring is Paxcon een prima, aardige jongen, mits hij normaal doet.
En ik betwijfel ten zeerste of Paxcon het als vriendschap ziet. Indien dit zo is, zou hij gewoon naar het lasangefeestje komen.
Lastige (dat lijkt op lasagne hihi) kwestie. Zoals je weet kan ik overheerlijke lasagne klaarmaken, maar het is amper een feestje te noemen als jij alleen komt. Vervelende situatie wel. Als jij nou eens probeert hem te overhalen om te komen? Mij lukt het niet in ieder geval, daar is hij te koppig voor.
Paxje, zullen wij lasagne bij Etsu gaan eten?quote:
Nee dankjequote:Op donderdag 24 april 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Paxje, zullen wij lasagne bij Etsu gaan eten?
Groetjes,
Johannes
Nee, ik eet eigenlijk bijna nooit aardappelenquote:
Prima toch? Dan daten we toch lekker met z'n tweetjes. Naast de keuken, waar ik mijn overheerlijke lasagne klaarmaak, staat mijn bed.quote:
Het is wel een wenger jaquote:
Ik eet aardappelen alleen gebakken of gepoftquote:Op donderdag 24 april 2014 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik eet eigenlijk bijna nooit aardappelen
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kook heel graag en ook heel veel verschillende dingen. Maar nasi maak ik nou echt nooit
quote:
Uhhh jongens.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik eet eigenlijk bijna nooit aardappelen
Kan je niet nog een Fokkertje lokken. Zeg anders dat je verse batterijen in de koelkast hebt gelegd.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima toch? Dan daten we toch lekker met z'n tweetjes. Naast de keuken, waar ik mijn overheerlijke lasagne klaarmaak, staat mijn bed.
Je kan Ties02 proberen, maar ik vermoed dat hij is overleden.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je niet nog een Fokkertje lokken. Zeg anders dat je verse batterijen in de koelkast hebt gelegd.
Ik kook meestal alleen voor mezelf en dan wordt het ook zelden aardappelen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet aardappelen alleen gebakken of gepoftmeestal het laatste omdat dat minder vet is.
Ik ben geen necrofiel, sorry.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan Ties02 proberen, maar ik vermoed dat hij is overleden.
Hiermee ga ik akkoord.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kook meestal alleen voor mezelf en dan wordt het ook zelden aardappelen.
Ik vind gekookte aardappelen gewoon niet zo lekker.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kook meestal alleen voor mezelf en dan wordt het ook zelden aardappelen.
Welles, ik had net nog cordon bleu en broccoliquote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uhhh jongens.
Volgens mij eet Essn nooit
- 19390490394quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef CookieSlikker het volgende:
We gaan maar een spelletje doen.
Getal onder de 15!
\ik ook nietquote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind gekookte aardappelen gewoon niet zo lekker.
Ik ook niet, ik had gehoopt dat je dat uit mijn post kon opmaken.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind gekookte aardappelen gewoon niet zo lekker.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben geen necrofiel, sorry.
Ohja, ik dacht dat je het een gedoe vondquote:Op donderdag 24 april 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had gehoopt dat je dat uit mijn post kon opmaken.
Niet gewoon gekookt aardappeltje? Lekker is dat, beetje jus erbij.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet aardappelen alleen gebakken of gepoftmeestal het laatste omdat dat minder vet is.
jij hierquote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uhhh jongens.
Volgens mij eet Essn nooit
Ja heel soms, met een sucadelapje of krieltjes met rosbiefjus.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet gewoon gekookt aardappeltje? Lekker is dat, beetje jus erbij.
Genieten
Nee, ik geef een koninkrijk voor een goede nasi en gekookte aardappelen kunnen me gestolen worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ik dacht dat je het een gedoe vond
Misschien kan je een charme offensief bij hem beginnen?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Andere FOK!kers waarmee zowel jij als ik affiniteit hebben, ken ik niet. Dus ik denk dat we het als een onderonsje moeten beschouwen, of dat Paxcon vlug van gedachten verandert. Hem kennende doet hij dat niet. Dus ons afspraakje hangt van Paxcon af.
Ik ga nu aan de slag. Er zijn blijkbaar enkele problemen opgetreden en het is nu mijn avondtaak om deze uit de weg te ruimen. Ik houd je op de hoogte, Johannes.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je een charme offensief bij hem beginnen?
Ja.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja.
Waarom weet ik eigenlijk niet. Heb amper geslapen vannacht en ga toch straks naar bed. Deze avond na werk maar beetje FOKken
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja.
Waarom weet ik eigenlijk niet. Heb amper geslapen vannacht en ga toch straks naar bed. Deze avond na werk maar beetje FOKken
De hunt is ook even aan het ontspannen denk ikquote:
Teveel shotjes denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
De hunt is ook even aan het ontspannen denk ik
Ik houd het wel bij oranje sap.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen weer wat oranje borrel in mijn mik gooien.
Zeker.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Perziksap?
Mexicanobakker vindt dit leuk.
ja perziksap, mangosap, sinaasappelsap.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Perziksap?
Mexicanobakker vindt dit leuk.
Dat verklaart een hoopquote:
Onder die flapjes denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:00 schreef Melleyn het volgende:
een prachtige stijlvolle lamp
Waar dan?
En er was licht, zeg maarquote:Op donderdag 24 april 2014 22:00 schreef Uccie het volgende:
Wederopstanding.....met een lelijke lamp
Stevie Wonder leest hier mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Uccie het volgende:
Die is echt niet uitverkocht...zelfs Stevie Wonder moet hem niet.
Moet je wel even doorlullenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Johannes moet ik het volgende topic openen
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef essnhills het volgende:
En hij doet me nog steeds aan dit denken [ afbeelding ]
Al is deze dan vetter
Goeikoper ookquote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef essnhills het volgende:
En hij doet me nog steeds aan dit denken [ afbeelding ]
Al is deze dan vetter
MOet je nog een beautycase?quote:
Nee, valt toch geen eer meer te halen aan dit hoofdquote:
Oh.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, valt toch geen eer meer te halen aan dit hoofd
Ik ben bijna klaar met het herstellen van iets. Ik durf te wedden dat Paxcon binnen nu en 24 uur zegt dat hij mee komt genieten van mijn overheerlijke lasagne.quote:
I hope soquote:
Gewoon met de lamp naar het blindeninstituut.quote:
Goede suggestiequote:Op donderdag 24 april 2014 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon met de lamp naar het blindeninstituut.
Wat?quote:ovenschalenset met 3 verschillende 4-in-1 schalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar anders had ik het overwogen.
Niets, dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:08 schreef Melleyn het volgende:
Wat moet zo'n inkoper dan gedacht hebben hè
Het was een stagiaire, ze wilden iemand uit het blindeninstituut een kans gevenquote:
Nee, denk dat ik stoelen moet stapelen.quote:
Net als bij de NOSquote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was een stagiaire, ze wilden iemand uit het blindeninstituut een kans geven
Lekkerquote:
Ze hadden niet deze mooie lampen hangen natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 22:12 schreef Uccie het volgende:
Misschien was er een stroomstoring in de showroom tijdens het inkopen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef Uccie het volgende:
Zou de designer van Philipslampen zijn motorisch gestoorde kindje een dag meegenomen hebben naar het werk en laten tekenen?
Ik denk dat ie dronken was van alle shotjesquote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef Uccie het volgende:
Zou de designer van Philipslampen zijn motorisch gestoorde kindje een dag meegenomen hebben naar het werk en laten tekenen?
ja da's wel een beetje laat hequote:Op donderdag 24 april 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
Oh, dat is waar ook. Het is Philips. Ik heb nog helemaal geen SHOTJE! geroepen.
Komt ie:
SHOTJEEEE!!!
Kan toch, dat de verkeerde tekeningen zijn weggegooid.quote:
Die zal permanent dronken zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 22:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dronken was van alle shotjes
ik vond het mooiquote:Op donderdag 24 april 2014 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan toch, dat de verkeerde tekeningen zijn weggegooid.
Ik tekende ook zo en ik had als kind een behoorlijk slechte motoriek...ik herken dat meteen.
geintje natuurlijkquote:
Ik moest bijna aan de defibrillator....en laten ze die nou net niet in de hunt gooien.quote:
Voor in de openbare ruimtequote:
Ikke...samen met de XL plu...ik moet nog een kleine hebben.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef essnhills het volgende:
Wie wil er met mij samen lachend tot stormkracht 10 trotseren?
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ikke...samen met de XL plu...ik moet nog een kleine hebben.
Lijken me wel slappe glazen danquote:
En glad....laat je ze iedere keer vallen.quote:
quote:Voor de dagen dat je lekker fancy wilt doen: 6 satijnen glazen die je kunt stapelen tot een toren.
Of eentje er tussenuit, klopt je toren niet meer als je hem stapeltquote:Op donderdag 24 april 2014 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
En glad....laat je ze iedere keer vallen.
DAT is frustrerend.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of eentje er tussenuit, klopt je toren niet meer als je hem stapelt
dat kan jij best aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voel me een beetje gek zo als de enige man in het topic..
Klopt, dat kan ikinderdaadbest aanquote:
Ik heb het volste vertrouwen in jequote:Op donderdag 24 april 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voel me een beetje gek zo als de enige man in het topic..
Ja en 200x220 graagquote:Op donderdag 24 april 2014 22:32 schreef Melleyn het volgende:
Doe anders nog een leuk 2-persoons dekbed ofzo
anktquote:Op donderdag 24 april 2014 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in je
Kun je nagaan, zó fel brandt die lamp dusquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je nagaan, zó fel brandt die lamp dus
Ik dacht dat ze alleen living artikelen dedenquote:
quote:
Chippies eten op ej kussen?quote:
Met vissticks en cola.quote:
Dat moet ik niet in mijn kussen...ben geen robot.quote:
Aparte combi. Zal vast lekker zijnquote:
Niet?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat moet ik niet in mijn kussen...ben geen robot.
Nu kan ik met een gerust hart straks naar bed.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met het herstellen van iets. Ik durf te wedden dat Paxcon binnen nu en 24 uur zegt dat hij mee komt genieten van mijn overheerlijke lasagne.
Tot zover het nieuws. Fijne avond verder.
Ik drink altijd melk bij mijn pizza.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik drink altijd cola bij mijn mexicano
Ik vind dit een leuke postquote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik drink altijd melk bij mijn pizza.
Chocomel Darkquote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snij jij je pizza altijd in kleine stukjes of pak je gewoon een slice?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, maar niet bij mijn pizzaquote:
Ligt eraan of het een amerikaanse of italiaanse pizza isquote:Op donderdag 24 april 2014 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snij jij je pizza altijd in kleine stukjes of pak je gewoon een slice?
Het alternatief is koude Proseccoquote:Op donderdag 24 april 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, maar niet bij mijn pizza
Is praktisch. Als je naar bed gaat tusen 20.00 en 23.59 kun je internetten in bedquote:
Karina vindt dit leuk.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een amerikaanse of italiaanse pizza is
Ik heb nog een fles proseccoquote:
amerikaans moet je 'vies' eten net als spareribsquote:
Oh maar ik mag even een tijdje geen alcohol, dus ik kom hem niet stelenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles proseccoMaar die staat niet koud
Eens.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
amerikaans moet je 'vies' eten net als spareribs
Oh, dan hou ik hem nog wel even, 2 jaar terug ofzo heb ik hem gekregen geloof ikquote:Op donderdag 24 april 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh maar ik mag even een tijdje geen alcohol, dus ik kom hem niet stelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |