abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139223390
Pannen voor nasi a la johannes
pi_139223412
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:20 schreef Paxcon het volgende:
Pannen voor nasi a la johannes
Ik heb al pannen voor nasi a la johannes
pi_139223428
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Als je echt voor Corrie wil gaan moet je Spangas kijken.
Zo ver wil ik ook niet gaan. Straks moet ik nog in UTO gaan posten ook
pi_139223452
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Zo ver wil ik ook niet gaan. Straks moet ik nog in UTO gaan posten ook
Dat moet je doen als je voor Pax wil gaan.
pi_139223460
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik heb al pannen voor nasi a la johannes
Het was een verkapte oproep om mensen zonder pannen over de streep te halen die pannen te halen ;) Met mijn wervende tekst zou ik zo bij iBood kunnen werken.
pi_139223502
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat moet je doen als je voor Pax wil gaan.
Pax gaat al voor Etsu toch?
pi_139223516
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:23 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Pax gaat al voor Etsu toch?
Ik geloof het niet.
pi_139223554
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:23 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Pax gaat al voor Etsu toch?
:')
  Redactie Sport donderdag 24 april 2014 @ 19:24:36 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139223571
Waar is Essnhills?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139223641
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Essnhills?
Opgegeten
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_139223643
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Essnhills?
Laten we een zoekactie beginnen. Dit heeft bij Banaan ook geholpen :)

Edit: oh, alsof je het over de duivel hebt
pi_139223662
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Laten we een zoekactie beginnen. Dit heeft bij Banaan ook geholpen :)

Edit: oh, alsof je het over de duivel hebt
Het hielp.
pi_139223697
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Laten we een zoekactie beginnen. Dit heeft bij Banaan ook geholpen :)

Edit: oh, alsof je het over de duivel hebt
Goed idee, ik zoek mee.

Heeft iemand een beschrijving?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 24 april 2014 @ 19:27:50 #265
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139223737
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef essnhills het volgende:

[..]

Goed idee, ik zoek mee.

Heeft iemand een beschrijving?
Uh....geel?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Sport donderdag 24 april 2014 @ 19:28:03 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139223751
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef essnhills het volgende:

[..]

Opgegeten
#Teamess
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139223757
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef Uccie het volgende:

[..]

Uh....geel?
Ik ben heul niet geel ;(
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_139223776
Maar goed, ik ga maar eens wat eten maken.

Als deze langskomen

Wil iemand ze dan voor me kopen? :@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_139223802
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

#Teamess
*O* *G* *O*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Sport donderdag 24 april 2014 @ 19:29:54 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139223847
Ess O+

Zo, tot zover mijn Ess-adoratie bijdrage vandaag
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139223866
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef essnhills het volgende:

[..]

Goed idee, ik zoek mee.

Heeft iemand een beschrijving?
Nee, totaal geen idee.

Excuses voor mijn beperkte interesse in je ;(

Dit kan in de toekomst alleen maar beter worden.

Mexicano kan hier vast meer over vertellen
  Redactie Sport donderdag 24 april 2014 @ 19:36:24 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139224168
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:30 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Nee, totaal geen idee.

Excuses voor mijn beperkte interesse in je ;(

Dit kan in de toekomst alleen maar beter worden.

Mexicano kan hier vast meer over vertellen
Waarover?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 24 april 2014 @ 19:37:33 #273
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_139224223
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Waarover?
#Teamess
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_139224288
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Waarover?
Een beschrijving van Ess
  Redactie Sport donderdag 24 april 2014 @ 19:39:27 #275
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139224313
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:

[..]

#Teamess
Ik ben de oprichter (en tevens enig lid ;( van #Teamess)

#Teamess strijdt voor het aantonen van het nut van de posts van één enkele fokuser die zeer nuttige bijdragen heeft, genaamd essnhills.

:)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')