Ok.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vond Wim Kieft goed spelen bij Haxball.
Is er nog plek?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén of andere Duitser bij Haxball die dacht dat hij ook welkom was op onze server. Deutschers verboten!
Als er in de rust weer een potje is waar flink wat mensen meedoen kom ik wel weer even wat assistjes geven.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geert is mijn brein, ik ben een breker.
Was jij dat?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
alba stoute meidquote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn nickname was.....
[..]
... Jessica Alba
en Alba heeft gewoon een hekel aan duitsers.
Ik niet.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
Die stond lekker de sfeer op te snuiven terwijl wij op die duitser aan het schoppen waren.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was jij dat?
Die kon er he-le-maal niets van
We zijn gestapt na die eclatante 4-2 overwinning, toevallig ook de verhouding van het aantal spelers op het veld.quote:
Onzin.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was jij dat?
Die kon er he-le-maal niets van
Spatie indrukken en beuken maar!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die stond lekker de sfeer op te snuiven terwijl wij op die duitser aan het schoppen waren.
Wij zijn Juventus, wij zijn de besten, niet alleen van Benfica!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef bianconeri het volgende:
Als Juve wat scherper is voorin (Vucinic er direct uit!) dan is hier best wat te halen
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zijn gestopt na die eclatante 4-2 overwinning, toevallig ook de verhouding van het aantal spelers op het veld.
Floot Ivanov?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zijn gestapt na die eclatante 4-2 overwinning, toevallig ook de verhouding van het aantal spelers op het veld.
Juve moet eens snappen dat je met 34 middenvelders niet ineens goed kan aanvallen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
Wat speelt Juve weer beroerd. Ik begin er moe van te worden.
Tja als je al naar opstelling kijkt word je moe...quote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
Wat speelt Juve weer beroerd. Ik begin er moe van te worden.
Vertel dat Conte... Stront trainerquote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Juve moet eens snappen dat je met 34 middenvelders niet ineens goed kan aanvallen.
Ze hebben ook teveel van hetzelfde en te weinig creativiteit. Tevez valt dan ook nog eens tegen al werkt die altijd knetter hard.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Juve moet eens snappen dat je met 34 middenvelders niet ineens goed kan aanvallen.
Betekent dus dat de 1-1 zo valt.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja als je al naar opstelling kijkt word je moe...
Vucinic bv....
#zonderrespectgeenvoetbalquote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een paar rode kaarten he bij de tegenpartij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |