Dit wist ikquote:Op donderdag 24 april 2014 21:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sulejmani is overigens vernoemd naar Suleiman II, een keizer uit het Ottomaanse rijk van 1687 tot 1691. Het Ottomaanse rijk waar Nederland goede handelsbetrekkingen mee had.
dennis wie?quote:
dennis de mennisquote:
Eén of andere Duitser bij Haxball die dacht dat hij ook welkom was op onze server. Deutschers verboten!quote:
Deze manquote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wist ik
Suleiman II is een van mijn favoriete leiders in Civ IV
4 tegen 2quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vervolgens hebben we het blauwe team helemaal weggespeeld.
Ik vind dit niet zo tolerant Johannes, niet in de stijl zoals je normaliter post.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén of andere Duitser bij Haxball die dacht dat hij ook welkom was op onze server. Deutschers verboten!
albagodinquote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén of andere Duitser bij Haxball die dacht dat hij ook welkom was op onze server. Deutschers verboten!
Hannibal, Pacal en Huyna zijn mijn favorietenquote:
Mijn nickname was.....quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo tolerant Johannes, niet in de stijl zoals je normaliter post.
... Jessica Albaquote:
Waar was Geert den Ouden? Zonder zijn assists kan ik er niks van.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vervolgens hebben we het blauwe team helemaal weggespeeld.
Geert is mijn brein, ik ben een breker.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar was Geert den Ouden? Zonder zijn assists kan ik er niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |