Ben voorquote:Op donderdag 24 april 2014 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
Kut lasers... gewoon wedstrijd staken en reglementair 0-3 voor Juventus opschrijven.
Asamoah werkt hard.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:32 schreef bianconeri het volgende:
Linker kant van Juve is trouwens wel heel zwak vandaag zeg. Met een Asamoah en Vucinic.
Daar gaat het niet vandaan komen.
Hoe lang heb je erover gedaan om hier achter te komenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Johan Derksen zegt ook nog voor de wedstrijd dat Juventus altijd verdedigend speelt.
Die baseert z'n mening echt op gevoelens ipv feiten.
Zal ik doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cacares is ooit gekocht door Barcelona onder Pep Guariola samen met Dani Alves en Gerard Pique. Dit trio was samen met Carles Puyol het beoogde verdedigende kwartet maar helaas heeft hij nooit de verwachtingen waar kunnen maken. Bij Sevilla leefde hij op en bij Juventus is hij een sterkhouder geworden als centrale verdediger. Houdt hem in de gaten op het WK!
Algemeen bekend natuurlijk, maar het viel me gewoon weer eens op.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe lang heb je erover gedaan om hier achter te komen
Tja dat is al hele tijd bekend. Dat is het negatieve van VI, onrealistisch over de Serie A.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Johan Derksen zegt ook nog voor de wedstrijd dat Juventus altijd verdedigend speelt.
Die baseert z'n mening echt op gevoelens ipv feiten.
Juist ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cacares is ooit gekocht door Barcelona onder Pep Guariola samen met Dani Alves en Gerard Pique. Dit trio was samen met Carles Puyol het beoogde verdedigende kwartet maar helaas heeft hij nooit de verwachtingen waar kunnen maken. Bij Sevilla leefde hij op en bij Juventus is hij een sterkhouder geworden als centrale verdediger. Houdt hem in de gaten op het WK!
Heeft hij nog affaires met leuke dames toevallig?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weet je ook in welke restaurants hij graag eet?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch, zijn allebei zwart.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De favoriete speler van Pogba is Drogba
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |