20:28quote:Op donderdag 24 april 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer begint de voorbeschouwing?
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Alle tijd om te eten dus en bedankt
Wat een flapdrol die agent, was genoeg te zien want zo stijl liep dat viaduct niet omlaag aan de andere kant.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Levensgevaarlijk die 45km-wagentjes op de grote weg.
Jawel.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
Is er animo voor een potje Haxball?
Nooit gedaanquote:Op donderdag 24 april 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)454e42e5feec44f4227a
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie gaat deze wedstrijd winnen?
Je hebt gestemd op: Geen van beide; gelijkspel
Het is eigenlijk een soort hooligan.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:34 schreef Gramulanion het volgende:
Wat een overdreven gedoe over Mourinho.
Dat zou zo fucking vet zijn.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat zou zo fucking vet zijn.
Als ik zou mogen kiezen tussen die wedstrijd bezoeken en Kate Upton naaien koos is Kate Upton naaien, maar toch. Geweldige affiche
Heb je haar toen een koek gegeven?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn moeder vindt Johan Derksen een lelijke zeiksnor___!
Pics van je moeder.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn moeder vindt Johan Derksen een lelijke zeiksnor___!
Ik zei dat het enige recht van de vrouw het aanrecht was.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je haar toen een koek gegeven?
Baasquote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei dat het enige recht van de vrouw het aanrecht was.
Is Feyenoord wel eens kampioen gewordenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was in de tijd dat Feyenoord nog kampioen werd
xd
Nee. Dat was Sparta.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is Feyenoord wel eens kampioen geworden
Moet je een koek?quote:
17 miljoenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sulejmani speelt. Even kijken of die een beetje kan ballen
En dan 3e eindigen in CL-poule achter Sneijdertje?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dat middenveld van Juve
Pogba Pirlo Vidal
Dat is ook onbegrijpelijk, die wedstrijd in Turkijke had nooit door mogen gaan ,maar zo ver had het helemaal niet mogen komen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
En dan 3e eindigen in CL-poule achter Sneijdertje?![]()
Snap het nog steeds niet.
Ze hebben het verneukt tegen Kopenhagen en thuis tegen die Turkenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
En dan 3e eindigen in CL-poule achter Sneijdertje?![]()
Snap het nog steeds niet.
Straks ook geen Sierdgod.quote:
Estadioe da Loezjquote:Op donderdag 24 april 2014 21:00 schreef Nober het volgende:
Bénfica - Joevoetoes Toerinoe met Sioerd doe Voes oen Sjoersje Sjoesus.
Bianconero post eens wat clubliederen, ik wil mee zingen.
Die andere pot is beter met Ratatatatakatic.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
kutwedstrijden zijn we gewend gelukkig..
powerloungenbaasgodquote:
Rakiticquote:Op donderdag 24 april 2014 21:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Die andere pot is beter met Ratatatatakatic.
Ze spelen in Portugal.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
Lekker licht daar nog. Hoe kan dat?
Dit.quote:
Het is daar 20:04quote:Op donderdag 24 april 2014 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
Lekker licht daar nog. Hoe kan dat?
daten?quote:
Wie dit leest is gekquote:
bitchfight!!!!!!!!!!!!!quote:
Waarom luister je naar Derksen en Kieft?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Saind het volgende:
Godver, ik heb 10 minuten geleden besloten toch maar niet op Benfica in te zetten omdat het toch wel 0-0 zou worden
In Lissabon.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar komt die Sulejmani toch vandaag?
Ozbiliz kon er ook geen reet van zogenaamdquote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
hoe gaat het met Ebecilio tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ozbiliz kon er ook geen reet van zogenaamd
Had niet een of andere koopclub hem voor veel te veel geld gekochtquote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarschijnlijk bij zn vriendin in bed.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Harde chillings bij weet ik veel waarquote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
hoe gaat het met Ebecilio tegenwoordig?
Ik had het zelf bedachtquote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom luister je naar Derksen en Kieft?
het kan een saaie 1-1 wordenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
nou johan en kieft hebben ongelijk
racistquote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had het zelf bedachtIk haat italianen
Of een saaie 5-0quote:
Pizzapedia.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sulejmani is overigens vernoemd naar Suleiman II, een keizer uit het Ottomaanse rijk van 1687 tot 1691. Het Ottomaanse rijk waar Nederland goede handelsbetrekkingen mee had.
#sulejmanifeitjesquote:Op donderdag 24 april 2014 21:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sulejmani is overigens vernoemd naar Suleiman II, een keizer uit het Ottomaanse rijk van 1687 tot 1691. Het Ottomaanse rijk waar Nederland goede handelsbetrekkingen mee had.
Ja, die zullen nu wel met het schaamrood op de kaken zitten.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef Replicat het volgende:
Kieft en Derksen met hun "nul nul", ouch
Dit wist ikquote:Op donderdag 24 april 2014 21:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
dennis wie?quote:
dennis de mennisquote:
Eén of andere Duitser bij Haxball die dacht dat hij ook welkom was op onze server. Deutschers verboten!quote:
Deze manquote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wist ik
Suleiman II is een van mijn favoriete leiders in Civ IV
4 tegen 2quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vervolgens hebben we het blauwe team helemaal weggespeeld.
Ik vind dit niet zo tolerant Johannes, niet in de stijl zoals je normaliter post.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén of andere Duitser bij Haxball die dacht dat hij ook welkom was op onze server. Deutschers verboten!
albagodinquote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén of andere Duitser bij Haxball die dacht dat hij ook welkom was op onze server. Deutschers verboten!
Hannibal, Pacal en Huyna zijn mijn favorietenquote:
Mijn nickname was.....quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo tolerant Johannes, niet in de stijl zoals je normaliter post.
... Jessica Albaquote:
Waar was Geert den Ouden? Zonder zijn assists kan ik er niks van.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vervolgens hebben we het blauwe team helemaal weggespeeld.
Geert is mijn brein, ik ben een breker.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar was Geert den Ouden? Zonder zijn assists kan ik er niks van.
Ok.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vond Wim Kieft goed spelen bij Haxball.
Is er nog plek?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als er in de rust weer een potje is waar flink wat mensen meedoen kom ik wel weer even wat assistjes geven.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geert is mijn brein, ik ben een breker.
Was jij dat?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
alba stoute meidquote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn nickname was.....
[..]
... Jessica Alba
en Alba heeft gewoon een hekel aan duitsers.
Ik niet.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
Die stond lekker de sfeer op te snuiven terwijl wij op die duitser aan het schoppen waren.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was jij dat?
Die kon er he-le-maal niets van
We zijn gestapt na die eclatante 4-2 overwinning, toevallig ook de verhouding van het aantal spelers op het veld.quote:
Onzin.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was jij dat?
Die kon er he-le-maal niets van
Spatie indrukken en beuken maar!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die stond lekker de sfeer op te snuiven terwijl wij op die duitser aan het schoppen waren.
Wij zijn Juventus, wij zijn de besten, niet alleen van Benfica!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef bianconeri het volgende:
Als Juve wat scherper is voorin (Vucinic er direct uit!) dan is hier best wat te halen
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zijn gestopt na die eclatante 4-2 overwinning, toevallig ook de verhouding van het aantal spelers op het veld.
Floot Ivanov?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zijn gestapt na die eclatante 4-2 overwinning, toevallig ook de verhouding van het aantal spelers op het veld.
Juve moet eens snappen dat je met 34 middenvelders niet ineens goed kan aanvallen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
Wat speelt Juve weer beroerd. Ik begin er moe van te worden.
Tja als je al naar opstelling kijkt word je moe...quote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
Wat speelt Juve weer beroerd. Ik begin er moe van te worden.
Vertel dat Conte... Stront trainerquote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Juve moet eens snappen dat je met 34 middenvelders niet ineens goed kan aanvallen.
Ze hebben ook teveel van hetzelfde en te weinig creativiteit. Tevez valt dan ook nog eens tegen al werkt die altijd knetter hard.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Juve moet eens snappen dat je met 34 middenvelders niet ineens goed kan aanvallen.
Betekent dus dat de 1-1 zo valt.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja als je al naar opstelling kijkt word je moe...
Vucinic bv....
#zonderrespectgeenvoetbalquote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een paar rode kaarten he bij de tegenpartij.
Omdat....quote:Op donderdag 24 april 2014 21:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Betekent dus dat de 1-1 zo valt.
Sansez schijnt te komen. Zou een topper zijn. Eindelijk over op een ander systeem.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja als je al naar opstelling kijkt word je moe...
Vucinic bv....
Niet normaal hoe die blijft beunen, geweldig.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hebben ook teveel van hetzelfde en te weinig creativiteit. Tevez valt dan ook nog eens tegen al werkt die altijd knetter hard.
Hopen dat Sanchez komt, dan kun je verschillende varianten spelen met Llorente, Tevez, Giovinco en Sanchez. Misschien wel een 4-3-3 variant al zou Conte dat niet snel doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hebben ook teveel van hetzelfde en te weinig creativiteit. Tevez valt dan ook nog eens tegen al werkt die altijd knetter hard.
Conte kennende heeft hij toch liever Vucinicquote:Op donderdag 24 april 2014 21:22 schreef hafcfan het volgende:
Sansez schijnt te komen. Zou een topper zijn. Eindelijk over op een ander systeem.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Niet normaal hoe die blijft beunen, geweldig.
Ja eens en we kunnen veel verkopen dit jaar aan overbodig aanvallers, dus geld zat om te investeren.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hopen dat Sanchez komt, dan kun je verschillende varianten spelen met Llorente, Tevez, Giovinco en Sanchez. Misschien wel een 4-3-3 variant al zou Conte dat niet snel doen.
quote:
Op de melodie van daar bij de waterkant?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:24 schreef Nober het volgende:
En wie is onze eerste keusssssssssssssss Andreatje Pirlo, Andreeeeeeeaaaaaaaaaaaatje Piiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrlooooooooooo!!!!!!!
Sfeeractie van Sevilla vanavond.quote:
Oja, logischquote:Op donderdag 24 april 2014 21:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sfeeractie van Sevilla vanavond.
Eindhoven fungeerde als onderdeel, dus ik dacht ik deel dit met jou. Daarnaast behoort Sevilla natuurlijk tot de Iberische titelkandidaten.
Bij FC Groningen gebeuren dit soort dingen nietquote:Op donderdag 24 april 2014 21:30 schreef bianconeri het volgende:
2 spelers van Juve om in te tikken, en wie gaat er vandoor. De Benfica speler tussen die 2 in..
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
Kut lasers... gewoon wedstrijd staken en reglementair 0-3 voor Juventus opschrijven.
Ja man.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
Kut lasers... gewoon wedstrijd staken en reglementair 0-3 voor Juventus opschrijven.
Ben voorquote:Op donderdag 24 april 2014 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
Asamoah werkt hard.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:32 schreef bianconeri het volgende:
Linker kant van Juve is trouwens wel heel zwak vandaag zeg. Met een Asamoah en Vucinic.
Daar gaat het niet vandaan komen.
Hoe lang heb je erover gedaan om hier achter te komenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Johan Derksen zegt ook nog voor de wedstrijd dat Juventus altijd verdedigend speelt.
Die baseert z'n mening echt op gevoelens ipv feiten.
Zal ik doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cacares is ooit gekocht door Barcelona onder Pep Guariola samen met Dani Alves en Gerard Pique. Dit trio was samen met Carles Puyol het beoogde verdedigende kwartet maar helaas heeft hij nooit de verwachtingen waar kunnen maken. Bij Sevilla leefde hij op en bij Juventus is hij een sterkhouder geworden als centrale verdediger. Houdt hem in de gaten op het WK!
Algemeen bekend natuurlijk, maar het viel me gewoon weer eens op.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe lang heb je erover gedaan om hier achter te komen
Tja dat is al hele tijd bekend. Dat is het negatieve van VI, onrealistisch over de Serie A.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Johan Derksen zegt ook nog voor de wedstrijd dat Juventus altijd verdedigend speelt.
Die baseert z'n mening echt op gevoelens ipv feiten.
Juist ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cacares is ooit gekocht door Barcelona onder Pep Guariola samen met Dani Alves en Gerard Pique. Dit trio was samen met Carles Puyol het beoogde verdedigende kwartet maar helaas heeft hij nooit de verwachtingen waar kunnen maken. Bij Sevilla leefde hij op en bij Juventus is hij een sterkhouder geworden als centrale verdediger. Houdt hem in de gaten op het WK!
Heeft hij nog affaires met leuke dames toevallig?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weet je ook in welke restaurants hij graag eet?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch, zijn allebei zwart.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De favoriete speler van Pogba is Drogba
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |