Zo ver wil ik ook niet gaan. Straks moet ik nog in UTO gaan posten ookquote:Op donderdag 24 april 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je echt voor Corrie wil gaan moet je Spangas kijken.
Dat moet je doen als je voor Pax wil gaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zo ver wil ik ook niet gaan. Straks moet ik nog in UTO gaan posten ook
Het was een verkapte oproep om mensen zonder pannen over de streep te halen die pannen te halenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb al pannen voor nasi a la johannes
Pax gaat al voor Etsu toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet je doen als je voor Pax wil gaan.
Opgegetenquote:
Laten we een zoekactie beginnen. Dit heeft bij Banaan ook geholpenquote:
Het hielp.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laten we een zoekactie beginnen. Dit heeft bij Banaan ook geholpen
Edit: oh, alsof je het over de duivel hebt
Goed idee, ik zoek mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laten we een zoekactie beginnen. Dit heeft bij Banaan ook geholpen
Edit: oh, alsof je het over de duivel hebt
Uh....geel?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee, ik zoek mee.
Heeft iemand een beschrijving?
#Teamessquote:
Ik ben heul niet geelquote:
Nee, totaal geen idee.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee, ik zoek mee.
Heeft iemand een beschrijving?
Waarover?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, totaal geen idee.
Excuses voor mijn beperkte interesse in je![]()
Dit kan in de toekomst alleen maar beter worden.
Mexicano kan hier vast meer over vertellen
#Teamessquote:
Ik ben de oprichter (en tevens enig lidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |