Zo ver wil ik ook niet gaan. Straks moet ik nog in UTO gaan posten ookquote:Op donderdag 24 april 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je echt voor Corrie wil gaan moet je Spangas kijken.
Dat moet je doen als je voor Pax wil gaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zo ver wil ik ook niet gaan. Straks moet ik nog in UTO gaan posten ook
Het was een verkapte oproep om mensen zonder pannen over de streep te halen die pannen te halenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb al pannen voor nasi a la johannes
Pax gaat al voor Etsu toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet je doen als je voor Pax wil gaan.
Opgegetenquote:
Laten we een zoekactie beginnen. Dit heeft bij Banaan ook geholpenquote:
Het hielp.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laten we een zoekactie beginnen. Dit heeft bij Banaan ook geholpen
Edit: oh, alsof je het over de duivel hebt
Goed idee, ik zoek mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laten we een zoekactie beginnen. Dit heeft bij Banaan ook geholpen
Edit: oh, alsof je het over de duivel hebt
Uh....geel?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee, ik zoek mee.
Heeft iemand een beschrijving?
#Teamessquote:
Ik ben heul niet geelquote:
Nee, totaal geen idee.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee, ik zoek mee.
Waarover?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, totaal geen idee.
Excuses voor mijn beperkte interesse in je![]()
Dit kan in de toekomst alleen maar beter worden.
Mexicano kan hier vast meer over vertellen
#Teamessquote:
Ik ben de oprichter (en tevens enig lidquote:
#TeamJohannes heeft een alliantie met #TeamEss. Iedereen weet dat.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben de oprichter (en tevens enig lidvan #Teamess)
#Teamess strijdt voor het aantonen van het nut van de posts van één enkele fokuser die zeer nuttige bijdragen heeft, genaamd essnhills.
Heeft een "projecteer de maan in je slaapkamer" set.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee, ik zoek mee.
Dit klopt. Ik ben zeer content met ons verbond met #TeamJohannesquote:Op donderdag 24 april 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes heeft een alliantie met #TeamEss. Iedereen weet dat.
Pennen?quote:
#TeamJohannes klinkt ook veel beterquote:Op donderdag 24 april 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes nodigt je uit.
Zeer eervol.
Maar, 3 dezelfde....kun je ook wel 50 BICpennen kopen.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar, 3 dezelfde....kun je ook wel 50 BICpennen kopen.
Neem hier eens een kijkje, je kijkt je ogen uit en er zijn heel veel reuze boeiende dingen te zien!quote:Op donderdag 24 april 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nog niet echt iets boeiends gezien.
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Neem hier eens een kijkje, je kijkt je ogen uit en er zijn heel veel reuze boeiende dingen te zien!
http://forum.fok.nl/forum/128
Die is toch echt al een tijdje bezig. Zie rechtsboven op de pagina van ibood.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef Knoflook het volgende:
Uh... snap hem niet. Waarom heeft iedereen het over producten terwijl hunt nog helemaal niet is begonnen ?
Ik kom echt nooit in KPD.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Neem hier eens een kijkje, je kijkt je ogen uit en er zijn heel veel reuze boeiende dingen te zien!
http://forum.fok.nl/forum/128
Ik kan niet in KPDquote:
Ik wel want crew.quote:
Ik ga wel even kijken. Al merk ik bij die show echt de gevolgen van 92 hequote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mansjester, kijk je ook naar PSW?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |