quote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met eten erin. Nasi, wel te verstaan.
Als je nasi gaat koken mag je het posten in het volgende topicquote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel, i k heb net pannen gekocht
Ik heb een hele fotoserie van mijn thais, maar ik moet het nog uitwerken.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nasi gaat koken mag je het posten in het volgende topic
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een hele fotoserie van mijn thais, maar ik moet het nog uitwerken.
Wat culinair genot om naar uit te kijken dusquote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn werkverslag komt morgen Johannes
Hoi, komt Pax nou al naar de lasagne party in juni?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]Wie is die Pax? Ik ken hem niet.
[..]
Hoi Johannes.
[..]
Ben je weer bezig?
Welquote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn duidelijk geen culinaire types.
Hoi.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi, komt Pax nou al naar de lasagne party in juni?
Mijn bammetje met salami en mosterd ookquote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Graag gedaan
Mijn nasi is heel lekker.
Ik kook heel graag en ook heel veel verschillende dingen. Maar nasi maak ik nou echt nooitquote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nasi gaat koken mag je het posten in het volgende topic
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Ik had net broccoli en cordon bleuquote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mijn bammetje met salami en mosterd ook
Pax kan het allemaal niet meer bijbenen, dat merk je wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef Uccie het volgende:
Lasagne partyjullie zijn heel culinair geworden
Dan moet je toch eens wat vaker de actieve topics in CUL checken.quote:
Wat raar, toen ik hem sprak leek het me zo'n aardige jongen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi.
Geen idee, op dit moment negeren we elkaar.
Zou je dat willen, Johannes?
Macaroni wel? Ik hoorde in wandelgangen dat er binnenkort mogelijk ook een Tosti's a la.... topic komtquote:Op donderdag 24 april 2014 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kook heel graag en ook heel veel verschillende dingen. Maar nasi maak ik nou echt nooit
Paxcon is inderdaad al te oud.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax kan het allemaal niet meer bijbenen, dat merk je wel.
Oh, naar mijn eigen ervaring is Paxcon een prima, aardige jongen, mits hij normaal doet.quote:[..]
Wat raar, toen ik hem sprak leek het me zo'n aardige jongen.
Ja, ik zou graag willen dat jullie weer tegen elkaar praten. Je moet een vriendschap niet zo maar weggooien.
Macaroni eigenlijk ook nooitquote:Op donderdag 24 april 2014 21:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Macaroni wel? Ik hoorde in wandelgangen dat er binnenkort mogelijk ook een Tosti's a la.... topic komt
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
Ja die tostigeruchten ken ik ook....daar heb ik zeker een goede bijdrage bij!
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon is inderdaad al te oud.
[..]
Oh, naar mijn eigen ervaring is Paxcon een prima, aardige jongen, mits hij normaal doet.
En ik betwijfel ten zeerste of Paxcon het als vriendschap ziet. Indien dit zo is, zou hij gewoon naar het lasangefeestje komen.
Lastige (dat lijkt op lasagne hihi) kwestie. Zoals je weet kan ik overheerlijke lasagne klaarmaken, maar het is amper een feestje te noemen als jij alleen komt. Vervelende situatie wel. Als jij nou eens probeert hem te overhalen om te komen? Mij lukt het niet in ieder geval, daar is hij te koppig voor.
Paxje, zullen wij lasagne bij Etsu gaan eten?quote:
Nee dankjequote:Op donderdag 24 april 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Paxje, zullen wij lasagne bij Etsu gaan eten?
Groetjes,
Johannes
Nee, ik eet eigenlijk bijna nooit aardappelenquote:
Prima toch? Dan daten we toch lekker met z'n tweetjes. Naast de keuken, waar ik mijn overheerlijke lasagne klaarmaak, staat mijn bed.quote:
Het is wel een wenger jaquote:
Ik eet aardappelen alleen gebakken of gepoftquote:Op donderdag 24 april 2014 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik eet eigenlijk bijna nooit aardappelen
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kook heel graag en ook heel veel verschillende dingen. Maar nasi maak ik nou echt nooit
quote:
Uhhh jongens.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik eet eigenlijk bijna nooit aardappelen
Kan je niet nog een Fokkertje lokken. Zeg anders dat je verse batterijen in de koelkast hebt gelegd.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima toch? Dan daten we toch lekker met z'n tweetjes. Naast de keuken, waar ik mijn overheerlijke lasagne klaarmaak, staat mijn bed.
Je kan Ties02 proberen, maar ik vermoed dat hij is overleden.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je niet nog een Fokkertje lokken. Zeg anders dat je verse batterijen in de koelkast hebt gelegd.
Ik kook meestal alleen voor mezelf en dan wordt het ook zelden aardappelen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet aardappelen alleen gebakken of gepoftmeestal het laatste omdat dat minder vet is.
Ik ben geen necrofiel, sorry.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan Ties02 proberen, maar ik vermoed dat hij is overleden.
Hiermee ga ik akkoord.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kook meestal alleen voor mezelf en dan wordt het ook zelden aardappelen.
Ik vind gekookte aardappelen gewoon niet zo lekker.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kook meestal alleen voor mezelf en dan wordt het ook zelden aardappelen.
Welles, ik had net nog cordon bleu en broccoliquote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uhhh jongens.
Volgens mij eet Essn nooit
- 19390490394quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef CookieSlikker het volgende:
We gaan maar een spelletje doen.
Getal onder de 15!
\ik ook nietquote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind gekookte aardappelen gewoon niet zo lekker.
Ik ook niet, ik had gehoopt dat je dat uit mijn post kon opmaken.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind gekookte aardappelen gewoon niet zo lekker.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben geen necrofiel, sorry.
Ohja, ik dacht dat je het een gedoe vondquote:Op donderdag 24 april 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had gehoopt dat je dat uit mijn post kon opmaken.
Niet gewoon gekookt aardappeltje? Lekker is dat, beetje jus erbij.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet aardappelen alleen gebakken of gepoftmeestal het laatste omdat dat minder vet is.
jij hierquote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uhhh jongens.
Volgens mij eet Essn nooit
Ja heel soms, met een sucadelapje of krieltjes met rosbiefjus.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet gewoon gekookt aardappeltje? Lekker is dat, beetje jus erbij.
Genieten
Nee, ik geef een koninkrijk voor een goede nasi en gekookte aardappelen kunnen me gestolen worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ik dacht dat je het een gedoe vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |